Si inca cateva poze:
km38
Tot pe lot Coni-Trace mai avem insa probleme la suduri la km 38. Aici se circula deja pe DJ, se lucreaza la propunerea finala, care sa satisfaca pe toata lumea (la km26 superviserul avusese obiectii).
Din cauza ca se va lucra sub trafic, la km38 va dura mai mult decat la km26. Se vor monta reazeme provizorii, se restrictiona traficul pe 50% (pe o banda pe podul DJ). Posibil cu totul vreo 2 luni. Posibil in timpul asta sa se dea drumul deja la trafic si pe autostrada, dar evident numai dupa ce se fac eclisarile peste zona carosabila.
Daca se aliniaza cateva planete atunci 15 mai se da drumul la autostrada pe lot 2. Daca nu, atunci nu! Daca nu se accepta trafic pe A pana nu e gata complet la km38 inseamna ca ne ducem bine in iunie.
Precizez ca sudurile de la km38 sunt mult mai bune decat la km26, de aia se si pastreaza traficul deschis pe judetean. Nu toate sudurile trebuie dublate de eclise si e mai mult gen "suflat in iaurt", ca nu cumva...
Cine are chef, aici un video cu alte aspecte despre beton (totusi unele aspecte nu sunt 100% corecte, daca aveti intrebari puteti sa ma intrebati. Ca sa dau un exemplu, spune acolo ca dupa 2 saptamani betonul se maturizeaza la ca. 70% din rezistenta de calcul, aia la 28 de zile; ori nu e asa, deja dupa 2-3 zile este undeva la 80-90%, depinde de mai multe aspecte, cum ar fi si temperatura; asa ca se decofreaza intr-o veselie a doua zi dupa turnare la structuri verticale, pereti, stalpi, iar la placi dupa 5-7 zile pe timp calduros, pastrand sustineri provizorii cu popi din loc in loc):
https://www.youtube.com/watch?v=n4c870PVnlQ
Sa mai precizez unele aspect ca sa nu apara confuzie:
Vești bune pe lot Coni-Trace:
km26:
Vesti bune de la km26, podul cu problemele la sudura si solutia de eclisare:
Poze:
Pod Buzau UMB: UMB are liber sa betoneze toate deschiderile. Asadar nu are loc vreo oprire a lucrarilor. Se vor adopta solutiile indicate de proiectant, nu e vorba de eclisare, dar nu avem mai multe detalii deocamdata. Se lucreaza deja la parapete, panouri fono, etc
Aici pare ca lucrurile se indreapta catre o deschidere a traficului in iunie, inclusiv cu sensurile giratorii facute pana atunci de Nurol.
Colegul nu a putut filma, era vant prea puternic. Sa vedem daca a reusit ceva pe lot 2 si 3 din Ploiesti - Buzau. Stay tuned.
Ca info interesanta, Pizza au montat primele statii de incarcare electrica intr-una din parcari. Dar nimeni nu stie cine o sa se ocupe sa le opereze. Poate ca sfârsesc precum trotuarul rulant de la podul Basarab din Bucuresti (spre Gara de Nord).
nod Mizil (km 20):
A7 Ploiesti-Buzau lot 2 Coni-Trace, km20:
Poze noi din teren:
@razvantu iti raspund in calitatea mea de inginer constructor, adica poti avea incredere:
In conditii NORMALE torni beton pana la temperatura aerului de +5°C, pentru ca nu te astepti noaptea sa scada sub -5°C si atunci e ok. Daca vrei sa torni sub +5C trebuie sa iei masuri, gen sa verifici prognoza, sa nu scada noaptea sub -5, sa pui aditivi de accelerare, etc.
Daca torni beton la sub -5°C temp. aer, betonul trebuie incalzit dupa turnare: se face de exemplu o incastrare, adica o "casã" de lemn si folii de plastic in jurul lui, un fel de sera. Si se baga incalzitoare diesel.
Legat concret de podul Buzau, zilele astea sunt anuntate minime de -2°C, nu scade sub acest nivel. Iar ziua plus grade serios. Nu este nici un motiv ca UMB sa se opreasca din a turna tablierul de la Buzau. Dar au fost aspru criticati de diversi necunoscatori si prefera sa nu existe discutii, fiind un santier urmarit.
^^ cred ca e acelasi lucru, dar de la Cristian Pistol, director CNAIR:
Cum partea asta de avizare poate fi sectorizata, este posibil sa avem AC pentru o parte din lucrari mai repede, iar altele sa fie autorizate mai tarziu. Asa incat in practica executia sa dureze mai mult de 24 de luni privind tot lotul. Privind ultimul sector autorizat, cu siguranta il vor termina in 24 de luni sau mai repede.
Cam asa e acum la UMB Lugoj-Deva: inca nu au AC complet fix la lucrarile cele mai costisitoare ca timp: la galeriile nordice ale tunelurilor. Asa ca degeaba au inceput acum un an si au termen de executie 2 ani, ca sigur nu pot fi gata la anul pe vremea asta.
Revenind la Pascani Suceava scenariul realist e cam asa pentru lotul 1:
Lotul 2 mai punem cam un an in plus, fiind ceva mai dificila situatia langa Suceava.
Viaduct Carcea pe M100.
Pe scurt, la anul pe vremea asta ar trebui sa fie gata.
Nu avem contestatii la A7 Pascani - Suceava lot 2:
In curand incepe asfaltarea. Altfel nu ar fi dat cu emulsie.
Trenurile cu hidrogen, avem 1 oferta de la Siemens:
@PaulS Nu stiu sa-ti raspund la intrebarea asta.
Ups, mai au un pic de lucru la bretelele spre Budeasa.
filmare de la @SergiuPnt
@PaulS da, podul este la Pizzarotti. Aktor in schimb face descarcarea, care nu era prinsa in contract initial.