@PaulS
Eu nu zic nici că au, nici că nu au. Atâta vreme că nu am o privire de ansamblu al resurselor umane și materiale de care dispun, a planului integrat, a punctelor critice, eu prefer sa zic că nu știu.
Bălării debitate pe alte forumuri, că nu au planning, ça fac totul de pe o zi pe alta sunt tâmpenii absolute.
Ar fi frumos să aibă o echipă la fiecare structură, sa vezi oameni că sunt peste tot pe A7 și A8 dar se pune o problema: ce faci cu ei peste 6 luni sau un an? Ai să le dai de munca? Că structura aia o vor termina in 4 - 5 luni.
Ii dai afara? Te bagi subcontractor la alți constructori?
Din ce se poate observa este clar un lucru: au un planning foarte strâns, nu cred că au float pe structuri absolut deloc. Nu știu dacă ai lucrat in proiecte industriale de mare anvergură dar float înseamnă marginea care o ai in caz că ceva nu se leagă, o întârziere aici , una dincolo, cumulate duc la derapaje majore în proiect. De aia plannerul este persoana cea mai importantă dintr-un proiect, el îți ți identifica derapajele și îți spune unde trebuie sa acționezi.
Și gestionarea dinamica a resurselor pe care o face umebe-ul este exact ce trebuie făcut.
Best posts made by Iulian
-
RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@mike_us
Exact, unii nu se mai fac bine niciodată. -
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
IMerci Vancouver, interesantă problema dar nu fără soluție. Rășina aia bicomponent de la Sika este no no.se crapă de la șocuri termice, vibrații, are durata de viață limitata. Este cârpeală de ultima speță. Pentru îmbinarea cu eclisa a membrelor structurile neparalele se face altfel: se folosesc doua eclise de grosimi diferite care se prind in șuruburi după care se sudează între ele ca două plăci de grosimi diferite cu rostul de sudură pregătit în prealabil. In calcul se consideră placa cea mai subțire iar sudura se face pe secțiune decalata de cea a suduriii inițiale a membrelor eclisate.
Mâine dau problema la sudori vedem ce zic și eu -
RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București
@mike_us
Deva -TM TM-DEVA
Realizat 230 m 95 m
Total 367 m 415m
Ramas 137 m 320mFirul TM-Deva (cel lung) pare-se ca UMB-ul lucreaza singurel si sunt pe curba de invatare.
-
RE: A0 și DNCB, centuri BucureștiMulțumim Infrastructura Romania - Adix!
Și se vede că UMB-ul apasă pe accelerație, probabil că vom vedea progres semnificativ pana la vacanta de la sfârșitul lui Iunie. -
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@mike_us
Mizeria întreținută de una și aceeași persoană, care are el o boala doar pe UMB, nu că l-ar durea undeva de infrastructură, deontologie, echidistanta , adevăr, etc. Aceiași trepăduși de-ai casei, yesmenii și sicofanții forumului la care singura lor contribuție este de a mai scrie câte un hate post despre cat de rău este Umebe-ul.
Și zeul infrastructurii care le tolerează minciunile pentru că se înscriu bine in linia partidului. -
RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut
UMB- ul licitează la 80 % pt că au lanțul complet pentru ceea ce înseamnă autostrăzi. Au echipamente, au producție interna de grinzi, predale, parapeți, panouri antiorbire, rigole etc. Asta ajuta mult în economicul unui proiect. Au capital de lucru și sunt mai puțin sensibili la fluctuațiile pietei financiare.
Este mare păcat că nu au concurenta mai serioasa pentru că piața este denaturata dar nu este vina lor. -
RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București
@PaulS
Puteau să zică și aia de la DRDP cat au forat la tunelurile scurte că nu-i dureau mana. UMB- ul sucks la comunicare. Ar câștiga mult la imagine daca ar avea o persoana care sa prezinte situația șantierelor in mod regulat. Sa invite presa, studenți la facultățile de construcții, etc pe șantiere, să-și prezinte punctul de vedere. Altfel presa ia de buna ce zice micuțul Adolf. -
RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București
@PaulS
Sunt de acord că se putea și mai bine. Dar sa privim și partea cealaltă a problemei. Presupunem că luat Autorii contractul, terminau când ? 2030-2035? Turcii pare că lucrează mai bine, excepția este Mapa unde nu prea este clar ce nu merge pe Pi-Si 2.
Dar turcii lucrează cu majoritatea muncitorilor din Turcia. Care nu plătesc dări la stat (CAS, etc) sau plătesc pe minimul pe economie. Cam așa fac toți străinii care lucrează în România . Impactul in economie este redus pt că nu se vede efectul banilor investiți în infrastructură în timpul construcției.
