@Azzl
Conest astia sunt niste mafioti de prin Iasi, firma de casa a primariei inculpatului Chirică. Evident nu-s ei cu tunelele.
Astia au reusit sa stea cu reparerea unui pod de 10 metri vreo 8 luni(!!!), de blocara un cartier intreg. Asa se plang cei din Iasi ca nu au facut absolut nici un proiect la primarie fara intarzieri foarte mari. Ei fac blocuri pe care le vand.
Best posts made by anddy__
-
RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@Adrianb1
Saracu. Ce tantalau de ministru avem!
Nu mai scapam de astia! -
RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut
@Emeric Cand spun ei aici ca lungimea pasajelor si a tunelurilor reprezinta 50% din lungime e cam de speriat.
Sigur, pasajele sunt mancatoare de timp si logistica, dar vreau sa subliniez, un pic surprins, pentru ca e un tronson care strapunge muntii, ca eu am numarat aici DOAR 3 tuneluri––TUNELAȘE as zice–– foarte scurte si doar pe un sens! Suprinzator si imbucurator.
God Speed!(editare moderator: am sters ultima propozitie din mesaj. Nu vrem sa moara nimeni de ciuda; va inteleg pe unii ca sunteti frustrati de stilul de pe alte forumuri, dar trebuie sa fim mai rezervati in mesajele scrise si ofurile astea le dezbatem in "Carcoteala de pe drum". vancouver)
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Tot vad cativa disperati care vor ei neaparat sa ramana deschisa iesirea aia provizorie de la Stalpu spre Pietrosu...
Fratilor... chestia aia e un pericol public iminent, contrar tuturor masurilor de siguranta pe autostrazi!!!
Sper sa fie inchisa circulatiei fara nicio discutie!
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@mihai Nu poti reduce totul la lucrari mediocre pentru cativa metri de valuriri sau pentru cateva rosturi care te zduncina putin, cand vorbim de zeci de kilometri.
Dar cu termenele are dreptate! UMB ne-a facut sa credem cand au licitatat ca stiu ce fac, sunt organizati, si vor termina anul asta pana la Pascani. Parca stiam ca nu e adevarat, dar totusi... Undeva nu a mers treaba. Desigur, nu cred ca ar fi existat o alta firma sa lucreze mai repede atat de multi km.
Si nu sta deloc in picioare faza cu LEA pentru intazierile pe tot Focsani-Pascani. Sau banii, Sau vremea.Dar surpriza cea mai mare e ca nu va termina nici in termenul PNRR pana la Pascani (+capatul A8), cum am sperat, realist. ASTA ma deranjeaza foarte tare!
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@twinsen
Exact la asta ma gandeam si eu. Ma indoiesc ca au dat firele jos sa incapa forezele. Ar fi vazut cineva.
Deci intrebarea ramane: DE CE nu au forat pana acum daca se putea intrerupe curentul? Foarte ciudat. -
RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut
@Azzl Eu vorbesc ca relief e mai greu si mai complicat. (Nu ma refer la nr de structuri.) Nu cred ca e mai greu A8. Am vazut filmarile dupa defrisare pe Valea Oltului. A e cototata mai sus si pe pante mai abrupte. Pe A1 muntii sunt mai inalti, deci pericol de alunecari mai mari, plus treceri peste rau si peste DN. Relief, logistica, coordonare. Parerea mea.
(Ma rog, toate astea sunt niste banalitati pe langa ce am vazut prin Alpi, Cote d'Azur, etc. :joy: )
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@vancouver Evident ca A vor reduce accidentele grave, dar si el are dreptate, pentru ca si romanasul e o specie de sofer foarte aparte, care se manifesta intr-un fel ––vedem si in orase, nu doar pe drumuri nationale–– care ridica numarul accidentelor.
