Crăciun fericit dragi colegi pasionați de infrastructură!!
Best posts made by daniel22_22
-
RE: A7, A8 - autostrăzi si drumuri express zona Moldovei
-
RE: A7, A8 - autostrăzi si drumuri express zona Moldovei
Ovidiu Bărbier scrie pe FB ca Pl-BZ lot 1 va fi dat în folosință anul acesta. Cică se ocupă de auditul de siguranță rutieră pe acel lot.
Menționează la comentarii si ca BZ-F lot 3 se va deschide anul asta cu siguranță. -
RE: A7, A8 - autostrăzi si drumuri express zona Moldovei
@chapo a spus în A7, A8, A9 - autostrăzi si drumuri express zona Moldovei:
@vancouver
Nu e doar campie, sunt 2 tunele intre turbion si lotul UMB de pe A8Corect, este o urcare destul de bruscă de pe șesul râului Moldova către Codrii Pașcanilor urmată de o coborâre lungă și abruptă în primii 3 km către valea Siretului. Șaua respectivă a dat mult de furcă rușilor în WWII fiind un obstacol formidabil aparat de armată română după ofensiva rusă de la Târgu Frumos. Eu sunt de loc din Moțca și pădurea aia e plină de cazemate, tranșee și cartușe trase.
Dincolo de turbion urmează alta urcare bruscă după Siret către Ruginoasa, urmată de coborârea bruscă către Târgu Frumos. Mai departe e plimbarea de relaxare către Iași pe extremitatea de vest a Mării Câmpii Ruse. -
RE: A1, A0, A2 - coridor principal vest-est Nadlac-Sibiu-Pitesti-Bucuresti-Constanta
Scriosteanu scrie pe FB ca joi se deschide descarcarea temporara a A0 pe DN2.
-
RE: A7, A8 - autostrăzi si drumuri express zona Moldovei
At cam trebui măcar pana la Suceava (Milișăuți) ca să ajute turismul în Bucovina.
DN2 până la Spataresti e aglomerat și așa va rămâne până A7 va ajunge la Suceava. Apoi DN2E e aproape integral prin sate cu excepția Spataresti-primul sat unde toți dau talpă și se iese în decor pe capete plus intersecția nasoală cu DJ209H aflată în vârf de pantă și traversată la curaj de cei care vor să iasă din numeroasele sate de pe valea Moldovei.
Când A7 va ajunge la Milisauti vom avea traficul de Humor mutat pe DN17 care este modernizat (o plăcere să conduci pe el) + acces facil la adevărata Bucovinǎ: Marginea, Rădăuți, mănăstiri. Se va ridica zona aia mult mulțumită unui singur drum modern. -
RE: A7, A8 - autostrăzi si drumuri express zona Moldovei
At trebui să nu ne mai batem capul cu Monarhul Ionuț C.
-
RE: A7, A8 - autostrăzi si drumuri express zona Moldovei
Se pare ca pasajul de pe DJ103R (Gageni-Vintileanca) peste lotul 2 a fost subcontractat unei firme locale care vrea sa toarne placa de suprabetonare miercuri. In zona azi ploua pana la pranz, apoi urmeaza vreme buna pana vineri cu temperaturi peste 5 grade. Avem sanse.
-
RE: A7, A8 - autostrăzi si drumuri express zona Moldovei
@vancouver Asta ar fi cea mai tare faza: UMB pe toate loturile de munte ale A8 si de la Tg Neamt la Iasi.
Sa vedem atunci spume pe API. -
RE: A7, A8 - autostrăzi si drumuri express zona Moldovei
@MihaiD : Totul a fost o mișcare poltica: USR-Infrastructura împotriva tuturor.
