mai zic o dată, poate citesc și cei câțiva de pe PUM care tot propagă minciuna asta: Danlin n-are nicio treabă cu prăbușirea podului de la Luțca, l-a prăbușit Darcons pe expertiza expertului mort. L-a scos din apă o firmă din aria lui „Ginel”, omul lui Arsene, (și-au tot schimbat numele de la Aqua Parc, Mavgo, Străzi nu știu cum), am înțeles pe vreo două milioane euro, și la relicitare a câștigat Danlin, care l-a terminat înainte de termen pe bune. Acum e deschis. Danlin și Intertranscom au forța să ducă lotul ăsta, aș prefera să nu se bage bulgarii deloc. Pot să ducă și mai mult decât lotul ăsta, chiar aș fi liniștit dacă ar mai lua un lot de A/DX. Asocierea asta ca forță e peste cea de la DX Turda, aia cu Dimex. Tot minciună propagată pe PUM a fost și aia că erau înțeleși cu UMB să tot facă contestații. Nici vorbă. Chiar ar fi vrut să câștige, să lucreze ei.
Best posts made by MihaiD
-
RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
La Luțca, expertul e mort. Aici, toată lumea e vie și poate fi întrebată, în asa fel încât să avem toate lămuririle. Există instrumentul interpelarii parlamentare în locul instigarii publice, dl Drula îl putea folosi de atâtea luni în atenția lui Grindeanu și a Cnair, ca și fostul secretar de stat. Ar fi corect și un disclaimer de fiecare dată când deschide gura cu șopârle, că nu-mi dau seama când e vocea politică a USR și vocea lui gigel forumistul, ca mine.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Și avem prima relocare de personal, de pe centura nord a mun. Focșani. Bună și asta. Urmează oamenii și utilajele de la pod Buzău. Apoi DX12. „Experții” vor vedea o accelerare, doar că va fi același ritm, pe mai puțini km de șantier.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@vancouver din păcate, sunt situații în care dai cu subsemnatul după Curtea de Conturi sau DNA și nimeni nu-ți mai dă înapoi anii pierduți pentru dreptatea câștigată în final în instanță, că ai fost constructiv și ai încercat să găsești soluții la un moment dat, mai ales că ești și suspendat de la locul de muncă, deci trăiești cu aer, că așa spune legea. Știu destule cazuri. Mergi în teren, vezi că e toată investiția acolo, vezi că funcționează, vezi că e conform normelor, dar sunt oameni care dau cu subsemnatul pentru că unul de la Curtea de Conturi sau DNA apreciază altfel decât mine, de ex, găsirea asta de soluții pentru deblocarea unui proiect. Nu vorbesc de mită și lucruri de genul ăsta, ci strict de implementare.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@PaulS Capacitatea trebuie raportata la termenele contractuale, iar termenele contractuale în construcții se ajustează din cauza multor elemente care pot apărea pe parcurs și pe care nu ai cum să le prevezi. Mă îndoiesc că Strabag nu avea capacitate sa facă în 4-5 ani podul de la Satu Mare. Unde a primit extensii cu siguranță justificate. Dacă vrei, singurele zone unde am bănuieli, dar vorbesc fără să fi văzut hârtii, că extensiile sunt discutabile în halul în care s-au dat sunt cele de pe feroviar.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Asta, cu "presiunile", e de grădiniță. Ok, că vrei tu să te crezi important și să ai impresia că soarele se învârte în jurul tău... vrutu-i liber. Niciun constructor nu-și sacrifică oameni și profit pe "presiuni" de genul ăsta. Până la urmă, e și normal. În ce calitate să faci presiuni, ești parte din contract? A, ești părerist. Asta suntem toți. Garantez eu ca martor că în niște birouri, nu mai zic pe șantier, se râde tare de tot de teoria "presiunilor". Camerele puse pe camioane la UMB pun presiune pe oameni, de ex, nu parerisme ale unora care nu știu munca de șantier.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
deci UMB nu deschide niciun șantier nou până în vara lui 2026, asta înseamnă că până atunci vom vedea periodic redistribuiri de personal, după diverse finalizări. Unora li se va părea că UMB accelerează, când nici vorbă de așa ceva. Va fi tot ritmul lor, dar mai mulți oameni și mai multe utilaje pe front de lucru tot mai mic.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@vancouver a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:
e ciudat si se incurca in explicatii UMB; posibil sa caute pricina de prelungire a termenului, pentru ca evident nu termina in august, cand e termenul contractual.
Uneori nu înțeleg fazele astea. De ce e nevoie de tensiunea asta între beneficiar și prestator. Singura pretenție pe care o am e sa nu păcălească munca. Dacă nu o păcălesc, nu mă deranjează modificarea termenelor contractuale. Până la urmă probabil erau mai avansați aici dacă nu ieșeau din banda cu VO Timișoara.
-
RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut
Simt că e mult fum în relația asta UMB - Beneficiar și mai sunt destule lucruri care nu-s publice. Dacă se reziliază astea, din 2026 final UMB pune lacăt. Nu mai are nimic pe țeavă. Ajungem acolo? Apoi, cine nu a auzit niciodată dialoguri gen "zi-mi când sunt bani, ca să mă apuc de lucru", "așteaptă cu facturile, că încă nu-s bani" și altele similare înseamnă că habar n-are ce e în piață. Apoi, cu certitudine avem un câștigător - băncile. O mizerie. As vrea ca în relația asta băncile să câștige doar o fracție mică, iar restul să meargă la Prestator, cine lucrează în teren. Apoi, cine a luat bani de la Strabag (Zublin etc.), ar trebui să se abțină de la păreri despre UMB. Iei bani de la un constructor, abține-te să-ți dai cu părerea despre alții sau pune disclaimer de fiecare dată.
