
Best posts made by chapo
-
RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București
Cum ziceam, doar un TBM pentru ambele tunele

𝗨𝗻 𝗰𝗮𝗱𝗼𝘂 𝗱𝗲 𝘀𝘂𝗳𝗹𝗲𝘁
Am primit aceasta fotografie, cadou, de ziua mea.
️𝗔𝗰𝗲𝗮𝘀𝘁𝗮 𝗲𝘀𝘁𝗲 𝗧𝗕𝗠-ul ( Cârtița care va fora cel mai lung tunel din #𝗔𝟭 și anume 𝘁𝘂𝗻𝗲𝗹𝘂𝗹 𝗣𝗼𝗶𝗮𝗻𝗮 aferent 𝗦𝗲𝗰𝘁̦𝗶𝘂𝗻𝗶𝗶 𝟯: 𝗖𝗼𝗿𝗻𝗲𝘁𝘂 - 𝗧𝗶𝗴𝘃𝗲𝗻𝗶 a 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮̆𝘇𝗶𝗶 𝗦𝗶𝗯𝗶𝘂-𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀̦𝘁𝗶, care va avea o lungime de 1,78 km şi va fi format din 2 galerii cu câte 2 benzi de circulație pe sens.
️ Instalația de foraj a intrat in teste la producător și urmează sa fie demontată si transportată spre țară. Aceasta va ajunge in portul Constanța in luna Octombrie după care se vor organiza transporturi agabaritice către șantier. Aproximativ in luna Martie a anului viitor preconizăm începerea forajului la tunel.
𝗛𝗮𝗶, 𝗥𝗼𝗺𝗮𝗻𝗶𝗮, 𝗵𝗮𝗶 𝗰𝗮 𝘀𝗲 𝗽𝗼𝗮𝘁𝗲! 
#autostrada #Sibiu #Pitesti #AutostradaSibiuPitesti
#Boița #Cornetu #sectiunea2 #România #sectiunea3 #infrastructurarutiera #A1 #Tigveni #TunelPoiana #HaiRomaniaHaiCaSePoate -
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
𝐀𝐮 𝐢̂𝐧𝐜𝐞𝐩𝐮𝐭 𝐭𝐞𝐬𝐭𝐞𝐥𝐞 𝐝𝐞 𝐫𝐞𝐳𝐢𝐬𝐭𝐞𝐧𝐭̦𝐚̆ 𝐥𝐚 𝐏𝐨𝐝𝐮𝐥 𝐝𝐞 𝐥𝐚 𝐕𝐚𝐝𝐮 𝐏𝐚𝐬̦𝐢𝐢, 𝐩𝐚𝐫𝐭𝐞 𝐚 𝐚𝐮𝐭𝐨𝐬𝐭𝐫𝐚̆𝐳𝐢𝐢 𝐀𝟕 – 𝐨 𝐞𝐭𝐚𝐩𝐚̆ 𝐞𝐬𝐞𝐧𝐭̦𝐢𝐚𝐥𝐚̆ 𝐢̂𝐧𝐚𝐢𝐧𝐭𝐞 𝐜𝐚 𝐬𝐭𝐫𝐮𝐜𝐭𝐮𝐫𝐚 𝐬𝐚̆ 𝐩𝐨𝐚𝐭𝐚̆ 𝐟𝐢 𝐝𝐚𝐭𝐚̆ 𝐢̂𝐧 𝐟𝐨𝐥𝐨𝐬𝐢𝐧𝐭̦𝐚̆.
În prima fază sunt efectuate testele statice. Acestea presupun amplasarea a 8 camioane, însumând în total 320 tone, aflate în poziții prestabilite pe pod, pentru a simula solicitările la care va fi supus în timpul utilizării. Se monitorizează comportamentul structurii prin măsurarea deplasărilor verticale și a eforturilor în elementele de rezistență, verificându-se dacă reacțiile corespund celor prevăzute în proiect.
A doua fază a testelor este cea dinamică, în care se induc vibrații controlate în structură. Scopul este de a simula condițiile reale de trafic, inclusiv neregularitățile carosabilului, și de a măsura reacțiile structurii – în special accelerațiile pe verticală.O sa zica ca sunt camioanele goale :))
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Se uita o tara intreaga la postarile tale :)))
Poate ar trebui sa iti cauti si tu un loc de munca si sa lasi dezinformarile si stirile can-can. E plina tara de ,,jurnalisti” si ,,experti” ca tine.
-
RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București
Un filmulet de la Geostud lotul 2
Vizită tehnică pe șantierul viitoarei autostrăzi Sibiu – Pitești, Lotul 2
Reprezentanții conducerii Geostud au verificat starea drumurilor de acces și au analizat soluțiile pentru protecția DN7 împotriva căderilor de roci. De asemenea, a fost urmărită evoluția lucrărilor de realizare a drumului de acces peste râul Olt, esențial pentru transportul utilajelor către punctele de foraj geotehnic destinate ecoductului.
