mai zic o dată, poate citesc și cei câțiva de pe PUM care tot propagă minciuna asta: Danlin n-are nicio treabă cu prăbușirea podului de la Luțca, l-a prăbușit Darcons pe expertiza expertului mort. L-a scos din apă o firmă din aria lui „Ginel”, omul lui Arsene, (și-au tot schimbat numele de la Aqua Parc, Mavgo, Străzi nu știu cum), am înțeles pe vreo două milioane euro, și la relicitare a câștigat Danlin, care l-a terminat înainte de termen pe bune. Acum e deschis. Danlin și Intertranscom au forța să ducă lotul ăsta, aș prefera să nu se bage bulgarii deloc. Pot să ducă și mai mult decât lotul ăsta, chiar aș fi liniștit dacă ar mai lua un lot de A/DX. Asocierea asta ca forță e peste cea de la DX Turda, aia cu Dimex. Tot minciună propagată pe PUM a fost și aia că erau înțeleși cu UMB să tot facă contestații. Nici vorbă. Chiar ar fi vrut să câștige, să lucreze ei.
Best posts made by MihaiD
-
RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut
-
RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut
asta după ce ni s-a umplut capul anul trecut că Danlin a contestat UMB la înțelegere cu UMB, pe A7. De "experții" de pe PUM, normal, nu văd de ce să mă feresc. Acum, tot UMB e de vină pt Ciurea, dar răsucit, că nu e patriot și contestă. Orice, numai să fie vinovat vinovatul convenabil. Și UMB și Danlin vor contracte, e concurență, nu e nicio înțelegere. Doar unii experți nu-și vad lungul nasului, de atâta expertiză. Danlin a trimis acasă cred că 200 oameni, lucrează prin rotație, să nu-i piardă, le tot găsește de treabă până să prindă ceva serios, dar ce mai contează adevărul... Contestația e un drept firesc al oricui se simte nedreptățit, e treaba statului să se pronunțe repede.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
La Luțca, expertul e mort. Aici, toată lumea e vie și poate fi întrebată, în asa fel încât să avem toate lămuririle. Există instrumentul interpelarii parlamentare în locul instigarii publice, dl Drula îl putea folosi de atâtea luni în atenția lui Grindeanu și a Cnair, ca și fostul secretar de stat. Ar fi corect și un disclaimer de fiecare dată când deschide gura cu șopârle, că nu-mi dau seama când e vocea politică a USR și vocea lui gigel forumistul, ca mine.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Și avem prima relocare de personal, de pe centura nord a mun. Focșani. Bună și asta. Urmează oamenii și utilajele de la pod Buzău. Apoi DX12. „Experții” vor vedea o accelerare, doar că va fi același ritm, pe mai puțini km de șantier.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@vancouver din păcate, sunt situații în care dai cu subsemnatul după Curtea de Conturi sau DNA și nimeni nu-ți mai dă înapoi anii pierduți pentru dreptatea câștigată în final în instanță, că ai fost constructiv și ai încercat să găsești soluții la un moment dat, mai ales că ești și suspendat de la locul de muncă, deci trăiești cu aer, că așa spune legea. Știu destule cazuri. Mergi în teren, vezi că e toată investiția acolo, vezi că funcționează, vezi că e conform normelor, dar sunt oameni care dau cu subsemnatul pentru că unul de la Curtea de Conturi sau DNA apreciază altfel decât mine, de ex, găsirea asta de soluții pentru deblocarea unui proiect. Nu vorbesc de mită și lucruri de genul ăsta, ci strict de implementare.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@PaulS Capacitatea trebuie raportata la termenele contractuale, iar termenele contractuale în construcții se ajustează din cauza multor elemente care pot apărea pe parcurs și pe care nu ai cum să le prevezi. Mă îndoiesc că Strabag nu avea capacitate sa facă în 4-5 ani podul de la Satu Mare. Unde a primit extensii cu siguranță justificate. Dacă vrei, singurele zone unde am bănuieli, dar vorbesc fără să fi văzut hârtii, că extensiile sunt discutabile în halul în care s-au dat sunt cele de pe feroviar.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Asta, cu "presiunile", e de grădiniță. Ok, că vrei tu să te crezi important și să ai impresia că soarele se învârte în jurul tău... vrutu-i liber. Niciun constructor nu-și sacrifică oameni și profit pe "presiuni" de genul ăsta. Până la urmă, e și normal. În ce calitate să faci presiuni, ești parte din contract? A, ești părerist. Asta suntem toți. Garantez eu ca martor că în niște birouri, nu mai zic pe șantier, se râde tare de tot de teoria "presiunilor". Camerele puse pe camioane la UMB pun presiune pe oameni, de ex, nu parerisme ale unora care nu știu munca de șantier.