Am întrebat mai de mult pe forumul PUm pe un distins domn care a fost în guvern mai acum câțiva ani care este regimul muncitorilor străini (muncitori detașați sau sub contract în Ro) și mesajul a dispărut rapid fara urma.
In plus nu-i rău să avem niște firme românești care sunt capabile să facă tuneluri și UMB- ul va învăța. Poate și alții vor avea ocazia.
Superbă inițiativa lor să aducă studenți de la Timișoara să le arate cum se face un tunel. Nu petreceri populare cu mici că la Porr ( da bine la imagine știu) dar mult mai bine este să aibă viitorii specialiști în contact cu șantierul. -
RE: A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia
Pai acolo a fost luata in calcul latimea viitoare a autostrazii cand va facuta pe 3 benzi. Daca luam latimea de 26 metri (fara zona de elemente de protectie) si mai adaugi inca 3.75 x 2= 7.5 m face 33.5 metri. Mai bagi si zona de elemente de protecte inca 0.5 x 2 = 1 metru face 35 metri. Mai adauga acostament, rigola , sant etc Grinda aia de 40 metri este suportata pe culee iar zona de reazem mai are si ea minim 1 metru de fiecare parte deci raman max 38 metri asta ar aduce culea foarte aproape de calea de rulare, nu?
Latest posts made by Iulian
-
RE: DX-uri zona Galați - Brăila si DR21 Brăila-Slobozia-Călărași
@fulgernc
Eu zic că muta macaraua aia înapoi și îl urca de de unde este. Bucata aia nu cred că se va instala până nu se suprabetoneaza bucățile adiacente și se tensionează niste cabluri.
Cum au făcut la Someș. -
RE: DX-uri zona Galați - Brăila si DR21 Brăila-Slobozia-Călărași
@oneLess
Tu crezi că au uitat -o? Când aia plătesc 30000 euro pe zi închiriere pt o macara ca aia ți crezi că-si permit sa uite o bucată de tablier?
Eu cred că e lăsată acolo și o vor ridica cu macaraua aia.Apropos, știe cineva ce model este, parca ar fi un Liebherr dar modelul nu- l vad. Poate LR 1800. Cât de larg este Siretul acolo? -
RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București
@PaulS
Puteau să zică și aia de la DRDP cat au forat la tunelurile scurte că nu-i dureau mana. UMB- ul sucks la comunicare. Ar câștiga mult la imagine daca ar avea o persoana care sa prezinte situația șantierelor in mod regulat. Sa invite presa, studenți la facultățile de construcții, etc pe șantiere, să-și prezinte punctul de vedere. Altfel presa ia de buna ce zice micuțul Adolf. -
RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București
@vancouver
DRDP Timișoara o adunătură de babuini. -
RE: DX-uri zona Galați - Brăila si DR21 Brăila-Slobozia-Călărași
@PaulS
Pai tu crezi că eu sunt aici să-ți fac inventarul postărilor de pe pum care dau lotul asta cvasi abandonat? -
RE: DX-uri zona Galați - Brăila si DR21 Brăila-Slobozia-Călărași
Progres solid pe lotul asta, deși mulți zic că nu este activitate au instalat tablierul pe o parte, au mutat macaraua aia mare pe partea cealaltă , operatie care durează câteva zile pt că trebuie demontata, transportata, asamblata și testată și se va monta tablierul. Terminat de asfaltat, borduri etc. Cred că termină până în decembrie
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@mike_us
Exact, unii nu se mai fac bine niciodată. -
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@mike_us
Si delirul conspirationist care urmează pe anumite forumuri ... -
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
IMerci Vancouver, interesantă problema dar nu fără soluție. Rășina aia bicomponent de la Sika este no no.se crapă de la șocuri termice, vibrații, are durata de viață limitata. Este cârpeală de ultima speță. Pentru îmbinarea cu eclisa a membrelor structurile neparalele se face altfel: se folosesc doua eclise de grosimi diferite care se prind in șuruburi după care se sudează între ele ca două plăci de grosimi diferite cu rostul de sudură pregătit în prealabil. In calcul se consideră placa cea mai subțire iar sudura se face pe secțiune decalata de cea a suduriii inițiale a membrelor eclisate.
Mâine dau problema la sudori vedem ce zic și eu -
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Eu sunt tare curios ce au găsit efectiv la sudurile alea? Numai porozitatea aia vizibilă cu ochiul liber? Există NDT aprofundat , X rays, lichide, ultrasunete ceva? Daca ar fi ceva mai detaliat, pot întreba niste super ingineri sudori, unul este roman, certificări internationale, TWI. Și pentru îmbinarea aia eclisata chiar nu pot sa cred că nu a calculat proiectantul asamblarea.