@mihai
Km 38 peste râul Sărata.
Best posts made by Iulian
-
RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București
@PaulS
Sunt de acord că se putea și mai bine. Dar sa privim și partea cealaltă a problemei. Presupunem că luat Autorii contractul, terminau când ? 2030-2035? Turcii pare că lucrează mai bine, excepția este Mapa unde nu prea este clar ce nu merge pe Pi-Si 2.
Dar turcii lucrează cu majoritatea muncitorilor din Turcia. Care nu plătesc dări la stat (CAS, etc) sau plătesc pe minimul pe economie. Cam așa fac toți străinii care lucrează în România . Impactul in economie este redus pt că nu se vede efectul banilor investiți în infrastructură în timpul construcției.
Am întrebat mai de mult pe forumul PUm pe un distins domn care a fost în guvern mai acum câțiva ani care este regimul muncitorilor străini (muncitori detașați sau sub contract în Ro) și mesajul a dispărut rapid fara urma.
In plus nu-i rău să avem niște firme românești care sunt capabile să facă tuneluri și UMB- ul va învăța. Poate și alții vor avea ocazia.
Superbă inițiativa lor să aducă studenți de la Timișoara să le arate cum se face un tunel. Nu petreceri populare cu mici că la Porr ( da bine la imagine știu) dar mult mai bine este să aibă viitorii specialiști în contact cu șantierul. -
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@vancouver
A mai apărut un pod cu probleme la suduri. Ar fi al treilea. La ce nivel de mobilizare au bulgarii par că se iau la întrecere cu vecinii lor din sud, aducă Aktor .
Latest posts made by Iulian
-
RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București
@PaulS
Sunt de acord că se putea și mai bine. Dar sa privim și partea cealaltă a problemei. Presupunem că luat Autorii contractul, terminau când ? 2030-2035? Turcii pare că lucrează mai bine, excepția este Mapa unde nu prea este clar ce nu merge pe Pi-Si 2.
Dar turcii lucrează cu majoritatea muncitorilor din Turcia. Care nu plătesc dări la stat (CAS, etc) sau plătesc pe minimul pe economie. Cam așa fac toți străinii care lucrează în România . Impactul in economie este redus pt că nu se vede efectul banilor investiți în infrastructură în timpul construcției.
Am întrebat mai de mult pe forumul PUm pe un distins domn care a fost în guvern mai acum câțiva ani care este regimul muncitorilor străini (muncitori detașați sau sub contract în Ro) și mesajul a dispărut rapid fara urma.
In plus nu-i rău să avem niște firme românești care sunt capabile să facă tuneluri și UMB- ul va învăța. Poate și alții vor avea ocazia.
Superbă inițiativa lor să aducă studenți de la Timișoara să le arate cum se face un tunel. Nu petreceri populare cu mici că la Porr ( da bine la imagine știu) dar mult mai bine este să aibă viitorii specialiști în contact cu șantierul. -
RE: A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia
@vancouver
Era de așteptat să închidă complet un sens. Riscul prea mare de accident. Și peste o lună închid traficul pe celălalt sens când vor instala grinzile, predalele si pt suprabetonare. -
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@vancouver
A mai apărut un pod cu probleme la suduri. Ar fi al treilea. La ce nivel de mobilizare au bulgarii par că se iau la întrecere cu vecinii lor din sud, aducă Aktor .