Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare
    1. Acasă
    2. mihai
    M
    Conectat
    • Profil
    • Îi urmărește pe 0
    • Urmărit de 2
    • Subiecte 10
    • Mesaje 664
    • Grupuri 1

    mihai

    @mihai

    administrators
    1.1k
    Reputație
    34
    Vizualizări
    664
    Mesaje
    2
    Urmărit de
    0
    Îi urmărește pe
    S-a Înregistrat
    S-a conectat ultima oară

    mihai Oprește urmărirea Urmărește
    administrators

    Best posts made by mihai

    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Vesti bune de pe A7 Ploiesti - Buzau: urmare a deschiderii de ieri a circulatiei pe pasajul DJ100C din Nodul Mizil, de azi s-a trecut la finalizarea lucrarilor pe A7 sub pasaj, urmand ca saptamana viitoare sa se redeschida circulatia pe A7 intre Dumbrava si Nod Mizil.

      De asemenea, in urmatoarele zile, dupa finalizarea parapetilor, se va deschide circulatia si pe pasajul peste A7 al DJ102H Mizil - Amaru de la Km 26. Ceea ce va permite finalizarea lucrarilor pe A7 in zona pasajului.

      De la acel moment, singurul punct critic pe A7 intre Dumbrava (A3) si Stalpu va mai fi constituit de podurile din corpul autostrazii de la Km 38. Rezolvarea problemelor, testele si darea in trafic in acest punct vor mai dura cateva saptamani.

      Ne indreptam deci spre o deschidere totala a traficului pe A7 intre Dumbrava (A3) si Stalpu in cursul lunii iulie.

      Este posibil sa asistam la o deschidere de trafic chiar pana la Spataru (DN2), pentru ca Nurol intentioneaza sa finalizeze in acelasi timp sectorul dintre lotul 2 si DN2, cu descarcare temporara in giratoriul provizoriu de pe DN2.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      M
      mihai
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      La podul A7 peste raul Sarata de la Km 38 lucrarile de eclisare la calea 2 sunt in curs de finalizare si au fost incepute lucrarile de eclisare la calea 1.

      Km 38 2025-05-19 at 16.04.02_2.jpeg

      Km 38 2025-05-19 at 16.04.02_3.jpeg

      Km 38 2025-05-19 at 16.04.03_4.jpeg

      Km 38 2025-05-19 at 16.04.03_5.jpeg

      Km 38 2025-05-19 at 16.04.03_6.jpeg

      Km 38 2025-05-19 at 16.04.03_7.jpeg

      Km 38 2025-05-19 at 16.04.04_5.jpeg

      Km 38 2025-05-19 at 16.04.04_6.jpeg

      Km 38 2025-05-19 at 16.04.04_7.jpeg

      Km 38 2025-05-19 at 16.04.04_8.jpeg

      Km 38 2025-05-19 at 16.04.04_9.jpeg

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      M
      mihai
    • RE: DX-uri zona Galați - Brăila si DR21 Brăila-Slobozia-Călărași

      https://www.youtube.com/watch?v=KG6ZlL60ud8

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      M
      mihai
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Cateva informatii proaspete de pe tronsonul inca in lucru A7 Ploiesti - Buzau Lot 2. Vantul puternic nu a permis ridicarea dronei astazi, dar avem cateva fotografii.

      La Nodul A7 cu DJ100C Mizil - Fulga de la Km 20 s-a finalizat turnarea placii de suprabetonare

      Km 20 2025-05-19 at 15.14.16.jpeg

      Km 20 2025-05-19 at 15.14.17_1.jpeg

      Km 20 2025-05-19 at 15.14.17_2.jpeg

      Km 20 2025-05-19 at 15.14.17_3.jpeg

      Km 20 2025-05-19 at 15.14.17_4.jpeg

      Km 20 2025-05-19 at 15.14.18_1.jpeg

      Km 20 2025-05-19 at 15.14.18_2.jpeg

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      M
      mihai
    • RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București

      AUTOSTRADA A1 Margina - Holdea | Stadiu lucrari 14.06.2025
      Raducu P Drum

      https://www.youtube.com/watch?v=X8dMl4thCek

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      M
      mihai
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @vancouver, pe langa punctele foarte corecte subliniate de tine, as mai adauga o diferenta fundamentala intre podul de la Lutca si cel de pe A7 de la Buzau: materialul din care sunt facute grinzile. La Lutca aveam grinzi de beton armat, in vreme ce la Buzau pe A7 avem tablier metalic.

