@DEx-Focșani-Cta asta cu „la liber” las-o jos. Ți s-a atras acolo atenția că minți, dacă minți nu se poate reformula, minciuna e minciună, continuarea nu a fost recunoașterea minciunii, ci block. Ideea e să nu dai lecții de bună purtare acasă la o gazdă primitoare și, în general, nici lecții, dacă nu ești pregătit să le și primești.
Best posts made by MihaiD
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
-
RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut
mai zic o dată, poate citesc și cei câțiva de pe PUM care tot propagă minciuna asta: Danlin n-are nicio treabă cu prăbușirea podului de la Luțca, l-a prăbușit Darcons pe expertiza expertului mort. L-a scos din apă o firmă din aria lui „Ginel”, omul lui Arsene, (și-au tot schimbat numele de la Aqua Parc, Mavgo, Străzi nu știu cum), am înțeles pe vreo două milioane euro, și la relicitare a câștigat Danlin, care l-a terminat înainte de termen pe bune. Acum e deschis. Danlin și Intertranscom au forța să ducă lotul ăsta, aș prefera să nu se bage bulgarii deloc. Pot să ducă și mai mult decât lotul ăsta, chiar aș fi liniștit dacă ar mai lua un lot de A/DX. Asocierea asta ca forță e peste cea de la DX Turda, aia cu Dimex. Tot minciună propagată pe PUM a fost și aia că erau înțeleși cu UMB să tot facă contestații. Nici vorbă. Chiar ar fi vrut să câștige, să lucreze ei.
-
RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut
asta după ce ni s-a umplut capul anul trecut că Danlin a contestat UMB la înțelegere cu UMB, pe A7. De "experții" de pe PUM, normal, nu văd de ce să mă feresc. Acum, tot UMB e de vină pt Ciurea, dar răsucit, că nu e patriot și contestă. Orice, numai să fie vinovat vinovatul convenabil. Și UMB și Danlin vor contracte, e concurență, nu e nicio înțelegere. Doar unii experți nu-și vad lungul nasului, de atâta expertiză. Danlin a trimis acasă cred că 200 oameni, lucrează prin rotație, să nu-i piardă, le tot găsește de treabă până să prindă ceva serios, dar ce mai contează adevărul... Contestația e un drept firesc al oricui se simte nedreptățit, e treaba statului să se pronunțe repede.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Cu excepția zonelor cu structuri, cred că avem asfalt până în Bacău anul ăsta. Iar dacă se întâmplă asta, ar trebui să avem asfalt și la nord de Bacău, unde sunt incomparabil mai puține structuri, pentru că nu văd să existe o dată X dincolo de care, dacă vremea permite, să se oprească stațiile de asfalt. Nu știu dacă deschid până la Răcăciuni, ar trebui să pună pe poziție toate grinzile depozitate pe traseu, nu știu dacă merită să le mute doar ca să deschidă nodul. Oricum, eu sunt convins de altceva: asta e o filmare de vineri, e o perioadă în care imaginile arată progrese zilnice, aceiași oameni și aceleași utilaje pe mai puțini km, pe mai puține structuri, iar ritmul ni se va părea că va tot crește, datorită acestui fapt. Cert e că nu ne plictisim.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Mi se pare că se concentrează până la Pașcani, pe vremea asta (temperatură, anotimp), pe elevații și pe terasamente, nu pe calea de rulare a structurilor. Cred că nu se stresează pentru darea în trafic la un anumit termen, ci pentru termenul PNRR. Nu mi se pare că gândesc greșit. Important e să aibă toți încărcare maximă. Oamenii de la prefabricate de la fabrică de la Adjud pot fi scoși pe structuri și se schimbă lucrurile în teren. Dar probabil așa le dă bine organizarea acum.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@mihai tonul ăla dramatic e pentru că pregătesc terenul pentru comunicarea care va include „așa cum vă explicam, doar forțând la maxim UMB va reuși să recupereze întârzierile acumulate... ne punem întrebarea dacă această forțare s-a făcut în detrimentul calității...” etc. etc. Putem anticipa. Nu e nicio forțare, În plus, faptul că vedem cum se înalță structurile și la nord de Răcăciuni îmi spune că nu refuză nici Răcăciuni - Bacău în 2025, dacă e posibil. Oricum, scopul nu e ăsta, ci PNRR.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
La Luțca, expertul e mort. Aici, toată lumea e vie și poate fi întrebată, în asa fel încât să avem toate lămuririle. Există instrumentul interpelarii parlamentare în locul instigarii publice, dl Drula îl putea folosi de atâtea luni în atenția lui Grindeanu și a Cnair, ca și fostul secretar de stat. Ar fi corect și un disclaimer de fiecare dată când deschide gura cu șopârle, că nu-mi dau seama când e vocea politică a USR și vocea lui gigel forumistul, ca mine.
