Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI
    365 Mesaje 32 Posters 59.0k Vizualizări 1 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • A Deconectat
      anddy__ @Azzl
      ultima editare de anddy__

      @Azzl
      Conest astia sunt niste mafioti de prin Iasi, firma de casa a primariei inculpatului Chirică. Evident nu-s ei cu tunelele.
      Astia au reusit sa stea cu reparerea unui pod de 10 metri vreo 8 luni(!!!), de blocara un cartier intreg. Asa se plang cei din Iasi ca nu au facut absolut nici un proiect la primarie fara intarzieri foarte mari. Ei fac blocuri pe care le vand.

      T 1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
      • I Deconectat
        Iulian
        ultima editare de

        Sper sa pice Saipem și indienii aia, macaronarii de la Saipem sunt varza pe civile iar indienii nu au absolut nici o experiență în Ro, cum dracu se descurca cu hățișurile birocratice nu-mi dau seama.

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
        • T Deconectat
          trismegistul @anddy__
          ultima editare de

          @anddy__ Confirmă și un amic din Iași, firma de casa, prinde toate lucrările din oraș și întârzie cu anii. Au câștigat podul Socola de câțiva ani și nu s-au apucat nici acum, au cerut suplimentare după suplimentare și nimeni nu îi întreabă de termene. Probabil Erbaeu îi folosește să intre acolo în zona, la fel au fost și la spitalul regional de urgență dar ghinion de niște turci.

          Indienii au venit la plesneala și la fel și câteva firme turcesti, nu trec de evaluarea tehnică.

          H 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
          • H Deconectat
            hummingbird @trismegistul
            ultima editare de

            @trismegistul primarul Chirica a lucrat chiar ca inginer la firma Conest în tinerețile sale :))

            T 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
            • T Deconectat
              trismegistul @hummingbird
              ultima editare de

              @hummingbird Da, mi s-a spus. Și locuiește într-o casă construită de Conest și plătită cu bani de la fiu-sau, ăla care e așa bogat ca la vârsta de un an și-a luat casă pe Copou.
              E bine ca acum vrea să facă și autostrăzi firma asta, a terminat treaba prin Iași și au ieșit la centură.

              1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
              • D Deconectat
                DoubleOG
                ultima editare de

                Confirm. Conest-ul ia tot in oras pentru ca este firma primarului. Daca cumva alta firma reuseste sa ia un proiect, ii se pune zeci de mii de bete in roate.

                DNA-ul cand trece pe la Iasi sa verifice firma asta Conest?

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
                • D Deconectat
                  Duta C
                  ultima editare de Duta C

                  Vorbeau 2 privighetori intr-o padure din neamț ca Danlin cică ar fi firma marelui alb . Nu stiu daca o fi adevărat!

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                  • vancouverV Deconectat
                    vancouver
                    ultima editare de vancouver

                    Subcontractorul RCBB Gruppe din Iasi ne tine la curent cu progresul podului peste Prut de la Ungheni:

                    https://www.facebook.com/story.php?story_fbid=122262942044067352&id=61552020572413&mibextid=wwXIfr&rdid=V6nRL7x2QpM3SAGA

                    573893305_122262941798067352_2065802974477953454_n.jpg

                    574399082_122262941816067352_5133845998739780181_n.jpg

                    Railway fan. But motorways have to be done first!

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 8
                    • vancouverV Deconectat
                      vancouver
                      ultima editare de

                      Autostrada A8 - | 06.11.2025 | Filmare completă Tg Mureș - Miercurea Nirajului

                      Railway fan. But motorways have to be done first!

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                      • E Deconectat
                        Emeric
                        ultima editare de

                        INFORMARE CONTESTAȚIE TRONSON 1 -AUTOSTRADA A8
                        Compania Națională de Investiții Rutiere anunță că, astăzi, 11 noiembrie 2025, a primit o contestație a Asocierii SA & PE CONSTRUCT SRL (Leader),TEHNOSTRADE S.R.L., SPEDITION UMB, Euro-Asfalt la contractul pentru proiectarea și execuția tronsonului 1 Târgu Neamț(Moțca)-Târgu Frumos al Autostrăzii A8.
                        Reamintim că acest contract a fost atribuit la data de 30 octombrie 2025.
                        Contestația a fost depusă la Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor (CNSC).

                        Sursa: https://www.facebook.com/CNIRSA/posts/pfbid0CQVd4w73UC9gnC3ye7xQjd3n79mJDgtfQJ713PXZjYiZNpNRXQZb2vAZ5eqadtJ7l

                        T 1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                        • T Deconectat
                          trismegistul @Emeric
                          ultima editare de

                          @Emeric Nu putea UMB sa ramana dator DANLIN-ului, vor muri cu ei de gat. Sa vedem daca au argumente pentru a si castiga, i-au mai contestat si pe sectorul montan, oare acolo este dat rezultatul final?

                          E 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                          • E Deconectat
                            Emeric @trismegistul
                            ultima editare de

                            @trismegistul
                            Legat de faptul ca au sau nu dretate, pe A8 montan - LOT 1D: JOSENI - DITRAU, unde UMB a depus contestatie impotriva DANLIN, au avut castig de cauza. Acum procedura este in reevaluare.

