Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare
    1. Acasă
    2. MihaiD
    M
    Deconectat
    • Profil
    • Îi urmărește pe 0
    • Urmărit de 0
    • Subiecte 0
    • Mesaje 116
    • Grupuri 0

    MihaiD

    @MihaiD

    186
    Reputație
    9
    Vizualizări
    116
    Mesaje
    0
    Urmărit de
    0
    Îi urmărește pe
    S-a Înregistrat
    S-a conectat ultima oară

    MihaiD Oprește urmărirea Urmărește

    Best posts made by MihaiD

    • RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut

      mai zic o dată, poate citesc și cei câțiva de pe PUM care tot propagă minciuna asta: Danlin n-are nicio treabă cu prăbușirea podului de la Luțca, l-a prăbușit Darcons pe expertiza expertului mort. L-a scos din apă o firmă din aria lui „Ginel”, omul lui Arsene, (și-au tot schimbat numele de la Aqua Parc, Mavgo, Străzi nu știu cum), am înțeles pe vreo două milioane euro, și la relicitare a câștigat Danlin, care l-a terminat înainte de termen pe bune. Acum e deschis. Danlin și Intertranscom au forța să ducă lotul ăsta, aș prefera să nu se bage bulgarii deloc. Pot să ducă și mai mult decât lotul ăsta, chiar aș fi liniștit dacă ar mai lua un lot de A/DX. Asocierea asta ca forță e peste cea de la DX Turda, aia cu Dimex. Tot minciună propagată pe PUM a fost și aia că erau înțeleși cu UMB să tot facă contestații. Nici vorbă. Chiar ar fi vrut să câștige, să lucreze ei.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      M
      MihaiD
    • RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut

      asta după ce ni s-a umplut capul anul trecut că Danlin a contestat UMB la înțelegere cu UMB, pe A7. De "experții" de pe PUM, normal, nu văd de ce să mă feresc. Acum, tot UMB e de vină pt Ciurea, dar răsucit, că nu e patriot și contestă. Orice, numai să fie vinovat vinovatul convenabil. Și UMB și Danlin vor contracte, e concurență, nu e nicio înțelegere. Doar unii experți nu-și vad lungul nasului, de atâta expertiză. Danlin a trimis acasă cred că 200 oameni, lucrează prin rotație, să nu-i piardă, le tot găsește de treabă până să prindă ceva serios, dar ce mai contează adevărul... Contestația e un drept firesc al oricui se simte nedreptățit, e treaba statului să se pronunțe repede.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      M
      MihaiD
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Mi se pare că se concentrează până la Pașcani, pe vremea asta (temperatură, anotimp), pe elevații și pe terasamente, nu pe calea de rulare a structurilor. Cred că nu se stresează pentru darea în trafic la un anumit termen, ci pentru termenul PNRR. Nu mi se pare că gândesc greșit. Important e să aibă toți încărcare maximă. Oamenii de la prefabricate de la fabrică de la Adjud pot fi scoși pe structuri și se schimbă lucrurile în teren. Dar probabil așa le dă bine organizarea acum.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      M
      MihaiD
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @mihai tonul ăla dramatic e pentru că pregătesc terenul pentru comunicarea care va include „așa cum vă explicam, doar forțând la maxim UMB va reuși să recupereze întârzierile acumulate... ne punem întrebarea dacă această forțare s-a făcut în detrimentul calității...” etc. etc. Putem anticipa. Nu e nicio forțare, În plus, faptul că vedem cum se înalță structurile și la nord de Răcăciuni îmi spune că nu refuză nici Răcăciuni - Bacău în 2025, dacă e posibil. Oricum, scopul nu e ăsta, ci PNRR.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      M
      MihaiD
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      La Luțca, expertul e mort. Aici, toată lumea e vie și poate fi întrebată, în asa fel încât să avem toate lămuririle. Există instrumentul interpelarii parlamentare în locul instigarii publice, dl Drula îl putea folosi de atâtea luni în atenția lui Grindeanu și a Cnair, ca și fostul secretar de stat. Ar fi corect și un disclaimer de fiecare dată când deschide gura cu șopârle, că nu-mi dau seama când e vocea politică a USR și vocea lui gigel forumistul, ca mine.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      M
      MihaiD
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Și avem prima relocare de personal, de pe centura nord a mun. Focșani. Bună și asta. Urmează oamenii și utilajele de la pod Buzău. Apoi DX12. „Experții” vor vedea o accelerare, doar că va fi același ritm, pe mai puțini km de șantier.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      M
      MihaiD
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @vancouver din păcate, sunt situații în care dai cu subsemnatul după Curtea de Conturi sau DNA și nimeni nu-ți mai dă înapoi anii pierduți pentru dreptatea câștigată în final în instanță, că ai fost constructiv și ai încercat să găsești soluții la un moment dat, mai ales că ești și suspendat de la locul de muncă, deci trăiești cu aer, că așa spune legea. Știu destule cazuri. Mergi în teren, vezi că e toată investiția acolo, vezi că funcționează, vezi că e conform normelor, dar sunt oameni care dau cu subsemnatul pentru că unul de la Curtea de Conturi sau DNA apreciază altfel decât mine, de ex, găsirea asta de soluții pentru deblocarea unui proiect. Nu vorbesc de mită și lucruri de genul ăsta, ci strict de implementare.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      M
      MihaiD
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @mike_us bună situație, cam asa țineam minte și eu. Suntem în filmul în care în anul ăsta vor fi gata 95% din structurile până în Bacău, date în trafic sau nu, și un % de minim 30-40% până la Pașcani. Betoane se toarnă și în decembrie.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      M
      MihaiD
    • RE: A0 și DNCB, centuri București

