Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare
    1. Acasă
    2. Iulian
    I
    Deconectat
    • Profil
    • Îi urmărește pe 0
    • Urmărit de 0
    • Subiecte 0
    • Mesaje 233
    • Grupuri 0

    Iulian

    @Iulian

    534
    Reputație
    24
    Vizualizări
    233
    Mesaje
    0
    Urmărit de
    0
    Îi urmărește pe
    S-a Înregistrat
    S-a conectat ultima oară

    Iulian Oprește urmărirea Urmărește

    Best posts made by Iulian

    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      De la Skyscraper cu mulțumiri!

      Autostrada A7 | Focșani-Bacău Lot 2 | Segment Sascut-Răcăciuni | Stadiu lucrări la 06.12.2025 | UMB
      postat în AUTOSTRĂZI
      I
      Iulian
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Sa nu mai vorbesc că România este o tara cu niste finanțe excepționale , că deficitul public este aproape zero, că ne permitem sa plătim oricât sa avem autostrada in termen, că oferta UMB de 80% din estimarea inițială nu- și avea nici un rost, ca era mult mai bine daca lotul revenea la X/Y/Z (specialiștii în claims nu?) ca aia sigur terminau cu doi ani înainte.

      postat în AUTOSTRĂZI
      I
      Iulian
    • RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut

      @PaulS
      Eu nu zic nici că au, nici că nu au. Atâta vreme că nu am o privire de ansamblu al resurselor umane și materiale de care dispun, a planului integrat, a punctelor critice, eu prefer sa zic că nu știu.
      Bălării debitate pe alte forumuri, că nu au planning, ça fac totul de pe o zi pe alta sunt tâmpenii absolute.
      Ar fi frumos să aibă o echipă la fiecare structură, sa vezi oameni că sunt peste tot pe A7 și A8 dar se pune o problema: ce faci cu ei peste 6 luni sau un an? Ai să le dai de munca? Că structura aia o vor termina in 4 - 5 luni.
      Ii dai afara? Te bagi subcontractor la alți constructori?
      Din ce se poate observa este clar un lucru: au un planning foarte strâns, nu cred că au float pe structuri absolut deloc. Nu știu dacă ai lucrat in proiecte industriale de mare anvergură dar float înseamnă marginea care o ai in caz că ceva nu se leagă, o întârziere aici , una dincolo, cumulate duc la derapaje majore în proiect. De aia plannerul este persoana cea mai importantă dintr-un proiect, el îți ți identifica derapajele și îți spune unde trebuie sa acționezi.
      Și gestionarea dinamica a resurselor pe care o face umebe-ul este exact ce trebuie făcut.

      postat în AUTOSTRĂZI
      I
      Iulian
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Hai lasă teoria conspirației. Noi vorbim aici de lucruri care se pot dovedi, proba. Umebeul are interes sa termine nu sa o lungească, să-și ia banul, să mute oamenii mai departe. Terminarea lotului unu este perfect posibilă anul asta și știm cu toții că CNAIR nu o să-i penalizeze daca se limitează la. niste întârzieri minore.

      postat în AUTOSTRĂZI
      I
      Iulian
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @vancouver sa le împărtășesc din experiența mea când lucram pe șantier în Rusia în Siberia. Acolo când aveau nevoie sa usuce betonul că sa poate sa circule cu SPMT-urile erau obligați să facă șoproane de 10x10 din teva de la schela acoperita cu prelate din pânză chiora (polietilena, cauciucul erau casante la -40°C). După aia veneau cu compresoarele de aer mobile la care anulaseră răcirea și suflau pe jos cu aer fierbinte. Se topea zăpadă instant și era pe jos perfect uscat după ce treceau de doua trei ori. După aia mutau șopronul mai departe fără sa- l desfacă, îl ridicau cu 4 stivuitoare care se deplasau simultan.

      postat în AUTOSTRĂZI
      I
      Iulian
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @mike_us
      Exact, unii nu se mai fac bine niciodată.

