Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI
    352 Mesaje 32 Posters 44.2k Vizualizări 1 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • A Deconectat
      Azzl
      ultima editare de

      Chiar imi era dor de niste constructori bulgari. Sa speram ca sunt facuti cu alta maia. Succes si kui Danlin XXL ca isi doreste de mult. Sa-i vedem.

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
      • daniel22_22D Deconectat
        daniel22_22 @Emeric
        ultima editare de daniel22_22

        @Emeric : Hai sa ii vedem pe Danlin XXL. M-as bucura sa ramana ei sa vedem ce fac cu 4 tuneluri si cu diferentele de nivel faraonice dintre valea Moldovei, valea Siretului si campia Jijiei.

        PS: Eu sunt de loc din Motca si am facut studiile la Iasi. Am urcat dealurile alea de mi-a venit acru.

        765b06f9-47e1-438f-9b71-d7d4abe1584b-image.png

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
        • ncbN Deconectat
          ncb
          ultima editare de

          Autostrada A8 Tronson 1 Târgu Neamț-Târgu Frumos. Atribuire Contract 30.102025
          1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
          • ncbN Deconectat
            ncb
            ultima editare de ncb

            Compania Națională de Investiții Rutiere a primit astăzi, 12 oferte la contractul pentru proiectarea și execuția tronsonului 3 al Autostrăzii A8 Târgu Neamț (Moțca)-Iași-Ungheni.
            Contractul pentru tronsonul 3 Lețcani (DN28)-DN24 (Iași) are o valoare estimată de 5,29 miliarde lei și o durată de realizare este de 46 de luni, din care 10 luni pentru proiectare și 36 de luni pentru execuție lucrări.
            Ofertele depuse :
            1.Ceigall India Limited (Ofertant unic)
            2.FCC Constructccion SA (ofertant unic)
            3.WEBUILD SPA Milano (Ofertant unic)
            4.Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret AS (Ofertant unic)
            5.Asocierea Construcții Erbașu (Lider)-Conest S.A- Ekysam-Frasinul
            6.Asocierea Danlin XXL (Lider) -Intertranscom Impex SRL-Evropeiski-Patishta-Groma Hold Limited
            7.Asocierea ITINERA SPA (Lider)-Saipem SPA-ICM SPA
            8.Asocierea MAPA Insaat ve Tikaret Anonim Sirketi (Lider) -Gunal Insaat Ticaret Sanayi Anonim Sirketi
            9.Asocierea MAKIMSAN Asfalt Taahhut Inșaat Sanayi ve Ticaret Anonim Sirketi (Lider) -Veta Global SRL
            10.Asocierea Concelex (Lider)-X-WAY Infrastructure
            11.Asociere Biskon Yapi-Anonim Sirketi (Lider)-Straco Holding-MIS Grup-Ilgaz Construction
            12.Asocierea Ozaltin Insaat Ticaret Ve Sanay A.S. (Lider)-Fernas Insaat Anonim-Sirketi -Ozkar Insaat Sanayi ve Ticaret-Anonim Șirketi.
            Caracteristice tehnice :
            Tronsonul 3, Lețcani -Iași are o lungime de 17,7 kilometri și include:
            -18 poduri și pasaje;
            -6 tunele și un centru de monitorizare tunel;
            -2 noduri (nod rutier la intersecția cu DJ 282 și nod rutier intersecție cu DN 24).

            12 oferte la contractul CNIR pentru Tronsonul 3 al Autostrăzii Moțca-Iași-Ungheni 31 10 2025
            daniel22_22D 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
            • M Deconectat
              marius.firtonea
              ultima editare de

              S-a terminat deja povestea de dragoste dintre Mapa si Cengiz?

              1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
              • D Deconectat
                DoubleOG
                ultima editare de

                Din experienta mea de programator, indienii nu sunt seriosi. Nu inteleg cuvantul "nu". Promit marea cu sarea si nu livreaza nimic. Daca ceva nu merge bine, o sa caute alt tap ispasitor. Sper sa nu castige indienii aia.

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                • daniel22_22D Deconectat
                  daniel22_22 @ncb
                  ultima editare de

                  @ncb Multumim! Va dura 1 an deliberarea.

