Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    924 Mesaje 26 Posters 328.1k Vizualizări 2 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • M Deconectat
      mihai @chapo
      ultima editare de mihai

      @chapo evolutia santierului este extrem de slaba. Par pregatiti sa lucreze la tronson pana prin 2032-2035.

      O sa termine Makyol nodul A1/A13 inainte sa termine Mapa viaductul de la Boita 🙂

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
      • C Deconectat
        chapo
        ultima editare de

        Sper sa nu fie lasati sa o lalaie asa.

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
        • F Deconectat
          fulgernc
          ultima editare de

          Totuși au primit foarte curând dreptul de a intra pe anumite porțiuni. Să așteptăm o lună să vedem. Nu e posibil ca azi să primești dreptul de a intra și mâine să ai mobilizați o mie de oameni și 500 camioane.

          M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
          • C Deconectat
            chapo
            ultima editare de chapo

            Evident, nu sunt absurd. Dar ei stiu in mare cand primesc aceste autorizatii si ar fi putut sa aduca macar inca 2 foreze si cateva zeci de camioane.
            Nu o sa se faca lotul asta cu 10 camioane cate erau in filmare si o foreza.
            De asta spun sa nu fie lasati traga mata de coada.

            Si apropo este ok oare cum fac ei acel portal la Robesti, doar prin torcretare? Nu trebuie forati piloti pentru portal?

            F 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
            • M Deconectat
              marius.firtonea @fulgernc
              ultima editare de

              @fulgernc ac pt cele 4 viadcute de la Boița au deja de o luna si tot cu o foreza lucrează. Am inteles multe, sf varza, cnair varza, cultura noua, dar totusi sunt 3 ani jumate de contract.

              1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
              • M Deconectat
                MihaiD
                ultima editare de

                De-aia e bine să fie supracontractare, că totuși banii din PT trebuie să-i tragem. Dacă nu putem miza pe Mapa...

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                • F Deconectat
                  fulgernc @chapo
                  ultima editare de

                  @chapo
                  Nu spun că nu e nevoie să se pună presiune pe ei. Spun doar că au primit autorizația recent. Normal că trebuie să crească ritmul. Nu putem ști de pe acum dacă e ok că torcretează sau nu. Sau că trebuie piloți. Chestiile astea nu se fac la ochi.

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                  • M Deconectat
                    mihai
                    ultima editare de mihai

                    Torcretarea e doar o etapa premergatoare, pentru stabilizarea terenului in zona viitorului portal. Urmeaza realizarea efectiva a structurii portalului.

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                    • P Deconectat
                      PaulS
                      ultima editare de PaulS

                      AUTOSTRADA CU TUNELURI Deva - Lugoj. Tunelurile de la Holdea - Margina

                      • filmat intr-o zi de duminica
                        Virtual Press
                        Șantier AUTOSTRADA CU TUNELURI Deva - Lugoj. Tunelurile de la Holdea - Margina
                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 6
                      • I Deconectat
                        Iulian
                        ultima editare de

                        Nu știu care este planningul celor de la UMB pe lotul asta dar sper sa vad grinzi pe viaductul ăla până la sfârșitul anului.

                        M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                        • M Deconectat
                          mihai @Iulian
                          ultima editare de

                          @Iulian cred ca e o depedenta de aceeasi resursa pretioasa ca si pe A7: fierar-betonisti.

                          Pe deoparte, UMB e perfect capabila sa aduca respectivul viaduct de la stadiul actual la nivel de placa betonata in 3-4 luni. Pe de alta parte o astfel de mobilizare nu ar fi utila pentru ca oricum lucrarile la tunel nu pot fi finalizare inainte de vara viitoare. De asta progresul la structuri e lent, cu putine echipe.

                          E mult mai importanta concentrarea resurselor pe A7. Foarte probabil asta a si fost cauza mobilizarii record pe DX12 L4 si finalizarea in termen neasteptat de scurt a pasajului DX12 peste A1. Iar acum vedem o mobilizare similara pe A0 N4.

                          De asta inclin sa cred ca pana la final de 2025 vor aparea grinzi pe viaductul de la intrarea in tunelul de la Holdea, dar evolutia nu va fi spectaculoasa pana in primavara viitoare.

                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                          • M Deconectat
                            MihaiD
                            ultima editare de

                            Mie nu mi se pare progresul la structuri lent aici

                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                            • I Deconectat
                              Iulian
                              ultima editare de

                              Eu nu prea am priceput din discursul ministrului Pâslaru daca tronsonul asta rămâne în PNRR sau nu. Dacă rămâne probabil ca este cel mai important tronson ce rămâne de terminat. Eu cred că anul viitor va fi criminal pt UMB pe Margina -Holdea, viaductul lung, 4 galerii de tuneluri si toate cu necesar imens de fierari - betonisti.

                              1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                              • First post
                                Last post