Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare
    1. Acasă
    2. daniel22_22
    Deconectat
    • Profil
    • Îi urmărește pe 0
    • Urmărit de 1
    • Subiecte 0
    • Mesaje 372
    • Grupuri 0

    daniel22_22

    @daniel22_22

    670
    Reputație
    22
    Vizualizări
    372
    Mesaje
    1
    Urmărit de
    0
    Îi urmărește pe
    S-a Înregistrat
    S-a conectat ultima oară
    Locație Ilfov

    daniel22_22 Oprește urmărirea Urmărește

    Best posts made by daniel22_22

    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
      Autostrada A7 | Focșani-Bacău Lot 1 | Segment Garoafa-Tișița | Stadiu lucrări la 02.11.2025 | UMB
      postat în AUTOSTRĂZI
      daniel22_22D
      daniel22_22
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @mike_us : PNRR are o componenta nerambursabilă și una rambursabilă.
      Autostrăzile din rețeaua TEN-T sunt incluse în componenta C4 “Transport sustenabil” în valoare totală de 7.62 mld euro din care, inițial, făceau parte și reabilitare CF, achiziție de material rulant feroviar, taxarea rutieră și managementul traficului și metrou Cluj și M4 Sud București. În opinia mea partea de metrou a fost băgată la plesneala de Mr. Ghinea ca să se umple lista. Ca șanse nu erau să se facă un proiect de metrou cap-coadă.
      Partea de rutier din cei 7.62 mld este 3.095 mld euro din care ZERO nerambursabili, deci toată suma este din împrumut contractat de UE de la diverși finanțatori cu dobânzi foarte mici, cost de finanțare care ar fi fost inaccesibil României. România plătește dobândă la UE și UE la finanțatori. Ca orice împrumut, există o perioada maximă în care se pot trage banii. Banca nu îți lasă la infinit banii la dispoziție dacă nu îi folosești și nu plătești dobândă pentru ei pentru ca și banca plătește dobândă la resursele atrase. Dacă România nu îndeplinește jaloanele (ca să aibă dreptul să tragă bani) și nu termină proiectele (ca să cheltuie banii), UE anulează împrumutul dat României pentru ca și finanțatorii îi anulează creditul.

      PS: A7 Ploiesti-Pascani nu a fost niciodată pe programul operațional de transport.
      Mulțumită faptului ca POT este fazabil, acolo s-au înghesuit toate celelalte PISI, SB-BV, Pascani-Siret, AR-Oradea, A0, A8, bucăți de A3. PNRR nu e fazabil, deci e totul sau nimic pe fiecare proiect.
      De menționat ca POT nu e doar pt autostrăzi. Are și componente de feroviar și naval. Partea rutieră are și componente de conectivitatea regională (DX și DN) și centuri ocolitoare. Deci nu toți banii merg la autostrăzi.

      postat în AUTOSTRĂZI
      daniel22_22D
      daniel22_22
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @DoubleOG Problema acolo este ca acel camin este construit ilegal si statul a expropriat ce era in acte, adica teren gol. Sfanta si cinstita mitropolie vrea sa i se exproprieze ce e de fapt, nu de drept: cladire + teren. Si dupa cum in Iasi si Suceava "Marele Alb" conduce autoritatile locale .... au castigat in instanta.
      Daca oricare dintre noi (nefiind popa, securist sau politician) isi facea o casa fara autorizatie pe aliniament, ar fi luat flit de la instanta.
      Asta e Romanica - Gradina Maicii Domnului, Barbosul de Sus tine cu barbosii lui de jos. Legea este pentru catei, nu pentru dulai.

      postat în AUTOSTRĂZI
      daniel22_22D
      daniel22_22
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @DoubleOG

      Hai sa luam pe rand (in afara de UMB) si sa vedem ce variante am fi avut:

      1. Buzau-Focsani: Danlin XXL, Aktor, Trameco, Bog`Art, Nurol, Ozaltin si ati cativa turci care ar fi fost la primul santier in Romania.
      Redactia Hotnews  /  mai 10, 2022  /  Infrastructura

      Autostrada „Moldovei” A7: 28 de oferte pentru tronsoanele de la Buzău la Focșani. Majoritatea ofertelor vin de la companii din Turcia

      Autostrada „Moldovei” A7: 28 de oferte pentru tronsoanele de la Buzău la Focșani. Majoritatea ofertelor vin de la companii din Turcia

      Nu mai puțin de 28 de oferte au fost depuse pentru construirea celor 82 de kilometri de autostradă împărțiți pe patru loturi de la Buzău la Focșani. Din cele

      1. Focsani - Bacau: Nurol, Mapa, Kolin (la prima incercare in Romania).
      Victor Cozmei  /  sept. 22, 2022  /  Infrastructura

      Autostrada „Moldovei” A7: Cine ar putea construi cei 95 km dintre Focșani și Bacău / Toate ofertele depuse / A7 în Moldova, o afacere UMB cap-coadă?

