@vancouver De acord complet cu ce spui despre Ciurea. Este toxic, și eu mi-am luat “ban” pentru ca susțineam prioritatea A8 in raport cu Comarnic Brasov, și mai stiu și alți useri banati pe motive similare.
Legat de Horațiu însă eu sunt circumspect. Dincolo de mesajele echilibrate, am sesizat de prea multe ori un ton arogant și nejustificat în comunicarea publică a unuia care clamează ca vrea să facă politică altfel. Mai mult, trage numai și numai pentru Ardeal și zona Sălajului, dovadă chiar cele mai recente OIL date zilele astea pentru Poarta Sălajului Nușfalău și nodul de la Românași. În timp ce la adresa Moldovei de exemplu are numai … contra argumente. Și o antipatie pe care nu o ascunde deloc. Ceea ce e foarte trist pentru unul care ajunge în funcție prin intervenții la cel mai înalt nivel .
Mesaje
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@fulgernc Din pacate, prea mult timp API a corespuns crizelor si ifoselor acestui Ciurea, respectiv intereselor politice ale unor tipi care dupa ce au fost la minister ca ministri sau secretari de stat, au scuipat de sus si cu bolta, plini de aroganta, pe tot ce nu era de acord cu ei.
Eu unul am fost interzis pe acel forum dupa ce am intrebat de dublul standard pe care il aplica acel individ autointitulat Monarch care jigneste fara discernamant pe oricine nu este de acord cu el. -
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@vancouver Niste puturoși angajați la DRDP Iași de incompetentul și politrucul Laicu, pe salarii de comunicatori. Ce filmare e asta din teren? Au ridicat drona 2 minute ca să arate ce? Ca sunt 3 camioane la lucru? Halal profesionalism, noroc de pasionații de drone și cei din asociațiile de infrastructură din zona Moldovei care vor autostrăzi mai repede decât sunt dispuși să muncească cei din CNAIR.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@vm75 Si la Bârlad au așteptat cu deschiderea VO cât sa o inaugureze în campania electorală. Au făcut scandal oamenii pe bună dreptate, au sărit și oengistii de la Moldova vrea autostradă și până la urmă au dat în trafic fără niciun fel de inaugurare. Așa mare a fost supărarea ca nu a mai venit nici unul din mai marii zilei la deschidere, iar la un an și ceva de atunci spațiile de servicii care sunt gata sunt tot nedate în folosință.
Poate așteaptă pur și simplu să meargă lumea cu furcile să deblocheze intrarea în parcări.Probabil și pe lotul ăsta se va ajunge tot la măsuri extreme de la exasperarea oamenilor care văd ca lotul e gata și ăștia încă se cacaie cu hârtiile
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@WSrc1 Nu inteleg de ce il preiei pe individul ala de la DX, cand sursa originala este Stefan Etves, dupa cum se vede si in imagini... Am ajuns sa alegem copia in detrimentul originalului...
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@WSrc1 Poate totusi nu ajungem acolo. Probabil ca trebuie sa refaca testele statice si dinamice, desi ultimele facute aratau ca lucrurile sunt in ordine.
Mare problema este nesimtirea lui Pistol si a comunicatorilor din CNAIR, care lasa in coada de peste un subiect atat de important. Inteleg ca DNA il cauta pentru niste apartamente luate ciubuc, dar Pistol nu e pe persoana fizica acolo, nu inteleg de ce Bolojan nu reactioneaza. -
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Mi-a zis o pasarica din zona proiectantului ca sunt emotii mari la reluarea testelor, nu mi-a dat detalii. Oare cat ar dura daca efectiv podul asta ar trebui refacut de la 0?
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@hummingbird Decizia din instanță e pentru expropriere completă a căminului de bătrâni din câte am înțeles.
-
RE: Cârcoteala de pe drum
@Duta-C Si Adrian Năstase era arogant, dar față de Horațiu Cosma, Năstase se baza pe intelect, experiență și ceva mai multă cunoaștere.