      Spre deosebire de metal, betonului nu-i place incovoierea si are plaja extrem de mica de deformare elastica si plastica. Atunci cand betonul ajunge la limita rezistentei cedeaza brusc (colaps catstrofal).

      Metalul in schimb are plaja de deformare elastica mult mai mare. Dupa care el nu cedeaza, ci incepe deformarea plastica ("curgerea" metalului) intr-o plaja mare, timp in care apar intai micro-fisuri si apoi macro-fisuri, mult inainte de momentul rupturii totale.

      Cu alte cuvinte, la Buzau podul ar ajunge intai deformat dincolo de limita utilizarii mult inainte de a se prabusi. Semenele de potential colaps al podului ar fi nenumarate, in multe faze succesive, intinse pe ani de zile.

      Orice comparatie intre podul de la Lutca si cel de Buzau denota lipsa de intelegere fundamentala a structurilor si materialelor.

      Ca exercitiu de imaginatie, pentru un colaps catstrofal al podului de la Buzau e nevoie de un scenariu extrem absurd, de genul trecerii unul convoi de 10 tancuri puse unul peste altul. Ori al lovirii puternice din lateral de catre un vapor, pentru ca uzual podurile n-au rezistenta laterala dincolo de minimul necesar pentru rezistenta la vant si la cutremure.

      Cred ca putem fi de acord ca nu o sa treaca nimeni prea curand pe A7 pe la Buzau cu tancuri stivuite cate 10 in teanc, la fel cum cred ca putem fi deacord ca nici Raul Buzau nu va fi prea curand navigabil pentru vase maritime. Deci pentru moment putem fi de acord ca Podul Buzau de pe A7 e ok. 🙂

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      M
      mihai
    • RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București

      Stadiu lucrări Autostrada A1 Sibiu - Pitești, Lot 3 (tunel Poiana)
      Edi Penescu

      https://www.youtube.com/watch?v=Dw1yXVM2ZPw

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      M
      mihai
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      La Pasajul DJ102H Fulga - Mizil peste A7 de Km 26 s-a finalizat armarea placii de suprabetonare, urmand ca maine sa aiba loc turnarea betonului.

      Km 26 2025-05-19 at 15.45.15_1.jpeg

      Km 26 2025-05-19 at 15.45.15_2.jpeg

      Km 26 2025-05-19 at 15.45.15_3.jpeg

      Km 26 2025-05-19 at 15.45.15.jpeg

      Km 26 2025-05-19 at 15.45.16_1.jpeg

      Km 26 2025-05-19 at 15.45.16_2.jpeg

      Km 26 2025-05-19 at 15.45.16_3.jpeg

      Km 26 2025-05-19 at 15.45.16_4.jpeg

      Km 26 2025-05-19 at 15.45.16.jpeg

      Km 26 2025-05-19 at 15.45.17_1.jpeg

      Km 26 2025-05-19 at 15.45.17.jpeg

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      M
      mihai
    • RE: A0 și DNCB, centuri București

      Teste de incarcare pe podurile de pe A0 Sud L3

      Autostrada A0 Sud Lotul 3 - UPDATE- 20.06.2025
      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      M
      mihai
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
      AUTOSTRADA A7 Bacău - Pașcani LOT 2 Lucrari zona Roman 23.06.2025
      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      M
      mihai