      Am vorbit cu un angajat al PORR care lucrează pe PiSi 4, s-ar pregăti să vină la VO Buftea, am înțeles că au început mobilizarea și organizarea pentru obiectivul ăsta. Ar fi fost inițial A9, dar acolo a contestat Strabag.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      M
      MihaiD
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @PaulS Capacitatea trebuie raportata la termenele contractuale, iar termenele contractuale în construcții se ajustează din cauza multor elemente care pot apărea pe parcurs și pe care nu ai cum să le prevezi. Mă îndoiesc că Strabag nu avea capacitate sa facă în 4-5 ani podul de la Satu Mare. Unde a primit extensii cu siguranță justificate. Dacă vrei, singurele zone unde am bănuieli, dar vorbesc fără să fi văzut hârtii, că extensiile sunt discutabile în halul în care s-au dat sunt cele de pe feroviar.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      M
      MihaiD

    Latest posts made by MihaiD

    • RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut

      13 miliarde lei scrie în articol bugetarea pe anul ăsta. Poate mi-a scăpat, nu am văzut execuția pe 2024. Cert e că dpmdv rectificarea va fi pozitivă aici, pe 2025, deci putem presupune că vor lua bani din alte părți. Am ajunge poate la 15 miliarde lei, cu cât ziceam prin alte postări că m-aș mulțumi în fiecare an. E așa de greu să comunicăm fiecărui constructor: ăștia-s banii pentru anul următor, organizează-te cum știi? Și să nu oprim aiurea șantierele, în funcție de ce visează Pîslaru? Le reglăm anual sau la rectificări, în funcție de cum se mișcă fiecare, în funcție de veniturile la buget, de oportunitățile care apar pe finanțare sau pe maximizarea impactului etc.. Lui Covăsnianu i-a dat A1 pe Valea Oltului = Moravița, atât s-a putut. Cumva zona asta de Iași merge pe ideea A8 sau nimic, toată Moldova vrea A8. Nici vorbă, mă duc la Chișinău pe la Leușeni, nu pe la Ungheni. Să se facă, bineînțeles, dar exagerările și pretențiile de a vorbi în numele altora nu ajută nici de o parte, nici de alta. Eu vreau A13, de exemplu, dar nu-s obtuz la nivelul la care să spun „să nu se facă altceva, să se facă A13”. Să se facă „ce e gata” la nivel de documentații beton, unde e front de execuție, cu asta sunt de acord. Fie și Moravița. Dar să nu ne batem cu minciunile lor folosind alte minciuni.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      M
      MihaiD
    • RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut

