Concluzia mea: arata bine lotul Coni-Trace. Pentru o deschidere prin aprilie-mai 2025. Cu o intarziere fata de termenul contractual de jumatate de an. Ma refer evident la termenul prelungit, adica noiembrie 2024. Dar au circumstanta intarzierilor enorme la structurile metalice si ar fi o prostie sa-i blamam sau injuram. Pur si simplu toate firmele au avut aceasta problema si se vede cum au sarit si Coni-Trace si Pizza pe lot 1, si WeBuild la Merisani, si UMB la Ramnic si Buzau imediat ce a venit structura au sarit cu toate fortele sa termine aceste puncte critice (era sa zic ca a sarit si Aktor, dar la Aktor saritura e mai degraba o ridicare din sprâncene si cam atât.
Best posts made by vancouver
-
RE: A7, A8 - autostrăzi si drumuri express zona Moldovei
-
RE: A1, A0, A2 - coridor principal vest-est Nadlac-Sibiu-Pitesti-Bucuresti-Constanta
Pod Merisani:
- planul WeBuild este sa finalizeze ultimul beton pe 04.12.
- apoi o saptamana pentru asfaltare
- si una pentru rosturi
- rezulta undeva pe 20.12 darea in trafic
-
RE: A1, A0, A2 - coridor principal vest-est Nadlac-Sibiu-Pitesti-Bucuresti-Constanta
Si acum poze din tunel CDA:
S-a turnat azi primul tronson de 12,5m din bolta, ceea ce inseamna finalizarea structurii de rezistenta pe acesti 12,5m. Planul este sa se betoneze un tact pe zi. Mai repede nu se poate, pentru ca nu se poate decofra (indeparta cofrajul de sub beton). Mai incet se poate, daca cei din fata, care armeaza, nu reusesc si ei sa faca un tact de 12,5 m pe zi. Dar planul este 12,5m pe zi. Imaginile sunt in general de pe caruciorul de betonare. In prima poza vedeti betonul proaspat (are cateva ore) decofrat pe lateral. Se acopera cu vata minerala rostul dintre 2 turnari - astfel din punct de vedere static 2 sectiuni alaturate de 12,5m vor lucra independent una de alta - din cauza dilatarii si contractiilor termice daca s-ar face tot tunelul dintr-o bucata, adica s-ar lega armatura si betonul intre 2 tacturi, ar aparea fisuri si deformari catastrofale.
-
RE: A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia
@mihai Da, este. Pe de alta parte acesta este si termenul contractual. Doar Albota-A1 are AC primit mai tarziu si ca atare termen in septembrie 2025.
Ca sa poata deschide au inchis varianta provizorie de la Colonesti si astfel de cateva zile se iese la Negreni (venind de la Craiova). Si au folosit ocazia sa reasfalteze unele hopuri dintre Negreni si Colonesti, ceea ce ma bucura.
-
RE: A7, A8 - autostrăzi si drumuri express zona Moldovei
A7 Ploiesti-Buzau lot 1 Pizzarotti:
-
RE: A7, A8 - autostrăzi si drumuri express zona Moldovei
Alte informatii:
Pizza, de fapt Retter, trag tare sa termine complet pana pe 20.12 la DN1D. M-am uitat pe vreme la Mizil. Prognoza zice fara precipitatii in urmatoarele 10 zile. Minus grade vor fi doar in cateva nopti, pana la -3, ziua cel mai frig +4°C. Asadar conditii de toamna târzie. Vremea nu o sa-i opreasca.
La Cricovu Sarat probabil o sa devieze pe un sens, acolo eu nu cred ca pot termina pana pe 20.12. Si ceva de munca mai e si la pod peste CF de langa A3.
Poate maine primim o filmare, daca suntem cuminti!
-
RE: A7, A8 - autostrăzi si drumuri express zona Moldovei
A7 Ploiesti-Buzau lot 2 Coni-Trace, structura cea mai ramasa in urma de pe acest lot, unde un sens este deja gata asfaltat (la nevoie se va putea circula deviat pe un fir o perioada), dar mai au de pus grinzi la celalalt sens:
Azi au mai ridicat o grinda si ultima este programata marti, 05.11:
-
RE: A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia
Ba chiar mai mult, partea din DN65 care mai ramane de parcurs pe relatia Craiova-Bucuresti nu mai trece prin nici o localitate propriu-zisa, doar prin ceva zona industriala / logistica de la marginea Pitestiului. Pentru ca drumul de legatura nod Albota - DN65 scoate traficul dincolo de localitatea Albota.