Horațiu și Tanasa Scatiu de la USR Iași sunt exponenții noului val de politicieni, care urăsc pe toată lumea înainte să învețe ce este respectul. -
RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut
Asta era de pe un canal de Telegram facuta pe lotul turcilor Nurol de la Acatari, stie cineva ce reprezinta?

-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@DEx-Focșani-Cta Si aici ai aparut cu intoxicările tale? Urechișții și purtătorii de vorbe care induc în eroare nu ar trebui să aibă dreptul să mai propage minciuni în spațiul public fără consecințe.
Ai mai scris și ca UMB e gata, nu mai lucrează și uite câtă dreptate ai avut! -
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@twinsen După turnarea plăcii de beton a tablierului, ai nevoie de minim 7 zile pentru o întărire care să permită lucrări ușoare, dar pentru încărcare structurală se recomandă 28 de zile (maturarea betonului).
Apoi urmează hidroizolația, asfaltarea, rosturile de dilatație, parapete, marcaje. Deci teoretic este timp, asa cum a explicat si mai tehnic Vancouver. Iar informatiile mele din tabara turcilor sunt ca se vor incadra in final de noiembrie, daca vremea va fi rezonabila.
-
RE: Cârcoteala de pe drum
@MihaiD Să știi ca exact la asta m-am gândit și eu. Este tiparul și lexicul lui. Dar dacă este așa, sincer mi-e milă de patologia monarhului și de cei care trebuie să îl suporte, ar fi foarte trist…
Altfel, este efectiv deranjant cum un individ arțăgos și cu derapaje de limbaj se aruncă și inundă cu inepții și provocări agresive un topic altfel interesant legat de A7, în care aruncă cu tot felul de invective și troleaza în continuu cu “jos voturile” mai mulți useri in decurs de cateva ore.
În loc să discutăm despre A7, un singur ins a deturnat complet discuțiile despre deschiderea de mâine. Probabil vrea să ducă acest forum în derizoriu, pe fondul scăderii PUM si a părăsirii lui în favoarea AsCoRo. -
RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut
@vancouver Au fost și cei de la UMB în teren, ne-am intersectat cu ei.
-
RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut
@vancouver Barbier zicea ca bugetul CNAIR pe 2025 inca nu este aprobat, prin urmare s-a epuizat acel 8% din ce s-a executat anul trecut. O mare mizerie tăcerea asta fără sfârșit a incompetentului care astăzi este ministru, probabil e mai slab decât Cuc.
-
RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut
@Adrianb1 Eu ma refeream la tarile din UE, pentru ca ala este dpmdv actualul standard de civilizatie.
Altfel, cred ca avem o diferenta de viziune - tu esti genul care vrea sa strângă bani 10 ani sa își ia televizor, eu sunt genul care împrumută, isi ia televizor și plătește o dobândă pe 10 ani pentru acel împrumut, dar se foloseste de el in toți acei 10 ani și în plus este și mai informat. -
RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut
@Adrianb1 Așa pare, par a fi fundațiile unor clădiri.
Mulțumesc! -
RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut
De pe celălalt forum aflăm ca UMB și-a făcut stație de sortare pe A8 la Vânători jud Neamț, poate și-au dat seama ca au contract și au rămas în urma.

-
RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut
Păi de ce ar mai face treaba dacă știu ca nu vor fi plătiți?
Eu cred ca vor continua pe A8 cu lucrările care nu mai au necesitate pe A7, gen terasamente -
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@mike_us De acord cu acest punct de vedere, singura mea dilema este daca problema este la statul roman care nu ar asigura plati, sau la capacitatea UMB de a genera situatii de lucrari si facturi conforme la plata (se stie ca Umbrarescu nu prea pune pret pe "oamenii de la birouri" in raport cu cei care fac productie).
@SwatKat - daca pana anul asta sursele de finantare veneau din bani PNRR care erau imprumuturi, acum vorbim de bani 100% nerambursabili, cu conditia ca lucrarile sa fie gata in august 2026. De aici si presiunea resimtita de toata lumea (inclusiv de noi, cei care urmarim fenomenul) legat de capacitatea UMB de lucru se percepe altfel.