Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare
    1. Acasă
    2. daniel22_22
    D
    Deconectat
    • Profil
    • Îi urmărește pe 0
    • Urmărit de 1
    • Subiecte 0
    • Mesaje 212
    • Grupuri 0

    daniel22_22

    @daniel22_22

    310
    Reputație
    5
    Vizualizări
    212
    Mesaje
    1
    Urmărit de
    0
    Îi urmărește pe
    S-a Înregistrat
    S-a conectat ultima oară
    Locație Ilfov

    daniel22_22 Oprește urmărirea Urmărește

    Best posts made by daniel22_22

    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @mike_us : PNRR are o componenta nerambursabilă și una rambursabilă.
      Autostrăzile din rețeaua TEN-T sunt incluse în componenta C4 “Transport sustenabil” în valoare totală de 7.62 mld euro din care, inițial, făceau parte și reabilitare CF, achiziție de material rulant feroviar, taxarea rutieră și managementul traficului și metrou Cluj și M4 Sud București. În opinia mea partea de metrou a fost băgată la plesneala de Mr. Ghinea ca să se umple lista. Ca șanse nu erau să se facă un proiect de metrou cap-coadă.
      Partea de rutier din cei 7.62 mld este 3.095 mld euro din care ZERO nerambursabili, deci toată suma este din împrumut contractat de UE de la diverși finanțatori cu dobânzi foarte mici, cost de finanțare care ar fi fost inaccesibil României. România plătește dobândă la UE și UE la finanțatori. Ca orice împrumut, există o perioada maximă în care se pot trage banii. Banca nu îți lasă la infinit banii la dispoziție dacă nu îi folosești și nu plătești dobândă pentru ei pentru ca și banca plătește dobândă la resursele atrase. Dacă România nu îndeplinește jaloanele (ca să aibă dreptul să tragă bani) și nu termină proiectele (ca să cheltuie banii), UE anulează împrumutul dat României pentru ca și finanțatorii îi anulează creditul.

      PS: A7 Ploiesti-Pascani nu a fost niciodată pe programul operațional de transport.
      Mulțumită faptului ca POT este fazabil, acolo s-au înghesuit toate celelalte PISI, SB-BV, Pascani-Siret, AR-Oradea, A0, A8, bucăți de A3. PNRR nu e fazabil, deci e totul sau nimic pe fiecare proiect.
      De menționat ca POT nu e doar pt autostrăzi. Are și componente de feroviar și naval. Partea rutieră are și componente de conectivitatea regională (DX și DN) și centuri ocolitoare. Deci nu toți banii merg la autostrăzi.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      D
      daniel22_22
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @rockband : După ce s-ar suda eclisele se va constata ca sudurile sunt neconforme și se va decide eclisarea ecliselor. 😉

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      D
      daniel22_22
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @vancouver : Am trecut azi la ora 12 prin zona. Era încă închis dar erau niște băieți cu o nacelă în zona nodului cu DN1D. Sper ca erau acolo ca să demonteze semnalizările provizorii.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      D
      daniel22_22
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Crăciun fericit dragi colegi pasionați de infrastructură!!

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      D
      daniel22_22
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Discuția asta a început de la inepțiile lui Horațiu Cosma legate de podul UMB. Inclusiv convingerea pe care o avea ca nu se vor face teste de încărcare.
      Partea nasoală este ca presa de 2 lei din România face articole din inepțiile de acolo considerând forumul ca o adunare de specialiști honoris causa.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      D
      daniel22_22
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @vancouver Este acelasi discurs al USR ca in prima guvernare pe care au avut-o cu prim ministru liberal: Noroc ca am venit noi ca cei dinainte au distrus tot.
      Pentru mine nu suna deloc bine patrulaterul de la guvernare. Nu ii dau mai mult de 12 luni acestui guvern.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      D
      daniel22_22
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Ovidiu Bărbier scrie pe FB ca Pl-BZ lot 1 va fi dat în folosință anul acesta. Cică se ocupă de auditul de siguranță rutieră pe acel lot.
      Menționează la comentarii si ca BZ-F lot 3 se va deschide anul asta cu siguranță.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      D
      daniel22_22
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @mike_us a spus în A7, A8 - autostrăzi si drumuri express zona Moldovei:

      @vancouver Mai aveți în plan să filmați lotul 2 din Ploiești - Buzău în următoarele săptămâni?

      Am facut ieri (duminica) o plimbare pana la Fulga (doar plimbare, nu am drona sa filmez ceva) si la Fulga sosise o macara mare de la Deme care, probabil, ar urma sa fie pusa azi pe pozitii pe partea cu Mizil. Profilele metalice din ambele capete al pasajului sunt asamblate si pregatite de ridicare.
      Pe lotul 1 se lucra la nodul cu DN1D si la unul din conurile de la nodul cu A3. Mai au de finalizat conurile la inca 2 pasaje peste A7 (doar de finalizat, cea mai mare parte e facuta la ambele pasaje).

