Best posts made by chapo
-
RE: A3 București-Brașov-Borș și autostrăzi și drumuri express Transilvania: A10, A13, DEx4, DEx16
Au fost respinse contestatiile pe lotul MESES, se semneaza cu MAKYOL si OZALTIN !!!!
-
RE: A8 Iași - Tg. Mureș și centuri jud. Iași
Va fi aceeasi Autostrada nu este niciun drum de legatura se continua ca si la Bacau. De asta s-a propus ca de la Ungheni la Bors sa fie numerotat toata A8
-
RE: A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia
S-a semnat ieri SF pentru Caransebeș-Lugoj cu Acciona, am aflat azi, dar ne-a adus Moș Nicolae azi doar vești bune
.
-
RE: A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia
@daco Foarte tare! E bine că s-a decis să fie tot profil de Autostradă. Acel nod a fost susținut și pe forumul SSC dar și pe PUM, dacă ți-au dat o poză sau ți-au zis poziția nodului să ne spui și nouă ca să ne facem o idee pe unde vine.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Informatii de la Urtoi facebook
Nurol a terminat proiectarea , UMB are ordin de incepere lucrari pe 1 Februarie.
-
RE: A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia
Șoferii care vor să circule pe noul drum de mare viteză ce va fi construit între Filiași și Lugoj vor mai avea de așteptat până să poată face acest lucru.
Deja au fost atribuite contractele pentru elaborarea studiilor de fezabilitate pentru acest proiect. Dar, cu toate că studiile pentru trei dintre cele patru loturi ale viitorului drum au termenele de finalizare la sfârșitul anului curent, totuși sunt slabe șanse ca aceste termene să fie respectate.
O nouă prelungire a termenului de finalizare a studiului de fezabilitate pentru drumul de mare viteză Filiași – Drobeta Turnu-Severin a fost acordată de către CNAIR.
Acest lot este primul dintre cele patru viitoare tronsoane din sudul țării, care vor lega Filiași de Lugoj.
Extensia a fost acordată ca urmare a solicitărilor de modificare a traseului înaintate de către autoritățile publice locale și de emitenții de avize și acorduri, potrivit reprezentanților CNAIR.
De asemenea, o altă cauză a mai fost faptul că proiectanții au avut acces pe teren cu întârziere pentru realizarea studiilor geotehnice, arheologice si topografice.
În prezent sunt în curs realizare investigațiile de teren (geotehnice, topografice si de mediu).
Această etapă a demarat de abia pe 4 februarie anul acesta, în condițiile în care, inițial, termenul de finalizare era 12 martie 2025.
Noul termenul de predare a contractului este 1 mai 2025. Totuși, reprezentanții CNAIR ne-au transmis că antreprenorul va cere o altă prelungire a termenului.
Contractul a fost semnat la 9 iunie 2023, cu asocierea DP Consult (lider), Geologic Site SRL, Societate Civilă de Avocați Teaha & Fuzesi, Explan SRL. Ordinul de începere pentru elaborarea SF-ului a fost emis pe 12 iulie 2024.
Valoarea contractului pentru SF este de peste 21,05 milioane lei fără TVA.
Pentru elaborarea Studiului de Fezabilitat aferent Filiași – Drobeta Turnu Severin este nevoie de aproximativ 12.000 metri liniari de foraj geotehnic.
Și celelalte SF-uri ar putea fi întârziate
Aceleași întârzieri vor afecta, cel mai probabil, și celelalte trei loturi pentru care sunt în curs de elaborare SF-urile.
„Vă facem cunoscut faptul că termenele de finalizare ale Studiilor de Fezabilitate aferente celor trei obiective de investiții mai sus menționate pot suferi modificări dacă apar situații independente atât de voința Prestatorului, cât și a Beneficiarului”, ne-au transmis oficialii din cadrul companiei de drumuri.
După finalizarea studiilor de fezabilitate se va stabili profilul alocat acestor drumuri de mare viteză (drum expres sau autostradă).
DMV Filiași – Lugoj este împărțit în patru loturi:- Filiași – Drobeta Turnu Severin
Noul termen de finalizare pentru elaborarea SF-ului acceptat este 1 mai 2025, însă cel mai probabil antreprenorul va solicita alte prelungiri. - Drobeta-Turnu Severin – Domașnea
Și pe lotul Drobeta Turnu Severin-Domașnea sunt în curs de realizare investigațiile geotehnice, arheologice, topografice și de mediu.
În data de 19 iulie 2023 a fost emis ordinul de începere a contractului. Data finalizării, potrivit documentației, este 27 noiembrie 2025.
Contractul pentru elaborare SF a fost semnat la 4 iulie 2023 cu asocierea Egis România S.A. (lider), Italrom Inginerie Internațională, Eco Geodrum, Egis International SAS, Primacons Group SRL.
