lucrează la supratraversările până la Răcăciuni și după Răcăciuni. Au dispărut prefabricatele de pe calea de rulare de pe A7 din nodul Adjud, în ultima filmare a lui Răducu se mai văd câteva. Săptămâna asta ar putea fi betonate toate structurile până la Adjud, cu excepția Tișița. Asfalt până la Adjud, cu excepția unor structuri. Sâmbăta trecută transportau în convoi grinzi la nord de Bacău la 7-8 dimineața. Acum, depinde de meteo. Unele surse pe care le urmăresc dau temperaturi negative săptămâna viitoare, altele nu. Nu știu dacă se joacă Răcăciuni, dar decât o precipitare, mai bine nu. Oricum dai în calea ferată acolo + DJ, prefer orice deschidere cu Bacău decât una cu Răcăciuni, adică DN2 băgat pe un DJ + CF cu trecere la nivel.
Best posts made by MihaiD
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@DEx-Focșani-Cta asta cu „la liber” las-o jos. Ți s-a atras acolo atenția că minți, dacă minți nu se poate reformula, minciuna e minciună, continuarea nu a fost recunoașterea minciunii, ci block. Ideea e să nu dai lecții de bună purtare acasă la o gazdă primitoare și, în general, nici lecții, dacă nu ești pregătit să le și primești.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@vancouver nu, adică am fost atent. Termenul a fost "sa terminăm", „să ajungem la...”. Acum, știm că la UMB asta nu înseamnă lucrările finalizate 100%, mai rămân în afara corpului autostrăzii, dar ăsta a fost limbajul folosit. Nu-mi iese nimic nici dacă deschid, nici dacă nu, pur și simplu am dat o informație și e de destul de sus.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
https://www.cotidianul.ro/geografia-benzinariilor-si-spatiilor-de-servicii-pe-noile-autostrazi-din-romania/
„Autostrada A7CNAIR transmite că „în cel mai scurt timp” vor fi lansate licitațiile pentru contracte de concesiune de servicii privind utilarea/dotarea, operare și întreținerea spațiilor pentru servicii/parcărilor de lungă durată pentru mai multe spații de pe Autostrada A7.
CNAIR a mai transmis că este vorba despre următoarele tronsoane:
Ploiești – Buzău Lot 2: Mizil – Pietroasele – Spațiile pentru Servicii de la km 28+400 stg./dr, Baba Ana; Buzău – Focșani Lot 2: Vadu Pașii – Râmnicu Sărat – Spațiile pentru Servicii de la Km. 91+000 stg./dr., Valea Râmnicului; Buzău – Focșani Lot 3: Râmnicu Sarat – Mândrești Munteni – Spațiile pentru Servicii de la 131+000 stg./dr, Milcovul.” -
RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut
mai zic o dată, poate citesc și cei câțiva de pe PUM care tot propagă minciuna asta: Danlin n-are nicio treabă cu prăbușirea podului de la Luțca, l-a prăbușit Darcons pe expertiza expertului mort. L-a scos din apă o firmă din aria lui „Ginel”, omul lui Arsene, (și-au tot schimbat numele de la Aqua Parc, Mavgo, Străzi nu știu cum), am înțeles pe vreo două milioane euro, și la relicitare a câștigat Danlin, care l-a terminat înainte de termen pe bune. Acum e deschis. Danlin și Intertranscom au forța să ducă lotul ăsta, aș prefera să nu se bage bulgarii deloc. Pot să ducă și mai mult decât lotul ăsta, chiar aș fi liniștit dacă ar mai lua un lot de A/DX. Asocierea asta ca forță e peste cea de la DX Turda, aia cu Dimex. Tot minciună propagată pe PUM a fost și aia că erau înțeleși cu UMB să tot facă contestații. Nici vorbă. Chiar ar fi vrut să câștige, să lucreze ei.
-
RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut
asta după ce ni s-a umplut capul anul trecut că Danlin a contestat UMB la înțelegere cu UMB, pe A7. De "experții" de pe PUM, normal, nu văd de ce să mă feresc. Acum, tot UMB e de vină pt Ciurea, dar răsucit, că nu e patriot și contestă. Orice, numai să fie vinovat vinovatul convenabil. Și UMB și Danlin vor contracte, e concurență, nu e nicio înțelegere. Doar unii experți nu-și vad lungul nasului, de atâta expertiză. Danlin a trimis acasă cred că 200 oameni, lucrează prin rotație, să nu-i piardă, le tot găsește de treabă până să prindă ceva serios, dar ce mai contează adevărul... Contestația e un drept firesc al oricui se simte nedreptățit, e treaba statului să se pronunțe repede.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Cu excepția zonelor cu structuri, cred că avem asfalt până în Bacău anul ăsta. Iar dacă se întâmplă asta, ar trebui să avem asfalt și la nord de Bacău, unde sunt incomparabil mai puține structuri, pentru că nu văd să existe o dată X dincolo de care, dacă vremea permite, să se oprească stațiile de asfalt. Nu știu dacă deschid până la Răcăciuni, ar trebui să pună pe poziție toate grinzile depozitate pe traseu, nu știu dacă merită să le mute doar ca să deschidă nodul. Oricum, eu sunt convins de altceva: asta e o filmare de vineri, e o perioadă în care imaginile arată progrese zilnice, aceiași oameni și aceleași utilaje pe mai puțini km, pe mai puține structuri, iar ritmul ni se va părea că va tot crește, datorită acestui fapt. Cert e că nu ne plictisim.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Azi erau bine de tot mobilizați și la supratraversarea DN2 la Filipești, pe Bacău - Pașcani L1. Și terasamente și cel puțin o foreză.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Completez mesajul meu de mai sus: obiectivul e Racaciuni anul ăsta, oamenii trag pentru asta, iar pentru Bacău până la Paști. Cu vreo lună de trafic prin Bacău, pe vechiul traseu, până se fac legăturile. Să zicem că sursa e bună. Momentan sunt în grafic... graficul lor.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Mi se pare că se concentrează până la Pașcani, pe vremea asta (temperatură, anotimp), pe elevații și pe terasamente, nu pe calea de rulare a structurilor. Cred că nu se stresează pentru darea în trafic la un anumit termen, ci pentru termenul PNRR. Nu mi se pare că gândesc greșit. Important e să aibă toți încărcare maximă. Oamenii de la prefabricate de la fabrică de la Adjud pot fi scoși pe structuri și se schimbă lucrurile în teren. Dar probabil așa le dă bine organizarea acum.
