lucrează la supratraversările până la Răcăciuni și după Răcăciuni. Au dispărut prefabricatele de pe calea de rulare de pe A7 din nodul Adjud, în ultima filmare a lui Răducu se mai văd câteva. Săptămâna asta ar putea fi betonate toate structurile până la Adjud, cu excepția Tișița. Asfalt până la Adjud, cu excepția unor structuri. Sâmbăta trecută transportau în convoi grinzi la nord de Bacău la 7-8 dimineața. Acum, depinde de meteo. Unele surse pe care le urmăresc dau temperaturi negative săptămâna viitoare, altele nu. Nu știu dacă se joacă Răcăciuni, dar decât o precipitare, mai bine nu. Oricum dai în calea ferată acolo + DJ, prefer orice deschidere cu Bacău decât una cu Răcăciuni, adică DN2 băgat pe un DJ + CF cu trecere la nivel.
Best posts made by MihaiD
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@DEx-Focșani-Cta asta cu „la liber” las-o jos. Ți s-a atras acolo atenția că minți, dacă minți nu se poate reformula, minciuna e minciună, continuarea nu a fost recunoașterea minciunii, ci block. Ideea e să nu dai lecții de bună purtare acasă la o gazdă primitoare și, în general, nici lecții, dacă nu ești pregătit să le și primești.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@vancouver nu, adică am fost atent. Termenul a fost "sa terminăm", „să ajungem la...”. Acum, știm că la UMB asta nu înseamnă lucrările finalizate 100%, mai rămân în afara corpului autostrăzii, dar ăsta a fost limbajul folosit. Nu-mi iese nimic nici dacă deschid, nici dacă nu, pur și simplu am dat o informație și e de destul de sus.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
https://www.cotidianul.ro/geografia-benzinariilor-si-spatiilor-de-servicii-pe-noile-autostrazi-din-romania/
„Autostrada A7CNAIR transmite că „în cel mai scurt timp” vor fi lansate licitațiile pentru contracte de concesiune de servicii privind utilarea/dotarea, operare și întreținerea spațiilor pentru servicii/parcărilor de lungă durată pentru mai multe spații de pe Autostrada A7.
CNAIR a mai transmis că este vorba despre următoarele tronsoane:
Ploiești – Buzău Lot 2: Mizil – Pietroasele – Spațiile pentru Servicii de la km 28+400 stg./dr, Baba Ana; Buzău – Focșani Lot 2: Vadu Pașii – Râmnicu Sărat – Spațiile pentru Servicii de la Km. 91+000 stg./dr., Valea Râmnicului; Buzău – Focșani Lot 3: Râmnicu Sarat – Mândrești Munteni – Spațiile pentru Servicii de la 131+000 stg./dr, Milcovul.” -
RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut
mai zic o dată, poate citesc și cei câțiva de pe PUM care tot propagă minciuna asta: Danlin n-are nicio treabă cu prăbușirea podului de la Luțca, l-a prăbușit Darcons pe expertiza expertului mort. L-a scos din apă o firmă din aria lui „Ginel”, omul lui Arsene, (și-au tot schimbat numele de la Aqua Parc, Mavgo, Străzi nu știu cum), am înțeles pe vreo două milioane euro, și la relicitare a câștigat Danlin, care l-a terminat înainte de termen pe bune. Acum e deschis. Danlin și Intertranscom au forța să ducă lotul ăsta, aș prefera să nu se bage bulgarii deloc. Pot să ducă și mai mult decât lotul ăsta, chiar aș fi liniștit dacă ar mai lua un lot de A/DX. Asocierea asta ca forță e peste cea de la DX Turda, aia cu Dimex. Tot minciună propagată pe PUM a fost și aia că erau înțeleși cu UMB să tot facă contestații. Nici vorbă. Chiar ar fi vrut să câștige, să lucreze ei.
-
RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut
asta după ce ni s-a umplut capul anul trecut că Danlin a contestat UMB la înțelegere cu UMB, pe A7. De "experții" de pe PUM, normal, nu văd de ce să mă feresc. Acum, tot UMB e de vină pt Ciurea, dar răsucit, că nu e patriot și contestă. Orice, numai să fie vinovat vinovatul convenabil. Și UMB și Danlin vor contracte, e concurență, nu e nicio înțelegere. Doar unii experți nu-și vad lungul nasului, de atâta expertiză. Danlin a trimis acasă cred că 200 oameni, lucrează prin rotație, să nu-i piardă, le tot găsește de treabă până să prindă ceva serios, dar ce mai contează adevărul... Contestația e un drept firesc al oricui se simte nedreptățit, e treaba statului să se pronunțe repede.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Cu excepția zonelor cu structuri, cred că avem asfalt până în Bacău anul ăsta. Iar dacă se întâmplă asta, ar trebui să avem asfalt și la nord de Bacău, unde sunt incomparabil mai puține structuri, pentru că nu văd să existe o dată X dincolo de care, dacă vremea permite, să se oprească stațiile de asfalt. Nu știu dacă deschid până la Răcăciuni, ar trebui să pună pe poziție toate grinzile depozitate pe traseu, nu știu dacă merită să le mute doar ca să deschidă nodul. Oricum, eu sunt convins de altceva: asta e o filmare de vineri, e o perioadă în care imaginile arată progrese zilnice, aceiași oameni și aceleași utilaje pe mai puțini km, pe mai puține structuri, iar ritmul ni se va părea că va tot crește, datorită acestui fapt. Cert e că nu ne plictisim.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Azi erau bine de tot mobilizați și la supratraversarea DN2 la Filipești, pe Bacău - Pașcani L1. Și terasamente și cel puțin o foreză.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Completez mesajul meu de mai sus: obiectivul e Racaciuni anul ăsta, oamenii trag pentru asta, iar pentru Bacău până la Paști. Cu vreo lună de trafic prin Bacău, pe vechiul traseu, până se fac legăturile. Să zicem că sursa e bună. Momentan sunt în grafic... graficul lor.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Mi se pare că se concentrează până la Pașcani, pe vremea asta (temperatură, anotimp), pe elevații și pe terasamente, nu pe calea de rulare a structurilor. Cred că nu se stresează pentru darea în trafic la un anumit termen, ci pentru termenul PNRR. Nu mi se pare că gândesc greșit. Important e să aibă toți încărcare maximă. Oamenii de la prefabricate de la fabrică de la Adjud pot fi scoși pe structuri și se schimbă lucrurile în teren. Dar probabil așa le dă bine organizarea acum.