    Latest posts made by mihai

    • RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București
      Autostrada A1, Sibiu - Pitești: Avansul lucrărilor la viaductul de la Boița
      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      M
      mihai
    • RE: A0 și DNCB, centuri București
      Autostrada A0 | Lot 1 Nord | Segment DN1A-DN7 | Pasaj peste CF300 | 01.07.2025 (Pizzarotti&Retter)
      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      M
      mihai
    • RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București
      Autostrada A1, Sibiu - Pitești: Avansul lucrărilor la viaductul de la Boița
      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      M
      mihai
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Off-topic, dar sunt fix 10 ani de cand l-am scris. 13.07.2015

      Mihai Alexandru Crăciun  /  iul. 13, 2015

      Tragedia Aciliu, PERICOL IMINENT! - Mihai Alexandru Crăciun

      Tragedia Aciliu, PERICOL IMINENT! - Mihai Alexandru Crăciun

      11 IULIE 2015 – ZI ISTORICĂ PENTRU ROMÂNIA! Ziua în care rețeaua europeană de autostrăzi a ajuns în sfârșit în România, prin conectarea la Nădlac a autostrăzii maghiare M43 cu autostrada românească A1. Din păcate, tumultul politic actual a făcut ca această zi să treacă prea puțin observată și prea...

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      M
      mihai
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Nu e blestemat. E doar prost proiectat si prost construit.

      Eu unul ma bucur ca in ceasul ai 13-lea astfel de probleme sunt luate in serios si nu se mai fac inaingurari pe principiul ca "lasa ca atunci cand cade nu mai sunt eu aici".

      De exemplu, mai tine minte cineva Dealul Aciliu? Sunt 10 ani si jumatate de cand dealul cade spre A1, in medie cu 4m/an. Pana acum a alunecat peste 40m. Din fericire in 11 ani n-a plouat niciodata diluvian, cat sa cada dealul de tot peste A1. Dar problema a ramas. Intr-o zi o sa fie tragic, numai ca azi nimanui nu-i mai pasa.

      Atitudinea autoritatilor in cazul A7 Ploiesti - Buzau lot 2 este cea corecta: daca ne-am dat seama de problema, nu o putem ignora. Fie se deschide cu monitorizare speciala, fie se decide demolarea si reconstructia podului, eventual mai mic si din beton, ca nu e niciun "fluviu" acolo. Orice, numai sa nu ignore problema si sa o bage sub pres.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      M
      mihai
    • RE: A3 București - Brașov - Cluj Napoca - Borș
      Autostrada Transilvaniei A3, stadiu lucrari in Bihor | 55km in 10 min
      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      M
      mihai
    • RE: A0 și DNCB, centuri București

      @vancouver a spus în A0 și DNCB, centuri București:

      @mihai , 392km imi da mie nod CDA - nod Ovidiu. Sau 387 nod CDA - port CT.

      E doar o diferenta de nuanta. Tu cred ca ai socotit din giratoriul Nodului Curtea de Arges. pe de DN73C, eu am masurat distanta efectiv pe corpul autostrazii. Lungimea bretelei la Curtea de Arges este 2.5km

      Peste o luna recordul va fi din nou spulberat, 465km Craiova-Ovidiu

      Clar. Incet-incet...

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      M
      mihai
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      https://www.youtube.com/watch?v=hVGD1iqY5OM

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      M
      mihai
    • RE: A0 și DNCB, centuri București

      Cu aceasta inaugurare, cea mai lunga distanta continua pe autostrada din Romania devie 390km, intre Curtea de Arges si Ovidiu (Constanta).

      Cu siguranta insa, cea mai utila sectiune continua de autostrada pentru transportul de marfa sunt incepand de astazi cei 356km dintre Bascov si Port Constanta.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      M
      mihai
    • RE: A0 și DNCB, centuri București

      @PaulS urmatorul punct de presiune este A7 Dumbrava - Mizil - Spataru. Dupa care A0 DN1 - DN1A.

      La CCCC nu stiu cat ajuta presiunea. Se misca in ritm cosntant, nu foarte rapid, dar nici adormit ca Aktor. Slabe sanse de inaugurare in 2025, cu sau fara presiune.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      M
      mihai