Drumul expres DEx6 Braila - Galati | 02 iulie 2025 - zona Pod peste râul Siret +/- 1 km. #DEx6
Radu Aramă
Best posts made by PaulS
-
RE: DX-uri zona Galați - Brăila si DR21 Brăila-Slobozia-Călărași
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Cristian Pistol:
Câștigătorul contractului pentru construcția ultimului lot al Autostrăzii Pașcani - Suceava (A7) a fost desemnat astăzi!
Antreprenorul român (Spedition UMB) are la dispoziție 2,86 miliarde lei (fără TVA) și 30 de luni (6 luni proiectare și 24 de luni execuție) pentru construcția acestui nou lot de autostradă.
Lotul 2 al Autostrazii Pașcani - Suceava are o lungime de 29 km, iar pe traseul ei vor fi construite inclusiv 44 de structuri dintre care două cu o complexitate tehnică ridicată:- un pod peste Râul Siret și DJ208C, în lungime de 845,10 m,
- un pasaj peste CF511, în lungime de 625,10 m.
Acest nou lot de autostradă va fi construit între Nodul Rutier Roșcani și estul municipiului Suceava, unde se va conecta cu tronsonul Suceava – Siret.
În zona acestei conexiuni va fi construit și un nod rutier care va permite acesul la Aeroportul Internațional Suceava și DN29, printr-un drum de legătură.
Contractul, finanțat prin Programul Transport 2021-2027, mai prevede comstruirea ca pe traseu să mai fie construite două parcări de scurtă durată și două spații de Servicii.
Fiecare spațiu de servicii și fiecare parcare de scurtă durată va fi prevăzute cu infrastructura necesară amplasării a minimum 8 stații de încărcare pentru autoturismele electrice.
Pe traseu urmează sa fie construite și 3 noduri rutiere: - Nodul Roșcani, care va asigura atât ieșirea de pe autostradă cât și intrarea pe aceasta,
- Nodul rutier Dumbrăveni, la intersecția cu DJ 208B (Verești – Dumbrăveni),
- Nod rutier Aeroport Suceava.
Contractul va putea fi semnat după zece zile, dacă nu vor fi depuse contestații.
După finalizare, întreaga autostradă Pașcani -Suceava la avea o lungime de 62 km.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
AUTOSTRADA A7 #343 De la Adjud la Bacau Stadiu lucrari 19-21.05.2025 | Maraton nr. 9
Raducu P Drum
-
RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București
DRDP Timişoara :
𝐍𝐨𝐮𝐭𝐚̆𝐭̦𝐢 𝐝𝐞 𝐩𝐞 𝐬̦𝐚𝐧𝐭𝐢𝐞𝐫𝐮𝐥 𝐥𝐨𝐭𝐮𝐥𝐮𝐢 𝐝𝐞 𝐚𝐮𝐭𝐨𝐬𝐭𝐫𝐚𝐝𝐚̆ #𝐀𝟏 𝐝𝐢𝐧𝐭𝐫𝐞 𝐌𝐚𝐫𝐠𝐢𝐧𝐚 𝐬̦𝐢 𝐇𝐨𝐥𝐝𝐞𝐚!
La galeria din stânga a primului tunel, urmează în curând momentul străpungerii din ambele capete – moment simbolic, în care se va vedea „luminița de la capătul tunelului” din ambele direcții.
️ Lucrările avansează la aceste tuneluri. Echipele sunt pe șantier în continuare în trei schimburi atingând parcurgerea tuturor etapelor de execuție. La tunelul al doilea, au fost finalizate lucrările premergătoare portalului de intrare și au început lucrările de săpătură.
În paralel, continuă lucrările și la structuri, la cele două pasaje de pe traseu, la cele două viaducte și lucrările de drum (terasament).
Antreprenorul a transmis că pe șantier sunt mobilizați 800 de oameni și 200 de utilaje.