Latest posts made by MihaiD
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
a, ok. Eu am înțeles din exprrimarea lui @mike_us că ar fi spus Horațiu Cosma, de asta am întrebat. Că el are calitate oficială.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@mike_us de unde e citatul cu "bani nelimitati"?
-
RE: Cârcoteala de pe drum
Depășirea termenelor din contractele inițiale fără explicații din partea UMB nu este în regulă. Doar că, dacă accepți depășirea asta, argumentat, la Porr și Strabag, accepți și la UMB. Sau dezbați public diferențele de abordare. Apoi, în vară a fost realmente criză cu banii. Dacă Horațiu Cosma nu știe, înseamnă că nu are acces la toate informațiile; dacă știe și nu spune, înseamnă că e jeg. Ciurea e cantitate neglijabilă,nu contează, nu are vreo funcție care să conteze, e un băiat care-și dă cu părerea și care a ocupat temporrar o nișă liberă. S-au tăiat proiecte pe PNRR care se încadrau în termenul de execuție și îmi asum ce spun, pentru că pot da exemple, cu argumentul că „nu se încadrează”, ca să salveze bugetul și deficitul. Să taie cheltuielile. Îmi aduc aminte de comunicatele API în care înfierau alocările bugetare. Brusc, au uitat de ele la momentul raportării la lucrările UMB. Nu știu dacă e frustrare nu știu dacă e ce a spus Rizea (unde mă așteptam să fie dat în judecată de API / USR / Drulă, dacă mințea), inclusiv Răducu spune niște lucruri prin comentarii, niște bani pe care UMB nu a vrut să-i plătească. Esența e că nu au fost bani la buget, nu sunt, iar dacă UMB a fost convins s-o lase mai moale, perfect pentru buget. Dacă nu e așa, îl rog pe Horațiu Cosma să-l înjure mâine pe Bolojan, cu cifre, iar pe API o rog să dea comunicat.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
M-am uitat din nou pe filmarea lui Răducu din 26.11 între Răcăciuni și Adjud. Au închis de atunci cu asfalt mai bine de jumătate din terasamentul care rămăsese descoperit (fără supratraversări - dar au început și cu ele), în rest sunt la cotă cu terasamentul, cu două excepții (la Orbeni și o subtraversare). Doar precipitațiile și temperaturile să-i frâneze, la hidroizolație și marcaje, pentru că betoane pot să toarne aproape continuu. Nu spun că deschid, dar nu văd cum să le mai rămână mai mult de 2-3 săptămâni după. Nu se compară situația de acum între Adjud - Răcăciuni cu ce era acum două luni pe Focșani - Domnești, ca să le ia două luni.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@SwatKat „observatorii independenți care țin să amintească depășirea tuturor termenelor contractuale pe toate loturile A7 rămase în lucru”. Deci extensiile contractuale nu mai sunt contractuale.
-
RE: Autostrăzi
Cel mai mult îmi place la harta asta că nu e heliocentrică. E echilibru. Bine, probabil și acoperă tot, de aia e echilibru. Dar așa trebuie să arate perspectiva, iar din punctul meu de vedere orice se face și acoperă un tronson din harta asta - să fie primit. Am pierdut un miliard de euro că nu am avut proiecte pe 2007-2013. Bine că avem acum proiecte pe țeavă, finanțarea să fie ultima noastră problemă. Măcar avem o perspectivă de care se vor bucura copiii.
-
RE: Drumuri Nationale
Se reasfaltează în perioada asta DN2 între Bacău și Roman, nu înțeleg de ce nu se frezează asfaltul și să se păstreze cota drumului. Dai pantă din drum către curțile oamenilor, ca să ce? Hai că la un drum comunal pot avea explicație, am văzut un proiect. prevedea frezare, s-a turnat direct asfalt peste, s-a facturat la aceeași valoare, probabil s-au împărțit banii. Dar de ce ar proceda așa DRDP?
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@anddy__ punem în dreptul lui Grindeanu banii pierduți pe procedura de licitație pe metroul din Cluj, procedură derulată de Primăria Cluj-Napoca? sau despre ce bani pierduți pe PNRR pe Transporturi zici? O să vedem, oricum, alocarea inițială granturi - împrumuturi și execuția la Transporturi pe PNRR. Deocamdată, nu cred că stau mai rău decât alte ministere și, ca să nu facem procese de intenție, nici nu cred că e meritul vreunui ministru.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
probabil la 1 Decembrie fără asfalt pe L1 vor mai fi doar cele două deschideri de la Tișița. Asta, după mine, nu înseamnă că nu se mai asfaltează dacă permite vremea în decembrie, ci că se asfaltează pe L2 spre Răcăciuni. Poate și L3.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@Rota „Potrivit datelor analizate de ARENA Construcțiilor”. Analizezi ce date ți se pun la dispoziție și care arată ce e raportat pe hârtie, nu în teren. Iar în teren ca martor vezi altceva, respectiv că nu avea cum să scadă ritmul pe L3 Focșani - Bacău.