Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare
    1. Acasă
    2. daniel22_22
    D
    Conectat
    • Profil
    • Îi urmărește pe 0
    • Urmărit de 1
    • Subiecte 0
    • Mesaje 217
    • Grupuri 0

    daniel22_22

    @daniel22_22

    323
    Reputație
    10
    Vizualizări
    217
    Mesaje
    1
    Urmărit de
    0
    Îi urmărește pe
    S-a Înregistrat
    S-a conectat ultima oară
    Locație Ilfov

    daniel22_22 Oprește urmărirea Urmărește

    Best posts made by daniel22_22

    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @mike_us : PNRR are o componenta nerambursabilă și una rambursabilă.
      Autostrăzile din rețeaua TEN-T sunt incluse în componenta C4 “Transport sustenabil” în valoare totală de 7.62 mld euro din care, inițial, făceau parte și reabilitare CF, achiziție de material rulant feroviar, taxarea rutieră și managementul traficului și metrou Cluj și M4 Sud București. În opinia mea partea de metrou a fost băgată la plesneala de Mr. Ghinea ca să se umple lista. Ca șanse nu erau să se facă un proiect de metrou cap-coadă.
      Partea de rutier din cei 7.62 mld este 3.095 mld euro din care ZERO nerambursabili, deci toată suma este din împrumut contractat de UE de la diverși finanțatori cu dobânzi foarte mici, cost de finanțare care ar fi fost inaccesibil României. România plătește dobândă la UE și UE la finanțatori. Ca orice împrumut, există o perioada maximă în care se pot trage banii. Banca nu îți lasă la infinit banii la dispoziție dacă nu îi folosești și nu plătești dobândă pentru ei pentru ca și banca plătește dobândă la resursele atrase. Dacă România nu îndeplinește jaloanele (ca să aibă dreptul să tragă bani) și nu termină proiectele (ca să cheltuie banii), UE anulează împrumutul dat României pentru ca și finanțatorii îi anulează creditul.

      PS: A7 Ploiesti-Pascani nu a fost niciodată pe programul operațional de transport.
      Mulțumită faptului ca POT este fazabil, acolo s-au înghesuit toate celelalte PISI, SB-BV, Pascani-Siret, AR-Oradea, A0, A8, bucăți de A3. PNRR nu e fazabil, deci e totul sau nimic pe fiecare proiect.
      De menționat ca POT nu e doar pt autostrăzi. Are și componente de feroviar și naval. Partea rutieră are și componente de conectivitatea regională (DX și DN) și centuri ocolitoare. Deci nu toți banii merg la autostrăzi.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      D
      daniel22_22
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @rockband : După ce s-ar suda eclisele se va constata ca sudurile sunt neconforme și se va decide eclisarea ecliselor. 😉

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      D
      daniel22_22
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @vancouver : Am trecut azi la ora 12 prin zona. Era încă închis dar erau niște băieți cu o nacelă în zona nodului cu DN1D. Sper ca erau acolo ca să demonteze semnalizările provizorii.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      D
      daniel22_22
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Crăciun fericit dragi colegi pasionați de infrastructură!!

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      D
      daniel22_22
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Discuția asta a început de la inepțiile lui Horațiu Cosma legate de podul UMB. Inclusiv convingerea pe care o avea ca nu se vor face teste de încărcare.
      Partea nasoală este ca presa de 2 lei din România face articole din inepțiile de acolo considerând forumul ca o adunare de specialiști honoris causa.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      D
      daniel22_22
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @vancouver Este acelasi discurs al USR ca in prima guvernare pe care au avut-o cu prim ministru liberal: Noroc ca am venit noi ca cei dinainte au distrus tot.
      Pentru mine nu suna deloc bine patrulaterul de la guvernare. Nu ii dau mai mult de 12 luni acestui guvern.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      D
      daniel22_22
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Ovidiu Bărbier scrie pe FB ca Pl-BZ lot 1 va fi dat în folosință anul acesta. Cică se ocupă de auditul de siguranță rutieră pe acel lot.
      Menționează la comentarii si ca BZ-F lot 3 se va deschide anul asta cu siguranță.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      D
      daniel22_22
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @mike_us a spus în A7, A8 - autostrăzi si drumuri express zona Moldovei:

      @vancouver Mai aveți în plan să filmați lotul 2 din Ploiești - Buzău în următoarele săptămâni?

      Am facut ieri (duminica) o plimbare pana la Fulga (doar plimbare, nu am drona sa filmez ceva) si la Fulga sosise o macara mare de la Deme care, probabil, ar urma sa fie pusa azi pe pozitii pe partea cu Mizil. Profilele metalice din ambele capete al pasajului sunt asamblate si pregatite de ridicare.
      Pe lotul 1 se lucra la nodul cu DN1D si la unul din conurile de la nodul cu A3. Mai au de finalizat conurile la inca 2 pasaje peste A7 (doar de finalizat, cea mai mare parte e facuta la ambele pasaje).

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      D
      daniel22_22
    • RE: A3 București - Brașov - Cluj Napoca - Borș

      Mai multe utilaje UMB erau azi transportate spre Tg Mureș - Cluj: finisoare și compactoare. Cred că începe dansul pe A3.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      D
      daniel22_22
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      A venit vipușca din concediu și a semnat hârtia.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      D
      daniel22_22

    Latest posts made by daniel22_22

    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @PaulS : Am citit tot. Am mentionat doar cele de pe A7 ca pe topicul asta suntem. Eu cred ca nu iesea ministrul sa arunce bomba si nici Pistol sa se dezvinovateasca daca nu era 100% clar.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      D
      daniel22_22
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @PaulS : Deci Ploiesti-Buzau si Buzau-Focsani sunt pierdute integral.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      D
      daniel22_22
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @FMFM : Asa este. Tot circuitul este plin de incompetenti: CNAIR (ca aia au facut documentatia), ANAP (care a verificat-o), MT (care ii controleaza pe CNAIR si analizeaza cererile de plata), CNSC (care a analizat contestatiile).
      Constatarea mea legata de seful MT de atunci este doar statistica, ca sa nu se spuna ca "daca eram noi era altceva".

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      D
      daniel22_22
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Daca tot ne-am agitat daca se incadreaza sau nu loturile din A7 in termenul din PNRR surpriza este ca ele erau "f___d up" inca de la debut din cauza greselilor din procedurile de achizitie publica.

      „Sunt segmente de autostradă (care au fost scoase din PNRR, n.r.), nu din progres fizic, ci din probleme de achiziții publice”, a declarat Dragoș Pîslaru, explicând că procedurile de achiziție au generat probleme ce nu mai pot fi remediate în termenii impuși de regulamentele europene.

      Dezamăgire pentru cei care aşteaptă autostrăzi în Moldova. Segmente din A7 și A8, scoase din PNRR

      Dezamăgire pentru cei care aşteaptă autostrăzi în Moldova. Segmente din A7 și A8, scoase din PNRR

      O parte din Autostrada Moldovei A7 și Autostrada Unirii A8 nu vor mai primi bani prin PNRR, din cauza erorilor în procedurile de achiziție publică. Ministrul Dragoș Pîslaru confirmă că proiectele sunt scoase din finanțare europeană, deși unele tronsoane sunt aproape finalizate.