Valoarea acestui contract este de 35,76 milioane lei fără TVA. - Domașnea – Caransebeș
Este în curs de realizare Analiza Multicriterială de traseu, etapa a doua în cadrul contractului de elaborare a SF-ului pentru drumul de mare viteză Domașnea – Caransebeș.
”Procesul de stabilire a traseului optim al drumului de mare viteză este unul complex, ce implică o analiză detaliată a tuturor constrângerilor identificate în teren”, spun reprezentanții CNAIR. Zona cuprinsă între Domașnea și Caransebeș prezintă numeroase constrângeri reprezentate de zone de locuințe, zone naturale protejate și zone dificile din punct de vedere al reliefului, drept pentru care Analiza Multicriterială a traseului a necesitat o perioadă mai mare de timp.
Ordinul de începere a fost emis în 10 octombrie 2023, iar durata contractului este de doi ani, data finalizării fiind pe 10 octombrie 2025.
Valoarea contractului pentru SF este de peste 22,2 milioane lei fără TVA.
Proiectant este asocierea Proiect-Construct Regiunea Transilvania (lider), East Water Drillings, Perfect Consult Europe SRL. - Caransebeș – Lugoj
Proiectantul a înaintat documentația aferentă Analizei Multicriteriale Etapa I, iar aceasta se află în analiză în cadrul CNAIR.
Data de începere a contractului pentru elaborare SF a fost 20 ianuarie 2025.
Contractul pentru elaborarea SF-ului a fost semnat la începutul lunii decembrie 2024, cu firma spaniolă Ingenieria Especializada Obra Civil e Industrial.
Proiectantul are la dispoziție 16,07 milioane lei (fără TVA) și 20 de luni pentru elaborarea SF-ului.
- Filiași – Drobeta Turnu Severin
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@vancouver
Nu e doar campie, sunt 2 tunele intre turbion si lotul UMB de pe A8
Latest posts made by chapo
-
RE: A5 București - Giurgiu + A7BG Ruse - Veliko Tarnovo
Chiar daca este imprumut pe autostrazi, PNRR este mana cereasca pentru noi pt ca le facem la dobanzi infime. Ceea ce ar trebui sa zbiere toata lumea este ca se vor pierde banii pe feroviar unde sunt granturi (bani gratis)
-
RE: DX Bacău - Piatra Neamț
Craiova-Filiasi este , Filiasi Tg jiu nu este. Exact aceeasi situatie pe filiasi tg jiu este un trafic infim. La fel ca focsani braila. braila-Constanta , tisita albita samd.
-
RE: DX Bacău - Piatra Neamț
Care bani disponibili? Bacau piatra neamt nu este nici macar pe cel mai neimportant palier de coridoare europene. UE iti finanteaza drumuri, dar nu orice drumuri. E o lista in programul de transport care intra la finantare Bacau piatra neamt nu exista.
-
RE: DX Bacău - Piatra Neamț
drumul asta mai putea astepta 20 de ani. Extraordinar de scump pentru ce face
-
RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București
Polonia tocmai ce a primit acceptul pentru a redirectiona fondurile aferente proiectelor care nu se vor termina in 2026 catre partea militara, aici cu putina minte poti include si infrastructura pe coridoare principale si cele care faciliteaza acces catre obiective militare pe teritoriul tarii noastre.
-
RE: A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia
Șoferii care vor să circule pe noul drum de mare viteză ce va fi construit între Filiași și Lugoj vor mai avea de așteptat până să poată face acest lucru.
Deja au fost atribuite contractele pentru elaborarea studiilor de fezabilitate pentru acest proiect. Dar, cu toate că studiile pentru trei dintre cele patru loturi ale viitorului drum au termenele de finalizare la sfârșitul anului curent, totuși sunt slabe șanse ca aceste termene să fie respectate.
O nouă prelungire a termenului de finalizare a studiului de fezabilitate pentru drumul de mare viteză Filiași – Drobeta Turnu-Severin a fost acordată de către CNAIR.
Acest lot este primul dintre cele patru viitoare tronsoane din sudul țării, care vor lega Filiași de Lugoj.
Extensia a fost acordată ca urmare a solicitărilor de modificare a traseului înaintate de către autoritățile publice locale și de emitenții de avize și acorduri, potrivit reprezentanților CNAIR.
De asemenea, o altă cauză a mai fost faptul că proiectanții au avut acces pe teren cu întârziere pentru realizarea studiilor geotehnice, arheologice si topografice.
În prezent sunt în curs realizare investigațiile de teren (geotehnice, topografice si de mediu).
