De la Skyscraper cu mulțumiri!
Best posts made by Iulian
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Sa nu mai vorbesc că România este o tara cu niste finanțe excepționale , că deficitul public este aproape zero, că ne permitem sa plătim oricât sa avem autostrada in termen, că oferta UMB de 80% din estimarea inițială nu- și avea nici un rost, ca era mult mai bine daca lotul revenea la X/Y/Z (specialiștii în claims nu?) ca aia sigur terminau cu doi ani înainte.
-
RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut
@PaulS
Eu nu zic nici că au, nici că nu au. Atâta vreme că nu am o privire de ansamblu al resurselor umane și materiale de care dispun, a planului integrat, a punctelor critice, eu prefer sa zic că nu știu.
Bălării debitate pe alte forumuri, că nu au planning, ça fac totul de pe o zi pe alta sunt tâmpenii absolute.
Ar fi frumos să aibă o echipă la fiecare structură, sa vezi oameni că sunt peste tot pe A7 și A8 dar se pune o problema: ce faci cu ei peste 6 luni sau un an? Ai să le dai de munca? Că structura aia o vor termina in 4 - 5 luni.
Ii dai afara? Te bagi subcontractor la alți constructori?
Din ce se poate observa este clar un lucru: au un planning foarte strâns, nu cred că au float pe structuri absolut deloc. Nu știu dacă ai lucrat in proiecte industriale de mare anvergură dar float înseamnă marginea care o ai in caz că ceva nu se leagă, o întârziere aici , una dincolo, cumulate duc la derapaje majore în proiect. De aia plannerul este persoana cea mai importantă dintr-un proiect, el îți ți identifica derapajele și îți spune unde trebuie sa acționezi.
Și gestionarea dinamica a resurselor pe care o face umebe-ul este exact ce trebuie făcut. -
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Hai lasă teoria conspirației. Noi vorbim aici de lucruri care se pot dovedi, proba. Umebeul are interes sa termine nu sa o lungească, să-și ia banul, să mute oamenii mai departe. Terminarea lotului unu este perfect posibilă anul asta și știm cu toții că CNAIR nu o să-i penalizeze daca se limitează la. niste întârzieri minore.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@vancouver sa le împărtășesc din experiența mea când lucram pe șantier în Rusia în Siberia. Acolo când aveau nevoie sa usuce betonul că sa poate sa circule cu SPMT-urile erau obligați să facă șoproane de 10x10 din teva de la schela acoperita cu prelate din pânză chiora (polietilena, cauciucul erau casante la -40°C). După aia veneau cu compresoarele de aer mobile la care anulaseră răcirea și suflau pe jos cu aer fierbinte. Se topea zăpadă instant și era pe jos perfect uscat după ce treceau de doua trei ori. După aia mutau șopronul mai departe fără sa- l desfacă, îl ridicau cu 4 stivuitoare care se deplasau simultan.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@mike_us
Exact, unii nu se mai fac bine niciodată. -
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@mihai
Pai daca critica acolo primesc ban instant ( daca nu l-au primit deja) așa că se descarcă unde pot și ei. Dar înțeleg problema, mai bine sa ne construim comunitatea noastră aici, sa ne menținem o poziție echilibrata și să creștem... -
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Orice metru de asfalt, armătură , beton azi este un metru mai puțin pt la anul. Orice pod terminat acum este un pod mai puțin pt la anul. In ideea că trebuie terminat tot până în August, iureșul de acum este bine venit. Că se circulă sau nu până de Crăciun este mai puțin relevant.
-
RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București
a spus în A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București:
@mike_us
Deva -TM TM-DEVA
Realizat 230 m 95 m
Total 367 m 415m
Ramas 137 m 320mFirul TM-Deva (cel lung) pare-se ca UMB-ul lucreaza singurel si sunt pe curba de invatare.
Mai sus datele pe 17 iunie. Până pe 30 iulie (43 de zile) au săpat pe firul Deva-Tm 137 m de tunel. Nu-i rău deloc.
Latest posts made by Iulian
-
RE: A0 centura București la nivel de autostradă
Nu înțeleg eu bine sau grinzile alea sunt galvanizate la rece? Daca este așa, atunci este doar bla bla. O grinda galvanizata la rece are o rezistență la coroziune mult mai redusa decat una din otel carbon cu rețeta adecvata de vopsire .
Si costurile sunt mult reduse pt o zincare la rece. -
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Podul de la Tișița cam pe final cu asfaltarea.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Vedem luni când apar filmările de peste weekend.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Pe unde or activa finisoarele, ca pe filmarea de mai sus nu sunt?
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Delir total pe forumul amicilor noștri, au început ca mai in primăvara sau anul trecut pe Bz-Fc cu contestarea recepțiilor. Va mai aduceti aminte cand ziceau ca sunt camioanele goale pe podul de la Bz?
Acuma se întreabă "" filozofic" (citeste tendențios)daca se fac controale de calitate pe loturile UMB inainte de recepție.
Pentru geniile carpatine, ce-or face ăștia aici:

-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@rt25 cred ca au fist promisi 10 covrigi pt 10 loturi si a fost dat 1 covrig pt 3 loturi. Pt restul loturilor a fost gaura de la covrig. Plastic vorbind...
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
De la AI citire:
Broadcasting sand onto a liquid-applied waterproofing membrane on a bridge deck provides a mechanical key to ensure a strong bond with the final asphalt overlay and acts as a protective layer, allowing site traffic before paving.
Purpose of the Sand Layer
The primary functions of the sand (aggregate) broadcast are:
Enhancing Adhesion: The sand creates a roughened surface profile that interlocks with the asphalt overlay, forming a mechanical and chemical bond. This is crucial for preventing delamination and premature failure of the asphalt under heavy, dynamic bridge traffic loads.
Shear Key Development: The aggregate acts as a "shear key," which improves the interlayer shear strength between the membrane and the asphalt, ensuring the layers act as a composite system.
Protection: The hardened, sand-covered membrane is protected from damage (e.g., from construction equipment or site traffic) before the final asphalt layer is applied.
UV Resistance (if applicable): Some systems may use sand to provide UV protection for the membrane before the final surfacing is put down.
Application Procedure -
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Au fost doi pe PUM care au zis de bani nelimitați, Hefaistos si Dr4qul4.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Am vazut ca ia scris si pe froumul celalalt cu facturile si stadiul platilor dar nu cred ca acolo vor intelege ca nu poti executa lucrari si sa nu fi platit. Cand unii se crizeaza ca nu au fost terminate cele doua loturi de pe A3, exclusiv din vina UMB-ului (ca parca nu a existat dealul de la Zimbor), nu poti sa ai pretentii prea mari de la ei.
-
RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București
@gruia88
Porr are o mașină de publicitate si imagine in spate.
UMB- ul este total opac, nu are PR, forumul PUM are un bias contra lor, si multi canta in struna leaderului maximus.
Turcii tac si fac la tunel, mai puțin la viaduct. Nu si-au creat o comunitate contra lor inca.