      Autostrada „Moldovei” A7: Cine ar putea construi cei 95 km dintre Focșani și Bacău / Toate ofertele depuse / A7 în Moldova, o afacere UMB cap-coadă?

      Câte patru oferte au fost depuse pentru fiecare din cele trei loturi ale autostrăzii A7 de la Focșani la Bacău, un tronson de aproape 95 de kilometri și cu o

      1. Bacau-Pascani: Nurol, Danlin XXL, Mapa, Makyol, ucrainienii de la Automagistral + inca cativa turci aflati la prima incercare in Romania.
      Anemona Andone  /  sept. 21, 2022  /  Stiri

      Autostrada Bacău - Pașcani: 23 de oferte au fost depuse pentru construcția a 77 km din A7. Constructor din Ucraina printre ofertanți UPDATE 1 - Economica.net

      Autostrada Bacău - Pașcani: 23 de oferte au fost depuse pentru construcția a 77 km din A7. Constructor din Ucraina printre ofertanți UPDATE 1 - Economica.net

      Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a deschis miercuri ofertele la licitația pentru construirea tronsonului Bacău - Pașcani din Autostrada Moldovei (A7). Pentru construcția celor trei loturi care însumează 77 de kilometri au fost depuse 23 de oferte în total,...

      Ca sa sumarizam:
      Nurol: Nu puteau sa duca 4 loturi in paralel. Acum au doar 2 si se misca greu pe A8.
      Ozaltin: Inca nu lucrasera la DX12, duc acum in ritmul lor viaductele pe A3, pe A8 inca nu arata nimic.
      Mapa: Conform CNAIR: "Ataca tunelul Robesti cu 30 de muncitori si 10 utilaje" ... LOL!!! Si noi zicem ca UMB nu are capacitate :))))
      Trameco: Sa-l fi vazut pe nea Beni gestionand 3-4 loturi in acelasi timp. Ei se screm pe Chiribis-Biharia (adica acasa, nici nu au intrat in raportul CESTRIN pe august), dara-mi-te in Moldova.
      Danlin XXL: .... specialisti in contestatii. Aici am fi avut de a face cu claimuri dupa modelul Astaldi sau Pizza. Au acum sanse sa dovedeasca pe A8 unde au castigat Joseni-Ditrau.
      Aktor: Ne trebuia muuult popcorn
      Makyol: Ii vedem ce pot pe cele 4 loturi de pe A13: Cel mai mare progres este de 12% pe lotul 3 dupa 1 an de lucrari.

      postat în AUTOSTRĂZI
      daniel22_22D
      daniel22_22
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @mike_us : În zona Adjud vremea este bună săptămâna asta. Sper să finalizeze betonarea de la Șușița pentru ca urmează o săptămâna de ploaie și frig. Ca să bag puțin bățul prin gard, îmi pregătesc popcorn pentru dezbaterile despre cum toarnă UMB beton pe ploaie și așterne asfalt pe frig.

      postat în AUTOSTRĂZI
      daniel22_22D
      daniel22_22
    • RE: DX-uri zona Galați - Brăila si DR21 Brăila-Slobozia-Călărași

      @JohnDoe ; Ai grijă ce îți dorești. Taxarea la km va fi întotdeauna mai scumpă decât clasica vinietă.

      postat în DRUMURI EXPRESS
      daniel22_22D
      daniel22_22
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @rockband : După ce s-ar suda eclisele se va constata ca sudurile sunt neconforme și se va decide eclisarea ecliselor. 😉

      postat în AUTOSTRĂZI
      daniel22_22D
      daniel22_22
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @vancouver : Am trecut azi la ora 12 prin zona. Era încă închis dar erau niște băieți cu o nacelă în zona nodului cu DN1D. Sper ca erau acolo ca să demonteze semnalizările provizorii.

      postat în AUTOSTRĂZI
      daniel22_22D
      daniel22_22
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @sergiuantal05 : Am făcut azi o plimbare cu un Logan. Se vede ca e lot nou. O singura data mi s-a zguduit mașina mai tare, chiar spre finalul lotului spre Buzău. Dar nu la celebrul km38, cred ca era un podeț. În rest e fain. Mi-a plăcut ca deschiseseră spațiile de servicii dar cred ca era cam neoficial. Două cife si vreo 6 muncitori încă turnau ceva la ieșirea din spatiul de servicii spre Buzău, iar pe sensul opus montau parapet la intrarea în spațiu.
      Destul de mult trafic prin Stalpu și pe cei 5 km de pe DN1B. Localnicii din Stalpu cred ca sunt și ei mirați de ce trafic le-a năvălit prin sat. Din fericire e doar pentru câteva zile.

