Best posts made by ncb
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Stadiul lucrărilor la Pasajul DN 2 peste Autostrada A7 – zona Spătaru
️Lucrările de execuție aferente pasajului rutier de pe DN 2, situat în zona nodului rutier Spătaru, peste Autostrada A7, evoluează conform graficului de implementare și în concordanță cu prevederile proiectului tehnic aprobat.
În prezent, a fost finalizată etapa de așternere a stratului de uzură pe ambele căi de rulare ale pasajului. Această etapă asigură capacitatea portantă și calitatea suprafeței de rulare, pregătind infrastructura pentru deschiderea circulației.
️Lucrările continuă cu execuția rosturilor de dilatație, elemente esențiale pentru preluarea variațiilor dimensionale cauzate de diferențele de temperatură și trafic intens. În paralel, se desfășoară operațiunile de montare a parapetului de protecție marginal și a parapetului axial median.
Odată cu finalizarea lucrărilor și deschiderea circulației pe pasaj, va fi posibilă realizarea legăturii directe între intersecția DN 2 – Hanul lui Țintă și intersecția DN 2 – Spătaru, fără utilizarea bretelelor de încărcare/descărcare ale Autostrăzii A7, folosite în prezent ca soluție provizorie de tranzit.

-
RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București
AUTOSTRADA A1 Margina - Holdea | Stadiu Lucrări 31.07.2025
Raducu P Drum
-
RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București
AUTOSTRADA A1 TUNELURI Margina - Holdea d #004 Stadiu lucrari 31.07.2025
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
*FINANȚARE ASIGURATĂ PENTRU AUTOSTRADA MOLDOVEI
Astăzi am fost pe șantierul Autostrăzii Moldovei, pe tronsonul Focșani–Bacău, împreună cu ministrul Transporturilor, Ciprian Șerban, directorul general al Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere, Cristian Pistol, și cu antreprenorul român Dorinel Umbrărescu.
Valoarea lucrărilor depășește 14 miliarde de lei. Una dintre deciziile importante pe care le-am luat în vederea finanțării autostrăzii, care asigură conectarea Moldovei, este includerea acesteia în lista de proiecte din Planul Național de Redresare și Reziliență.
Acest lucru înseamnă că sumele necesare vor fi asigurate, astfel încât, în toamna anului viitor, lucrările pe toate tronsoanele să fie finalizate.
Astfel va fi nevoie să facem plăți lunare cuprinse între 800 de milioane și 1 miliard de lei. Am discutat cu ministrul Transporturilor și cu cel al Finanțelor pentru a găsi soluții de asigurare a fluxului de plăți și, de asemenea, va fi nevoie de o mobilizare susținută a constructorilor.
Pe cele două tronsoane mari ale întregului traseu al autostrăzii, lucrările sunt realizate într-un stadiu cuprins între 30% și 80%. Sunt peste 5.000 de muncitori care lucrează zilnic pe șantier.
Le mulțumesc constructorilor pentru mobilizare, pentru că finalizarea la timp a lucrărilor la autostradă este un angajament comun între Guvern, CNAIR și constructori.
Peste 100 km din tronsonul Ploiești–Pașcani sunt deja deschiși circulației.
Conectarea Moldovei și a Bucovinei este un proiect strategic pentru România.*
Latest posts made by ncb
-
RE: A3 București-Brașov-Cluj Napoca-Borș și A10 Sebeș-Turda
Acolo unde planurile devin realitate! Pe tronsonul de autostradă 𝐒𝐮𝐩𝐥𝐚𝐜𝐮 𝐝𝐞 𝐁𝐚𝐫𝐜𝐚𝐮 – 𝐂𝐡𝐢𝐫𝐢𝐛𝐢𝐬, lucrările se desfășoară într-un ritm accelerat.
Peste 550 de muncitori și 310 utilaje sunt zilnic în acțiune, transformând planurile în realitate. Efortul coordonat al echipelor se concentrează pe lucrări de drum (săpături, umpluturi, straturi de fundație și asfaltare), dar și pe lucrări de consolidare, evacuare a apelor, relocări de utilități și montarea grinzilor prefabricate de mare tonaj.
Pas cu pas, ne apropiem de finalizarea unui tronson important al Autostrăzii Transilvania, un proiect complex ce contribuie direct la dezvoltarea infrastructurii rutiere.
Proiectul are ca beneficiar Ministerul Transporturilor prin Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere.
Mulțumim tuturor celor implicați în acest proiect!
Construim pentru viitor.
În România.
