Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare
    1. Acasă
    2. Iulian
    I
    Conectat
    • Profil
    • Îi urmărește pe 0
    • Urmărit de 0
    • Subiecte 0
    • Mesaje 159
    • Grupuri 0

    Iulian

    @Iulian

    339
    Reputație
    18
    Vizualizări
    159
    Mesaje
    0
    Urmărit de
    0
    Îi urmărește pe
    S-a Înregistrat
    S-a conectat ultima oară

    Iulian Oprește urmărirea Urmărește

    Best posts made by Iulian

    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Sa nu mai vorbesc că România este o tara cu niste finanțe excepționale , că deficitul public este aproape zero, că ne permitem sa plătim oricât sa avem autostrada in termen, că oferta UMB de 80% din estimarea inițială nu- și avea nici un rost, ca era mult mai bine daca lotul revenea la X/Y/Z (specialiștii în claims nu?) ca aia sigur terminau cu doi ani înainte.

      postat în AUTOSTRĂZI
      I
      Iulian
    • RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut

      @PaulS
      Eu nu zic nici că au, nici că nu au. Atâta vreme că nu am o privire de ansamblu al resurselor umane și materiale de care dispun, a planului integrat, a punctelor critice, eu prefer sa zic că nu știu.
      Bălării debitate pe alte forumuri, că nu au planning, ça fac totul de pe o zi pe alta sunt tâmpenii absolute.
      Ar fi frumos să aibă o echipă la fiecare structură, sa vezi oameni că sunt peste tot pe A7 și A8 dar se pune o problema: ce faci cu ei peste 6 luni sau un an? Ai să le dai de munca? Că structura aia o vor termina in 4 - 5 luni.
      Ii dai afara? Te bagi subcontractor la alți constructori?
      Din ce se poate observa este clar un lucru: au un planning foarte strâns, nu cred că au float pe structuri absolut deloc. Nu știu dacă ai lucrat in proiecte industriale de mare anvergură dar float înseamnă marginea care o ai in caz că ceva nu se leagă, o întârziere aici , una dincolo, cumulate duc la derapaje majore în proiect. De aia plannerul este persoana cea mai importantă dintr-un proiect, el îți ți identifica derapajele și îți spune unde trebuie sa acționezi.
      Și gestionarea dinamica a resurselor pe care o face umebe-ul este exact ce trebuie făcut.

      postat în AUTOSTRĂZI
      I
      Iulian
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @mike_us
      Exact, unii nu se mai fac bine niciodată.

      postat în AUTOSTRĂZI
      I
      Iulian
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @mihai
      Pai daca critica acolo primesc ban instant ( daca nu l-au primit deja) așa că se descarcă unde pot și ei. Dar înțeleg problema, mai bine sa ne construim comunitatea noastră aici, sa ne menținem o poziție echilibrata și să creștem...

      postat în AUTOSTRĂZI
      I
      Iulian
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Erezie, sa vi se taie capetele!

      postat în AUTOSTRĂZI
      I
      Iulian
    • RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București

      a spus în A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București:

      @mike_us
                        Deva -TM TM-DEVA
      Realizat 230 m 95 m
      Total                   367 m                   415m
      Ramas                   137 m                   320m

      Firul TM-Deva (cel lung) pare-se ca UMB-ul lucreaza singurel si sunt pe curba de invatare.

      Mai sus datele pe 17 iunie. Până pe 30 iulie (43 de zile) au săpat pe firul Deva-Tm 137 m de tunel. Nu-i rău deloc.

      postat în AUTOSTRĂZI
      I
      Iulian
    • RE: A3 București-Brașov-Cluj Napoca-Borș și A10 Sebeș-Turda
      Autostrada A3, lot integral Zimbor-Poarta Sălajului din dronă și de la sol
      Mulțumim pt filmare Cristian Marius Man!

      postat în AUTOSTRĂZI
      I
      Iulian
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      IMerci Vancouver, interesantă problema dar nu fără soluție. Rășina aia bicomponent de la Sika este no no.se crapă de la șocuri termice, vibrații, are durata de viață limitata. Este cârpeală de ultima speță. Pentru îmbinarea cu eclisa a membrelor structurile neparalele se face altfel: se folosesc doua eclise de grosimi diferite care se prind in șuruburi după care se sudează între ele ca două plăci de grosimi diferite cu rostul de sudură pregătit în prealabil. In calcul se consideră placa cea mai subțire iar sudura se face pe secțiune decalata de cea a suduriii inițiale a membrelor eclisate.
      Mâine dau problema la sudori vedem ce zic și eu

      postat în AUTOSTRĂZI
      I
      Iulian
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @WSrc1
      Deschide nu deschide, turcii ăștia se mișcă cu elan. Nu că frații lor de la Mapa care cacaie la viaductul ăla de un an și câteva luni și nu sunt nici la jumatea lucrărilor.

      postat în AUTOSTRĂZI
      I
      Iulian
    • RE: Cârcoteala de pe drum

      @26ld
      Încearcă să te cauți un pic la cap prietene. Eu nu mai trăiesc de 25 de ani in Romania.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      I
      Iulian

    Latest posts made by Iulian

    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
      oct. 30  /  Suceava

      Autostrada A7: Săptămâna viitoare se va semna contractul pentru tronsonul Pașcani-Suceava

