Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare
    1. Acasă
    2. vancouver
    Deconectat
    • Profil
    • Îi urmărește pe 2
    • Urmărit de 3
    • Subiecte 29
    • Mesaje 1,128
    • Grupuri 1

    vancouver

    @vancouver

    1.4k
    Reputație
    32
    Vizualizări
    1.1k
    Mesaje
    3
    Urmărit de
    2
    Îi urmărește pe
    S-a Înregistrat
    S-a conectat ultima oară

    vancouver Oprește urmărirea Urmărește
    administrators

    Best posts made by vancouver

    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
      Autostrada A7 Buzău-Focșani Lot 1 | #UMB | Podul peste râul Buzău betonat integral! | 2025.04.17

      Si inca cateva poze:

      IMG-20250417-WA0003.jpg

      IMG-20250417-WA0005.jpg

      IMG-20250417-WA0011.jpg

      IMG-20250417-WA0012.jpg

      IMG-20250417-WA0014.jpg IMG-20250417-WA0015.jpg IMG-20250417-WA0016.jpg IMG-20250417-WA0017.jpg IMG-20250417-WA0018.jpg IMG-20250417-WA0019.jpg IMG-20250417-WA0020.jpg IMG-20250417-WA0021.jpg IMG-20250417-WA0022.jpg IMG-20250417-WA0023.jpg IMG-20250417-WA0025.jpg

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      vancouverV
      vancouver
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      km38

      Tot pe lot Coni-Trace mai avem insa probleme la suduri la km 38. Aici se circula deja pe DJ, se lucreaza la propunerea finala, care sa satisfaca pe toata lumea (la km26 superviserul avusese obiectii).

      Din cauza ca se va lucra sub trafic, la km38 va dura mai mult decat la km26. Se vor monta reazeme provizorii, se restrictiona traficul pe 50% (pe o banda pe podul DJ). Posibil cu totul vreo 2 luni. Posibil in timpul asta sa se dea drumul deja la trafic si pe autostrada, dar evident numai dupa ce se fac eclisarile peste zona carosabila.

      Daca se aliniaza cateva planete atunci 15 mai se da drumul la autostrada pe lot 2. Daca nu, atunci nu! Daca nu se accepta trafic pe A pana nu e gata complet la km38 inseamna ca ne ducem bine in iunie.

      Precizez ca sudurile de la km38 sunt mult mai bune decat la km26, de aia se si pastreaza traficul deschis pe judetean. Nu toate sudurile trebuie dublate de eclise si e mai mult gen "suflat in iaurt", ca nu cumva...

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      vancouverV
      vancouver
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Cine are chef, aici un video cu alte aspecte despre beton (totusi unele aspecte nu sunt 100% corecte, daca aveti intrebari puteti sa ma intrebati. Ca sa dau un exemplu, spune acolo ca dupa 2 saptamani betonul se maturizeaza la ca. 70% din rezistenta de calcul, aia la 28 de zile; ori nu e asa, deja dupa 2-3 zile este undeva la 80-90%, depinde de mai multe aspecte, cum ar fi si temperatura; asa ca se decofreaza intr-o veselie a doua zi dupa turnare la structuri verticale, pereti, stalpi, iar la placi dupa 5-7 zile pe timp calduros, pastrand sustineri provizorii cu popi din loc in loc):

      https://www.youtube.com/watch?v=n4c870PVnlQ

      Sa mai precizez unele aspect ca sa nu apara confuzie:

      • priza betonului e prima etapa de intarire, de la fluid la solid. Dupa 2-3 ore poti sa calci pe el si nu se mai deformeaza, nu raman urme
      • maturizarea betonului este cresterea treptata a rezistentei in timp, pana cand la 28 de zile atinge o rezistenta teoretic calculata
      • in practica la 2-3 zile deja este la 90% din rezistenta la 28 de zile
      • la 14 zile in conditii normale s-a depasit cu mult 100%, trebuie sa fie undeva la 120-130% din rezistenta teoretica de calcul
      • procesul de intarire si crestere a rezistentei continua timp de decenii, dar cresterea devine tot mai lenta si greu de masurat; la structuri supuse vibratiilor cresterea rezistentei poate fi anulata de aparitia fisurilor si in ansamblu sa scada de la un moment dat
      • cum de se ajunge le rezistente de 150-200%? Simplu: in calcul se iau tot felul de coeficienti de siguranta; cum ar fi coeficientul de "Dorel", care este de 10-40% - adica omul care amesteca si vibreaza betonul poate sa nu o faca perfect si atunci asta se compenseaza cu un astfel de coeficient; daca ar lucra perfect structura ar fi perfect omogena si peste tot 140% rezistenta sa zicem; dar nu este asa, si poate intr-un punct avem reducere de 40% prin neomogenitate - dar tot vom fi inca la 100% si nu pica structura. Apoi si pietricelele din beton (agregatele) nu sunt perfecte, poate fi una prea ascutita, etc.. alt coeficient de siguranta. Incarcarile care se iau teoretic, de ex. un camion de 60 de tone - pai putem noi inginerii sa ne bazam pe respectarea tutoror normelor de catre firme --- nici vorba, asa ca incarcarea este crescuta prin alti coeficienti, specifici tipului de cladire (la un acoperis peste un grajd mai putin, la un spital mai mult...)
      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      vancouverV
      vancouver
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Vești bune pe lot Coni-Trace:

      • a început eclisarea
      • sunt pe drum ultimele componente ale podului metalic nod Mizil
      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      vancouverV
      vancouver
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Pentru cine urmareste acest forum nu e nici o noutate. Am scris inca de acum 27 de zile, aici:

      https://forum.construim-romania.ro/topic/5/a7-ploiești-bacău-suceava/805?_=1746774021013

      Cititi ce scrie acolo si postarile urmatoare.

      Intre timp vineri pe 25.04 a venit dispozitia de la proiectantul Consitrans pentru eclisare la km38. Aprobata si de Via Design (consultantul). Cum spuneam de mai demult, tabla este deja comandata, la fel si suruburile, dar dureaza pana vin.

      Toata lumea este enervata pe situatia, si CNAIR, ci proiectantul si Trace si Coni. Toata lumea face eforturi sa se rezolve cat mai repede. Vinovat este Trace (un subantreprenor sârb de fapt) si ei platesc tot, nu se da nici un ban in plus de la stat. Nu exista nici un interes din partea nimanui sa mai amane deschiderea - e o prostie totala o astfel de teorie de "oameni inteligenti" pe care am mai vazut-o in comentarii pe youtube sau pe alte forumuri. Daca apar astfel de aberatii aici, o sa sterg postarile, pentru ca nu suntem la birt. Constructorii pierd la imagine pentru orice intarziere, pierd bani prin penalitati de intarziere, pierd timp la garantie, care nu incepe inca sa curga - si ca atare vor plati mai mult timp la scrisorile de garantie bancara. CNAIR e observator la treaba asta, dar s-au implicat ca sa convinga proiectantul sa grabeasca gasirea solutiei si sa vina aprobarea solutiei de la consultant.

      Pur si simplu nimeni dar absolut nimeni nu castiga nimic din aceasta intarziere si toata lumea vrea sa scape din situatia penibila cat mai repede. Inclusiv echipele de eclisare sunt deja contractate. Sunt de la 3 firme, ca sa lucreze concomitent si cat mai rapid. Cum vine materialul, cum se apuca de treaba.

      Legat de subantreprenorul sârb pe care l-au avut si care a dat bulelile: este o firma cu care Trace lucreaza de mult, care le face sudurile in uzina din Serbia. Au crezut ca daca au sudori buni si fac treaba buna in uzina, o sa faca si pe teren - dar nu a fost asa. Aceasta firma subantreprenoare evident nu mai calca pe nicaieri pentru Trace.

      Legat de Coni, ei sunt spectatori pe moment. Nici unul din cele 3 pasaje nu le apartin in cadrul asocierii cu Trace. Partea Coni este finalizata 100%.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      vancouverV
      vancouver
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Vesti bune de pe A7 Ploiesti - Buzau lot 2 Coni-Trace:

      km38: a inceput eclisarea, in sensul ca deocamdata se dau gauri in grinzile tablierului. Si se pare ca nu e nevoie de ridicat cu totul structura, ca atare nu va dura prea mult. Ceva de genul 2 sapt / sens.

      km33: 2/6 suduri remediate. Asadar numai 6 suduri neconforme si sunt in curs de remediere.

      km26: eclisare finalizata si RECEPTIONATA 12.05. Liber la predale si suprastructura (s-a inceput deja cu montajul predalelor). Betonarea programata saptamana viitoare pe final.

      km20: armarea se termina maine, 15.05. Betonare 15 sau 16 mai. Pana la final de mai se da drumul la circulatie pe pasaj pe DJ100C si presupun ca si la cei 9km acum inchisi din lotul 1.