-
RE: A0 și DNCB, centuri București
Am vorbit cu un angajat al PORR care lucrează pe PiSi 4, s-ar pregăti să vină la VO Buftea, am înțeles că au început mobilizarea și organizarea pentru obiectivul ăsta. Ar fi fost inițial A9, dar acolo a contestat Strabag.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@daniel22_22 fazele astea prin care un eveniment până la urmă pozitiv e comunicat printr-un mesaj cu un conținut 90% negativ, adică albul devine efectiv negru și totul e dus în cheie politică, a dus la decredibilizarea lor. De aia opiniile unor oameni cu dronele și ale unor comentatori de Youtube sunt mult mai credibile.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Și avem prima relocare de personal, de pe centura nord a mun. Focșani. Bună și asta. Urmează oamenii și utilajele de la pod Buzău. Apoi DX12. „Experții” vor vedea o accelerare, doar că va fi același ritm, pe mai puțini km de șantier.
Latest posts made by MihaiD
-
RE: Cârcoteala de pe drum
@26ld Am debitat idioțenii?
ok. Doamne, ferește, să te trag la răspundere pentru delict de opinie! Mergi cu Dumnezeu! tschüss
-
RE: Cârcoteala de pe drum
@26ld a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:
fani penibili ai umb cu mintea ingusta.... eu... fac misto de unii ... dobitoci ... incapabili de a accepta altceva .... mintea ingusta.... Plangaciosi ...
wow, de unde atâta frustrare și venin, totuși? Ionuț Ciurea, tu ești? Bine ai venit pe forum!
Diferența între „a face mișto de unii”, adică să te duci cu talpa pe persoană, și a te referi la opiniile lor e aia care arată că e mai simplu să acuzi de analfabetism funcțional decât să fii alfabetizat funcțional.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@mrs7 eu n-am folosit nici unul din cuvintele: sărbătorit, laudă, aplaudat, succes, ceva din registrul ăsta, nu mi le pune în dreptul meu, dacă asta făceai. N-am făcut nunta. Am spus doar atât: pozitiv. Deschiderea asta în esență e un eveniment pozitiv, mai durează săptămâni maxim și va fi 100% pozitiv, iar comunicatul citat în articol e 90% negativ. E dreptul lor să se stropsească la cine vor și cum vor, am și eu, sper, dreptul la opinia mea. Am ajuns "cu chiu cu vai" anul ăsta la 80 km? Uităm așa ușor anii cu zero km? Ce țară europeană a mai inaugurat anul ăsta 80 km și încă sezonul nu e inchis?
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@daniel22_22 fazele astea prin care un eveniment până la urmă pozitiv e comunicat printr-un mesaj cu un conținut 90% negativ, adică albul devine efectiv negru și totul e dus în cheie politică, a dus la decredibilizarea lor. De aia opiniile unor oameni cu dronele și ale unor comentatori de Youtube sunt mult mai credibile.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
de Paști ar trebui sa intram pe A7 la Bacău Nord. Dacă prefabricatele sunt gata, oamenii rămân pe traseu. Nu înțeleg cum prinde tracțiune ideea asta că e hei rup, ca și cum există 1000 fierari la care UMB are acces pentru "sezonul de inaugurari de la finalul anului". Oamenii nu pleacă și vin după cheful UMB. Producția e constantă, că nu o vedem noi e altceva. Acum se întâmplă să iasă iar în evidenta, iar în teren viteza va tot crește. Trebuie de exemplu să ridice grinzile spre Bacău ca să deschidă până la Racaciuni, așa cred, sunt depozitate pe traseu, nu văd de ce le-ar muta și atât. Când mută toată armata aia, o sa vedem viteza de la Garoafa la pasajele dintre Racaciuni și Bacău (unde nu e ca și cum nu s-a lucrat în perioada asta, dimpotrivă, e mișcare multă zilnic).