Nu se conduce in Europa in halul din Romania, cum si in Romania se conduce mult mai civilizat ca in (unele, cele mai multe parti din) Asia.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@MihaiD Pai banii din PNRR pe Ploiesti - Focsani (+pe A8 si A3) nu s-au pierdut din cauza busirii licitatiilor la SEAP si a intarzierilor? De care, apropos, stiau de acum un an (august) si nu ne-au spus!!! Am aflat dupa ca s-a schimbat guvernul. Astia ar trebui sa faca puscarie, dpmdv.
Nu mai vb de cele vreo 9 miliarde pierdute de guvernul Ciu-Cio din PNRR. Imprumuturi si granduri.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Cand ii vezi pe Pesedisti ca se tot ingramadesc puhoi sa taie panglici, desi chestia asta nu i-a ajutat cu nimic la alegerile de anul trecut, te apuca greata. Pentru ca romanii nu sunt prosti si stiu ca oportunistii in timpul mandatului carora se executa si se deschide traficul nu este toata munca care se depune pentru o autostrada.
La inaugurarea ar fi trebuit invitati pe langa actualul ministru (fara nici o vina/contributie) si Grindeanu, toti cei care au facut posibila autostrada asta, din punct de vedere politic, dupa cu urmeaza:
– Guvernul Orban: Ministrul Bode, care a dat drumul la proiectarea Studiului de fezabilitate (SF) si Proiectul tehnic.
– Guvernul Cîțu: Ministru Drulă care a lansat licitatia pe SEAP chiar si la acest segment inaugurat astazi. Intarziat 2 ani in contestatii sa nu uitam, (in timpul lui Grindeanu, btw, desigur nu din vina lui), pentru ca de fapt e intarziat acest lot 2 ani.
– Guvernele Ciuca-Ciolacu: Ministrul Grindeanu. Aici putem sa mentinam si crudul adevar ca in mandatul lui au pierdut banii din PNRR!. De aia am platit probabil din fondul de rezerva al Primului-ministru (de unde si o parte din deficitul urias al Romaniei. DAr asta e alta poveste. Bravo, Grindi!
Asta ca sa ramana scris, sa stie toata lumea...! Ca nu Psd face autostrazile ci romanii, prin oamenii pe care ii trimite sa faca asta, in toate etapele necesare unei autostrazi!
Latest posts made by anddy__
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@mihai Nu poti reduce totul la lucrari mediocre pentru cativa metri de valuriri sau pentru cateva rosturi care te zduncina putin, cand vorbim de zeci de kilometri.
Dar cu termenele are dreptate! UMB ne-a facut sa credem cand au licitatat ca stiu ce fac, sunt organizati, si vor termina anul asta pana la Pascani. Parca stiam ca nu e adevarat, dar totusi... Undeva nu a mers treaba. Desigur, nu cred ca ar fi existat o alta firma sa lucreze mai repede atat de multi km.
Si nu sta deloc in picioare faza cu LEA pentru intazierile pe tot Focsani-Pascani. Sau banii, Sau vremea.Dar surpriza cea mai mare e ca nu va termina nici in termenul PNRR pana la Pascani (+capatul A8), cum am sperat, realist. ASTA ma deranjeaza foarte tare!
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@MihaiD Pai banii din PNRR pe Ploiesti - Focsani (+pe A8 si A3) nu s-au pierdut din cauza busirii licitatiilor la SEAP si a intarzierilor? De care, apropos, stiau de acum un an (august) si nu ne-au spus!!! Am aflat dupa ca s-a schimbat guvernul. Astia ar trebui sa faca puscarie, dpmdv.
Nu mai vb de cele vreo 9 miliarde pierdute de guvernul Ciu-Cio din PNRR. Imprumuturi si granduri.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Cand ii vezi pe Pesedisti ca se tot ingramadesc puhoi sa taie panglici, desi chestia asta nu i-a ajutat cu nimic la alegerile de anul trecut, te apuca greata. Pentru ca romanii nu sunt prosti si stiu ca oportunistii in timpul mandatului carora se executa si se deschide traficul nu este toata munca care se depune pentru o autostrada.