                            SEAP
                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 7
                            • M Deconectat
                              mike_us
                              ultima editare de mike_us

                              Doar ca părere personală, eu aș zice că, înainte de A8 montan, parcă mai tare „arde” partea dinspre Iași, acolo unde se întâlnește cu A7.
                              Sunt zile în care traficul din zona aceea e de-a dreptul un coșmar.
                              Și Iașul e totuși unul dintre primele 3–5 orașe ca mărime din țară.

                              S 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                              • S Deconectat
                                snake69fast @mike_us
                                ultima editare de snake69fast

                                @mike_us Iași este primul județ după București ca populație. Ca și municipiu este tot pe doi după București. Ca și investiții guvernamentale este pe .... 😁

                                M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                • M Deconectat
                                  mike_us @snake69fast
                                  ultima editare de

                                  @snake69fast Eu sunt din Iași, și orașul a tot variat ca populație — de la locul 2 (după București) până pe 5, parcă, de-a lungul timpului.
                                  Am fost destul de izolați ani buni, dar acum A7 se apropie de noi și, cu puțin noroc, după asta poate vin și bucățile de A8 spre Iași.

                                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                  • E Deconectat
                                    Emeric
                                    ultima editare de

                                    Alex ANDREI  /  nov. 12

                                    Motivele invocate de UMB în disputa pentru autostrada Moțca – Tg Frumos

                                    Motivele invocate de UMB în disputa pentru autostrada Moțca – Tg Frumos

                                    Principalul motiv invocat de UMB în contestația depusă împotriva atribuirii contractului pentru construirea autostrăzii Moțca – Tg Frumos vizează neconformitatea garanției de participare înaintate de câștigător – o asociere de firme conduse de Danlin XXL. UMB a pierdut „la mustață” și această...

                                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                                    • O Deconectat
                                      oneLess
                                      ultima editare de

                                      Mda ! Eu sunt curios pe cine știe UMB că ar face la ălea 2 tuneluri scurte doar cele 8 portaluri în 12 luni ! Șî restul de 5,5 Km ! Vrăjeală .

                                      T 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                      • T Deconectat
                                        trismegistul @oneLess
                                        ultima editare de

                                        @oneLess Contestatiile se fac si ele cu argumente mai mult sau mai putin solide. Orice stabileste CNSC, se va ajunge la Curtea de Apel, deci mai stam cel putin o luna jumatate pentru decizia finala. Craciun fericit! ...

                                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                        • ncbN Deconectat
                                          ncb
                                          ultima editare de

                                          𝐀𝐥 𝐝𝐨𝐢𝐥𝐞𝐚 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐫𝐚𝐜𝐭 𝐝𝐞 𝐬𝐮𝐩𝐞𝐫𝐯𝐢𝐳𝐚𝐫𝐞 𝐚𝐭𝐫𝐢𝐛𝐮𝐢𝐭 𝐩𝐞 𝐀𝟖 𝐦𝐨𝐧𝐭𝐚𝐧
                                          Compania Națională de Investiții Rutiere a atribuit, astăzi, firmei de inginerie IRD ENGINEERING (Italia) contractul pentru 𝐬𝐮𝐩𝐞𝐫𝐯𝐢𝐳𝐚𝐫𝐞𝐚 𝐥𝐮𝐜𝐫𝐚̆𝐫𝐢𝐥𝐨𝐫 𝐝𝐞 𝐩𝐫𝐨𝐢𝐞𝐜𝐭𝐚𝐫𝐞 𝐬̦𝐢 𝐞𝐱𝐞𝐜𝐮𝐭̦𝐢𝐞 pe lotul 1D Joseni-Ditrău al Autostrăzii Unirii-A8.
                                          Oferta câștigătoare a avut o valoare de 30 de milioane lei (fără TVA), iar contractul poate fi semnat dacă în termen de 10 zile nu se depun contestații. Durata acestui contract finanțat din fonduri europene este de 98 de luni, incluzând perioada pentru realizarea lucrărilor și garanția.
                                          Rolul supervizorului este unul deosebit de important pentru ca va monitoriza progresul lucrărilor, conformitatea acestora, calitatea materialelor și a echipamentelor folosite, dar și performanța echipei de execuție.
                                          Detalii tehnice :
                                          Lotul 1 D Joseni-Ditrău face parte din secțiunea de munte a Autostrăzii Unirii (Miercurea Nirajului-Leghin), se desfășoară în județul Harghita și are o lungime de 14,4 km. Durata de realizare este de 34 de luni din care 10 pentru proiectare și 24 de luni pentru execuție. Pe traseu sunt prevăzute 21 de pasaje și viaducte și un nod rutier la Joseni.
                                          Este al doilea contract de supervizare pe care CNIR îl atribuie pentru secțiunea montană a Autostrăzii A8, primul fiind al lotului 2A Ditrău-Grințieș.

                                          582747532_122101468557114307_3042378301416985472_n.jpg

                                          Al doilea contract de supervizare atribuit pe A8 montan 13.11.2025 Lot 1D

                                          CNIR

                                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                          • First post
                                            Last post