@mihai a spus în A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia:
UMB a reusit sa gestioneze foarte bine cresterea abrupta a companiei, ceea ce este admirabil. Daca ar fi mentinut un ritm plin pe toate santierele simultan, compania ar fi intrat in colaps, pentru ca logistica ar fi fost nesustenabila.
In plus, compania trebuie sa existe si dupa ce se termina santierele. Nu poti angaja o structura de zeci de mii de oameni pentru doar 4 ani, dupa care sa-i dai afara. Nu doar ca nici compania n-ar faca fata la un asemenea efort, dar s-ar crea in cascada niste probleme sociale si economice foarte mari.
In plus nu e nicio tragedie daca nu se inaugureaza toate tronsoanele noi inainte de 31 decembrie 2024, o data cat se poate de arbitrara. Pentru o lucrare de infrastructura cu durata de viata de 50 - 100 de ani sunt complet irelevante cateva luni in plus sau in minus la inaugurare.
Ceea ce e important este ca in urmatoarele 12 luni se vor inaugura ~250km de autostrazi si drum expres ceea ce este extraordinar pentru Romania.
Exact pe tema asta am scris și eu pe API. Dacă am avea o viziune mai lungă de șase luni (adică nu am gândi ca niște triburi africane), am descoperi că urmează o explozie de deschideri.
După calculele mele, în 2023, 2024 și 2025 (trei ani), vom realiza 420 de kilometri. Am spus că e o revoluție.
Normal, răspunsurile au fost: guvern prost, e revoluția ta, mai prostule, noi nu avem spitale, piste de biciclete...
Mai rămânea doar să spună: mor copii de foame în Africa, oricum vine apocalipsa climatică și murim toți.