Sa nu mai vorbesc că România este o tara cu niste finanțe excepționale , că deficitul public este aproape zero, că ne permitem sa plătim oricât sa avem autostrada in termen, că oferta UMB de 80% din estimarea inițială nu- și avea nici un rost, ca era mult mai bine daca lotul revenea la X/Y/Z (specialiștii în claims nu?) ca aia sigur terminau cu doi ani înainte.
Best posts made by Iulian
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
-
RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut
@PaulS
Eu nu zic nici că au, nici că nu au. Atâta vreme că nu am o privire de ansamblu al resurselor umane și materiale de care dispun, a planului integrat, a punctelor critice, eu prefer sa zic că nu știu.
Bălării debitate pe alte forumuri, că nu au planning, ça fac totul de pe o zi pe alta sunt tâmpenii absolute.
Ar fi frumos să aibă o echipă la fiecare structură, sa vezi oameni că sunt peste tot pe A7 și A8 dar se pune o problema: ce faci cu ei peste 6 luni sau un an? Ai să le dai de munca? Că structura aia o vor termina in 4 - 5 luni.
Ii dai afara? Te bagi subcontractor la alți constructori?
Din ce se poate observa este clar un lucru: au un planning foarte strâns, nu cred că au float pe structuri absolut deloc. Nu știu dacă ai lucrat in proiecte industriale de mare anvergură dar float înseamnă marginea care o ai in caz că ceva nu se leagă, o întârziere aici , una dincolo, cumulate duc la derapaje majore în proiect. De aia plannerul este persoana cea mai importantă dintr-un proiect, el îți ți identifica derapajele și îți spune unde trebuie sa acționezi.
Și gestionarea dinamica a resurselor pe care o face umebe-ul este exact ce trebuie făcut. -
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@mike_us
Exact, unii nu se mai fac bine niciodată. -
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@mihai
Pai daca critica acolo primesc ban instant ( daca nu l-au primit deja) așa că se descarcă unde pot și ei. Dar înțeleg problema, mai bine sa ne construim comunitatea noastră aici, sa ne menținem o poziție echilibrata și să creștem... -
RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București
a spus în A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București:
@mike_us
Deva -TM TM-DEVA
Realizat 230 m 95 m
Total 367 m 415m
Ramas 137 m 320mFirul TM-Deva (cel lung) pare-se ca UMB-ul lucreaza singurel si sunt pe curba de invatare.
Mai sus datele pe 17 iunie. Până pe 30 iulie (43 de zile) au săpat pe firul Deva-Tm 137 m de tunel. Nu-i rău deloc.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
IMerci Vancouver, interesantă problema dar nu fără soluție. Rășina aia bicomponent de la Sika este no no.se crapă de la șocuri termice, vibrații, are durata de viață limitata. Este cârpeală de ultima speță. Pentru îmbinarea cu eclisa a membrelor structurile neparalele se face altfel: se folosesc doua eclise de grosimi diferite care se prind in șuruburi după care se sudează între ele ca două plăci de grosimi diferite cu rostul de sudură pregătit în prealabil. In calcul se consideră placa cea mai subțire iar sudura se face pe secțiune decalata de cea a suduriii inițiale a membrelor eclisate.
Mâine dau problema la sudori vedem ce zic și eu -
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@WSrc1
Deschide nu deschide, turcii ăștia se mișcă cu elan. Nu că frații lor de la Mapa care cacaie la viaductul ăla de un an și câteva luni și nu sunt nici la jumatea lucrărilor. -
RE: A3 București - Brașov - Cluj Napoca - BorșMulțumim pt filmare Cristian Marius Man!
-
RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București
@mike_us
Deva -TM TM-DEVA
Realizat 230 m 95 m
Total 367 m 415m
Ramas 137 m 320mFirul TM-Deva (cel lung) pare-se ca UMB-ul lucreaza singurel si sunt pe curba de invatare.
-
RE: A0 și DNCB, centuri BucureștiMulțumim Infrastructura Romania - Adix!
Și se vede că UMB-ul apasă pe accelerație, probabil că vom vedea progres semnificativ pana la vacanta de la sfârșitul lui Iunie.
Latest posts made by Iulian
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@PaulS a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:
@vm75 a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:
Sau poate nu s-a fortat, ca sa existe motiv de amanare a termenului de finalizare...
Vezi ca-ti sar ultrasii in cap daca mai zici din astea :))
Pai in general se discută pe facts nu pe scenarite. Adevărul este că Transelectrica au și ei probleme când este vorba de relocat LEA de înaltă tensiune. Trebuie sa existe rute alternative care sa prea sarcina, daca nu există trebuie sa le upgradeze, de multe ori trebuie sa cumpere transformatoare noi etc. Licitație, tot tacâmul. Un transfo nou de puterea aia are delivery time intre 16 -24 luni. Bani nu mai vorbim. Rețelele pe relația Moldova sunt deja supraîncărcate din motive de Moldova și Ucraina.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@vancouver
Să-i zică cineva lui Bolo să-și scoată mâinile din buzunar că rămâne fără unghii.... -
RE: DX-uri zona Galați - Brăila si DR21 Brăila-Slobozia-Călărași
2025 și nu sunt necesare în stare să organizeze puncte de plata cu cardul, fara contact... Auzi plata cu telefonul, la benzinării... Ce banda de idioți se ocupa cu punctele astea de plata? Am stat la sfârșitul lui Iulie 40 de minute la coada că nu mergeau plățile la benzinării și telefon cu nr.străin nu vrea.
-
RE: A0 și DNCB, centuri București
A cam dispărut armata de fierari betoniști. Probabil pt că a cam dispărut și frontul de lucru.Ce ma surprinde este lipsa de lăcătuși mecanici care sa asambleze grinzile. Dacă vor să termine anul asta este cam cazul sa tragă tare la grinzi.
-
RE: A0 și DNCB, centuri București
Chinezii au cerut o extensie de timp, probabil din cauza ne-relocarii unor utilități. Și se vede parca o ușoară accelerare.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@mihai
Pai daca critica acolo primesc ban instant ( daca nu l-au primit deja) așa că se descarcă unde pot și ei. Dar înțeleg problema, mai bine sa ne construim comunitatea noastră aici, sa ne menținem o poziție echilibrata și să creștem... -
RE: Constanța
L-am testat eu, nu-mi mai trebuie. Mâncare extrem de proastă și scumpă (adică preț vs calitate, că la cifre nu este chiar scumpă), jeg cat cuprinde .
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Deci până la urmă a fost vorba de o mica vacanta . Că nu cred că au fost făcute plăți în astea 3 zile.
Oricum, gaura in buget există și nu cred că se va rezolva curând. Vedem din Octombrie. -
RE: A0 și DNCB, centuri București
UMB-ul a luat pauza și pe A0 scrie @InfrastructuraRomania
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@PaulS
Diferența este intre 16% și 32%. De pe Cestrin adunate.
De ex tronsonul 1 Focșani - Bacău financiar este la 26.61 % iar fizic la 60%