Avem grinzile sus la podul peste DN2L.



Sursa:https://www.facebook.com/photo/?fbid=1150483013924247&set=pcb.1150483563924192
Sunt si 2 video-uri cu mai multe detalii.
Avem grinzile sus la podul peste DN2L.



Sursa:https://www.facebook.com/photo/?fbid=1150483013924247&set=pcb.1150483563924192
Sunt si 2 video-uri cu mai multe detalii.
Se asfalteaza podul de la Garoafa!


Sursa: https://www.facebook.com/photo/?fbid=1135442205428328&set=pcb.1135442322094983
Ora 5:40-6:00. Pe un drum de la Mircesti la Pașcani, am numărat în jur de 30 de basculante de la firma UMB. Duc balast de la groapa de împrumut din Gherăești în nodul turbion de la Pașcani.
Noi informatii despre pasajul DN2L.
Cel mai important, s-au forat pilotii si se lucreaza la pod!




Sursa: https://www.facebook.com/photo/?fbid=1138864465086102&set=pcb.1138864668419415
🚧 Autostrada A7 – pași importanți spre finalizare!
Specialiștii CNAIR și DRDP Buzău au efectuat o inspecție preliminară pe autostrada A7 Focșani - Bacău:
Lotul 1: Focșani – Domnești Târg (35,6 km)
Lotul 2: Domnești Târg – Răcăciuni (38,78 km)
Această etapă marchează un moment esențial, verificând calitatea execuției și respectarea standardelor tehnice.
✅ Inspecția confirmă progresul semnificativ al proiectului și aduce mai aproape deschiderea circulației pe aceste tronsoane ale Autostrăzii Moldovei (A7). ✅ Finalizarea celor două loturi va contribui la creșterea siguranței rutiere, reducerea timpilor de deplasare și dezvoltarea economică a regiunii.
📍 Autostrada A7 este unul dintre cele mai importante proiecte de infrastructură rutieră din România, iar fiecare pas înainte înseamnă un plus de conectivitate și modernizare pentru comunitățile din estul țării.
Imaginile par a fi de ieri.
A fost desemnat castigatorul Primului Tronson A8: Motca - Targu Frumos!
(Din pacate nu pot pune link)

@trismegistul
Nu cred ca se pune problema de asa ceva. Sunt din zona nodului Sabaoani, unde exista aceiasi problema cu relocarea stalpilor de inalta. UMB are o foreza pregatita de peste un an de zile pentru podul de peste DN2, insa nu a putut incepe forarea din cauza stalpului. De aproximativ 2 saptamani au inceput sa se miste la fundatia viitorului stalp. Se vede ceva mai multa miscare in acest sens. Si as mai adauga ca in acea zona a fost nevoie de relocare a stalpiilor de electricitate de mica si medie tensiune. Acestea au fost relocati de UMB de aproximativ 1 an.
@trismegistul
Legat de faptul ca au sau nu dretate, pe A8 montan - LOT 1D: JOSENI - DITRAU, unde UMB a depus contestatie impotriva DANLIN, au avut castig de cauza. Acum procedura este in reevaluare.
A fost scoasa in licitatie LEGATURA INTRE DX BRAILA-GALATI SI VARIANTA DE OCOLIRE GALATI
Proiectare si executie aferente proiectului „Proiectare si executie aferente proiectului „DRUM DE LEGATURA INTRE DX BRAILA-GALATI SI VARIANTA DE OCOLIRE GALATI”
Valaorea estimata: 479.590.125,09 RON
Data depunerii: 29.01.2026
Lungimea drumului: 6.925 Km
@mike_us cred ca de asta au și ofertat pe A8 alături de altcineva. Au văzut ca nu sunt cei mai de încredere colaboratori.
*Lucrări 24 de ore din 24 de ore în munți!
Asocierea de constructori turci (Mapa-Cengiz) avansează pe una din cele mai dificile secțiuni din A1: Boița – Cornetu.
Secțiunea 2 a Autostrăzii Sibiu-Pitești, o provocare tehnică, este una din cele două zone prin care autostrada intră, la propriu, în munte.
Constructorii sunt mobilizați cu 400 de muncitori și 100 de utilaje și cresc constant ritmul de lucru.
Pe tot șantierul stadiul fizic a ajuns deja la 7,20%, dar punctual (acolo unde sunt deja emise Autorizații de Construire) lucrările avansează considerabil:
Nou stadiu fizic pentru autostrada A0 la data de 30.10.2205: