@vancouver Hai ca o sa comparam graficul tau de acum 3 zile cu evolutia din teren. Deja tind sa cred ca pe la sfarsitul saptamanii viitoare avem turnate capetele pilonilor. Dar vedem. Pana una alta observ ca UMB duce standardizarea si eficacitatea la cote interesante. Ma refer la funduri de cofraj pentru capetele de piloni deja fabricate. Asta castiga deja 1 zi la cofrare. Ancorezi si daca ai deja pregatita armarea a doua zi deja torni. Daca sunt bani presupun ca pe A8 o sa fie spectacol in materie de executie din partea UMB odata cu experienta castigata de pe A7 si tunele Margina.
Best posts made by Azzl
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
La Garoafa peste DN 2 predale montate. Bun...
By Emilian Grigoras si Catalin Florea -
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
https://www.youtube.com/watch?v=lxQQV5UR3YY
Emilian Grigoras
nod Tisita -
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Sa lasam vecinii in pace. Ei jubileaza acum vazand ca s-a umflat lacul Cernica si poate intarzie UMB. Mai ca se roaga sa piarda cateva grinzi in lac .
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Săptămâna viitoare se va semna, la Suceava, contractul de execuție pentru tronsonul Pașcani – Suceava al Autostrăzii A7. Anunțul a fost făcut la finalul ședinței de joi, 30 octombrie, a Consiliului Județean Suceava.
Tronsonul Pașcani – Suceava al Autostrăzii A7 este împărțit în două loturi, ambele contracte de execuție fiind adjudecate de compania Spedition UMB. Valoarea totală estimată pentru proiectare și execuție este de 8,3 miliarde de lei fără TVA, finanțarea urmând inițial să fie asigurată prin Programul Operațional Transport (POT) 2021–2027. Pentru lotul 2, valoarea maximă estimată era de 3,98 miliarde de lei fără TVA. În prezent, se preconizează ca lucrările pentru acest segment al A7 – Autostrada Moldovei – precum și pentru tronsonul Suceava – Siret, să fie finanțate prin programul european SAFE (Security Action for Europe). -
RE: A7 Ploiești - Bacău - SuceavaFilmare de la bord pe bucata de autostradă dintre Nodul rutier Focșani Nord si Haret in zona pasajului DJ204E. Bonus, stadiu lucrări in zona nodului de la Tisita, inclusiv relocarea DN2L și lucrarile pasajul autostrazii peste acest DN2L. Se poat observa si parte din stâlpii LEA deja montați sau care urmează sa fie montați.
Cu toate că mi-am dorit să parcurg și să filmez tot lotul 1, intre Focșani Nord si Domnesti Târgu, in zona Haret se lucra pe ambele fire la hidroizolația pasajului peste o vale și nu am putut trece
Descriere Emilian Grigoras -
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@Duta-C Firma puternica si cu colaboratori pe masura. Felicitari operatorilor de pe macarale si ajutoareleor de la sol in primul rand. Au strecurat grinzile alea fabtastic. Acum vine alta armata.
Latest posts made by Azzl
-
RE: A13 Sibiu-Brașov-Bacău
@mike_us Fiemele de proiectare nu pot muta poligoane. Firmele pot propune trasee și in functie de ce decid factorii proiectează. Bine. Ca unele primesc niste bani si pot face o ducumentatie mai buna este partea a doua. Marja de profit nu ar mai fi aceeasi. Dar legat de traseu tine de talentul de negociator si cum poti impacheta o poveste astfel incat sa il faci pe politician sa mearga pe ideea ta. Nu tine de capacitate tehnica, de intelect, de soft-uri.
Si sunt foarte sigur ca la inceputul stabilirii traseului pana la un animit nivel s-au luat in calcul chiar variante/propuneri care au fost analizate si aici. Dar ca de obiciei discutiile legate de tunele sau treceri prin zone protejate sau natura 2000 s-au oprit in biroul unui director fricos care nu a vrut sa supere ori asociatii de mediu, ori un presedinte de CJ, ori un ministru ori nu mai stiu ce. Multe solutii bune s-au oprit in oameni fricosi care nu vor a lua odecizie grea. Bun. Un nod ar fi putut fi desenat altfel, sau o bretea mai nu stiu cum e altceva. -
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Ce comic este domnul Ministru Șerban. Aparent nu stie cate urechi are. E bine. A speriat Sucevenii ca Pascani-Siret e DX in totalitate. Apoi a spus ca a gresit. :). Dar si oamenii se duc dupa fenta rau tare.
-
RE: Păreri din Lehliu Gară
Personal consider initiativa minunata. As vrea sa vad de la fiecare autorietate, societate , regie etc. care are reguli sau reglementari facand campanii din astea. Sunt dupa caz nenumarate zone de protectie si retrageri de care omul de rand nu a auzit. Stiu sunt publice acele informatii. Dar pana invata tot romanul sa citeasca norme si normative cred ca facebook si tik-tok sunt mai aproape de ei.
