Best posts made by ncb
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Stadiul lucrărilor la Pasajul DN 2 peste Autostrada A7 – zona Spătaru
️Lucrările de execuție aferente pasajului rutier de pe DN 2, situat în zona nodului rutier Spătaru, peste Autostrada A7, evoluează conform graficului de implementare și în concordanță cu prevederile proiectului tehnic aprobat.
În prezent, a fost finalizată etapa de așternere a stratului de uzură pe ambele căi de rulare ale pasajului. Această etapă asigură capacitatea portantă și calitatea suprafeței de rulare, pregătind infrastructura pentru deschiderea circulației.
️Lucrările continuă cu execuția rosturilor de dilatație, elemente esențiale pentru preluarea variațiilor dimensionale cauzate de diferențele de temperatură și trafic intens. În paralel, se desfășoară operațiunile de montare a parapetului de protecție marginal și a parapetului axial median.
Odată cu finalizarea lucrărilor și deschiderea circulației pe pasaj, va fi posibilă realizarea legăturii directe între intersecția DN 2 – Hanul lui Țintă și intersecția DN 2 – Spătaru, fără utilizarea bretelelor de încărcare/descărcare ale Autostrăzii A7, folosite în prezent ca soluție provizorie de tranzit.

-
RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București
AUTOSTRADA A1 Margina - Holdea | Stadiu Lucrări 31.07.2025
Raducu P Drum
-
RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București
AUTOSTRADA A1 TUNELURI Margina - Holdea d #004 Stadiu lucrari 31.07.2025
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
*FINANȚARE ASIGURATĂ PENTRU AUTOSTRADA MOLDOVEI
Astăzi am fost pe șantierul Autostrăzii Moldovei, pe tronsonul Focșani–Bacău, împreună cu ministrul Transporturilor, Ciprian Șerban, directorul general al Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere, Cristian Pistol, și cu antreprenorul român Dorinel Umbrărescu.
Valoarea lucrărilor depășește 14 miliarde de lei. Una dintre deciziile importante pe care le-am luat în vederea finanțării autostrăzii, care asigură conectarea Moldovei, este includerea acesteia în lista de proiecte din Planul Național de Redresare și Reziliență.
Acest lucru înseamnă că sumele necesare vor fi asigurate, astfel încât, în toamna anului viitor, lucrările pe toate tronsoanele să fie finalizate.
Astfel va fi nevoie să facem plăți lunare cuprinse între 800 de milioane și 1 miliard de lei. Am discutat cu ministrul Transporturilor și cu cel al Finanțelor pentru a găsi soluții de asigurare a fluxului de plăți și, de asemenea, va fi nevoie de o mobilizare susținută a constructorilor.
Pe cele două tronsoane mari ale întregului traseu al autostrăzii, lucrările sunt realizate într-un stadiu cuprins între 30% și 80%. Sunt peste 5.000 de muncitori care lucrează zilnic pe șantier.
Le mulțumesc constructorilor pentru mobilizare, pentru că finalizarea la timp a lucrărilor la autostradă este un angajament comun între Guvern, CNAIR și constructori.
Peste 100 km din tronsonul Ploiești–Pașcani sunt deja deschiși circulației.
Conectarea Moldovei și a Bucovinei este un proiect strategic pentru România.*
Latest posts made by ncb
-
RE: DX23 Focșani - Brăila
𝐒𝐓𝐀𝐑𝐓 𝐏𝐄𝐍𝐓𝐑𝐔 𝐃𝐑𝐔𝐌𝐔𝐋 𝐄𝐗𝐏𝐑𝐄𝐒 𝐅𝐎𝐂𝐒̦𝐀𝐍𝐈-𝐁𝐑𝐀̆𝐈𝐋𝐀
Compania Națională de Investiții Rutiere a emis astăzi, 𝐎𝐫𝐝𝐢𝐧𝐮𝐥 𝐝𝐞 𝐈̂𝐧𝐜𝐞𝐩𝐞𝐫𝐞 pentru contractul Drumului Expres Focșani-Brăila și a stabilit data de 𝟐 𝐝𝐞𝐜𝐞𝐦𝐛𝐫𝐢𝐞 pentru startul etapei de proiectare.
Drumul Expres Focșani-Brăila are o lungime de 73,5 kilometri și asigură legătura între Autostrada Moldovei A7- Podul peste Dunăre de la Brăila, Drumul Expres Brăila-Galați, Tulcea și Constanța.
,,Am emis astăzi, Ordinul de Începere pentru contractul Drumului Expres Focșani-Brăila. După ce Antreprenorul a constituit garanția pentru contractele semnate pe 29 octombrie, așteptăm Programul de lucru pentru că, încă din etapa de proiectare ne dorim să asigurăm finalizarea spațiilor de servicii cu șase luni înainte de recepția lucrărilor și deschiderea circulației. Este un aspect important și țin foarte mult ca la inaugurare, parcările să fie deja funcționale. De asemenea, pentru acest contract, antreprenorul, un consorțiu cu experiență solidă, va putea permite traficul pe tronsoane funcționale independent”, a declarat directorul general al CNIR, Gabriel Budescu.
Contractul pentru realizarea Drumului Expres Focșani-Brăila are o durată de 42 de luni (6 luni proiectare și 36 de luni execuție) este finanțat din fonduri europene nerambursabile și a fost semnat cu o Asociere de constructori din România în urmă cu două săptămâni.
𝐃𝐄𝐓𝐀𝐋𝐈𝐈 𝐃𝐄𝐒𝐏𝐑𝐄 𝐏𝐑𝐎𝐈𝐄𝐂𝐓 :
https://www.cnir.ro/proiecte/drum-expres-focsani-braila/