Severin- Domasnea
sa nu uitam ca traficul majoritar pe Severin Domasnea vine de la Calafat, nu numai de la Craiova.
Severin- Domasnea
sa nu uitam ca traficul majoritar pe Severin Domasnea vine de la Calafat, nu numai de la Craiova.
@fulgernc a spus în Material rulant: Locomotive, vagoane etc:
Sunt locomotive cu "reputație" bună. Cu toate că în cazul nostru , vorbim de un prototip. La fel ca și EMU Coradia. E material apreciat de utilizatori. Eu , pe de o parte mă bucur că le văd pe CF de la noi(din prisma calităților materialului) , pe de altă parte mă decepționează felul cum tratează firma mamă piața locală. Marginal , fără importanță.
The HLE 17 is a new generation electric locomotives for the NMBS, built by Alstom. This concerns the third generation of the Traxx, as opposed to the HLE 28, which is a second generation Traxx. The first delivery is planned in 2027.
Da, cred ca sunt bune, vad ca SNCB/NMBS continua cu Alstom si ale lor TRAXX
Multumim pentru efortul de a tine forumul in picioare, stiu ca e foarte dificil sa faci asta, chiar si cu ajutor.
Si mai stiu ca opiniile celor de pe forum uneori diferite nu fac decat sa ne deschida ochii si sa ne scoata din zona de comfort, sa devenim mai realisti si mai buni.
In sfarsit Severinul, prin Yokohama, o sa aiba si ceva de facut, sa nu mai moara de foame.
Am si eu o carcoteala pe langa drum.
De la un bun prieten din domeniul medicinei umane, de pe undeva mai spre vest, nu din Romania.
Informatia este ca in tarile astea mai bogate cu populatie imbatranita si in scadere, evident, se planifica mutarea actului medical cat mai aproape de pacient, in loc sa se concentreze in spitale mamut den spitale regionale.
Surprinzator, seamana destul de mult cu ceea ce aveam pevremea lui pingelica plumbuitu, dispensarele locale.
@Duta-C a spus în Tehnologii in constructii:
Și în Belgia e la fel asfaltul......ploua de rupe si nu ai nici o problema sa mergi cu 130. Apa intră instant în asfalt! Meserie!
Bro, sa ai grija daca alergi prea tare prin Flandra cu 130 ca au promis astia ca activeaza radarele de tronson si te ard.
Si ma bucur ca ai gasit tronsonul de autostrada din Belgia cu asfalt poros, in jurul Bruxelles-ului noi tot cu acvaplanarea ne ocupam. Nu prea des, doar la fiecare 15 minute cand se schimba vremea si se pune ploaia.
Dumuri bune sa avem !
@vancouver a spus în Centuri rutiere:
centura Zalău:
Pe acest șantier a existat și o slabă mobilizare a constructorului, dar și alunecări de teren, iar Ministerul Transporturilor și CNAIR nu au pus presiune pentru ca lucrările să respecte graficul. A existat o vizită a autorităților pe șantier în anul 2023, dar ritmul lucrărilor a continuat să fie slab. Proiectul s-a lovit de asemenea și de întârzieri birocratice cu exproprierile, scoaterea din circuitul forestier și autorizația de construire. În plus, în 2023, partenerul român din asociere a realizat o cifră de afaceri de puțin peste 2.500 lei și a înregistrat o pierdere de peste 133 mii lei.
Parchetul European (EPPO) condus de Laura Codruța Kovesi a derulat în 2024 31 de percheziții în mai multe locații, în cadrul unei anchete privind posibile fraude în legătură cu lucrările la șoseaua de centură a municipiului Zalău, finanțate cu 37 de milioane de euro din fonduri UE. CNAIR a transmis că oferă „tot sprijinul necesar organelor judiciare”.
EPPO transmitea că „există suspiciuni că subcontractanții au conlucrat cu antreprenorul pentru a prezenta documente false care să ateste că lucrările au fost finalizate cu succes. Conform anchetei, lucrările nu au respectat cerințele de calitate. De asemenea, există suspiciuni că reprezentanții beneficiarului (CNAIR) nu au efectuat controale adecvate”.
Proiectul de proiectare și execuție a Centurii Zalău este finanțat prin Fondul European de Dezvoltare Regională și Coeziune, în valoare de 37 de milioane de euro. Beneficiarul fondurilor este CNAIR.
@Flo87 exact si inteleg nevoia de a proteja natura, evident o sis sustin.
Ce nu inteleg e modalitatea de a te opune fara a colabora pentru gasirea unor solutii, mai ales can solutiile exista, gen tuneluri, ecoducte.
Si uneori gasesc ca autostrazile sunt benefice in anumite regiuni prin neasteptatul rol de protejare, cum e in Reunion noua autostrada ce inconjoara insula.
Si ma inclin catre adminii forumului, ca sustin schimbul de idei si fac efortul de a ne facilita chestiunea asta. Nu e usor deloc, nici tehnic dar nici socio-uman.
@vancouver mersi de corectare, nu mai pot sa editez din pacate.
Acum daca tot suntem la capitolul integrare metrou cu transportul de suprafata, uneori e util ca tramvaiul sa fie coborat in subterna astfel incat tranzitia de la T la M sa fie mult mai rapida.
Ce filmari interesante o sa avem de pe segmentul asta, de abia astept!
Dunavski koridor in Serbia cu un drum expres mult mai periculos decat la noi.
Banda de urgenta lipsa,
Acostament maxim 1 metru,
Sensuri giratorii garamada.
Sa-i vedem si pe Danlin, Coni a fost respectabil, Trace a fost un dezastru.
Nu cred ca parerea mea de inflacarat suporter al schimbarii configuratiei drumurilor express in Romania conteaza, dar semnez daca e vreo petitie sa se schimbe acostamentul in banda de urgenta.
Colegul Iulian a pus un screenshot de pe transelectrica, consumam aproape un gigavat mai mult decat producem.
Nu cred ca e bine.
http://forum.construim-romania.ro/post/8544
Aici eu zic asa studieze dezastrul produs in UK dupa ce au privatizat complet caile ferate.
Poate vreun coleg de forum ce locuieste prin UK sa ne confirme povestile cu biletele de tren Birmingham Manchester dus ce e mai scum decat un zbor Birmingham Spania, camera de hotel + o masa la restaurant.
Oare nu era mai fluid daca sensul Bucuresti Bacau mergea pe deviere si Bacau Bucuresti ramanea pe pod?
Oare podul are doua benzi pe sens? Sigur traficul o sa scada dupa ce se da in exploatare autostrada.
@vancouver a spus în Metrou București:
tronsonul 1 Mai – Tokyo => 52%.
tronsonil 2 Tokyo - Aeroport OTP => 34%
Procentele se refera la structura de rezistenta.
Care e sectiunea finantata de UE?
Financiar poate duce Clujul metroul?
Nu cred ca se pune o astfel de problema in Romania.
Daca asa ar fi fost cazul PMB avea metrou in subordine deja.