Antreprenor: Asocierea UMB GRUP & Euro-Asfalt
-
RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București
AUTOSTRADA CU TUNELURI în șantier cu Tunelul mare, de 2 KM, Holdea
Virtual Press
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
AUTOSTRADA A7 #352 Focșani - Bacău lot 1 | Ridicare grinzi Pasaj peste CF si canal Siret 07.06.2025
Raducu P Drum
-
RE: DX-uri zona Galați - Brăila si DR21 Brăila-Slobozia-Călărași
Drumul express DEx6 Braila - Galati - 07 iulie 2025 | Hai cu tiranții! #dex6 #Braila #Galati
Radu Aramă
-
RE: DX-uri zona Galați - Brăila si DR21 Brăila-Slobozia-Călărași
Drumul express DEx6 Braila - Galati 09 iulie 2025 | O privire mai atentă către malul gălățean.
Radu Aramă
Latest posts made by PaulS
-
RE: A0 și DNCB, centuri București
Autostrada A0 | Segment DN1A-DN7 | Pasaj peste CF300 | Lot 1 Nord | 16.07.2025 (Pizzarotti&Retter)
SkyScraper Ro
-
RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut
Autostrada A8 Târgu Mureș-Miercurea Nirajului - 14.07.2025
Asociația Pro Infrastructură
-
RE: Buget, fonduri europene, finantarea infrastructurii de transport
Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere :
Precizări CNAIR privind procedurile de licitație pentru contractele finanțate prin PNRR
În ultimele două zile o serie de persoane încearcă să acrediteze ideea că infrastructura rutieră pierde bani din PNRR și din cauza unor erori, voite sau nu, în licitarea contractelor de către CNAIR, ca urmare a “nepublicării anumitor erate, respectiv cele privind suspendarea unor licitații, în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene – JOUE”.
Aceste alegații sunt total neadevărate!
Acest lucru poate fi probat cu documente pe care le vom prezenta în continuare:
Ținând cont de identificarea unor necorelări între platforma SEAP/SICAP și platforma JOUE/TED privind posibilitatea tehică de modificare a statusurilor procedurilor de achiziție publică la nivelul JOUE, CNAIR a prezentat situația Autorității pentru Digitalizarea României (ADR) în data de 18 septembrie 2023, solicitând consiliere pentru identificarea unei modalități efective de corelare a informațiilor dintre SEAP/SICAP și JOUE/TED.
Autoritatea pentru Digitalizarea României (ADR) a transmis CNAIR, în data de 21 septembrie 2023 o adresă prin care specifică faptul că:- la nivelul anunțului din JOUE/TED nu se publică starile intermediare, adică suspendările, deoarece formularul standard european nu conține câmpuri sau secțiuni dedicate acestor informații;
- starea de suspendare poate fi vizualizată pe partea publică a SEAP/SICAP pentru procedura respectivă;
- toate anunțurile publicate în JOUE/TED conțin un link care redirecționează automat ofertanții spre partea publică a SEAP/SICAP unde sunt prezentate inclusiv informațiile privind eventuala suspendare a procedurilor (Anexa 1).
Prin notificarea ADR din data de 28 septembrie 2023, operatorul SEAP/SICAP confirmă că nu există nicio situație în care un eventual ofertant român sau străin (din UE sau din afara spațiului UE) ar fi putut fi vătămat în vreun fel în intenția de a depune oferte.
Notificarea spune clar că în conformitate cu prevederile legale, pentru a participa la o procedură, ofertanții trebuie să parcurgă procesul de înregistrare în SEAP/SICAP, înainte de termenul limită pentru depunerea ofertelor.
Chiar JOUE precizează pe platforma sa, modalitatea în care doritorii pot participa la o procedură de licitație.
Practic, multitudinea de oferte pentru fiecare contract din partea unor antreprenori străini arată clar posibilitate că toți cei care au dorit au putut avea acces la informații despre condițiile procedurilor de atribuire.