Latest posts made by MihaiD
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@Rota „Potrivit datelor analizate de ARENA Construcțiilor”. Analizezi ce date ți se pun la dispoziție și care arată ce e raportat pe hârtie, nu în teren. Iar în teren ca martor vezi altceva, respectiv că nu avea cum să scadă ritmul pe L3 Focșani - Bacău.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Intersecția de la Adjudul Vechi va suporta mult mai bine A7 decât cea de la Racaciuni, exista alternative pentru traficul local și la nord (dj119a) și la sud. Și mă întreb, având în vedere comunicarea oficială, dacă nu e posibil să avem parte de ceva gen "finalizare până în Racaciuni, deschidere până la Adjudul Vechi".
-
RE: A13 Sibiu-Brașov-Bacău
Avem la guvernare toate partidele democratice, dinspre care ni se transmite că reprezintă vocile care ascultă de rațiunea din societate. Nu, nu sunt dispus să accept din partea reprezentanților lor ignorarea soluției ASCORO și să continuăm să facem autostrăzi cu coturi la ambiție, că așa vor unii. Mai am un pic și merg de la Tg. Secuiesc la Sibiu pe la Întorsura Buzăului. Să gândească un drum de legătură la A13 pentru bazinul de acolo, nu am o problemă să fie finanțat, când o fi, pe buget național.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
https://www.cotidianul.ro/geografia-benzinariilor-si-spatiilor-de-servicii-pe-noile-autostrazi-din-romania/
„Autostrada A7CNAIR transmite că „în cel mai scurt timp” vor fi lansate licitațiile pentru contracte de concesiune de servicii privind utilarea/dotarea, operare și întreținerea spațiilor pentru servicii/parcărilor de lungă durată pentru mai multe spații de pe Autostrada A7.
CNAIR a mai transmis că este vorba despre următoarele tronsoane:
Ploiești – Buzău Lot 2: Mizil – Pietroasele – Spațiile pentru Servicii de la km 28+400 stg./dr, Baba Ana; Buzău – Focșani Lot 2: Vadu Pașii – Râmnicu Sărat – Spațiile pentru Servicii de la Km. 91+000 stg./dr., Valea Râmnicului; Buzău – Focșani Lot 3: Râmnicu Sarat – Mândrești Munteni – Spațiile pentru Servicii de la 131+000 stg./dr, Milcovul.” -
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@mike_us Alea 16 de pe cele două deschideri de la Orbeni, erau pe amplasament acolo, și pe care le pot ridica într-o zi, dacă își propun asta. În rest, nu cred că mai e nici una.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@Azzl M-am uitat încă o dată pe filmare. Cele două deschideri de la viaductul de la 199 m de la Orbeni pot ajunge de la grinzi la a fi betonate în 3-4 zile de când ridică grinzile. Mai trebuie rezolvat pasajul pe DJ119A peste A7, cred că e cel metalic proaspăt betonat și cam atât e critic (aici de exemplu sub pasaj cel puțin pe o cale pe autostradă se vede asfalt și marcaj, luna trecută nu erau). În rest e volum, dar nu critic. Nu mai sunt nici ploile anunțate, parcă au crescut un pic și temperaturile din prognoză. Așa că inversez procentele pe care le-am zis mai sus, pun 90% până la Răcăciuni. :)
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@vancouver nu, adică am fost atent. Termenul a fost "sa terminăm", „să ajungem la...”. Acum, știm că la UMB asta nu înseamnă lucrările finalizate 100%, mai rămân în afara corpului autostrăzii, dar ăsta a fost limbajul folosit. Nu-mi iese nimic nici dacă deschid, nici dacă nu, pur și simplu am dat o informație și e de destul de sus.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@mike_us da. Să termine până la Racaciuni, iar până la Paști și L3. Nu știu mai departe.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Completez mesajul meu de mai sus: obiectivul e Racaciuni anul ăsta, oamenii trag pentru asta, iar pentru Bacău până la Paști. Cu vreo lună de trafic prin Bacău, pe vechiul traseu, până se fac legăturile. Să zicem că sursa e bună. Momentan sunt în grafic... graficul lor.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
cât așteptam filmarea de mai sus! deci continuă asfaltările și după Adjud. Pare că, de fapt, ei își propuseseră să ajungă la Răcăciuni anul ăsta, probabil ratează de puțin, deși acolo un 5-10% șanse eu zic că sunt. Nu ajută cine știe ce la trafic, ajută pentru 2026. Dacă doar alea sunt structurile rămase nebetonate, doar de vreme mai ține.