-
RE: Cârcoteala de pe drum
parc în extravilan "conform primarului", ca să nu se câștige niște km de autostradă pe un câmp liber... Perdeaua forestiera de pe A7 va fi mai parc decât parcul primarului din extravilan. Și e și mai certă.
-
RE: Economie
Deocamdată văd tăieri, nu văd reforme. Aș fi vrut să văd reforme, iar tăierile sa fie o consecință a lor. În ceea ce privește tăierile și micromanagementul, acolo unde mi-aș fi dorit să văd ceva, nu văd nimic. Probabil sunt sute de măsuri în interiorul reformelor și fiecare avem idei. De pildă, aș vrea că sistemele alea informatice care alerteaza anaf cu privire la erori de raportare ale contribuabililor și fraude să facă diferența între categoriile astea două, iar la prima categorie să nu aștepte termenul de prescriere, mergând peste contribuabil pe 5-6 ani în urmă (cu anul de covid), pt a se acumula dobânzi sj penalități. În cazul ăsta, aș vrea să fie puși la plată ăia care au fost alertati de sistemele informatice care au făcut multimilionari din de-alde Ghiță și Siveco și nu au mișcat nimic 5 ani, nu contribuabilul care nu a avut nicio intenție de a fura statul. Ai știut din prima lună, "datorită" extraordinarelor aplicații făcute pe enorm de mulți bani, despre o eroare a unui contribuabil, și ai venit după 5 ani, să-l omori? Ei, bine, mori tu. De asemenea, e plin Facebook ul de cetățeni români din anumite zone aflați în "vacanță" în Occident, care-și pun poze și filme cu viața de lux, cu mașini de lux și palate. As vrea sa văd anaf acolo, până la final (executare silită până la final și poprire pe venituri până la final). E îngrozitor ce se întâmplă cu micii contribuabili, ăia care plătesc lunar și peste care vine anaf cum vine și teribil de frustrant, când vezi toate zonele de evaziune, toți marii datornici.
-
RE: Buget, fonduri europene, finantarea infrastructurii de transport
E de bine că încap cât de cât proiectele mari de investiții, dar eu încă aștept reformele și tăierile alea strategice, care să taie partea de risipă nesimțită, nu doar pentru o simplă economisire. Pentru că în piață e măcel, tensiunea aia în care dai la grămadă în nevinovați și mai puțin vinovați, cel puțin în cercul meu. Și răbdarea e cam pe ducă.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@daniel22_22 din cele trei categorii, primele două o duc în lesă pe a treia. Asta e problema și la căminul ăsta, unde aș vrea să văd și discuția despre buldozer, fără expropriere, dacă e construit ilegal. Și să spună dl primar cum i-a dat autorizație de funcționare fără autorizație de construire.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Cu excepția zonelor cu structuri, cred că avem asfalt până în Bacău anul ăsta. Iar dacă se întâmplă asta, ar trebui să avem asfalt și la nord de Bacău, unde sunt incomparabil mai puține structuri, pentru că nu văd să existe o dată X dincolo de care, dacă vremea permite, să se oprească stațiile de asfalt. Nu știu dacă deschid până la Răcăciuni, ar trebui să pună pe poziție toate grinzile depozitate pe traseu, nu știu dacă merită să le mute doar ca să deschidă nodul. Oricum, eu sunt convins de altceva: asta e o filmare de vineri, e o perioadă în care imaginile arată progrese zilnice, aceiași oameni și aceleași utilaje pe mai puțini km, pe mai puține structuri, iar ritmul ni se va părea că va tot crește, datorită acestui fapt. Cert e că nu ne plictisim.