      postat în AUTOSTRĂZI
      I
      Iulian
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @mihai
      Pai daca critica acolo primesc ban instant ( daca nu l-au primit deja) așa că se descarcă unde pot și ei. Dar înțeleg problema, mai bine sa ne construim comunitatea noastră aici, sa ne menținem o poziție echilibrata și să creștem...

      postat în AUTOSTRĂZI
      I
      Iulian
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Erezie, sa vi se taie capetele!

      postat în AUTOSTRĂZI
      I
      Iulian
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Orice metru de asfalt, armătură , beton azi este un metru mai puțin pt la anul. Orice pod terminat acum este un pod mai puțin pt la anul. In ideea că trebuie terminat tot până în August, iureșul de acum este bine venit. Că se circulă sau nu până de Crăciun este mai puțin relevant.

      postat în AUTOSTRĂZI
      I
      Iulian
    • RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București

      a spus în A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București:

      @mike_us
                        Deva -TM TM-DEVA
      Realizat 230 m 95 m
      Total                   367 m                   415m
      Ramas                   137 m                   320m

      Firul TM-Deva (cel lung) pare-se ca UMB-ul lucreaza singurel si sunt pe curba de invatare.

      Mai sus datele pe 17 iunie. Până pe 30 iulie (43 de zile) au săpat pe firul Deva-Tm 137 m de tunel. Nu-i rău deloc.

      postat în AUTOSTRĂZI
      I
      Iulian

    Latest posts made by Iulian

    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      De la cineva de la feisbuc MVA cu link pe pagina feisbuc ASCORO , posibil sa fie pe forum.

      https://www.facebook.com/photo/?fbid=885501130495706&set=pb.100071074807800.-2207520000
      postat în AUTOSTRĂZI
      I
      Iulian
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @twinsen
      Ciudat, pare ca autoturismul venea pe contrasens, microbuzul a franat tare si a fost lovit din spate de autotrenul ala. Socul a facut ca microbuzul sa se roteasca aproape la 180 de grade.

      postat în AUTOSTRĂZI
      I
      Iulian
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @SwatKat "Profesionistii" sunt cei mai periculosi pe soselele Romaniei.

      postat în AUTOSTRĂZI
      I
      Iulian
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      4 loturi jumate pana in August 2026, daca le reusesc si pe astea atunci jos palaria.

      postat în AUTOSTRĂZI
      I
      Iulian
    • RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut

      Sub 500 de angajați la Danlin nu pare mult cand construiești o autostradă. Speram ca totusi sa lucreze cu subcontractori, să angajeze serios ( desi aici este mai greu ca de ce unde nu-i...) si sa nu prea mai prindă alte contracte in următorii doi ani.

      postat în AUTOSTRĂZI
      I
      Iulian
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @Azrael
      Cand toți impostorii devin "experți". De asta este țara unde este....

      postat în AUTOSTRĂZI
      I
      Iulian
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @ionut.damian
      Bine ai venit! Te dădusem cu anticipație la cazuti pe front.

      postat în AUTOSTRĂZI
      I
      Iulian
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @gruia88
      Este inca, vreo 3 pagini mai in spate.

      postat în AUTOSTRĂZI
      I
      Iulian
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @vancouver
      Cred ca viitorul fost user ;)

      postat în AUTOSTRĂZI
      I
      Iulian
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @Azzl
      Pe L3 Focsani-Bacau o mare parte a radierelor sunt deja turnate. La fel foarte multe armaturi pt pilele podurilor sunt acolo, sunt si unele pile deja turnate, unele podete casetate deasemenea. Asta inseamna ca nu se pleaca de la zero. Mare parte din terasamente sunt deja facute pe L3 Fc-Bc si L1/L2 Bc-Ps. L3 din Pascani-Bacau este clar foarte in urma dar nu este esential pt PNRR.
      Deci nu este ca si cum ar pleca de la zero. Pleaca clar cu un avantaj fata de cum era Fc-BC unu si doi. si este clar ca niste resurse se mai pot libera de pe A3 sau A0, chiar daca sunt putini tot se mai aduna.

      postat în AUTOSTRĂZI
      I
      Iulian