-
RE: A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia
A7. S-ar călca unii pe alții pe A0.
Latest posts made by MihaiD
-
RE: Buget, fonduri europene, finantarea infrastructurii de transport
Nu cred că va fi așa presiune să ne oprim, pentru că, fără niciun euro fonduri europene, putem presupune că avem resurse să mergem înainte cu echivalentul cofinantarii și neeligibilelor, care pot fi chiar mai mari de 10%, iar dacă alocăm % din buget pentru capitolul investiții în A/DX, punem și un efect de multiplicare în economie a tronsoanelor finalizate, sumele brute vor fi sensibil mai mari în 2030 decât în 2025. Mă gândesc la un 15 miliarde lei/an, nu e ca și cum nu ar însemna nimic, e foarte mult. Gândiți-vă apoi ce înseamnă să închidem lista de mai sus. Enorm. Aproape că nici nu-mi imaginez. Vis.
-
RE: Lucrări de reabilitare sau construcție căi ferate
@vancouver aș da likeuri multiple la mesajul ăsta dacă aș putea. Cu diferența de bani se pot face pasaje subterane și supraterane la calea ferată, să nu mai fie treceri la nivel.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@vancouver și ce garanție are materialul de la Sika, ai idee? mă refer ca timp, în condițiile date. Sincer, la cum arată toată povestea, mi-aș asuma ca Stat refacere de la grinzi și asta e. Au trecut alegerile, măcar să nu ne batem joc, că asta nu e remediere, e remediere la a cinșpea remediere a remedierii.
-
RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut
Apropo de planning și de faptul că UMB rămâne cam descoperit pe final de 2026 pe calculele mele, cred că o să-i vedem mutați masiv pentru drumurile tehnologice de pe A8, care presupun alte resurse decât la câmpie. Cam asta ar fi ieșirea pe încărcare pe oameni și utilaje, până să înceapă execuția efectiv. Iar apoi, cu accesele rezolvate, consolidari etc, să meargă ceas, bani să fie.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Da, țin minte articolul cu dealul Aciliu, parcă pe Contributors fusese. Au și trecut zece ani? Ce-am îmbătrânit...
-
RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut
mai zic o dată, poate citesc și cei câțiva de pe PUM care tot propagă minciuna asta: Danlin n-are nicio treabă cu prăbușirea podului de la Luțca, l-a prăbușit Darcons pe expertiza expertului mort. L-a scos din apă o firmă din aria lui „Ginel”, omul lui Arsene, (și-au tot schimbat numele de la Aqua Parc, Mavgo, Străzi nu știu cum), am înțeles pe vreo două milioane euro, și la relicitare a câștigat Danlin, care l-a terminat înainte de termen pe bune. Acum e deschis. Danlin și Intertranscom au forța să ducă lotul ăsta, aș prefera să nu se bage bulgarii deloc. Pot să ducă și mai mult decât lotul ăsta, chiar aș fi liniștit dacă ar mai lua un lot de A/DX. Asocierea asta ca forță e peste cea de la DX Turda, aia cu Dimex. Tot minciună propagată pe PUM a fost și aia că erau înțeleși cu UMB să tot facă contestații. Nici vorbă. Chiar ar fi vrut să câștige, să lucreze ei.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Ce scârbă mi-e de ieșiri de habarnisti ca a lui Pislaru (pentru mine nu e "domnul"). Măcar să aibă c*** și să spună deschis "greaua moștenire lăsată de Predoiu lui Predoiu", nu așa, la modul general, "au plecat lighioanele și au venit sfinții". Am văzut și postarea lui cu transferul de know how de la firma lui la echipele de implementare din Uat-uri. Întâmplător, știu destule despre modul de derulare a contractelor unde au fost GEA și urmasa GEA, iar singurele certitudini erau cu facturile. La muncă, trăiască săracii din primării care n-au timp să aștepte după consultant și-i fac și treaba lui. Sorry, lecții de la Pislaru nu primesc. Să-i fie rușine. Nu-mi dau seama pe cine face de râs cu habarnismul lui, PNL sau Reper sau zona USR sau doar pe el, nu știu cum a ajuns în Guvern.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
De ce-și permite supervizorul să nu analizeze soluția?
-
RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut
Eu nu-s așa prapastios. Cu trecerea timpului, cât mai spre final de PNRR și 2026, UMB o să ni se pară nu cu x% mai bine mobilizat, ci de câteva ori. Pentru că aceleași utilaje și aproape aceiași oameni vor fi pe mult mai puțini km. Și o să ni se pară hei-rup, dar zic de pe acum, nu va fi hei-rup, ci cantități puse în opera pe mai puțini km, de aceleași resurse.
-
RE: A13 Sibiu-Brașov-Bacău
Era prea mult ca, odată numită Bacău - Brașov, s-o ducă chiar la Adjud. Cred că într-o varianta anterioară se înțepa chiar în zona actualei centuri de vest a Bacăului, făcută de UMB când cu A7; nu am la îndemână, dar parca țin minte un tunel mare în capătul dinspre Bacău. Pe actualul traseu, o să cam dubleze o sumă de DJ uri pe care le modernizează acum Danlin pe POR între Onești și Parava.