La inaugurarea ar fi trebuit invitati pe langa actualul ministru (fara nici o vina/contributie) si Grindeanu, toti cei care au facut posibila autostrada asta, din punct de vedere politic, dupa cu urmeaza:
– Guvernul Orban: Ministrul Bode, care a dat drumul la proiectarea Studiului de fezabilitate (SF) si Proiectul tehnic.
– Guvernul Cîțu: Ministru Drulă care a lansat licitatia pe SEAP chiar si la acest segment inaugurat astazi. Intarziat 2 ani in contestatii sa nu uitam, (in timpul lui Grindeanu, btw, desigur nu din vina lui), pentru ca de fapt e intarziat acest lot 2 ani.
– Guvernele Ciuca-Ciolacu: Ministrul Grindeanu. Aici putem sa mentinam si crudul adevar ca in mandatul lui au pierdut banii din PNRR!. De aia am platit probabil din fondul de rezerva al Primului-ministru (de unde si o parte din deficitul urias al Romaniei. DAr asta e alta poveste. Bravo, Grindi!
Asta ca sa ramana scris, sa stie toata lumea...! Ca nu Psd face autostrazile ci romanii, prin oamenii pe care ii trimite sa faca asta, in toate etapele necesare unei autostrazi!
-
RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut
@ncb 135.000.000 de lei toate despăgubirile = (aproape) cat un kilometru de autostrada!
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Tot vad cativa disperati care vor ei neaparat sa ramana deschisa iesirea aia provizorie de la Stalpu spre Pietrosu...
Fratilor... chestia aia e un pericol public iminent, contrar tuturor masurilor de siguranta pe autostrazi!!!
Sper sa fie inchisa circulatiei fara nicio discutie!
-
RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut
@Emeric Cand spun ei aici ca lungimea pasajelor si a tunelurilor reprezinta 50% din lungime e cam de speriat.
Sigur, pasajele sunt mancatoare de timp si logistica, dar vreau sa subliniez, un pic surprins, pentru ca e un tronson care strapunge muntii, ca eu am numarat aici DOAR 3 tuneluri––TUNELAȘE as zice–– foarte scurte si doar pe un sens! Suprinzator si imbucurator.
God Speed!(editare moderator: am sters ultima propozitie din mesaj. Nu vrem sa moara nimeni de ciuda; va inteleg pe unii ca sunteti frustrati de stilul de pe alte forumuri, dar trebuie sa fim mai rezervati in mesajele scrise si ofurile astea le dezbatem in "Carcoteala de pe drum". vancouver)
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@vancouver Evident ca A vor reduce accidentele grave, dar si el are dreptate, pentru ca si romanasul e o specie de sofer foarte aparte, care se manifesta intr-un fel ––vedem si in orase, nu doar pe drumuri nationale–– care ridica numarul accidentelor.
Nu se conduce in Europa in halul din Romania, cum si in Romania se conduce mult mai civilizat ca in (unele, cele mai multe parti din) Asia.
-
RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut
@Azzl Pai era NOD acolo desenat, la Nord de Poiana Largului. Un pic mai departe de lac. Nu e loc foarte comod, bretele erau in rampa lunga (melc), dar, e foarte necesar si pentru cei care merg spre V. Dornei, Brosteni, Piatra Neamt/Bicaz, Durau/Ceahlau. Si pe lacul Bicaz e o zona turistica destul de dezvoltata. Nu degeaba am auzit unii care spuneau ca ar putea fi ''Un Como al Romaniei''. :grin:
Ma gandesc ca o sa le vina mintea la loc si-si vor da seama de nevoie si vor face si acolo nod!
-
RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut
@Azzl
Absolut de neinteles de ce nu au lasat nod acolo. Am vazut la un moment dat prevazut.
E o intersectie 3 drumuri/directii importante, doua europene.
O fi fost o optimizare de rahat. Ca sa mergi la Durau de ex, statiune turitica totusi, (sau Bicaz) tre sa faci zeci de km in plus si sa te intorci.Sper ca pana la finalizarea contructiei sa se faca o licitatie si pentru un nod acolo.