La tunelul Robești – pentru care Geostud a realizat studiile geotehnice ce au stat la baza proiectului și a obținerii autorizației de construire – se desfășoară în prezent lucrări de torcretare și drenaj, în paralel cu monitorizarea atentă a deplasărilor prin repere topografice.
Investigațiile complexe realizate de Geostud – care au inclus 17 foraje geotehnice cu adâncimi între 28 și 78 m, precum și analize seismice și electrometrice – au permis identificarea și evaluarea riscurilor asociate instabilității versanților.
Pe baza acestor rezultate, expertizele noastre, elaborate în colaborare cu Prof. Univ. Anton Chirică și cu specialiști internaționali din partea Mapa-Cengiz, oferă soluții sigure și eficiente, atât pentru execuție, cât și pentru exploatarea tunelului.
#Geostud #GeostudEștiTu #AutostradaSibiuPitesti #TunelRobesti #Geotehnica #Infrastructura
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Daca imi fac cont acolo imi iau ban in 5 min :))
-
RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut
Dl Bolojan nu stie ca in zona montana nu sunt studii geo deci pot sa stea linistiti 2 ani cu proiectarea
Latest posts made by chapo
-
RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut
@Azzl verifica pe seap pe cine are ca tert sustinator
-
RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București
Spaniolii au spus ca trebuie tunel. Nu aia de la mediu, nu aia de la CNAIR.
Ai nostrii au incercat sa o dea pe toate partile ca sa nu faca tunel.La fel si cu cei care au avut contractele din zona unde lucreaza UMB acum pe A3 au vrut sa schimbe traseul desenat de Bechtel ca stiau ca o sa plece dealurile.
-
RE: Cârcoteala de pe drum
Mai penibil decat orice fan orb al UMB esti tu, care te certi singur aici unde nimeni( sau cei mai multi) nu au spus ca UMB este o firma sfanta fara de pacat. Dar tu treci de limita oricarui ridicol prin faptul ca o tii doar pe a ta si nu poti sa concepi ceva mai mult de ,,analfabeti functional” ,,iubitori de UMB” si ce ai mai zis tu astazi :))
La fel cu cei de la Api ca vad ca de acolo ti s-a aprins fitilu.
Nu este normal sa ai o minte ingusta cum te prezinti tu in mesaje aici si sa spui ca UMB este doar rau nu face bine sau ca API reprezinta adevarul absolut si nimic altceva.
Fiecare are bune si rele. -
RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București
Inca nu a fost solicitata prelungirea. Astfel, termenul contractual este 2028, deci nu minte, faptul ca turcii si italienii nu se incadreaza in termenul initial e alta mancare de peste
-
RE: A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia
Certificate de urbanism
238/16.09.2025
Lucrări de construire - AUTOSTRADA CARANSEBEȘ - LUGOJ -
RE: A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia
Au aparut pe cestrin si traseele A6 Caransebes Lugoj cel aprobat, dar si lotul 2 Slatina Timis-Caransebes.
Singura portiune fara traseu aprobat este Domasnea-Slatina Timis din toata A6 Filiasi Lugoj
-
RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut
Tu iti dai seama cati oameni ti-ai pune in cap daca ai anula licitatiile pe motivul asta? :)))
Asta e problema cu SF-urile ca nu publica nimic, doar la final. Asa lumea poate sa isi dea cu parerea, vine unul cu o idee mai buna si mai economisesti bani.
Singurele exceptii sunt sf-urile de pe A6 de la Filiasi la Caransebes unde s-a facut consultare cu publicul, dar atat, te trezesti ca modifica traseul dar nici nu publica respectiva modificare.
Mai e mult de munca cu transparenta -
RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut
Stiti foarte bine ca orice propunere de traseu sau modificari se fac in timpul amc-urilor.
Ce rost mai au aceste trasee cand sunt deja in licitatie toate tronsoanele? Doar de dragul de a discuta
In privinta SAFE eu sunt reticent cu finantarea infrastructurii cu atat de multe fonduri, eu cred ca acest program a fost realizat de comisie cu scopul de a cumpara arme tancuri nave aparare aeriana industrie din aparare si poate punctual finantat anumite proiecte mici cum era cel de la Cincu.
A zis cineva din afara tarii ca se pot construi tronsoane intregi de autostrada?
Si nu stiu cine mai are curaj sa ceara bani pentru autostrazi si mai putin pentru arme dupa noaptea aceasta
Dar totusi ar fi frumos sa intre si autostrazile astea in finantare.