      postat în AUTOSTRĂZI
      daniel22_22D
      daniel22_22
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Crăciun fericit dragi colegi pasionați de infrastructură!!

      postat în AUTOSTRĂZI
      daniel22_22D
      daniel22_22

    Latest posts made by daniel22_22

    • RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut

      @anddy__ Să vadă ce bani primesc de la MT. Și oricum peste iarnă nu poate intra nimeni la studii geo. Dacă dădeau ordin pentru Decembrie nu se făcea nimic până în aprilie și se pierdeau niște luni

      postat în AUTOSTRĂZI
      daniel22_22D
      daniel22_22
    • RE: A0 centura București la nivel de autostradă

      @mike_us : Ești chiar optimist cu chinezii. Eu nu cred ca mai devreme de 1 Decembrie 2026.

      postat în AUTOSTRĂZI
      daniel22_22D
      daniel22_22
    • RE: Brasov - Focșani

      Mie mi se pare zona Lepsa mai greu de trecut decat Oituzul. Poate ca din cauza ca am trecut doar de 2 ori prin Lepsa și de multe ori prin Oituz, dar zona cu serpentine din Oituz este mai scurtă.

      postat în AUTOSTRĂZI
      daniel22_22D
      daniel22_22
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Nu vă mai stresați. Dacă nu avem știri de vreun blackout în Moldova înseamnă ca totul e sub control ☺️

      postat în AUTOSTRĂZI
      daniel22_22D
      daniel22_22
    • RE: DX23 Focșani - Brăila

      @vancouver În perioada 2000-2010 am mers mult între Bacău și Galați și înțeleg ce zici. Însă, direcția de dezvoltare cuprinsă în masterplanul de transport pentru estul Moldovei (de la Botoșani la Galați) este spre vest, nimic pe nord-sud. În contextul sărăciei din zona aia și a intrării Moldovei în UE mi se pare o decizie bună. Tulcea trebuie legată și ea de Vest. Pentru ca se face Focsani-Braila, A13 continuata până la Tg Secuiesc devine urgenta. Sincer, economic vorbind, între Tecuci și Galați circulă doar legumele. ☺️

      postat în DRUMURI EXPRESS
      daniel22_22D
      daniel22_22
    • RE: A0 centura București la nivel de autostradă

      UMB făcea lotul ăsta în pauza de masă. Am emoții și pentru Decembrie 2026.

      postat în AUTOSTRĂZI
      daniel22_22D
      daniel22_22
    • RE: DX23 Focșani - Brăila

      @fulgernc : Și eu vroiam să adaug Giurgiulești care va fi cumpărat în curând de România.

      postat în DRUMURI EXPRESS
      daniel22_22D
      daniel22_22
    • RE: DX23 Focșani - Brăila

      @vancouver : Nu am spus ca nu era buna, doar ca diferenta intre legarea la A7 in Tisita și legarea in Focșani nu este mare.

      postat în DRUMURI EXPRESS
      daniel22_22D
      daniel22_22
    • RE: DX23 Focșani - Brăila

      @vancouver DX Brăila-Focșani este legătura acelei zone (aglomerarea Galati-Braila) cu vestul prin viitoarea A13. Mie mi se pare mai bine ca se face acum decat sa se aștepte Braila-Buzau + Ploiesti-Targoviste-Gaiesti-Pitesti cu continuare pe A1.
      Da, s-ar putea ca cei de 50 de ani (ca mine) să nu vadă niciodată A13 Racaciuni-Onesti-Brasov, dar măcar la stadiu de intenție este cea mai buna varianta pentru GL-BR. Asta, bineînțeles, dacă nu rămâne în picioare aberația cu scos A13 la Bacău.
      Da, Tecuci-Galati este jale, dar diferenta dintre o ieșire in A7 la Tisita și una la Focșani este neglijabilă pentru cineva din GL-BR.
      Repet, tinta este conectarea cu Vestul.
      Cei din zona aia care vor sa meargă la CT folosesc Fetesti-A2.

      postat în DRUMURI EXPRESS
      daniel22_22D
      daniel22_22
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @Azzl Până la A8 o să ne delectăm cu eficiența pe Focsani-Braila. Ar trebui ca prin Septembrie 2026 să înceapă lucrările și acolo

      postat în AUTOSTRĂZI
      daniel22_22D
      daniel22_22