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      D
      daniel22_22
    • RE: A3 București - Brașov - Cluj Napoca - Borș

      Mai multe utilaje UMB erau azi transportate spre Tg Mureș - Cluj: finisoare și compactoare. Cred că începe dansul pe A3.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      D
      daniel22_22
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      A venit vipușca din concediu și a semnat hârtia.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      D
      daniel22_22

    Latest posts made by daniel22_22

    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @mike_us : POT 2021-2027 in link

      https://mfe.gov.ro/pt-21-27/

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      D
      daniel22_22
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @mike_us Bugetul PNRR poate fi consultat aici. Sunt sumele venite de la UE, nu include co-finantarile.

      https://www.edu.ro/sites/default/files/_fi%C8%99iere/Minister/2023/PNRR/Documente_strategice/05-Buget-PNRR.pdf
      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      D
      daniel22_22
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @vancouver Doamne ajuta sa fie asa. Sper ca m-am inselat eu cu fazarea.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      D
      daniel22_22
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Încă un comentariu (util, cred) legat de prelungirea PNRR cu 18 luni: Rezoluția votată în PE nu se referă la prelungirea termenului de finalizare a întreg PNRR.
      PE cere Comisiei prelungirea cu 18 luni a termenului de finalizare a proiectelor mature (deci se va analiza maturitatea proiect cu proiect) doar pentru componentele ale căror jaloane s-au îndeplinit în proporție de 70%.
      Deci dacă jaloanele aferente C4 (care ne doare pe noi pe acest forum) nu sunt îndeplinite 70% nu se face nici o analiză de maturitate a proiectelor și nu se prelungește nimic.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      D
      daniel22_22
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @mike_us : PNRR are o componenta nerambursabilă și una rambursabilă.
      Autostrăzile din rețeaua TEN-T sunt incluse în componenta C4 “Transport sustenabil” în valoare totală de 7.62 mld euro din care, inițial, făceau parte și reabilitare CF, achiziție de material rulant feroviar, taxarea rutieră și managementul traficului și metrou Cluj și M4 Sud București. În opinia mea partea de metrou a fost băgată la plesneala de Mr. Ghinea ca să se umple lista. Ca șanse nu erau să se facă un proiect de metrou cap-coadă.
      Partea de rutier din cei 7.62 mld este 3.095 mld euro din care ZERO nerambursabili, deci toată suma este din împrumut contractat de UE de la diverși finanțatori cu dobânzi foarte mici, cost de finanțare care ar fi fost inaccesibil României. România plătește dobândă la UE și UE la finanțatori. Ca orice împrumut, există o perioada maximă în care se pot trage banii. Banca nu îți lasă la infinit banii la dispoziție dacă nu îi folosești și nu plătești dobândă pentru ei pentru ca și banca plătește dobândă la resursele atrase. Dacă România nu îndeplinește jaloanele (ca să aibă dreptul să tragă bani) și nu termină proiectele (ca să cheltuie banii), UE anulează împrumutul dat României pentru ca și finanțatorii îi anulează creditul.

      PS: A7 Ploiesti-Pascani nu a fost niciodată pe programul operațional de transport.
      Mulțumită faptului ca POT este fazabil, acolo s-au înghesuit toate celelalte PISI, SB-BV, Pascani-Siret, AR-Oradea, A0, A8, bucăți de A3. PNRR nu e fazabil, deci e totul sau nimic pe fiecare proiect.
      De menționat ca POT nu e doar pt autostrăzi. Are și componente de feroviar și naval. Partea rutieră are și componente de conectivitatea regională (DX și DN) și centuri ocolitoare. Deci nu toți banii merg la autostrăzi.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      D
      daniel22_22
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Termenul standard din PNRR pentru finalizarea projectelor este 31.08.2026. E vorba de finalizare, nu 90 sau 99%.
      Parlamentul European a dat un vot consultativ de prelungire cu 18 luni, dar este doar un vot politic. PNRR este semnat cu Comisia Europeană, nu cu PE.
      Problema României nu sunt proiectele, ci jaloanele neefectuate ca să primim dreptul de a trage banii. Pot să fie toate proiectele gata, dacă nu se îndeplinesc jaloanele primim tot zero.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      D
      daniel22_22
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Cred încă ca anul ăsta vom avea Focsani-Adjud Nord, deși sunt în urmă tare cu structurile pe lotul 1.

      Pe de altă parte, dacă nu se poate integral până la Adjud, cea mai utilă zonă pentru șoferi ar fi Tisita-Adjud Nord, deși asta presupune finalizarea podului de la Domnești. Din acest clip se pare ca au început să lucreze la structuri de la Nord spre Sud.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      D
      daniel22_22
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
      Autostrada A7 - DESCHIDERE MÂINE: Nod Buzău Sud DN2B (Nurol) + Pod peste Râul Buzău UMB [10.07.2025]
      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      D
      daniel22_22
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Lotul 2 nu este încă recepționat de beneficiar. Dupa ce se încheie reparațiile/punerea în siguranță a podului de la km 38 se poate începe procedura de recepție care poate fi totală sau parțială (fără podul de la km 38).
      Sigur vom afla de la colegii de forum când va avea loc recepția.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      D
      daniel22_22
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Astea da vești!

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      D
      daniel22_22