Severin- Domasnea
sa nu uitam ca traficul majoritar pe Severin Domasnea vine de la Calafat, nu numai de la Craiova.
Severin- Domasnea
sa nu uitam ca traficul majoritar pe Severin Domasnea vine de la Calafat, nu numai de la Craiova.
De la vecinii bulgari, au inceput si continua timid lucrarile la autostrada intre Ruse si Veliko Trnovo.
@fulgernc a spus în Material rulant: Locomotive, vagoane etc:
Sunt locomotive cu "reputație" bună. Cu toate că în cazul nostru , vorbim de un prototip. La fel ca și EMU Coradia. E material apreciat de utilizatori. Eu , pe de o parte mă bucur că le văd pe CF de la noi(din prisma calităților materialului) , pe de altă parte mă decepționează felul cum tratează firma mamă piața locală. Marginal , fără importanță.
The HLE 17 is a new generation electric locomotives for the NMBS, built by Alstom. This concerns the third generation of the Traxx, as opposed to the HLE 28, which is a second generation Traxx. The first delivery is planned in 2027.
Da, cred ca sunt bune, vad ca SNCB/NMBS continua cu Alstom si ale lor TRAXX
Multumim pentru efortul de a tine forumul in picioare, stiu ca e foarte dificil sa faci asta, chiar si cu ajutor.
Si mai stiu ca opiniile celor de pe forum uneori diferite nu fac decat sa ne deschida ochii si sa ne scoata din zona de comfort, sa devenim mai realisti si mai buni.
@Iulian printre multele tare pe care le avem, una din ele e ca nu stim sa ne sprijinim unii pe altii indiferent de situatie.
Mai degraba ne dam in cap sau mai rau, ne aliem cu dusmanii impotriva noastra.
Si exemple avem: https://www.contributors.ro/oltenia-habsburgica-prima-tentativa-de-integrare-europeana-a-romanilor/
@vancouver mersi de corectare, nu mai pot sa editez din pacate.
Am si eu o carcoteala pe langa drum.
De la un bun prieten din domeniul medicinei umane, de pe undeva mai spre vest, nu din Romania.
Informatia este ca in tarile astea mai bogate cu populatie imbatranita si in scadere, evident, se planifica mutarea actului medical cat mai aproape de pacient, in loc sa se concentreze in spitale mamut den spitale regionale.
Surprinzator, seamana destul de mult cu ceea ce aveam pevremea lui pingelica plumbuitu, dispensarele locale.
Termenul de constituire este de 5 zile de la data deciziei..CNAIR
Daca prin lege nu se precizeaza si pedepsele pentru neconstituirea comisiei, politicienii se vor sterge la cwr cu legea, cu votantii si cu ce mai vreti voi.
http://forum.construim-romania.ro/post/8655
Citez din @vancouver, e prea interesant ca sa ramana ascuns:
Daca analizam cauzele accidentelor soldate cu deces, remarcam pe primele 2 locuri cele cu victime pietoni si biciclisti. Ambele categorii evident le intalnim in localitati.
1+2+3 = Asta este de departe principala cauza a nenorocilor de la noi. Pentru ca omul aflat in tranzit nu poate sa stea dupa nea caisa de 65 de ani care se duce la vecinu din sat cu 40 la ora sau in satul vecin la farmacie cu 70 la ora. E insuportabil.
Cine a mers in anii 2000-2010 intre Sibiu si Nadlac si mai avea de mers inca minim 1000 km de la Nadlac mai departe spre locul de munca din vestul Europei intelege ce vreau sa spun. NU POTI REZISTA PSIHIC, sa stai in spatele unui camion fumegand cu 60-70 la ora, cand poti sa-l depasesti si sa mergi cu 100-120, sau prin sate cu 30-40-50 la ora. Pentru ca ai drum de 20-25 de ore, si daca la fiecare ora mai pierzi inca 20 de minute in loc de 25 de ore ajungi sa faci 35 de ore, ultimele ore fiind clar mort de oboseala si un risc mai mare sa o mierlesti, decat daca depasesti pe cei lenti.
Asta se intampla si pe Suceava - Bucuresti. Nu poti, nu ai cum pe tranzit sa stai, trebuie sa te misti, orice minut pierdut inseamna poate dublarea timpului final si oboseala, iar pentru transportatorii de marfa inseamna ratarea timpilor de odihna si automat o zi in plus, adica ratarea de a ajunge cu marfa.