Legat de UMB, am si spus pe diverse canale, dar se pare ca API si altii nu asculta nimic din ce nu le convine: asta a fost STRATEGIA asumata de UMB. A folosit resursele de pe toate santierele in perioada ianuarie-martie 2024 strict numai pe A7, aprope de casa pentru majoritatea muncitorilor. Era de asteptat sa apara zile cu zapada, in care nu se poate lucra, si ideea era sa fie omul acasa nu sa stea ca prostul in baraca pe la Colonesti sau sa fie nevoit sa circule riscant pana acasa.
Si asa au si facut, pe A7 in ianuarie-martie au decopertat intregul traseu, ici colo au inceput si cu umpluturile si podetele. Dupa care in aprilie au mutat forte in toate tara si a parut ca A7 la nord de Focsani a fost abandonat, adica iarasi motiv de comentarii din partea celor care cauta nod in papura.
Ce nu le-a iesit 100% a fost finalizarea centurii TM in iunie - s-a prelungit cu vreo 2 luni. Si exact fortele astea pe 2 luni sunt cele care lipsesc acum sa termine DEX12 pana la A1. Ceea ce raportat la aktori, alsimi si pizze, nu mai vorbesc de chinezi etc e parfum, dar na, depinde cum vezi lucrurile.
Latest posts made by vancouver
-
RE: Material rulant: Locomotive, vagoane etc
Precizari suplimentare:
Interregional Calatori este obligata sa foloseasca cele 13 rame pe 4 trasee prestabilite:
Cluj - Deva - Arad - Timisoara
Bucuresti - Cluj via Sighisoara
Bucuresti - Cluj via Deda (adica prin secuime, Brasov - Miercurea Ciuc - Dej - Cluj)
Bucuresti - BrasovEu as face asa:
- 3 rame duble (cuplate cate 2) pe Bucuresti - Brasov. S-ar asigura o cadentare la 2 ore, cu rame duble (700 pasageri capacitate per tren) = 6
- 2 rame single pentru Bucuresti - Cluj via Sighisoara = 2
- 2 rame single pentru Bucuresti - Cluj via Deda = 2
- 1 rama single pentru Cluj - Arad = 1 (fara Timisoara pe durata lucrarilor, ca e bataie de joc sa piarda 4-5 ore pe acolo)
- 1 rama permanent in rezerva la Cluj = 1
- 1 rama permanent in rezerva la Bucuresti = 1
- 1 rama in mentenanta / revizie
TOTAL 13
-
RE: Material rulant: Locomotive, vagoane etc
Pam pam, surpriza:
"Astfel, (...) Comisia de analiză și evaluare a ARF a acceptat valoarea cea mai bună obținută electronic și a hotărât adjudecarea și acordarea dreptului de a semna contractul, operatorului economic Interregional Călători, la valoarea compensației unitare exprimată în lei/tren-km de 24,98 lei. Totodată, ARF a acceptat și nominalizat cu statut de rezervă oferta societății CFR Călători, la valoarea compensației unitare exprimată în lei/tren-km de 24,99 lei”.
Citește mai mult la: https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/auto-transporturi/foto-interregional-calatori-isi-cumpara-trenuri-noi-castigand-in-fata-cfr-calatori-21867933
Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor."
Hahaha, la 1 cent!
-
RE: A1, A0, A2 - coridor principal vest-est Nadlac-Sibiu-Pitesti-Bucuresti-Constanta
@casio : da si eu sunt dezamagit. Mi se pare o exagerare, daca nu chiar o prostie, sa se puna panouri spre lacuri. Pentru ochiul uman era o relaxare sa se vada oglinda apei. Cel mult puteau pune un panou fonic scund, poate la aceeasi inaltime cu parapetul. Oricum rezolva 90% din zgomot, pentru ca acest zgomot venea de jos, de la pneuri si de la motoare, aflate si ele jos. Si astfel pe lac oricum nu ajungea aproape nimic. Pacat, mare pacat.
-
RE: A1, A0, A2 - coridor principal vest-est Nadlac-Sibiu-Pitesti-Bucuresti-Constanta
@casio Sunt si pe A7. Este numarul iesirii.
-
RE: A1, A0, A2 - coridor principal vest-est Nadlac-Sibiu-Pitesti-Bucuresti-Constanta
Si pe surse CNAIR, da, azi, vineri ora 15:00.
-
RE: A1, A0, A2 - coridor principal vest-est Nadlac-Sibiu-Pitesti-Bucuresti-Constanta
Economedia pluseaza si intr-un articol de azi zice chiar ca se deschide joi (=ieri) la ora 15:00