Această etapă a demarat de abia pe 4 februarie anul acesta, în condițiile în care, inițial, termenul de finalizare era 12 martie 2025.
Noul termenul de predare a contractului este 1 mai 2025. Totuși, reprezentanții CNAIR ne-au transmis că antreprenorul va cere o altă prelungire a termenului.
Contractul a fost semnat la 9 iunie 2023, cu asocierea DP Consult (lider), Geologic Site SRL, Societate Civilă de Avocați Teaha & Fuzesi, Explan SRL. Ordinul de începere pentru elaborarea SF-ului a fost emis pe 12 iulie 2024.
Valoarea contractului pentru SF este de peste 21,05 milioane lei fără TVA.
Pentru elaborarea Studiului de Fezabilitat aferent Filiași – Drobeta Turnu Severin este nevoie de aproximativ 12.000 metri liniari de foraj geotehnic.
Și celelalte SF-uri ar putea fi întârziate
Aceleași întârzieri vor afecta, cel mai probabil, și celelalte trei loturi pentru care sunt în curs de elaborare SF-urile.
„Vă facem cunoscut faptul că termenele de finalizare ale Studiilor de Fezabilitate aferente celor trei obiective de investiții mai sus menționate pot suferi modificări dacă apar situații independente atât de voința Prestatorului, cât și a Beneficiarului”, ne-au transmis oficialii din cadrul companiei de drumuri.
După finalizarea studiilor de fezabilitate se va stabili profilul alocat acestor drumuri de mare viteză (drum expres sau autostradă).
DMV Filiași – Lugoj este împărțit în patru loturi:- Filiași – Drobeta Turnu Severin
Noul termen de finalizare pentru elaborarea SF-ului acceptat este 1 mai 2025, însă cel mai probabil antreprenorul va solicita alte prelungiri. - Drobeta-Turnu Severin – Domașnea
Și pe lotul Drobeta Turnu Severin-Domașnea sunt în curs de realizare investigațiile geotehnice, arheologice, topografice și de mediu.
În data de 19 iulie 2023 a fost emis ordinul de începere a contractului. Data finalizării, potrivit documentației, este 27 noiembrie 2025.
Contractul pentru elaborare SF a fost semnat la 4 iulie 2023 cu asocierea Egis România S.A. (lider), Italrom Inginerie Internațională, Eco Geodrum, Egis International SAS, Primacons Group SRL.
Valoarea acestui contract este de 35,76 milioane lei fără TVA. - Domașnea – Caransebeș
Este în curs de realizare Analiza Multicriterială de traseu, etapa a doua în cadrul contractului de elaborare a SF-ului pentru drumul de mare viteză Domașnea – Caransebeș.
”Procesul de stabilire a traseului optim al drumului de mare viteză este unul complex, ce implică o analiză detaliată a tuturor constrângerilor identificate în teren”, spun reprezentanții CNAIR. Zona cuprinsă între Domașnea și Caransebeș prezintă numeroase constrângeri reprezentate de zone de locuințe, zone naturale protejate și zone dificile din punct de vedere al reliefului, drept pentru care Analiza Multicriterială a traseului a necesitat o perioadă mai mare de timp.
Ordinul de începere a fost emis în 10 octombrie 2023, iar durata contractului este de doi ani, data finalizării fiind pe 10 octombrie 2025.
Valoarea contractului pentru SF este de peste 22,2 milioane lei fără TVA.
Proiectant este asocierea Proiect-Construct Regiunea Transilvania (lider), East Water Drillings, Perfect Consult Europe SRL. - Caransebeș – Lugoj
Proiectantul a înaintat documentația aferentă Analizei Multicriteriale Etapa I, iar aceasta se află în analiză în cadrul CNAIR.
Data de începere a contractului pentru elaborare SF a fost 20 ianuarie 2025.
Contractul pentru elaborarea SF-ului a fost semnat la începutul lunii decembrie 2024, cu firma spaniolă Ingenieria Especializada Obra Civil e Industrial.
Proiectantul are la dispoziție 16,07 milioane lei (fără TVA) și 20 de luni pentru elaborarea SF-ului.
- Filiași – Drobeta Turnu Severin
-
RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București
Sunt noi, cumparate de UMB(galbene). cele albe sunt de la bosniaci din cate am vazut. Si la portal nu e nicio problema ci doar lipsa organizarii de santier in gura tunelului precum la PORR.
-
RE: A8 Iași - Tg. Mureș și centuri jud. Iași
@vancouver Da corect, pe A8 Motca Ungheni ma astept sa liciteze si firme serioase, nu doar UMB, fiind tot SF-ul gata.
-
RE: A8 Iași - Tg. Mureș și centuri jud. Iași
De la Pascani la Suceava este FIDIC galben, proiectare 6 luni.