🏠🚂 Ghidul Vecinului CFR: Ce trebuie să știi dacă locuiești sau deții teren lângă calea feratăRețeaua feroviară din România unește orașe, comune și sate, ceea ce înseamnă că, inevitabil, trecem prin apropierea caselor multora dintre voi. La CFR S.A., suntem conștienți că a fi „vecini” cu calea ferată vine uneori cu provocări, nu doar cu beneficiul transportului.
Dincolo de proiectele mari de modernizare, echipele noastre lucrează 24/7 pentru a menține infrastructura funcțională și sigură.
🚧 Cum vă pot afecta lucrările noastre?
De multe ori, lucrările la șine, terasamente sau linia de contact sunt zgomotoase. Pentru a nu perturba traficul trenurilor de călători și marfă pe timpul zilei, suntem nevoiți să lucrăm noaptea sau în weekend. Facem tot posibilul să minimizăm zgomotul și disconfortul și, în cazul lucrărilor planificate de mentenanță, încercăm să anunțăm comunitățile locale din timp.
🚨 Situații de urgență
Uneori, apar avarii neprevăzute care necesită intervenție imediată pentru siguranța circulației. În aceste cazuri de urgență, nu vă putem notifica în avans, dar vă asigurăm că prioritatea noastră este să remediem problema cât mai rapid și eficient.
⛔ Restricții de circulație rutieră
Când efectuăm reparații la trecerile la nivel cu calea ferată sau la poduri, închiderea temporară a drumurilor poate fi inevitabilă. Știm că acest lucru dă peste cap traficul local. Colaborăm îndeaproape cu autoritățile locale și cu Poliția pentru a stabili rute ocolitoare și ne angajăm să finalizăm șantierele cât mai repede posibil.
Pentru siguranța dumneavoastră și a traficului feroviar, există reguli stricte privind construcțiile în vecinătatea șinelor, reglementate de OUG nr. 12/1998 (Art. 29). Iată cele două zone critice de care trebuie să țineți cont:
🔴 1. ZONA DE SIGURANȚĂ (0 - 20 metri) Este fâșia de teren de 20 de metri situată de o parte și de alta a axei căii ferate. Această zonă este vitală pentru instalațiile de semnalizare și siguranță a circulației.
⛔ Regula de bază: Aici este INTERZISĂ executarea oricăror construcții sau instalații neferoviare (case, anexe, garaje etc.). Excepțiile sunt extrem de rare și privesc doar proiecte de interes public major, avizate special de Ministerul Transporturilor.
🟡 2. ZONA DE PROTECȚIE (până la 100 metri) Aceasta include terenurile situate pe o distanță de până la 100 de metri de la axa căii ferate.
📝 Regula de bază: Puteți construi sau efectua lucrări în această zonă, DAR NUMAI cu aprobarea administratorului infrastructurii feroviare (Aviz CFR). Acest aviz este obligatoriu pentru a ne asigura că lucrările dumneavoastră nu pun în pericol stabilitatea liniei sau siguranța trenurilor.
💬 Suntem aici pentru voi! Ne dorim o relație bună cu comunitățile pe care le traversăm. Dacă doriți să construiți în zona de protecție sau aveți întrebări legate de lucrările din zona dumneavoastră, vă rugăm să ne contactați folosind una din metodele prezentate aici: www.cfr.ro/contact .
-
RE: Energie
@JohnDoe si ce?
A zis poporul ca nu vrea subventii dar politcenii au dat oricum?
Daca iesea in piata prim ministru, presedinte sau orivine si ar fi explicat ca nu e ok sa dam subventii la vremea aia ar mai fi iesit fara sa fie lapidat?
Poporul este constient ca bugetul e facut in mare parte din banii lui?
Politicul gestioneaza bugetul ca fiind banii oamenilor? sau ca fiind la discretia lor si sunt indreptatiti sa-l imparta cum considera ca le serveste lor cel mai bine?
Lumea a facut scandal ca e pretu mare. Statul a livrat solutia. Lumea e fericita si tace. Mai aproape e stomacul.
Si lasa ca vinovatii sunt mai usor de gasit de ambele parti in Ursula Mursula , Soroș-Moroș…nu jocurile murdare facute tort de romani -
RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut
@anddy__ de asta cred ca s-au aruncat sa despagubeasca tot. La banii astia. 1 leu/mp e la oferta
-
RE: A0 centura București la nivel de autostradă
@oneLess Este armatura stil UMB in romania . Rulata (prelegata). O sa impinga baietii le ele in 1 saptamana presupun. Se vede mai bine la min 2:00 din filmarea lui Adix
-
RE: A0 centura București la nivel de autostradă
Nu numai asta. Se pregatesc si de armat.

-
RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut
Ma gandesc ca tablierul pentru podul de la Ungheni o sa fie transportat in sectiuni mici.
Asa:

Ca daca se vrea agabaritic asa:

Sunt curios prin care trecatoare ar trece agabariticul.
Pasul Prislop-Mestecanis sau Pasul Tihuta ori Cheile Bicazului? -
RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut
@EugenRo la 5 miliarde+ mai erau loc se 100 mil si pentru nod. Eu sincer nu-mi explic lipsa lui din SF. In forma trasata de tine sau alta o descarcare acolo este necesara.


Autostrada A7: Săptămâna viitoare se va semna contractul pentru tronsonul Pașcani-Suceava