Trenul Alstom Coradia Stream, care miercuri a făcut primul drum cu pasageri, între București și Brașov, a fost anulat în această dimineață, iar pasagerii au
S-au aprins luminile pe tronsonul 1 al DEx12 Craiova – Pitești!
S-au aprins luminile pe tronsonul 1 al DEx12 Craiova – Pitești! Deocamdată este probat sistemul de iluminat, dar de săptămâna viitoare se va putea circula pe aici. Totul este pregătit pentru marea inaugurare!
Asocierea Ozaltin – Strade Bauunternehmung – Visio a dat dovadă de o mobilizare exemplară în acest an și a finalizat lucrările cu trei luni mai devreme decât termenul contractual.
Pentru fiecare luna de finalizare inainte de termen eu le-as da un premiu de 1% din valoarea contractului, maxim 5%. In general tuturor constructorilor. Iar prin finalizare as intelege darea in trafic comercial pe macar 90% din lungimea unui lot si minim 90% din drumurile adiacente. (ce ramane muzeu, dar nu din vina antreprenorului, nu se scade desigur)
Acum câțiva ani, când întârzierile pe unele sectoare de autostrăzi erau foarte mari, mă gândisem la un sistem asemănător: penalizări pentru întârzieri și recompense pentru finalizarea lucrărilor înainte de termen.
De ce ar fi atât de greu de implementat? Ar fi o problemă acolo unde sunt implicați bani europeni?
@mihai Din pacate nu sunt din Oradea, ai putea sa incerci sa il intrebi pe autorul filmarii sau sa-l intrebi marin marian ( il gasesti pe celalat forum ) .
Au fost instituite restricții de circuație pe Valea Oltului (DN 7), până pe 15 decembrie, în vederea realizarea la Câineni a unui sens giratoriu provizoriu necesar pentru lucrările la autostrada Sibiu-Piteşti.
Se face un sens giratoriu la Caineni, provizoriu, pe durata lucrarilor la autostrada. Dureaza pana pe 15.12.2024 sa faca sensul.
Primarul Capitalei, Nicușor Dan, a făcut o vizită pe șantierul liniei 5 de tramvai și a explicat că lucrările sunt la 80% și lipsesc deocamdată firul de alimentare și o stație electrică. Edilul a precizat că au fost niște întârzieri cu plățile, dar că acum lucrările sunt în grafic și crede că...
"Suntem pe șantierul liniei 5 de tramvai din București,(...) Global sunt la 75%. Asta înseamnă că toată structura de rezistență este pusă în pământ, suntem la 80% cu linie de tramvai, lipsește firul de alimentare, lipsește o stație electrică și cam asta e gata"
Estimeaza dl. primar ca se vor incadra in cele 12 luni contractuale. Au inceput prin aprilie, deci aprilie 2024.
Locuitorii din localitatea Podu Oltului, comuna Hărman, nu sunt de acord cu traseul Autostrăzii A13 Brașov-Bacău, relatează bizbrasov.ro. De câțiva ani, locuitorii din localitatea Podu Oltului, care aparține de comuna brașoveană Hărman trăiesc cu spectrul construcției unei bucăți din autostrada A13...
Am mixed feelings despre varianta asta. Da, varianta cu intrare prin sud intr-un DR e mai buna decat celelalte.
Pe de alta parte DR-urile astea sunt exact genul de drumuri care sunt demolate sau abandonate acum in occident pentru ca genereaza atat de mult trafic incat blocheaza orasul. Personal as anula proiectul acestor DR-uri acum, in fasa.
Wow! Nu stiam ca betonul roman era mai rezistent decat cel modern.
De fapt, daca ne gandim bine, avem constructii de beton roman fara armaturi care rezista si astazi dupa 2000 de ani, ceea ce nu e clar daca va fi cazul structurilor de beton modern.
Trenurile vor circula și după jumătatea lui decembrie pe linia 409 Salva – Vișeu de Jos – Sighetu Marmației, anunță CFR Infrastructură. Compania spune că vor