Sa nu mai vorbesc că România este o tara cu niste finanțe excepționale , că deficitul public este aproape zero, că ne permitem sa plătim oricât sa avem autostrada in termen, că oferta UMB de 80% din estimarea inițială nu- și avea nici un rost, ca era mult mai bine daca lotul revenea la X/Y/Z (specialiștii în claims nu?) ca aia sigur terminau cu doi ani înainte.
Best posts made by Iulian
- 
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
- 
RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut@PaulS 
 Eu nu zic nici că au, nici că nu au. Atâta vreme că nu am o privire de ansamblu al resurselor umane și materiale de care dispun, a planului integrat, a punctelor critice, eu prefer sa zic că nu știu.
 Bălării debitate pe alte forumuri, că nu au planning, ça fac totul de pe o zi pe alta sunt tâmpenii absolute.
 Ar fi frumos să aibă o echipă la fiecare structură, sa vezi oameni că sunt peste tot pe A7 și A8 dar se pune o problema: ce faci cu ei peste 6 luni sau un an? Ai să le dai de munca? Că structura aia o vor termina in 4 - 5 luni.
 Ii dai afara? Te bagi subcontractor la alți constructori?
 Din ce se poate observa este clar un lucru: au un planning foarte strâns, nu cred că au float pe structuri absolut deloc. Nu știu dacă ai lucrat in proiecte industriale de mare anvergură dar float înseamnă marginea care o ai in caz că ceva nu se leagă, o întârziere aici , una dincolo, cumulate duc la derapaje majore în proiect. De aia plannerul este persoana cea mai importantă dintr-un proiect, el îți ți identifica derapajele și îți spune unde trebuie sa acționezi.
 Și gestionarea dinamica a resurselor pe care o face umebe-ul este exact ce trebuie făcut.
- 
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava@mike_us 
 Exact, unii nu se mai fac bine niciodată.
- 
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava@mihai 
 Pai daca critica acolo primesc ban instant ( daca nu l-au primit deja) așa că se descarcă unde pot și ei. Dar înțeleg problema, mai bine sa ne construim comunitatea noastră aici, sa ne menținem o poziție echilibrata și să creștem...
- 
RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-Bucureștia spus în A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București: @mike_us 
 Deva -TM TM-DEVA
 Realizat 230 m 95 m
 Total 367 m 415m
 Ramas 137 m 320mFirul TM-Deva (cel lung) pare-se ca UMB-ul lucreaza singurel si sunt pe curba de invatare. Mai sus datele pe 17 iunie. Până pe 30 iulie (43 de zile) au săpat pe firul Deva-Tm 137 m de tunel. Nu-i rău deloc. 
- 
RE: A3 București-Brașov-Cluj Napoca-Borș și A10 Sebeș-TurdaMulțumim pt filmare Cristian Marius Man!
- 
RE: A7 Ploiești - Bacău - SuceavaIMerci Vancouver, interesantă problema dar nu fără soluție. Rășina aia bicomponent de la Sika este no no.se crapă de la șocuri termice, vibrații, are durata de viață limitata. Este cârpeală de ultima speță. Pentru îmbinarea cu eclisa a membrelor structurile neparalele se face altfel: se folosesc doua eclise de grosimi diferite care se prind in șuruburi după care se sudează între ele ca două plăci de grosimi diferite cu rostul de sudură pregătit în prealabil. In calcul se consideră placa cea mai subțire iar sudura se face pe secțiune decalata de cea a suduriii inițiale a membrelor eclisate. 
 Mâine dau problema la sudori vedem ce zic și eu
- 
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava@WSrc1 
 Deschide nu deschide, turcii ăștia se mișcă cu elan. Nu că frații lor de la Mapa care cacaie la viaductul ăla de un an și câteva luni și nu sunt nici la jumatea lucrărilor.
- 
RE: Cârcoteala de pe drum@26ld 
 Încearcă să te cauți un pic la cap prietene. Eu nu mai trăiesc de 25 de ani in Romania.
Latest posts made by Iulian
- 
RE: A7 Ploiești - Bacău - SuceavaFinanțare mai vedem, se preconizează fonduri SAFE, dar mai este mult până departe. Important este ca și constructorul sa plătească garanția.
- 
RE: A3 București-Brașov-Cluj Napoca-Borș și A10 Sebeș-Turda@vancouver 
 Nu mai le da și tu idei că acu sar fanaticii Gretei că deranjează traficul peștii din lac...
