Severin- Domasnea
sa nu uitam ca traficul majoritar pe Severin Domasnea vine de la Calafat, nu numai de la Craiova.
Severin- Domasnea
sa nu uitam ca traficul majoritar pe Severin Domasnea vine de la Calafat, nu numai de la Craiova.
@fulgernc a spus în Material rulant: Locomotive, vagoane etc:
Sunt locomotive cu "reputație" bună. Cu toate că în cazul nostru , vorbim de un prototip. La fel ca și EMU Coradia. E material apreciat de utilizatori. Eu , pe de o parte mă bucur că le văd pe CF de la noi(din prisma calităților materialului) , pe de altă parte mă decepționează felul cum tratează firma mamă piața locală. Marginal , fără importanță.
The HLE 17 is a new generation electric locomotives for the NMBS, built by Alstom. This concerns the third generation of the Traxx, as opposed to the HLE 28, which is a second generation Traxx. The first delivery is planned in 2027.
Da, cred ca sunt bune, vad ca SNCB/NMBS continua cu Alstom si ale lor TRAXX
In sfarsit Severinul, prin Yokohama, o sa aiba si ceva de facut, sa nu mai moara de foame.
@vancouver mersi de corectare, nu mai pot sa editez din pacate.
@Duta-C a spus în Tehnologii in constructii:
Și în Belgia e la fel asfaltul......ploua de rupe si nu ai nici o problema sa mergi cu 130. Apa intră instant în asfalt! Meserie!
Bro, sa ai grija daca alergi prea tare prin Flandra cu 130 ca au promis astia ca activeaza radarele de tronson si te ard.
Si ma bucur ca ai gasit tronsonul de autostrada din Belgia cu asfalt poros, in jurul Bruxelles-ului noi tot cu acvaplanarea ne ocupam. Nu prea des, doar la fiecare 15 minute cand se schimba vremea si se pune ploaia.
Dumuri bune sa avem !
Termenul de constituire este de 5 zile de la data deciziei..CNAIR
Daca prin lege nu se precizeaza si pedepsele pentru neconstituirea comisiei, politicienii se vor sterge la cwr cu legea, cu votantii si cu ce mai vreti voi.
SNCB (Belgia) o sa cumpere material rulant de la CAF.
A renuntat la Alstom, care avea o fabrica la Bruges tot in Belgia.
Se pare ca i-a luat frica pe politicienii belgieni si nu mai vor sa risipeasca banii ca sa tina niste potentiali someri, la job.
Sau comisionul CAF e mult mai atractiv.
Ma asteptam ca strategia energetica a Romaniei sa fie inca 2 grupuri la Cernavoda, pe aceeasi arhitectura nw Candu sau similara.
Iar jobul politicienilor e sa faca rost de surse ieftine de finantare pentru ele.
Orașul Vulcănești este situat la sudul republicii la o distanță de 200 km de Chișinău, la 7 km de la granița cu Ucraina și la 35 km de la granița cu România.
Am gasit asta pe Wikipedia, e corect daca ne referim la Vulcanesti, cel din postarea de mai sus?
@fulgernc a spus în Material rulant: Locomotive, vagoane etc:
Sunt un pifan la capitolul asta, cred ca seamănă destul de mult cu ce are SNCB?NMBS in Belgia, bineinteles cu alte culori.
@Azzl ca tot era vorba de pensii, Comisia Europeana pregateste niste penalizari pentru statele membre ce nu isi pun sistemele la punct.
Probabil se asteapta ca sistemele IT nationale sa fie integrate cu hub-ul comisiei, auzisem ca hub-ul e deja operational.
Si din auzite, noi nu stam prea bine cu sistemele IT, poate doar cel de la CAS ca e nou.
Spre comparaţie, predecesorii săi vizau economii de doar câteva miliarde pe an. Documentul prevede şi reducerea cu 8% a aparatului birocratic federal şi parlamentar.
Daca incep cu digitalizarea sistemului de palta a impozitelro, banuiesc ca Germania va face ceva economii.
Toti nemtii se plang ca sistemul de plata a impozitelor pe hartie e greoi si seamana cu cel al pensiilor din Romania.
Glumesc, numai unul a facut comparatia asta, suprinzator stia destul de bine jegul din sistemul de pensii romanesc.
Sunt curios de un lucru poate stie cineva. In romania se mai produce undeva otel beton, profie patrate sau rotunde, tabala etc? Asta nu e este totusi o chestiune de secuitate economica?
UMB a cumparat Otelu Rosu, poate incep ei sa faca acolo.
@Duta-C a spus în Tehnologii in constructii:
Și în Belgia e la fel asfaltul......ploua de rupe si nu ai nici o problema sa mergi cu 130. Apa intră instant în asfalt! Meserie!
Bro, sa ai grija daca alergi prea tare prin Flandra cu 130 ca au promis astia ca activeaza radarele de tronson si te ard.
Si ma bucur ca ai gasit tronsonul de autostrada din Belgia cu asfalt poros, in jurul Bruxelles-ului noi tot cu acvaplanarea ne ocupam. Nu prea des, doar la fiecare 15 minute cand se schimba vremea si se pune ploaia.
Dumuri bune sa avem !
@Adrianb1 confirm ca un motor de la Renault de 1,3L benzina cum e pe GLA 250e e anemic atunci cand trebuei sa depasesti 6 camioane pe Lugoj - Severin.
Da, treci pe electric si ai sanse, totusi uneori am impresia ca devii pianist cu butonul de profile de tractiune.
Pentru autostrada, motorasul ala e perfect, nu are niciun dezavantaj, dar in rest, e foarte subdimensionat.
Sunt curios cum fac olandezii de au autostrazile cu minim de apa chiar si cand ploua masiv.
In sfarsit Severinul, prin Yokohama, o sa aiba si ceva de facut, sa nu mai moara de foame.
@vancouver intr-un singur loc in Europa am vazut ceea ce descrii tu, o autostrada de tranzit si o centura tot la nivel de autostrada.
Spania, Alicante.
Absolut superb, aglomeratia de dimineatza si cea de seara nu aglomerau autostrada de tranzit ce ramane fluida.
Si nu, spaghetele facut in Paris sau Bruxelles sau Amsterdam sau Koln nu sunt la fel de eficiente ca AP-7 si A-70 la Alicante.
Cred ca discutia e foarte interesanta si o putem continua in threadul dedicat.
Macar aici avem voie sa ne spune pasurile fara sa ne luam ban.
sa lasam Bruxelles la o parte, se chinuie cu RER Belgian de cand RER Parisian functioneaza. Adica 40 de ani parca.
Dar, trenurile urbane sunt peste tot, sa nu uitam ca Belgia are cea mai densa retea feroviara din lume, cu durerile de cap asociate mai ales in orase.