      Nu zic nimic de Moldova, că aș fi subiectiv, dar dacă toate loturile de pe Timișoara - Moravița au aceeași prioritate (maximă) ca A1 Valea Oltului, atunci putem pune ce date vrem, să iasă ce concluzie vrem. (referitor la articolul lui Covăsnianu).

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      M
      MihaiD
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Ce lucrări mai are UMB pe A7, acolo unde a murit săracul om zilele trecute?

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      M
      MihaiD
    • RE: A0 și DNCB, centuri București

      @chapo e om de execuție cu cine am vorbit, a apăsat tare pe Moravița. Iau în considerare că mai e de lucru pe PiSi4, deci cumva s-ar sincroniza proiectarea pe A9 cu finalizarea ușor-ușor a PiSi4. Până atunci, Buftea.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      M
      MihaiD
    • RE: Metrou București

      Tecnic e Dan Stratan? atunci îmi pot explica de ce ei pot orice

      postat în BUCURESTI
      M
      MihaiD
    • RE: A0 și DNCB, centuri București

      Am vorbit cu un angajat al PORR care lucrează pe PiSi 4, s-ar pregăti să vină la VO Buftea, am înțeles că au început mobilizarea și organizarea pentru obiectivul ăsta. Ar fi fost inițial A9, dar acolo a contestat Strabag.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      M
      MihaiD
    • RE: Buget, fonduri europene, finantarea infrastructurii de transport

      @vancouver bravo! Și când te gândești că a scris într-o postare că firma lui extrem de contractata de CJ urile și primăriile baronilor Psd a făcut "transfer de know-how către echipele locale de implementare". Mizerabil. Și-a dat arama pe față și cu ocazia asta, cam cât habar are de implementare. Muncesc prostii din primarii și autorități, ăia de bună-credință, și băieții deștepți vin cu pontajele la final de lună în care scriu la activitate "familiarizare cu contractul, x ore". E foarte bine că există supracontractare, pentru că pe traseu se întârzie sau se pierd foarte multe proiecte și foarte mult timp. E un proces care trebuie gestionat atent, constructiv, nu unii cu lecțiile și aroganta de doi lei și alții luați de prosti cu sapa. Habar nu are despre ce vorbește, e ministru, dar nu e la nivelul unui om cinstit de la implementare dintr-o primărie de comună. Arată că efectiv nu știe cum se implementează proiectele.

      postat în DISCUȚII GENERALE
      M
      MihaiD
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @trismegistul asta până când oengiștii ăia s-au branșat la bugetul Primăriei Bârlad, pe PMUD, dup-aia li s-au înmuiat luările de poziție pe VO Bârlad. Aici, pe PL- BZ, dacă mâine funcționarii care ar trebui să semneze ar primi o hârtie de la DNA/Parchet că nu e nicio problemă să semneze pentru deschidere pe datele de azi, probabil ar semna. E o speculație a mea, bazată pe ce am văzut până acum. Pot să nu fiu de acord, pot înțelege.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      M
      MihaiD
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @mike_us bună situație, cam asa țineam minte și eu. Suntem în filmul în care în anul ăsta vor fi gata 95% din structurile până în Bacău, date în trafic sau nu, și un % de minim 30-40% până la Pașcani. Betoane se toarnă și în decembrie.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      M
      MihaiD
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Da, nu-i prinde sfârșitul de săptămână la Domnești. Super filmare. Probabil au scos oamenii din fabrică, dacă nu e cazul să-i mai rețină la prefabricate.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      M
      MihaiD