      Si dovada de la km 38:
      55.jpg

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      vancouverV
      vancouver
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      km26:

      Vesti bune de la km26, podul cu problemele la sudura si solutia de eclisare:

      • firma SKELA a inceput eclisarea
      • dar pentru ca nu au suficienti oameni (nimeni nu are chef sa se angajeze sa lucreze 2 saptamani si dupa aia papa), bulgarii au mai adus o firma, Pro Weld L&D Solutions
      • se lucreaza si noaptea
      • noaptea se dau gaurile, ziua se traseaza (pentru trasat 100% e nevoie de lumina de zi)
      • din 8000 de gauri mai au vrei 3000, restul 5000 sunt date deja
      • daca merge dupa plan, sapt. viitoare termina (au atins si 900 de gauri / 24 h )

      Poze:

      12.jpg

      IMG-20250411-WA0021.jpg

      IMG-20250411-WA0009.jpg

      IMG-20250411-WA0010.jpg

      IMG-20250411-WA0011.jpg

      IMG-20250411-WA0012.jpg

      IMG-20250411-WA0013.jpg

      IMG-20250411-WA0014.jpg

      IMG-20250411-WA0015.jpg

      IMG-20250411-WA0016.jpg

      IMG-20250411-WA0019.jpg

      IMG-20250411-WA0022.jpg

      IMG-20250411-WA0024.jpg

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      vancouverV
      vancouver
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Pod Buzau UMB: UMB are liber sa betoneze toate deschiderile. Asadar nu are loc vreo oprire a lucrarilor. Se vor adopta solutiile indicate de proiectant, nu e vorba de eclisare, dar nu avem mai multe detalii deocamdata. Se lucreaza deja la parapete, panouri fono, etc

      Aici pare ca lucrurile se indreapta catre o deschidere a traficului in iunie, inclusiv cu sensurile giratorii facute pana atunci de Nurol.

      Colegul nu a putut filma, era vant prea puternic. Sa vedem daca a reusit ceva pe lot 2 si 3 din Ploiesti - Buzau. Stay tuned.

      Ca info interesanta, Pizza au montat primele statii de incarcare electrica intr-una din parcari. Dar nimeni nu stie cine o sa se ocupe sa le opereze. Poate ca sfârsesc precum trotuarul rulant de la podul Basarab din Bucuresti (spre Gara de Nord).

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      vancouverV
      vancouver
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      nod Mizil (km 20):

      • planul este sa ridice tablierul sapt viitoare

      1.jpg

      2.jpg

      53.jpg

      54.jpg

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      vancouverV
      vancouver
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      A7 Ploiesti-Buzau lot 2 Coni-Trace, km20:

      Poze noi din teren:

      IMG-20250414-WA0005.jpg

      IMG-20250414-WA0006.jpg

      IMG-20250414-WA0007.jpg

      IMG-20250414-WA0008.jpg

      IMG-20250414-WA0009.jpg

      IMG-20250414-WA0010.jpg

      IMG-20250414-WA0011.jpg

      IMG-20250414-WA0012.jpg

      IMG-20250414-WA0013.jpg

      IMG-20250414-WA0014.jpg

      IMG-20250414-WA0015.jpg

      IMG-20250414-WA0016.jpg

      IMG-20250414-WA0017.jpg

      IMG-20250414-WA0018.jpg

      IMG-20250414-WA0019.jpg

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      vancouverV
      vancouver

    Latest posts made by vancouver

    • RE: Auto moto si producatori de autovehicule

      Masini electrice made in Romania, inclusiv acumulatorii:

      Auto

      Una din două Forduri Puma produse la Craiova, este o electrică Gen-E, cu baterii asamblate în România

      Una din două Forduri Puma produse la Craiova, este o electrică Gen-E, cu baterii asamblate în România

      La două luni de la demararea oficială a livrărilor Puma Gen-E, uzina Ford Otosan de la Craiova a ajuns la un total de 10.000 de astfel de modele...

      postat în DISCUȚII GENERALE
      vancouverV
      vancouver
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Avem insa confirmare din alta parte ca s-a turnat pana la urma azi betonul la pasaj Mizil / Baba Ana (DJ100C peste A7):

      3.7K views · 46 reactions | 🛣️A7 Ploiești-Buzău 👷Lot2- DJ100C | By...

