Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI
    432 Mesaje 35 Posters 66.9k Vizualizări 1 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • daniel22_22D Conectat
      daniel22_22 @candik
      ultima editare de

      @candik De acord. Dacă pe lot 1 rămâne Danlin (eu cred ca UMB nu va contesta), ar fi fain sa avem Strabag pe lot 2 (deși ei ofertează scump) și Erbasu pe lot 3.

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
      • A Deconectat
        Azzl
        ultima editare de Azzl

        O nedumerire.
        Din asocierea Asocierea Construcții Erbașu (Lider)-Conest S.A- Eky Sam -Frasinul oare care dintre ele a depus experienta la tuneluri? Toate sunt romanesti.
        Sau concelex-ul cu x-way infrastructure

        C A 2 Replies Last reply Răspunde Citează 1
        • A Deconectat
          Azzl @daniel22_22
          ultima editare de

          @daniel22_22 par a fi multi iepuri printre cei 12. Cativa pare o sa cadă la propunerea tehnica.

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
          • C Deconectat
            chapo @Azzl
            ultima editare de

            @Azzl verifica pe seap pe cine are ca tert sustinator

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
            • A Deconectat
              anddy__ @Azzl
              ultima editare de anddy__

              @Azzl
              Conest astia sunt niste mafioti de prin Iasi, firma de casa a primariei inculpatului Chirică. Evident nu-s ei cu tunelele.
              Astia au reusit sa stea cu reparerea unui pod de 10 metri vreo 8 luni(!!!), de blocara un cartier intreg. Asa se plang cei din Iasi ca nu au facut absolut nici un proiect la primarie fara intarzieri foarte mari. Ei fac blocuri pe care le vand.

              T 1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
              • I Deconectat
                Iulian
                ultima editare de

                Sper sa pice Saipem și indienii aia, macaronarii de la Saipem sunt varza pe civile iar indienii nu au absolut nici o experiență în Ro, cum dracu se descurca cu hățișurile birocratice nu-mi dau seama.

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                • T Deconectat
                  trismegistul @anddy__
                  ultima editare de

                  @anddy__ Confirmă și un amic din Iași, firma de casa, prinde toate lucrările din oraș și întârzie cu anii. Au câștigat podul Socola de câțiva ani și nu s-au apucat nici acum, au cerut suplimentare după suplimentare și nimeni nu îi întreabă de termene. Probabil Erbaeu îi folosește să intre acolo în zona, la fel au fost și la spitalul regional de urgență dar ghinion de niște turci.

                  Indienii au venit la plesneala și la fel și câteva firme turcesti, nu trec de evaluarea tehnică.

                  H 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                  • H Deconectat
                    hummingbird @trismegistul
                    ultima editare de

                    @trismegistul primarul Chirica a lucrat chiar ca inginer la firma Conest în tinerețile sale :))

                    T 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                    • T Deconectat
                      trismegistul @hummingbird
                      ultima editare de

                      @hummingbird Da, mi s-a spus. Și locuiește într-o casă construită de Conest și plătită cu bani de la fiu-sau, ăla care e așa bogat ca la vârsta de un an și-a luat casă pe Copou.
                      E bine ca acum vrea să facă și autostrăzi firma asta, a terminat treaba prin Iași și au ieșit la centură.

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                      • D Deconectat
                        DoubleOG
                        ultima editare de

                        Confirm. Conest-ul ia tot in oras pentru ca este firma primarului. Daca cumva alta firma reuseste sa ia un proiect, ii se pune zeci de mii de bete in roate.

                        DNA-ul cand trece pe la Iasi sa verifice firma asta Conest?

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
                        • Duta CD Conectat
                          Duta C
                          ultima editare de Duta C

                          Vorbeau 2 privighetori intr-o padure din neamț ca Danlin cică ar fi firma marelui alb . Nu stiu daca o fi adevărat!