CAUZA PRIMORDIALA A NENOROCIRILOR DE LA NOI ESTE LIPSA AUTOSTRAZILOR! Sau macar sa fi existat centuri la toate localitatile, ca in Bulgaria, unde pe multe drumuri de tranzit pe 100 km ai maxim 10km prin localitate. La noi, la 100km ai 40-60km prin localitate.
Alte cauza majore de accidentelor mortale sunt:
Toate astea, impreuna cu cele numite mai sus (pietoni, biciclisti in localitate), toate sunt aproape complet eliminate de autostrazi si drumuri express.
Pe autostrada mai raman doar cateva cauze:
Concluzie:
Daca analizezi SERIOS cauzele accidentelor, 70-80% dintre cauze DISPAR COMPLET pe autostrada, iar restul raman, dar riscurile scad.
Orice sectiune, si de drum national, care ajunge la caracteristice unei autostrazi, este bine venita. DN2 este la o aruncatura de bat de a primi parapet median, trebuie doar 1-2 metri mai lat. Cand facem un pasaj ca la Garoafa, unde se si urca un pic si pe pasaje vantul este mai tare si apare risc de ghetus, ajuta enorm sa-l facem cu "aspect de autostrada" si sa profitam din reducerea cu 80-90% a riscurilor de accidente grave.
@vancouver a spus în A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia:
O sa tot repet, Craiova Seevrin nu e critic, nici Filiasi Tg Jiu.
E critic Calafat Severin Caransebes Lugoj.
Chiar si Lugoj Caransebes ajuta daca exista.
Partea proasta e ca fenomenul centura Bacau nu a fost aplicat si la Caransebes sau Severin, sau chiar la Craiova.
@Iulian printre multele tare pe care le avem, una din ele e ca nu stim sa ne sprijinim unii pe altii indiferent de situatie.
Mai degraba ne dam in cap sau mai rau, ne aliem cu dusmanii impotriva noastra.
Si exemple avem: https://www.contributors.ro/oltenia-habsburgica-prima-tentativa-de-integrare-europeana-a-romanilor/
Sa nu uitam de Calafat Severin ce o sa fie mult timp de acum inainte traseul principal al camioanelor din Vest spre Est dar si din Est spre Vest. Acum 20 de ani erau majoritatea BG si TR spre vest, acum avem tarile baltice + europa centrala ce duc materiale catre Turcia si sa nu uitam Siria si Libanul vor avea nevoie de multe de acum inainte. SY si LB nu au milioanele IL sa le vina totul livrat cu United.
@Adrianb1 acum cu autostrada gata intre Ploiesti si Focsani, se va aglomera E85 de la Focsani catre Bacau.
Conform principiului dintre cei care mergeau cu trenul la Bacau pentru ca E85 era dificil, acum p o parte vor avea dorinta sa incerce A7.
Sper sa ma insel amarnic si drumurile sa fie line pentru toti.
@vancouver cred ca asa cum au mai spus colegii de forum, ne putem inspira pentru HSR si autostrazi dupa modelul francez.
Relieful Romaniei aduce cu cel al Frantei, cultural muncim la fel.
Poate HSR Bucuresti Timisoara Budapesta si Iasi Cluj Budapesta cu legaturi de viteza medie (160 km/h)
Poate Bucuresti Iasi Chisinau ar merge de asemenea.
Deprimant e stilul asta de mincinos patologic/compulsiv in care sunt tratate datele limita.
Si e de inteles cum exista e deconectare masiva intre ceea ce se intampla pe teren si ce se vede din birourile functionarilor statului platiti din banul public.
Poate e timpul ca viitorii profesionisti din MT sa fie specialisti si in managementu; proiectelor nu numai specialisti in constructii.
@nykonn Bucurestiul poate sa aiba linii de tren prin subteran cum are Roterdam pe sun canale.
Si asa poti avea gara direct in centrul orasului, in plus fata de cea din nor si cea din sud.
Dar HSR Budapesta Bucuresti Sofia e putin dificil de facut, mai ales ca Sofia e la vest de Bucuresti.
Mai degraba as vedea Budapesta Sofia si cu legatura spre Bucuresti.
@daniel22_22 de abia astept sa merg de la Sibiu la Brasov numai pe autostrada.
@oneless as prefera ca inelul sa fie putin mai larg, cu A6 ;)
@nykonn daca nu e cu suparare, si gasesti timp, faci te rog un update la harta ?
Ajuta la partea cu optimismul ;)
Multumesc pentru efort !
@nykonn Ploiesti Brasov nu cred.
Dar toate celelalte sunt fezabile.
P.S. ca si drumuri express 4Fun ar mai fi Severin - Tg Jiu - Rm Valcea.