• A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia

    AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    264
    1 Votes
    264 Mesaje
    64k Vizualizări
    vancouverV
    Deja cea mai mare parte a resurselor pot sa plece de pe DX12. Umpluturi si asfalt mai sunt de facut extrem de limitat, asadar basculantele deja nu mai au ce face aici, ramanand un numar mic. Structurile sunt toate gata, cu singura exceptie a pasajului la care se lucreaza peste A1. Adica si aici trupe limitate. Si peste o luna inclusiv acestia pot pleca. La A0 mai au de lucru bine, pana la finalul anului. Nu sunt convins ca termina anul asta, desi posibil este.
  • A0 și DNCB, centuri București

    AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    228
    0 Votes
    228 Mesaje
    36k Vizualizări
    vancouverV
    Zici ca inca-s vii si misca...
  • Metrou București

    BUCURESTI
    9
    0 Votes
    9 Mesaje
    407 Vizualizări
    M
    https://www.youtube.com/watch?v=yQ499yEaH_U
  • A7 Ploiești - Bacău - Suceava

    AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    995
    2 Votes
    995 Mesaje
    156k Vizualizări
    M
    https://www.youtube.com/watch?v=FNf9OV0Kj7M
  • A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București

    AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    757
    0 Votes
    757 Mesaje
    128k Vizualizări
    C
    Nu cred ca se complica. Dar om vedea
  • 2 Votes
    242 Mesaje
    54k Vizualizări
    P
    Autostrada Transilvania A3, lot Chiribiș-Biharia | a început organizarea de șantier marin marian https://www.youtube.com/watch?v=7HEbOP6PaeE
  • Lucrări de reabilitare sau construcție căi ferate

    Moved CĂI FERATE
    183
    0 Votes
    183 Mesaje
    36k Vizualizări
    M
    https://www.youtube.com/watch?v=ovr7RzqqfQA&ab_channel=SRCFConstanta
  • Cluj

    DISCUȚII LOCALE
    8
    0 Votes
    8 Mesaje
    323 Vizualizări
    vancouverV
    https://economedia.ro/trenul-metropolitan-cluj-a-fost-scos-la-licitatie-pentru-475-milioane-lei.html
  • 2 Votes
    89 Mesaje
    14k Vizualizări
    vancouverV
    Un comentariu pe facebook: "Tedy John: pana la urma de ce s-a asfaltat de 6 ori in 2 ani? Cine sunt vinovati si de ce nu sunt deja cercetati?" Ar trebui subliniat si explicat foarte clar de catre autoritati: REASFALTARILE S-AU FACUT EXCLUSIV PE BANII CONSTRUCTORULUI WEBUILD. ROMANIA NU A PLATIT UN CENT PENTRU ASTA! Contractul a prevazut o anumita suma de bani cu care compania IHI-WeBuild trebuia sa livreze acest pod. Indiferent de cate reasfaltari a fost nevoie, suma platita a fost aceeasi. Ba mai mult, podul are o garantie de X ani (cred ca 5), DUPA DATA RECEPTIEI, timp in care daca apar alte degradari care nu sunt cauzate de factori externi (gen accident pe pod, etc), trebuie reparate de catre constructor pe banii acestuia.
  • Infrastructura de transport in lume

    DISCUȚII GENERALE
    14
    1 Votes
    14 Mesaje
    735 Vizualizări
    vancouverV
    Cel mai lung tunel feroviar din lume: 64km (din care 55 in lucru si 9 deja gata). Tunelul de baza Brenner Austria - Italia: https://www.youtube.com/watch?v=94VSUkWfMPc [image: 1748339505689-brenner-basis-resized.png] Trenurile Frecciarossa vor circula cu 240 km/h prin tunel (asa se lauda), asigurand legatura Roma-Berlin. Probabil 2 sau 3 trenuri de viteza pe ora, presupun grupate, apoi raman aprox. 40' pentru 2-3 trenuri de marfa cu 80 km/h. Cum trenul de marfa are nevoie de aprox. 50' sa parcurga tunelul, iar cel HSR de doar 18'-19', inseamna ca daca marfa pleaca cu 30' avans la limita va fi ajunsa de trenul de calatori la celalalt capat (50' marfa = 30' avans + 20' calatori). Asa ca in practica ori se renunta complet la trenuri de marfa la orele cu trenuri HSR, ori HSR nu va putea circula efectiv cu 240. In practica e clar ca nu vor permite decat un tren in tunel intre doau statii de urgenta, asa ca probabil pe timp de zi marfa va folosi in continuare ruta actuala pe la suprafata si doar noaptea prin tunel.
  • A8 Iași - Tg. Mureș și centuri jud. Iași

    AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    96
    2 Votes
    96 Mesaje
    11k Vizualizări
    vancouverV
    ^ Dupa parerea mea mai trebuia facut un nod si la intersectia A8 cu DJ282. Exact acolo pare sa fie o parcare planificata. In Germania si Austria si Ungaria am vazut in multe cazuri cum iesirea spre parcare este totodata si iesire spre un drum local. La fel si prin parcare se poate intra de pe drumul local din spatele parcarii spre A. [image: 1748338919903-ffsds.png]
  • Centuri rutiere

    AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    97
    0 Votes
    97 Mesaje
    12k Vizualizări
    vancouverV
    Aici promitea seful CJ Prahova ca lucrarea va fi gata in 2024... Mai bine sa se abtina sa mai promita. https://economedia.ro/centura-comarnic-se-scumpeste-cu-130-de-milioane-lei-ca-urmare-a-surparilor-de-teren-si-a-modificarilor-de-traseu-lucrarile-sunt-la-doar-48-si-ar-trebui-terminate-pana-la-sfarsitul-anului.html
  • Material rulant: Locomotive, vagoane etc

    CĂI FERATE
    158
    1 Votes
    158 Mesaje
    31k Vizualizări
    vancouverV
    https://clubferoviar.ro/locomotive-vagoane-accidentul-feroviar-de-la-marasesti/ La nivelul CFR Calatori pur si simplu NU SE INTELEGE CAT DE NOCIVE sunt aceste manevre permanente de cuplare si decuplare de vagoane si locomotive. Avem morti rezultati din aceste menevre (acea femeie din Galati acum 2-3 ani), avem raniti grav, avem material rulant care trebuie tras pe dreapta si reparat la Sf. Asteapta (inclusiv 3 vagoane noi noute din PNRR dupa accidentul de la Constanta de pe 4 mai)... Dar noi o tinem pe a noastra: nu se face nici un demers pentru circulatie in regim push-pull; suntem singura tara din UE care nu are acest sistem, care presupune doar un rahat de post de conducere in ultimul vagon inclusiv la trenurile InterCity stam sa cuplam si decuplam zilnic la Teius, Bacau si Pascani, cu riscurile de rigoare, inclusiv risc de intarzieri - plus ca IC nu opreste pe parcurs tocmai ca sa ajunga repede, ori acest "repede" este aruncat in aer de stationarile de 20-30 de minute pentru cuplari / decuplari de vagoane si locomotive Pur si simplu am impresia ca la CFR lucreaza doar retardati, care au impresia ca fac vreo mare minune, dar apara un sistem din anii 1940-1950, pe care-l considera sfânt si perfect.
  • Drumuri Nationale

    AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    51
    1 Votes
    51 Mesaje
    5k Vizualizări
    vancouverV
    Asfaltari in regie proprie pe ca. 9km pe DN 1J. Inclusiv asfalt productie proprie. DRDP Cluj: https://www.facebook.com/DRDPCluj/posts/pfbid0z9DoJwECEM7m86KesFMSNp5MQ9bj9S7jpNwgeLXtCGHx7gSPqy2zSFkQPbPdnPWJl?locale=ro_RO Este drumul peste care trece viaductul de la Nadaselu (A3).
  • Satu Mare

    DISCUȚII LOCALE
    6
    2 Votes
    6 Mesaje
    270 Vizualizări
    M
    https://www.youtube.com/watch?v=eFE0DTc_m74
  • A13 Sibiu-Brașov-Bacău

    AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    58
    1 Votes
    58 Mesaje
    6k Vizualizări
    M
    @vancouver uite-l aici, de la DRDP Brasov, postat acum 5 luni. http://forum.construim-romania.ro/post/897 Nu prea-mi plac conturile de Youtube care reposteaza video-urile altora fara sa indice sursa. Urat.
  • Bihor

    DISCUȚII LOCALE
    31
    1 Votes
    31 Mesaje
    3k Vizualizări
    P
    Centura Paleu-Biharia-Cauaceu Hory Claudiu https://www.youtube.com/watch?v=9BFXe8rSQe4
  • 3 Votes
    1 Mesaje
    30 Vizualizări
    Nu a răspuns nimeni
  • Autostrăzi

    AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    86
    3 Votes
    86 Mesaje
    11k Vizualizări
    P
    Sunt multe alte cheltuieli neperformante care pot fi ajustate. Un exemplu, din total cheltuieli pe primele 3 luni cu subventiile au fost 2.3%, iar autostrazile au fost 2.7% Cam toti oameni care sunt acuma la conducere pe unde au fost au taiat ce era neperformant si au mutat (pastrat) pe infrastructura.
  • Timisoara

    DISCUȚII LOCALE
    27
    1 Votes
    27 Mesaje
    1k Vizualizări
    P
    DRDP Timişoara : Șantierul drumului de legătură DN 69 - A1, 20 mai 2025 Imagini de astăzi de pe șantierul drumului de legătură dintre DN 69 Timișoara - Arad și autostrada #A1. Stadiul proiectului este de circa 60%. Termenul contractual este august 2025. Antreprenor: ARL Cluj https://www.facebook.com/DRDP.Timisoara/videos/2220180168404322/