                  C A 2 Replies Last reply Răspunde Citează 2
                  • vancouverV Deconectat
                    vancouver
                    ultima editare de

                    WOW ce inghesuiala. Inseamna ca pretul estimat e grozav (=mare).

                    Railway fan. But motorways have to be done first!

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                    • C Deconectat
                      candik @daniel22_22
                      ultima editare de candik

                      @daniel22_22 ar fi imbucurator sa nu... Sincer as dori sa avem inca o firma mare romaneasca pe langa UMB care sa poata sa duca mai mult de 3 loturi in acelasi timp .. vad un potential la Construcții Erbașu

                      daniel22_22D 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                      • daniel22_22D Deconectat
                        daniel22_22 @candik
                        ultima editare de

                        @candik De acord. Dacă pe lot 1 rămâne Danlin (eu cred ca UMB nu va contesta), ar fi fain sa avem Strabag pe lot 2 (deși ei ofertează scump) și Erbasu pe lot 3.

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                        • A Deconectat
                          Azzl
                          ultima editare de Azzl

                          O nedumerire.
                          Din asocierea Asocierea Construcții Erbașu (Lider)-Conest S.A- Eky Sam -Frasinul oare care dintre ele a depus experienta la tuneluri? Toate sunt romanesti.
                          Sau concelex-ul cu x-way infrastructure

                          C A 2 Replies Last reply Răspunde Citează 1
                          • A Deconectat
                            Azzl @daniel22_22
                            ultima editare de

                            @daniel22_22 par a fi multi iepuri printre cei 12. Cativa pare o sa cadă la propunerea tehnica.

                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                            • C Deconectat
                              chapo @Azzl
                              ultima editare de

                              @Azzl verifica pe seap pe cine are ca tert sustinator

                              1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                              • A Deconectat
                                anddy__ @Azzl
                                ultima editare de anddy__

                                @Azzl
                                Conest astia sunt niste mafioti de prin Iasi, firma de casa a primariei inculpatului Chirică. Evident nu-s ei cu tunelele.
                                Astia au reusit sa stea cu reparerea unui pod de 10 metri vreo 8 luni(!!!), de blocara un cartier intreg. Asa se plang cei din Iasi ca nu au facut absolut nici un proiect la primarie fara intarzieri foarte mari. Ei fac blocuri pe care le vand.

                                T 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                • I Deconectat
                                  Iulian
                                  ultima editare de

                                  Sper sa pice Saipem și indienii aia, macaronarii de la Saipem sunt varza pe civile iar indienii nu au absolut nici o experiență în Ro, cum dracu se descurca cu hățișurile birocratice nu-mi dau seama.

                                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                  • T Deconectat
                                    trismegistul @anddy__
                                    ultima editare de

                                    @anddy__ Confirmă și un amic din Iași, firma de casa, prinde toate lucrările din oraș și întârzie cu anii. Au câștigat podul Socola de câțiva ani și nu s-au apucat nici acum, au cerut suplimentare după suplimentare și nimeni nu îi întreabă de termene. Probabil Erbaeu îi folosește să intre acolo în zona, la fel au fost și la spitalul regional de urgență dar ghinion de niște turci.

                                    Indienii au venit la plesneala și la fel și câteva firme turcesti, nu trec de evaluarea tehnică.

                                    H 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                    • H Deconectat
                                      hummingbird @trismegistul
                                      ultima editare de

                                      @trismegistul primarul Chirica a lucrat chiar ca inginer la firma Conest în tinerețile sale :))

                                      T 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                      • T Deconectat
                                        trismegistul @hummingbird
                                        ultima editare de

                                        @hummingbird Da, mi s-a spus. Și locuiește într-o casă construită de Conest și plătită cu bani de la fiu-sau, ăla care e așa bogat ca la vârsta de un an și-a luat casă pe Copou.
                                        E bine ca acum vrea să facă și autostrăzi firma asta, a terminat treaba prin Iași și au ieșit la centură.

                                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                        • D Deconectat
                                          DoubleOG
                                          ultima editare de

                                          Confirm. Conest-ul ia tot in oras pentru ca este firma primarului. Daca cumva alta firma reuseste sa ia un proiect, ii se pune zeci de mii de bete in roate.

                                          DNA-ul cand trece pe la Iasi sa verifice firma asta Conest?

                                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                          • First post
                                            Last post