Ulterior, ca urmare a solicitării CNAIR din 18 septembrie 2023, ADR a adus la cunoștiința tuturor autorităților contractante din România informațiile mai sus prezentate prin publicarea unei notificări pe platforma electonică SEAP/SICAP, în data de 28 septembrie 2023 (Anexa 2).
În urma eforturilor României de corectare și de corelare a bazelor de date pentru preluarea din SEAP/SICAP a unor categorii de informații, în data de 4 decembrie 2023 s-a realizat corelarea între cele două platforme ( JOUE/TED și SEAP/SICAP) (Anexa 3).
În concluzie, prin toate aceste demersuri s-a reușit inclusiv sincronizarea platformelor electronice privind achizițiile publice (JOUE/TED și SEAP/SICAP).
Anexele se regăsesc în ilustrațiile de mai jos️
https://cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/precizări-cnair-privind-procedurile-de-licitație
-
RE: A3 București - Brașov - Cluj Napoca - Borș
Autostrada A3, lot integral Suplacu de Barcău-Chiribiș, 15 iulie 2025
Cristian Marius Man
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Autostrada A7 - Bacău - Pașcani, Lot 2, Filmare Integrală, UMB [15.07.2025 / Ep. 15 - 30%]
Ștef
-
RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut
@fulgernc Era aceeasi discutie legata de capacitatea UMB ( in cazul acesta ) pe A8, pe care am tot avut-o in ultimele saptamani si am tot incercat sa o explic.
-
RE: A0 și DNCB, centuri București
15 IUL 2025 AUTOSTRADA A0 NORD LOT 4 UMB
Infrastructura Romania
-
RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut
@mike_us Povesti frumoase.
Era vorba de capacitate care a fost "demontata" chiar azi .
Iti las aici 1 link in care iti explica ce loturi nu vor mai fi finantate prin PNRR ( probabil o sa fie alta finantare )
Dupa ce o sa citesti o sa-ti dai seama ca "cifrele tale" legate de A8 dau cu virgula.
@mike_us a spus în A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut:
În rest, ca să nu-ți mai pierzi timpul tau prețios, te rog să nu mă mai "taguiesti".
Am încercat să port un dialog civilizat, bazat pe date, nu pe sloganuri cu tine — se pare că nu funcționează.Dupa cum vezi am fost destul de echilibrat, nu te-am jignit cu nimic ( sper ) , nu te-am trimis pe alte forumuri sau la alte persoane.
Cred ca cei 2 de care ziceam vad fara sa-i tag-uiesc.
Motivul pt care i-am mentionat e ca deja ti-au raspuns la cateva "cifre" oferite de tine.
Daca era o discutie intre noi, era pe chatul privat, eu din ce vad au fost si alte persoane care au venit cu pareri, sugestii si informatii utile si argumentate legate de discutia avuta pe acest subiect.
Pt mine sa stii ca nu e foarte important ca scri tu sau altcineva, daca eu consider ca acele informatii sunt trunchiate sau sunt vazute doar dintr-o singura perspectiva incerc sa le vad cat mai corect pot eu in acest moment. -
RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut
@fulgernc a spus în A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut:
E mai corect să te împrumuți cu 7 la sută , sau să îmbunătățești fiscalizarea(nu gradul de colectare , ci fiscalizarea). Și să te întinzi cât îți permiți. Decât să ai 7 miliarde la dispoziție , să ai doi ani ptr a îi cheltui . Și pe care după un an nu îi mai ai. În situația dată ce crezi că faci?? Nu te duci cu bolidul finanțelor în nas??
Ptr că mie așa îmi sună creșterile abrupte și frânările în sec.Eu stiu ca din septembrie-octombrie 2021 a fost depus planul pt PNRR, deci nu-s 2 ani, asa ca discutia se opreste aici ( cel putin din partea mea ), nu de alta dar nu vad nimic folositor din ce comunici/aberezi.
PS: E topic de A8...