      Ia sa ne amintim cine era ministru in 2021:

      Carmen Radu  /  mai 26, 2021  /  Infrastructură

      Primul tronson din Autostrada A7 care leagă Moldova de București, aproape de lansare la licitație. Drulă: Documentația, trimisă la ANAP

      Primul tronson din Autostrada A7 care leagă Moldova de București, aproape de lansare la licitație. Drulă: Documentația, trimisă la ANAP

      Licitația pentru primul tronson din Autostrada A7 Ploiești – Buzău a fost trimisă la Autoritatea Națională de Achiziții Publice (ANAP), urmând să fie

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      D
      daniel22_22
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @mike_us : Asta explica puțin și din hate-ul la adresa UMB. Pe timpuri, daca nu ieșea producția, nu era Tovarășul un habarnist, taranul cooperator nu muncea bine.
      Exista, însă, și o latura obiectivă: Lista proiectelor a venit de la CNAIR prin MT. Acolo au spus că Buzau-Focsani e un proiect unitar și nu au făcut lista pe loturi. Cred însă că au fost foarte încrezători că dacă e fidic roșu va merge construcția unsa și nu vor fi probleme.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      D
      daniel22_22
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @mike_us : POT 2021-2027 in link

      https://mfe.gov.ro/pt-21-27/

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      D
      daniel22_22
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @mike_us Bugetul PNRR poate fi consultat aici. Sunt sumele venite de la UE, nu include co-finantarile.

      https://www.edu.ro/sites/default/files/_fi%C8%99iere/Minister/2023/PNRR/Documente_strategice/05-Buget-PNRR.pdf
      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      D
      daniel22_22
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @vancouver Doamne ajuta sa fie asa. Sper ca m-am inselat eu cu fazarea.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      D
      daniel22_22
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Încă un comentariu (util, cred) legat de prelungirea PNRR cu 18 luni: Rezoluția votată în PE nu se referă la prelungirea termenului de finalizare a întreg PNRR.
      PE cere Comisiei prelungirea cu 18 luni a termenului de finalizare a proiectelor mature (deci se va analiza maturitatea proiect cu proiect) doar pentru componentele ale căror jaloane s-au îndeplinit în proporție de 70%.
      Deci dacă jaloanele aferente C4 (care ne doare pe noi pe acest forum) nu sunt îndeplinite 70% nu se face nici o analiză de maturitate a proiectelor și nu se prelungește nimic.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      D
      daniel22_22
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @mike_us : PNRR are o componenta nerambursabilă și una rambursabilă.
      Autostrăzile din rețeaua TEN-T sunt incluse în componenta C4 “Transport sustenabil” în valoare totală de 7.62 mld euro din care, inițial, făceau parte și reabilitare CF, achiziție de material rulant feroviar, taxarea rutieră și managementul traficului și metrou Cluj și M4 Sud București. În opinia mea partea de metrou a fost băgată la plesneala de Mr. Ghinea ca să se umple lista. Ca șanse nu erau să se facă un proiect de metrou cap-coadă.
      Partea de rutier din cei 7.62 mld este 3.095 mld euro din care ZERO nerambursabili, deci toată suma este din împrumut contractat de UE de la diverși finanțatori cu dobânzi foarte mici, cost de finanțare care ar fi fost inaccesibil României. România plătește dobândă la UE și UE la finanțatori. Ca orice împrumut, există o perioada maximă în care se pot trage banii. Banca nu îți lasă la infinit banii la dispoziție dacă nu îi folosești și nu plătești dobândă pentru ei pentru ca și banca plătește dobândă la resursele atrase. Dacă România nu îndeplinește jaloanele (ca să aibă dreptul să tragă bani) și nu termină proiectele (ca să cheltuie banii), UE anulează împrumutul dat României pentru ca și finanțatorii îi anulează creditul.

      PS: A7 Ploiesti-Pascani nu a fost niciodată pe programul operațional de transport.
      Mulțumită faptului ca POT este fazabil, acolo s-au înghesuit toate celelalte PISI, SB-BV, Pascani-Siret, AR-Oradea, A0, A8, bucăți de A3. PNRR nu e fazabil, deci e totul sau nimic pe fiecare proiect.
      De menționat ca POT nu e doar pt autostrăzi. Are și componente de feroviar și naval. Partea rutieră are și componente de conectivitatea regională (DX și DN) și centuri ocolitoare. Deci nu toți banii merg la autostrăzi.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      D
      daniel22_22