      3.7K views · 46 reactions | 🛣️A7 Ploiești-Buzău 👷Lot2- DJ100C | By...

      🛣️A7 Ploiești-Buzău 👷Lot2- DJ100C

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      vancouverV
      vancouver
    • RE: Energie

      DRDP Timişoara

      DRDP Timişoara

      Al 6-lea și ultimul! Sâmbătă, 17 mai, dimineața, va porni din Nădlac ultimul convoi agabaritic de mari dimensiuni cu destinația Termocentrala Mintia. Cu o masă totală de 753 tone, acest convoi este...

      postat în DISCUȚII GENERALE
      vancouverV
      vancouver
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      A7 pasaj Domnesti Targ (intre Focsani si Adjud):

      de la DRDP Iasi:

      Santierul Autostrazii A7 Focsani Bacău lot 2.

      si din zona Focsani Nord:

      DRDP Iași: update Șantierul Autostrăzii A7, Focșani – Bacău. Imagini din zona Focșani-Nord #UMB
      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      vancouverV
      vancouver
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      La km20 nod Baba Ana / Mizil azi dimineata inca nu era nimic betonat, desi in rest totul e gata si pregatit:

      WhatsApp Bild 2025-05-16 um 14.15.06_e6b40e85.jpg

      Iar la km 33 lucreaza mai departe la suduri, dar fara info cat mai dureaza sau cate au mai facut (acum cateva zile erau remediate 2 din 6):
      WhatsApp Bild 2025-05-16 um 14.14.02_bcdfe47a.jpg

      La km38 bulgarii insista ca in 2 saptamani termina. Cum acesta era punctul critic, daca este real, peste 2 saptamani se poate deschide traficului. Doar ca bulgarii au mai zis multe si nu s-au adeverit, adica nu erau departe de adevar, dar clar au tras mereu pe turta lor cu promisiuni exagerat de optimiste.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      vancouverV
      vancouver
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Hai sa mai pun niste poze de azi dimineata, 16.05.2025:

      km38:

      Puteti face click pe poze si le vedeti mai mari. Mult mai mari si la rezolutie foarte buna. Se vad astfel diverse amanunte, cum scrie "pori" in unele locuri etc.

      0.jpg

      1.jpg

      2.jpg

      3.jpg

      4.jpg

      5.jpg

      IMG-20250516-WA0022.jpg

      IMG-20250516-WA0023.jpg

      IMG-20250516-WA0024.jpg

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      vancouverV
      vancouver
    • RE: A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia

      @MihaiD au fost situatii in care propunerile mele sau ale altora au fost adoptate. Depinde desigur foarte mult de cat de mult m-am zbatut pentru ele. In cazul concret cu A6 la Lugoj, in mod evident nu ajunge sa contrargumentez pe forum cu @chapo . Ar trebui macar sa scriu un comunicat al ASCORO pe tema asta, sa-l pun pe facebook, sa-l trimitem la CNAIR, la presa etc. Dar pur si simplu nu am timp.

      Dar poate totusi cu ceva noroc citeste cine trebuie pe forum.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      vancouverV
      vancouver
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      km 26 de azi:

      IMG-20250516-WA0016.jpg

      IMG-20250516-WA0017.jpg

      IMG-20250516-WA0018.jpg

      IMG-20250516-WA0019.jpg

      IMG-20250516-WA0020.jpg

      WhatsApp Bild 2025-05-16 um 14.16.03_e7ab90a2.jpg

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      vancouverV
      vancouver
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      A7 Ploiesti-Buzau, lot 2 Mizil - Pietroasele:

      Autostrada A7 Ploiești-Buzău | Lot 2: Pasaj km 26 | 2025.05.15

      La un moment dat in film scrie km 36, dar este o greseala, de fapt este 26.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      vancouverV
      vancouver
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Raducu P Drum pe youtube:

      AUTOSTRADA A7 #338 Pod peste raul Buzau | 14.05.2025
      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      vancouverV
      vancouver