Best posts made by chapo
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
𝐀𝐮 𝐢̂𝐧𝐜𝐞𝐩𝐮𝐭 𝐭𝐞𝐬𝐭𝐞𝐥𝐞 𝐝𝐞 𝐫𝐞𝐳𝐢𝐬𝐭𝐞𝐧𝐭̦𝐚̆ 𝐥𝐚 𝐏𝐨𝐝𝐮𝐥 𝐝𝐞 𝐥𝐚 𝐕𝐚𝐝𝐮 𝐏𝐚𝐬̦𝐢𝐢, 𝐩𝐚𝐫𝐭𝐞 𝐚 𝐚𝐮𝐭𝐨𝐬𝐭𝐫𝐚̆𝐳𝐢𝐢 𝐀𝟕 – 𝐨 𝐞𝐭𝐚𝐩𝐚̆ 𝐞𝐬𝐞𝐧𝐭̦𝐢𝐚𝐥𝐚̆ 𝐢̂𝐧𝐚𝐢𝐧𝐭𝐞 𝐜𝐚 𝐬𝐭𝐫𝐮𝐜𝐭𝐮𝐫𝐚 𝐬𝐚̆ 𝐩𝐨𝐚𝐭𝐚̆ 𝐟𝐢 𝐝𝐚𝐭𝐚̆ 𝐢̂𝐧 𝐟𝐨𝐥𝐨𝐬𝐢𝐧𝐭̦𝐚̆.
În prima fază sunt efectuate testele statice. Acestea presupun amplasarea a 8 camioane, însumând în total 320 tone, aflate în poziții prestabilite pe pod, pentru a simula solicitările la care va fi supus în timpul utilizării. Se monitorizează comportamentul structurii prin măsurarea deplasărilor verticale și a eforturilor în elementele de rezistență, verificându-se dacă reacțiile corespund celor prevăzute în proiect.
A doua fază a testelor este cea dinamică, în care se induc vibrații controlate în structură. Scopul este de a simula condițiile reale de trafic, inclusiv neregularitățile carosabilului, și de a măsura reacțiile structurii – în special accelerațiile pe verticală.
O sa zica ca sunt camioanele goale :))
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Daca imi fac cont acolo imi iau ban in 5 min :))
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Se uita o tara intreaga la postarile tale :)))
Poate ar trebui sa iti cauti si tu un loc de munca si sa lasi dezinformarile si stirile can-can. E plina tara de ,,jurnalisti” si ,,experti” ca tine.
-
RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București
Cum ziceam, doar un TBM pentru ambele tunele
𝗨𝗻 𝗰𝗮𝗱𝗼𝘂 𝗱𝗲 𝘀𝘂𝗳𝗹𝗲𝘁
Am primit aceasta fotografie, cadou, de ziua mea.
️𝗔𝗰𝗲𝗮𝘀𝘁𝗮 𝗲𝘀𝘁𝗲 𝗧𝗕𝗠-ul ( Cârtița care va fora cel mai lung tunel din #𝗔𝟭 și anume 𝘁𝘂𝗻𝗲𝗹𝘂𝗹 𝗣𝗼𝗶𝗮𝗻𝗮 aferent 𝗦𝗲𝗰𝘁̦𝗶𝘂𝗻𝗶𝗶 𝟯: 𝗖𝗼𝗿𝗻𝗲𝘁𝘂 - 𝗧𝗶𝗴𝘃𝗲𝗻𝗶 a 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮̆𝘇𝗶𝗶 𝗦𝗶𝗯𝗶𝘂-𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀̦𝘁𝗶, care va avea o lungime de 1,78 km şi va fi format din 2 galerii cu câte 2 benzi de circulație pe sens.
️ Instalația de foraj a intrat in teste la producător și urmează sa fie demontată si transportată spre țară. Aceasta va ajunge in portul Constanța in luna Octombrie după care se vor organiza transporturi agabaritice către șantier. Aproximativ in luna Martie a anului viitor preconizăm începerea forajului la tunel.
𝗛𝗮𝗶, 𝗥𝗼𝗺𝗮𝗻𝗶𝗮, 𝗵𝗮𝗶 𝗰𝗮 𝘀𝗲 𝗽𝗼𝗮𝘁𝗲!
#autostrada #Sibiu #Pitesti #AutostradaSibiuPitesti
#Boița #Cornetu #sectiunea2 #România #sectiunea3 #infrastructurarutiera #A1 #Tigveni #TunelPoiana #HaiRomaniaHaiCaSePoate -
RE: A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia
ANUNȚ PUBLIC
️
️
️
PRIMĂRIA COMUNEI ȘIMIAN, cu sediul în Comuna Șimian, anunță proprietarii terenurilor afectate de obiectivul de investitii ,,Drum de legatura intre Drumul Euro Trans (DN56A) și viitorul drum de mare viteza - Drobeta Turnu Severin Filiasi,, (CENTURA OCOLITOARE ȘIMIAN), că, in perioada urmatoare se vor efectua investigatiile geotehnice de teren - cartarea geomorfologică și foraje geotehnice executate mecanizat, conform traseului din planul atasat.
