Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    926 Mesaje 26 Posters 328.2k Vizualizări 2 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • M Deconectat
      MihaiD
      ultima editare de

      De-aia e bine să fie supracontractare, că totuși banii din PT trebuie să-i tragem. Dacă nu putem miza pe Mapa...

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
      • F Deconectat
        fulgernc @chapo
        ultima editare de

        @chapo
        Nu spun că nu e nevoie să se pună presiune pe ei. Spun doar că au primit autorizația recent. Normal că trebuie să crească ritmul. Nu putem ști de pe acum dacă e ok că torcretează sau nu. Sau că trebuie piloți. Chestiile astea nu se fac la ochi.

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
        • M Deconectat
          mihai
          ultima editare de mihai

          Torcretarea e doar o etapa premergatoare, pentru stabilizarea terenului in zona viitorului portal. Urmeaza realizarea efectiva a structurii portalului.

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
          • P Deconectat
            PaulS
            ultima editare de PaulS

            AUTOSTRADA CU TUNELURI Deva - Lugoj. Tunelurile de la Holdea - Margina

            • filmat intr-o zi de duminica
              Virtual Press
              Șantier AUTOSTRADA CU TUNELURI Deva - Lugoj. Tunelurile de la Holdea - Margina
            1 Reply Last reply Răspunde Citează 6
            • I Deconectat
              Iulian
              ultima editare de

              Nu știu care este planningul celor de la UMB pe lotul asta dar sper sa vad grinzi pe viaductul ăla până la sfârșitul anului.

              M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
              • M Deconectat
                mihai @Iulian
                ultima editare de

                @Iulian cred ca e o depedenta de aceeasi resursa pretioasa ca si pe A7: fierar-betonisti.

                Pe deoparte, UMB e perfect capabila sa aduca respectivul viaduct de la stadiul actual la nivel de placa betonata in 3-4 luni. Pe de alta parte o astfel de mobilizare nu ar fi utila pentru ca oricum lucrarile la tunel nu pot fi finalizare inainte de vara viitoare. De asta progresul la structuri e lent, cu putine echipe.

                E mult mai importanta concentrarea resurselor pe A7. Foarte probabil asta a si fost cauza mobilizarii record pe DX12 L4 si finalizarea in termen neasteptat de scurt a pasajului DX12 peste A1. Iar acum vedem o mobilizare similara pe A0 N4.

                De asta inclin sa cred ca pana la final de 2025 vor aparea grinzi pe viaductul de la intrarea in tunelul de la Holdea, dar evolutia nu va fi spectaculoasa pana in primavara viitoare.

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                • M Deconectat
                  MihaiD
                  ultima editare de

                  Mie nu mi se pare progresul la structuri lent aici

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                  • I Deconectat
                    Iulian
                    ultima editare de

                    Eu nu prea am priceput din discursul ministrului Pâslaru daca tronsonul asta rămâne în PNRR sau nu. Dacă rămâne probabil ca este cel mai important tronson ce rămâne de terminat. Eu cred că anul viitor va fi criminal pt UMB pe Margina -Holdea, viaductul lung, 4 galerii de tuneluri si toate cu necesar imens de fierari - betonisti.

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                    • vancouverV Deconectat
                      vancouver
                      ultima editare de

                      Rămâne în PNRR și costurile vor fi decontate 100% prin PNRR, fără bani de la bugetul României. Se va stabili un target realist, gen 70% gata în 31.08.2026. Restul o să rămână pe PT.

                      Railway fan. But motorways have to be done first!

                      M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                      • M Conectat
                        mike_us @vancouver
                        ultima editare de mike_us

                        @vancouver Am auzit ceva asemănător în declarațiile noului ministru — că va fi acoperit 100%.
                        Dacă se confirmă, ar fi o veste extraordinară!
                        Știi cumva dacă și A3 va fi în aceeași situație? (3 loturi UMB 40 km)

                        Din Programul Transport 2021–2027 s-a consumat deja ceva?
                        Am găsit o listă cu proiectele din PT 2021–2027, dar parcă nimic nu e terminat încă.
                        Dacă îmi permiți o sugestie: ar fi grozav dacă ați putea deschide un thread dedicat finanțărilor. Cred că ar fi de interes pentru mulți.

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                        • First post
                          Last post