      Autostrada A7: Săptămâna viitoare se va semna contractul pentru tronsonul Pașcani-Suceava

      Tronsonul Pașcani – Suceava al Autostrăzii A7 este împărțit în două loturi, ambele contracte de execuție fiind adjudecate de compania Spedition UMB. Valoarea

      Finanțare mai vedem, se preconizează fonduri SAFE, dar mai este mult până departe. Important este ca și constructorul sa plătească garanția.

      postat în AUTOSTRĂZI
      I
      Iulian
    • RE: A3 București-Brașov-Cluj Napoca-Borș și A10 Sebeș-Turda

      @vancouver
      Nu mai le da și tu idei că acu sar fanaticii Gretei că deranjează traficul peștii din lac...

      postat în AUTOSTRĂZI
      I
      Iulian
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @Adrianb1 zicea cineva că dacă intră cu forezele in prima săptămână din noiembrie au suficient timp că sa termine. Limitarea vine din timpii tehnologici pentru întărirea betonului la pilele lipsa și suprabetonarea podului. Daca iei 10 zile la pile + 10 zile la elevații+10 zile la suprabetonare ajungi la 30 timpi tehnologi, aduni ridicarea grinzilor+ predale+ borduri + hidroizolatie încă o săptămână - 10 zile se fac 40 de zile lejer. Astia ar fi timpii tehnologici cu betoane standard daca se folosesc aditivi, mai se pot reduce încă
      Vedem cum a fost pe podul de la la Garoafa doar că aici lucrarea este mult redusă pt că o parte din pod este deja gata. Deci timp ar fi, încă.

      postat în AUTOSTRĂZI
      I
      Iulian
    • RE: Cârcoteala de pe drum

      Iar cand eu le arat ipocrizia lor si faptul ca nu iau masuri, sunt banat instant?
      Ai avut ban pentru flame. Tu vrei ca ceilalți useri sa fie banati pentru că au alte opinii decât tine sau aplaudacii de prin alte părți. Nu sunteți capabili sa acceptați alte opinii decât ale voastre, voi dețineți adevăratul absolut. Cine nu-i cu noi este împotriva noastră, asta este mentalitatea voastră. Nu puteți accepta un argument al altui user daca este contra dogmelor voastre.
      Și mai aveți și tupeul sa veniți pe alte forumuri și să cereți că alți useri sa fie banati pentru că nu sunt de acord cu voi.
      De aia ai fost banat.
      Nu cred că există user de pe aici sa nu fie de acord că umebe a luat mai mult decât pot duce în termenele contractuale. Că sunt în întârziere pe toate loturile, că vor fi și mai multe întârzieri.
      Dar tot aici oamenii recunosc că eforturile lor sunt extraordinare, că lucrează nopțile, că ai o vizibilitate că termina, că lucrează pe caiet etc. Și că sunt o firmă românească, pe care unii români nu o înghit pe criterii tipic românești, invidie, sa moară și capra vecinului, nu a cotizat la partid, onegeul aferent etc.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      I
      Iulian
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Erezie, sa vi se taie capetele!

      postat în AUTOSTRĂZI
      I
      Iulian
    • RE: A3 București-Brașov-Cluj Napoca-Borș și A10 Sebeș-Turda

      Apropos, de unde aduc grinzile pt descărcarea de la Românași? Ca parca nu mai au fabrica acolo în zona?
      In ultima filmare nu am văzut foreza acolo unde apăruse alunecarea aia care deplasase grinda de coronament.

      postat în AUTOSTRĂZI
      I
      Iulian
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Acuma uitam pe filmarile pe loturile 1 și 2 in Mai și era absolut jale. Nici o structură din cele lungi (canal, Putna, Șușița, supratraversari, etc etc ) nu aveau grinzi, erau la radiere, elevații, nu banchete, unele nici pile, 6 luni mai târziu toate sunt la stadiul pe care îl vedem.
      Este adevărat, iarna nu-i că vara dar cred că au capacitatea de a face structurile de pe L3 Fc-Bc și cele de pe L1/L2 până la sfârșitul lui August 2026 sa nu se piardă banii din PNRR. Iarăși depinde mult de factorul iarnă
      Sa nu uitam că resursele nu se vor mai întinde că acum, A3 este cam gata, A0 nu o sa blocheze mare lucru la lac, nu este DEx, nu pod Buzău, rămâne Margina.

      postat în AUTOSTRĂZI
      I
      Iulian
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Chiar ar fi interesant sa vedem planificarea UMB-ului pt aceste loturi. Dar cred că nu are nimeni pe aici întrare la ei....

      postat în AUTOSTRĂZI
      I
      Iulian
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @mike_us
      Din păcate lotul 3 este cam lăsat de izbeliște. Speram sa fie iarnă blândă sa poate lucra la structurile de pe 3 care sunt multe, dar beton se poate turna și la 0 grade afara. Nu știu ce structuri sunt pe Bacău-Pascani dar parca m-aduc aminte că sunt mai puține și mai scurte.

      postat în AUTOSTRĂZI
      I
      Iulian
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @ncb
      Daca avem bafta vedem restul structurile dincolo de Adjud la stadiul de suprabetonare până la sfârșitul anului.Cu multă multă baftă...

      postat în AUTOSTRĂZI
      I
      Iulian