Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    934 Mesaje 26 Posters 328.6k Vizualizări 2 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • I Deconectat
      Iulian
      ultima editare de

      Eu nu prea am priceput din discursul ministrului Pâslaru daca tronsonul asta rămâne în PNRR sau nu. Dacă rămâne probabil ca este cel mai important tronson ce rămâne de terminat. Eu cred că anul viitor va fi criminal pt UMB pe Margina -Holdea, viaductul lung, 4 galerii de tuneluri si toate cu necesar imens de fierari - betonisti.

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
      • vancouverV Deconectat
        vancouver
        ultima editare de

        Rămâne în PNRR și costurile vor fi decontate 100% prin PNRR, fără bani de la bugetul României. Se va stabili un target realist, gen 70% gata în 31.08.2026. Restul o să rămână pe PT.

        Railway fan. But motorways have to be done first!

        M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
        • M Deconectat
          mike_us @vancouver
          ultima editare de mike_us

          @vancouver Am auzit ceva asemănător în declarațiile noului ministru — că va fi acoperit 100%.
          Dacă se confirmă, ar fi o veste extraordinară!
          Știi cumva dacă și A3 va fi în aceeași situație? (3 loturi UMB 40 km)

          Din Programul Transport 2021–2027 s-a consumat deja ceva?
          Am găsit o listă cu proiectele din PT 2021–2027, dar parcă nimic nu e terminat încă.
          Dacă îmi permiți o sugestie: ar fi grozav dacă ați putea deschide un thread dedicat finanțărilor. Cred că ar fi de interes pentru mulți.

          vancouverV 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
          • P Conectat
            PaulS
            ultima editare de

            Autostrada A1 Sibiu Pitesti lot2 Boita Cornetu lucrari Boita 15 07 2025
            IOAN ADRIAN GICA

            Autostrada A1 Sibiu Pitesti lot2 Boita Cornetu lucrari Boita 15 07 2025
            1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
            • vancouverV Deconectat
              vancouver @mike_us
              ultima editare de

              @mike_us

              Poți deschide chiar tu un subiect nou pe tema finanțărilor. Deși ceva în direcția asta avem deja :

              https://forum.construim-romania.ro/topic/35/buget-fonduri-europene-finantarea-infrastructurii-de-transport

              Legat de A3, a fost scos din PNRR.

              Railway fan. But motorways have to be done first!

              1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
              • ncbN Deconectat
                ncb
                ultima editare de

                Autostrada A1, Sibiu - Pitesti. Lot4 Tigveni - Curtea de Arges. PORR 20.07.2025

                Autostrada A1, Sibiu - Pitesti. Lot4 Tigveni - Curtea de Arges. PORR 20.07.2025

                BabaDog

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                • P Conectat
                  PaulS
                  ultima editare de

                  Cristian Pistol :
                  Lucrări pe secțiunea 2 (Boița Cornetu) a autostrăzii Sibiu-Pitești (A1)!
                  Antreprenorii turci (Mapa-Cengiz) lucrează acum la mai multe viaducte de pe traseu.
                  În ultimele zile au fost instalate 36 de grinzi pe trei deschideri ale viaductului 1 in zona kilometrul 13.
                  Se lucrează și la elevațiile pilelelor pe care se va sprijini deschiderea principală în lungime de 140 m.
                  Pentru viaductul 2, km 14, localitatea Boita, se execută piloții forati.
                  La viaductul 5, tot în zona localității Boita, constructorii se apropie de finalizarea excavatiilor pentru fundația directă a pilei 2.
                  Urmează armarea radierelor.
                  Una din pile va avea o înălțime de 40 m, iar suprastructura metalică a tablierului, sprijinită pe această pilă, va fi montată prin lansare din ambele capete ale viaductului 5.

                  1.7K views · 55 reactions | Lucrări pe secțiunea 2 (Boița Cornetu) a...

                  1.7K views · 55 reactions | Lucrări pe secțiunea 2 (Boița Cornetu) a...

                  Lucrări pe secțiunea 2 (Boița Cornetu) a autostrăzii Sibiu-Pitești (A1)! Antreprenorii turci (Mapa-Cengiz) lucrează acum la mai multe viaducte de pe traseu. În ultimele zile au fost instalate 36 de...

                  M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                  • M Deconectat
                    marius.firtonea @PaulS
                    ultima editare de

                    Absolut jenant, la 3 ani jumate de semnarea contractului nu e gata PT-ul, au autorizate 5 viaducte din 48 si 1 tunel din 7.
                    Iar Pistol cu o nesimtire de de neimaginat de prezinta maretele realizari.

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                    • D Conectat
                      daniel22_22
                      ultima editare de daniel22_22

                      Nu vreau sa imi luati de rau aceasta postare, dar cred ca in contextul constrangerilor bugetare o intarziere de 2 ani pe lotul 2 nu este o problema. Cel mai urgent este lotul 3 pentru a putea beneficia complet de loturile 4 si 5 si a scapa definitiv de zona Calimanesti. Din pacate nici lotul 3 nu are PT complet si AC. Cred ca ar trebui sa ne asteptam la niste claim-uri de la Webuild pentru SF-ul nasol pe baza caruia au licitat.

                      M I 2 Replies Last reply Răspunde Citează 2
                      • M Deconectat
                        marius.firtonea @daniel22_22
                        ultima editare de

                        @daniel22_22 pe lotul 3 proiectul e finalizat si aprobat, dar e necesara reviziuirea AM care depinde de Mapa.
                        Legat de ce e mai prioritar sau nu, eu nu sunt de acord ca e acceptabila o intarziere de 2 ani pe lotul 2 pt ca este deja intarziat lotul cu 2 ani. Iar legat de utilitatea lui e ft mare, nu cred ca e zi fara accident pe traseul DN7 paralel cu lotul 2.

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                        • I Deconectat
                          Iulian @daniel22_22
                          ultima editare de

                          @daniel22_22
                          Nu cred că pe forumul asta cineva ia de rău o postare și nici nu o te atace nimeni pentru ceea ce crezi.
                          Este clar că pe tronsonul asta ca și pe tronsonul 2 o sa ne așteptăm la întârzieri serioase. Studiul de fezabilitate a fost cum a fost. Nu a făcut nimeni foraje in zona muntoasa, se știa deja. Constructorul și-a asumat niste riscuri, schimbări de proiect vor apare și este normal sa fie plătite de beneficiar atâta vreme cât sunt justificate. Ca și extensiile de timp, atâta vreme cât constructorul dovedește că are mobilizarea prevăzuta in contract.
                          Dar dacă Mapa vine cu 400 de oameni să facă cel mai complex tronson de autostradă atunci am niste dubii cu privire la voința/capacitatea lor de a termina contractul.

                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                          • First post
                            Last post