-
RE: A7, A8 - autostrăzi si drumuri express zona Moldovei
Corect, la descărcarea de la Stalpu mă refeream. Cred ca în ambele cazuri ieșirea către DN2 va fi mai bună pe weekend : distanța mai mică de parcurs pe DJ cu viraj la dreapta de pe breteaua A7, viraj la stânga vinerea pe DN2 către BZ când traficul spre Urziceni e mai redus și viraj la dreapta de pe DN duminică când traficul spre Urziceni e mai mare, trecere de cale ferată nemodernizată la Stalpu, alternativa de a ocoli BZ pe la sud prin DN2B+zona Industrială +Vadu Pașii fata de DN1B+centura vest+Maracineni+drum de legătură spre A7. Când se va deschide și podul UMB ocolirea sud devine singura variantă care merită luată în seamă.
Latest posts made by daniel22_22
-
RE: A7, A8 - autostrăzi si drumuri express zona Moldovei
@vancouver : Sigur vom avea contestație de la Danlin. Posibil și de la Ozaltin care nu mai are proiecte “pe țeavă” în România în afară de viaductele de pe A3.
-
RE: A7, A8 - autostrăzi si drumuri express zona Moldovei
@MihaiD : Serios? Nu am încercat niciodată varianta asta. Nu știam ca peste calea ferată se iese spre Sabaoani. Mărci pentru pont. O să încerca prima deplasare spre părinți la Motca.
-
RE: A7, A8 - autostrăzi si drumuri express zona Moldovei
@MihaiD : De acord. Prioritar e Adjud și Tisita-Focșani. Roman e ușor dacă ești turism: prin centru, prin zona pieței și pe varianta de trafic greu. Singurul inconvenient este ca toate 3 converg în intersecția semaforizată de la gară și acolo se gâtuie. La Adjud, în schimb, nu este nici o variantă în afară de centru. Turismele se mai strecoară pe strada Ion Roată, dar aia e doar o alee printre blocuri puțin mai lată.
-
RE: Mersul Trenurilor, stiri si noutati
In Romania mersul cu trenul nu este privit de catre decidenti ca fiind "commuting" ci "traveling".
In afara de linia Otopeni-Buc Nord nu cred ca mai e vreo linie de commuting.Eu as merge de la Balotesti la Bucuresti cu trenul la munca si sa renunt la masina, dar trebuie sa iau trenul de 06:45 ca sa ajung inainte de 09:00 la birou; iar ca sa ma intorc am abia la 19:40, desi termin munca la 18. Si se mai mira ca pe linia Bucuresti-Urziceni merg doar 10 babe.
-
RE: Mersul Trenurilor, stiri si noutati
@vancouver Poate nu avea calatori.
E clar ca CFR Calatori se indreapta spre faliment rasunator, ca si CFR Marfa a carei activitate va trece pe alta companie. Nu cred ca e intamplatoare pierderea licitatiei de operare a unor rame noi la 1 ban diferenta, curse desfiintate, etc. -
RE: A7, A8 - autostrăzi si drumuri express zona Moldovei
Săptămâna viitoare este 15 ianuarie. Ar trebui să vină tablierul de la pasajul Fulga.
-
RE: DX-uri zona Galați - Brăila si DR21 Brăila-Slobozia-Călărași
@MihaiD Cred ca doar mai multi oameni la structuri. Daca UMB se baga tare pe A8 mai e nevoie de un fel de BASCON pentru alte zone.
-
RE: Centuri rutiere, inclusiv DNCB
@rockband Da, dar fiecare turc adus e extracomunitar si tre sa se incadreze in plafoanele anuale + documentatie la ANOFM.
-
RE: DX-uri zona Galați - Brăila si DR21 Brăila-Slobozia-Călărași
Aici va fi o lupta stransa. Nu vad cum s-ar putea semna contractul in mai putin de 18 luni. Mai ales ca sunt si criteriile alea ciudate cu emisii. Toata lumea va trebui sa aduca hartii cu ce emisii are fiecare utilaj sau cat CO2 a fost produs cand s-a facut cutare material.