- 
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava@Adrianb1 zicea cineva că dacă intră cu forezele in prima săptămână din noiembrie au suficient timp că sa termine. Limitarea vine din timpii tehnologici pentru întărirea betonului la pilele lipsa și suprabetonarea podului. Daca iei 10 zile la pile + 10 zile la elevații+10 zile la suprabetonare ajungi la 30 timpi tehnologi, aduni ridicarea grinzilor+ predale+ borduri + hidroizolatie încă o săptămână - 10 zile se fac 40 de zile lejer. Astia ar fi timpii tehnologici cu betoane standard daca se folosesc aditivi, mai se pot reduce încă 
 Vedem cum a fost pe podul de la la Garoafa doar că aici lucrarea este mult redusă pt că o parte din pod este deja gata. Deci timp ar fi, încă.
- 
RE: Cârcoteala de pe drumIar cand eu le arat ipocrizia lor si faptul ca nu iau masuri, sunt banat instant? 
 Ai avut ban pentru flame. Tu vrei ca ceilalți useri sa fie banati pentru că au alte opinii decât tine sau aplaudacii de prin alte părți. Nu sunteți capabili sa acceptați alte opinii decât ale voastre, voi dețineți adevăratul absolut. Cine nu-i cu noi este împotriva noastră, asta este mentalitatea voastră. Nu puteți accepta un argument al altui user daca este contra dogmelor voastre.
 Și mai aveți și tupeul sa veniți pe alte forumuri și să cereți că alți useri sa fie banati pentru că nu sunt de acord cu voi.
 De aia ai fost banat.
 Nu cred că există user de pe aici sa nu fie de acord că umebe a luat mai mult decât pot duce în termenele contractuale. Că sunt în întârziere pe toate loturile, că vor fi și mai multe întârzieri.
 Dar tot aici oamenii recunosc că eforturile lor sunt extraordinare, că lucrează nopțile, că ai o vizibilitate că termina, că lucrează pe caiet etc. Și că sunt o firmă românească, pe care unii români nu o înghit pe criterii tipic românești, invidie, sa moară și capra vecinului, nu a cotizat la partid, onegeul aferent etc.
- 
RE: A3 București-Brașov-Cluj Napoca-Borș și A10 Sebeș-TurdaApropos, de unde aduc grinzile pt descărcarea de la Românași? Ca parca nu mai au fabrica acolo în zona? 
 In ultima filmare nu am văzut foreza acolo unde apăruse alunecarea aia care deplasase grinda de coronament.
- 
RE: A7 Ploiești - Bacău - SuceavaAcuma uitam pe filmarile pe loturile 1 și 2 in Mai și era absolut jale. Nici o structură din cele lungi (canal, Putna, Șușița, supratraversari, etc etc ) nu aveau grinzi, erau la radiere, elevații, nu banchete, unele nici pile, 6 luni mai târziu toate sunt la stadiul pe care îl vedem. 
 Este adevărat, iarna nu-i că vara dar cred că au capacitatea de a face structurile de pe L3 Fc-Bc și cele de pe L1/L2 până la sfârșitul lui August 2026 sa nu se piardă banii din PNRR. Iarăși depinde mult de factorul iarnă
 Sa nu uitam că resursele nu se vor mai întinde că acum, A3 este cam gata, A0 nu o sa blocheze mare lucru la lac, nu este DEx, nu pod Buzău, rămâne Margina.
- 
RE: A7 Ploiești - Bacău - SuceavaChiar ar fi interesant sa vedem planificarea UMB-ului pt aceste loturi. Dar cred că nu are nimeni pe aici întrare la ei.... 
- 
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava@mike_us 
 Din păcate lotul 3 este cam lăsat de izbeliște. Speram sa fie iarnă blândă sa poate lucra la structurile de pe 3 care sunt multe, dar beton se poate turna și la 0 grade afara. Nu știu ce structuri sunt pe Bacău-Pascani dar parca m-aduc aminte că sunt mai puține și mai scurte.
- 
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
 Autostrada A3, lot integral Zimbor-Poarta Sălajului din dronă și de la sol
Autostrada A3, lot integral Zimbor-Poarta Sălajului din dronă și de la sol
 Autostrada A7: Săptămâna viitoare se va semna contractul pentru tronsonul Pașcani-Suceava
Autostrada A7: Săptămâna viitoare se va semna contractul pentru tronsonul Pașcani-Suceava