-
RE: DX Bacău - Piatra Neamț
Nici Craiova Tg Jiu nu cred că e și cred că mai găsim. Eu nu am problemă cu niciun proiect, până acum nimic nu mi se pare fantezie, în afară de metroul clujean. Și anul trecut a fost discuția asta prapastioasa cu banii tot anul, și de la 7 s-a închis cu 12 mld, cred că toată lumea a fost mulțumită când s-a tras linia la 31 dec. Anul ăsta plecăm de la 12 mld și istoricul ne spune că la Transporturi vom avea rectificari pozitive. Nu se lucrează liniar, nu merge nici birocrația liniar, hai să vedem facturile intrate, că degeaba ne facem calcule pe prognoze și șantiere unde, de fapt, se lucrează mai slăbuț. Nu mi se pare că vin cu facturi de speriat nici Mapa, nici Pizzaroti pe A0, nici Makyol pe A13 și mai găsim.
-
RE: DX Bacău - Piatra Neamț
Cred că proiectele astea de importanță secundară ajută mult la echilibrarea regională a dezvoltării, stabilizarea forței de muncă locale, cu perspective de locuri de muncă acasă, investiții private noi în zonele astea, fie că vorbim de Tg Jiu, Piatra Neamț etc. E un cost pe care sunt dispus să-l plătesc, ca om care nu locuiește nici acolo, nici undeva în top 5 orașe. Mă termină psihic poveștile cu copiii care cresc singuri, pentru că părinții nu au perspective acasă sau aproape de casă. Oricând, dacă mă pune cineva să votez, aleg Tisita Albita și Filiași Tg Jiu și ce mai vreți voi, în locul metroului din Cluj.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
deci UMB nu deschide niciun șantier nou până în vara lui 2026, asta înseamnă că până atunci vom vedea periodic redistribuiri de personal, după diverse finalizări. Unora li se va părea că UMB accelerează, când nici vorbă de așa ceva. Va fi tot ritmul lor, dar mai mulți oameni și mai multe utilaje pe front de lucru tot mai mic.
Latest posts made by MihaiD
-
RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut
asta după ce ni s-a umplut capul anul trecut că Danlin a contestat UMB la înțelegere cu UMB, pe A7. De "experții" de pe PUM, normal, nu văd de ce să mă feresc. Acum, tot UMB e de vină pt Ciurea, dar răsucit, că nu e patriot și contestă. Orice, numai să fie vinovat vinovatul convenabil. Și UMB și Danlin vor contracte, e concurență, nu e nicio înțelegere. Doar unii experți nu-și vad lungul nasului, de atâta expertiză. Danlin a trimis acasă cred că 200 oameni, lucrează prin rotație, să nu-i piardă, le tot găsește de treabă până să prindă ceva serios, dar ce mai contează adevărul... Contestația e un drept firesc al oricui se simte nedreptățit, e treaba statului să se pronunțe repede.
-
RE: DX Bacău - Piatra Neamț
@mihai invers, e localitate aproape continuu între Bacău și Buhuși, de la Buhuși la Piatra e cam singura porțiune unde mai depășește lumea (legal), între Costisa și Podoleni, câțiva km. Cineva trebuie să tragă banii. Cine ii va trage, modele precum Mapa în ritmul actual, chinezii pe A0 în ritmul actual? Dacă e pe țeavă, se va face. Ar fi mănușă aici pentru Intertranscom cu Danlin.