                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                          • vancouverV Deconectat
                            vancouver
                            ultima editare de vancouver

                            Subcontractorul RCBB Gruppe din Iasi ne tine la curent cu progresul podului peste Prut de la Ungheni:

                            https://www.facebook.com/story.php?story_fbid=122262942044067352&id=61552020572413&mibextid=wwXIfr&rdid=V6nRL7x2QpM3SAGA

                            573893305_122262941798067352_2065802974477953454_n.jpg

                            574399082_122262941816067352_5133845998739780181_n.jpg

                            Railway fan. But motorways have to be done first!

                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 8
                            • vancouverV Deconectat
                              vancouver
                              ultima editare de

                              Autostrada A8 - | 06.11.2025 | Filmare completă Tg Mureș - Miercurea Nirajului

                              Railway fan. But motorways have to be done first!

                              1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                              • EmericE Conectat
                                Emeric
                                ultima editare de

                                INFORMARE CONTESTAȚIE TRONSON 1 -AUTOSTRADA A8
                                Compania Națională de Investiții Rutiere anunță că, astăzi, 11 noiembrie 2025, a primit o contestație a Asocierii SA & PE CONSTRUCT SRL (Leader),TEHNOSTRADE S.R.L., SPEDITION UMB, Euro-Asfalt la contractul pentru proiectarea și execuția tronsonului 1 Târgu Neamț(Moțca)-Târgu Frumos al Autostrăzii A8.
                                Reamintim că acest contract a fost atribuit la data de 30 octombrie 2025.
                                Contestația a fost depusă la Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor (CNSC).

                                Sursa: https://www.facebook.com/CNIRSA/posts/pfbid0CQVd4w73UC9gnC3ye7xQjd3n79mJDgtfQJ713PXZjYiZNpNRXQZb2vAZ5eqadtJ7l

                                T 1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                                • T Deconectat
                                  trismegistul @Emeric
                                  ultima editare de

                                  @Emeric Nu putea UMB sa ramana dator DANLIN-ului, vor muri cu ei de gat. Sa vedem daca au argumente pentru a si castiga, i-au mai contestat si pe sectorul montan, oare acolo este dat rezultatul final?

                                  EmericE 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                  • EmericE Conectat
                                    Emeric @trismegistul
                                    ultima editare de

                                    @trismegistul
                                    Legat de faptul ca au sau nu dretate, pe A8 montan - LOT 1D: JOSENI - DITRAU, unde UMB a depus contestatie impotriva DANLIN, au avut castig de cauza. Acum procedura este in reevaluare.

                                    SEAP
                                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 7
                                    • M Deconectat
                                      mike_us
                                      ultima editare de mike_us

                                      Doar ca părere personală, eu aș zice că, înainte de A8 montan, parcă mai tare „arde” partea dinspre Iași, acolo unde se întâlnește cu A7.
                                      Sunt zile în care traficul din zona aceea e de-a dreptul un coșmar.
                                      Și Iașul e totuși unul dintre primele 3–5 orașe ca mărime din țară.

                                      S 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                      • S Deconectat
                                        snake69fast @mike_us
                                        ultima editare de snake69fast

                                        @mike_us Iași este primul județ după București ca populație. Ca și municipiu este tot pe doi după București. Ca și investiții guvernamentale este pe .... 😁

                                        M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                        • M Deconectat
                                          mike_us @snake69fast
                                          ultima editare de

                                          @snake69fast Eu sunt din Iași, și orașul a tot variat ca populație — de la locul 2 (după București) până pe 5, parcă, de-a lungul timpului.
                                          Am fost destul de izolați ani buni, dar acum A7 se apropie de noi și, cu puțin noroc, după asta poate vin și bucățile de A8 spre Iași.

                                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                          • EmericE Conectat
                                            Emeric
                                            ultima editare de

                                            Alex ANDREI  /  nov. 12

                                            Motivele invocate de UMB în disputa pentru autostrada Moțca – Tg Frumos

                                            Motivele invocate de UMB în disputa pentru autostrada Moțca – Tg Frumos

                                            Principalul motiv invocat de UMB în contestația depusă împotriva atribuirii contractului pentru construirea autostrăzii Moțca – Tg Frumos vizează neconformitatea garanției de participare înaintate de câștigător – o asociere de firme conduse de Danlin XXL. UMB a pierdut „la mustață” și această...

                                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                                            • First post
                                              Last post