Pentru mai multe detalii puteti suna la numarul de telefon 0252/338693 sau e-mail: clsimianmh@gmail.com.Conducerea Primariei
Latest posts made by chapo
-
RE: A9 - Autostrada Timisoara - Moravita
A fost respinsa contestatia Strabag. Poate ataca la CAB
-
RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut
Ca sa nu il supere pe Grindeanu. :)) La fel si cu toate DEx-urile din zona lor Bacau Piatra Neamt, Focsani Braila, Buzau Braila la rang secundar
-
RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București
Un filmulet de la Geostud lotul 2
Vizită tehnică pe șantierul viitoarei autostrăzi Sibiu – Pitești, Lotul 2
Reprezentanții conducerii Geostud au verificat starea drumurilor de acces și au analizat soluțiile pentru protecția DN7 împotriva căderilor de roci. De asemenea, a fost urmărită evoluția lucrărilor de realizare a drumului de acces peste râul Olt, esențial pentru transportul utilajelor către punctele de foraj geotehnic destinate ecoductului.
La tunelul Robești – pentru care Geostud a realizat studiile geotehnice ce au stat la baza proiectului și a obținerii autorizației de construire – se desfășoară în prezent lucrări de torcretare și drenaj, în paralel cu monitorizarea atentă a deplasărilor prin repere topografice.
Investigațiile complexe realizate de Geostud – care au inclus 17 foraje geotehnice cu adâncimi între 28 și 78 m, precum și analize seismice și electrometrice – au permis identificarea și evaluarea riscurilor asociate instabilității versanților.
Pe baza acestor rezultate, expertizele noastre, elaborate în colaborare cu Prof. Univ. Anton Chirică și cu specialiști internaționali din partea Mapa-Cengiz, oferă soluții sigure și eficiente, atât pentru execuție, cât și pentru exploatarea tunelului.
#Geostud #GeostudEștiTu #AutostradaSibiuPitesti #TunelRobesti #Geotehnica #Infrastructura
-
RE: Lucrări de reabilitare sau construcție căi ferate
@vancouver a spus în Lucrări de reabilitare sau construcție căi ferate:
Contract semnat pentru Baile Herculane - Poarta, pe M100 Craiova - Caransebes.
Acum avem 2/6 contracte semnate, si anume lot 4 Drobeta - B. Herculane si lot 5 B. Herculane - Poarta. Mai departe spre Caransebes este lotul 6, pe care daca nu gresesc trebuie reluata procedura de licitatie. De la Caransebes pana la Timisoara se lucreaza deja.
Lotul 6 se va semna tot cu turcii de la ICTAS. Lotul 3 cu tunelul Balota doar ce a fost reluat pe aceiasi bani ca licitatia anulata la inceputul anului
Si loturile 1 si 2 cred ca sunt blocate pe la CNSC sau CAB ca nu am mai auzit nimic de ele.
-
RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut
Are alte chestii mai importante de rezolvat decat A8. Suntem noi psionati de infrastructura dar nu MAI este chiar problema principala.
Si informarile cred ca le ia de la Pistol sau Scriosteanu, nicidecum de la ministru care habar n-are unde se afla in spatiu -
RE: A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia
Nu inteleg de ce ii tot spun drum expres cand s-a decis ca va fi autostrada. Toti au ramas in cap cu ce scotea Grindeanu pe gura
De asemenea e de remarcat cat de repede se misca 8 luni de la incepere si deja fac foraje.
Dp consult pe Filiasi Severin au ramas la mia de metri facuta cum spunea si @daco
Egis nu a inceput inca
Perfect consult Europe nu a inceput inca
Si deja au 2 ani de cand au semnat, jale
-
RE: A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia
Pe viitorul drum expres Lugoj - Caransebeș (50 km) au început studiile geotehnice, realizate în cadrul Studiului de Fezabilitate. În total, se fac 120 de foraje care se execută la adâncimi variabile (6 - 30 m) pentru identificarea straturilor de sol și rocă.
Datele geotehnice sunt corelate cu studiile topografice, hidrologice și de mediu. Din ele reiese traseul optim și soluțiile constructive pentru structuri (poduri, pasaje, viaducte).
️ Contractul pentru realizarea SF-ului pe acest sector parte din drumul de mare viteză Lugoj - Filiași a fost semnat în decembrie 2024 cu Ingenieria Especializada Obra Civil e Industrial SA. Studiile geotehnice sunt realizate de GeoLogic Site.
-
RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București
Da, cum am zis, au luat TBM-ul asta de la un alt proiect, din cate am citit intr-un articol de la Webuild acum ceva timp. Nu ar fi iesit pe + la profit daca aduceau 2.
-
RE: A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia
Un pas important a fost făcut în ceea ce privește drumul de mare viteză Lugoj–Caransebeș. Compania Națională de Infrastructură Rutieră, împreună cu firma de consultanță, lucrează acum la etapele de topometrie, relația cu proprietarii pentru exproprieri, precum și la identificările arheologice necesare, pentru a finaliza studiul de fezabilitate.
-
RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut
Dl Bolojan nu stie ca in zona montana nu sunt studii geo deci pot sa stea linistiti 2 ani cu proiectarea