-
RE: DEx4, DEx16, A10 - Autostrazi si DX secundare zona Transilvania
@mihai "Cluj Capitala", de acolo entuziasmul.
-
RE: Buget, fonduri europene, finantarea infrastructurii de transport
Nu cred că va fi așa presiune să ne oprim, pentru că, fără niciun euro fonduri europene, putem presupune că avem resurse să mergem înainte cu echivalentul cofinantarii și neeligibilelor, care pot fi chiar mai mari de 10%, iar dacă alocăm % din buget pentru capitolul investiții în A/DX, punem și un efect de multiplicare în economie a tronsoanelor finalizate, sumele brute vor fi sensibil mai mari în 2030 decât în 2025. Mă gândesc la un 15 miliarde lei/an, nu e ca și cum nu ar însemna nimic, e foarte mult. Gândiți-vă apoi ce înseamnă să închidem lista de mai sus. Enorm. Aproape că nici nu-mi imaginez. Vis.
-
RE: Lucrări de reabilitare sau construcție căi ferate
@vancouver aș da likeuri multiple la mesajul ăsta dacă aș putea. Cu diferența de bani se pot face pasaje subterane și supraterane la calea ferată, să nu mai fie treceri la nivel.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@vancouver și ce garanție are materialul de la Sika, ai idee? mă refer ca timp, în condițiile date. Sincer, la cum arată toată povestea, mi-aș asuma ca Stat refacere de la grinzi și asta e. Au trecut alegerile, măcar să nu ne batem joc, că asta nu e remediere, e remediere la a cinșpea remediere a remedierii.
-
RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut
Apropo de planning și de faptul că UMB rămâne cam descoperit pe final de 2026 pe calculele mele, cred că o să-i vedem mutați masiv pentru drumurile tehnologice de pe A8, care presupun alte resurse decât la câmpie. Cam asta ar fi ieșirea pe încărcare pe oameni și utilaje, până să înceapă execuția efectiv. Iar apoi, cu accesele rezolvate, consolidari etc, să meargă ceas, bani să fie.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Da, țin minte articolul cu dealul Aciliu, parcă pe Contributors fusese. Au și trecut zece ani? Ce-am îmbătrânit...
-
RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut
mai zic o dată, poate citesc și cei câțiva de pe PUM care tot propagă minciuna asta: Danlin n-are nicio treabă cu prăbușirea podului de la Luțca, l-a prăbușit Darcons pe expertiza expertului mort. L-a scos din apă o firmă din aria lui „Ginel”, omul lui Arsene, (și-au tot schimbat numele de la Aqua Parc, Mavgo, Străzi nu știu cum), am înțeles pe vreo două milioane euro, și la relicitare a câștigat Danlin, care l-a terminat înainte de termen pe bune. Acum e deschis. Danlin și Intertranscom au forța să ducă lotul ăsta, aș prefera să nu se bage bulgarii deloc. Pot să ducă și mai mult decât lotul ăsta, chiar aș fi liniștit dacă ar mai lua un lot de A/DX. Asocierea asta ca forță e peste cea de la DX Turda, aia cu Dimex. Tot minciună propagată pe PUM a fost și aia că erau înțeleși cu UMB să tot facă contestații. Nici vorbă. Chiar ar fi vrut să câștige, să lucreze ei.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Ce scârbă mi-e de ieșiri de habarnisti ca a lui Pislaru (pentru mine nu e "domnul"). Măcar să aibă c*** și să spună deschis "greaua moștenire lăsată de Predoiu lui Predoiu", nu așa, la modul general, "au plecat lighioanele și au venit sfinții". Am văzut și postarea lui cu transferul de know how de la firma lui la echipele de implementare din Uat-uri. Întâmplător, știu destule despre modul de derulare a contractelor unde au fost GEA și urmasa GEA, iar singurele certitudini erau cu facturile. La muncă, trăiască săracii din primării care n-au timp să aștepte după consultant și-i fac și treaba lui. Sorry, lecții de la Pislaru nu primesc. Să-i fie rușine. Nu-mi dau seama pe cine face de râs cu habarnismul lui, PNL sau Reper sau zona USR sau doar pe el, nu știu cum a ajuns în Guvern.