Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A7 Ploiești - Bacău - Suceava

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI
    2.4k Mesaje 92 Posters 728.5k Vizualizări 11 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • vancouverV Deconectat
      vancouver
      ultima editare de

      Redacția  /  sept. 17  /  Știri

      Asociația Construim România cere autorităților să spună când va fi deschis lotul 2 Mizil - Pietroasele al autostrăzii A7 Ploieşti – Buzău: Autorităţile refuză deschiderea unei autostrăzi finalizate!

      Asociația Construim România cere autorităților să spună când va fi deschis lotul 2 Mizil - Pietroasele al autostrăzii A7 Ploieşti – Buzău: Autorităţile refuză deschiderea unei autostrăzi finalizate!

      Asociația Construim România cere autorităților să spună când va fi deschis lotul 2 Mizil - Pietroasele al autostrăzii Ploieşti – Buzău. Acesta este,

      Railway fan. But motorways have to be done first!

      R 1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
      • D Deconectat
        DoubleOG
        ultima editare de

        Eu nu înțeleg hate-ul la adresa UMB. Până acum a livrat, nu au fost probleme, iar sumele venite din UE sunt reinvestite în mare parte în țară (salarii, impozite pe venit și dividende), comparativ cu o firmă din Austria sau Turcia, unde o parte din profituri se duc în țara de origine.

        daniel22_22D 1 Reply Last reply Răspunde Citează 6
        • M Deconectat
          mihai @FMFM
          ultima editare de mihai

          @FMFM problema cu Aktor a fost faptul ca lucrurile stagnau in teren, dupa ce firma trecuse la mustata pe langa faliment. Iar apoi noul proprietar, Intrakat, anunta cu surle si trambite tot felul de termene de finalizare fanteziste, din care in mod firesc n-au fost respectate. Iar la final lucrurile inghetasera aproape total in santier. Mai tinem minte de exemplu ca le-a luat o vesnicie sa primeasca aparatele de reazem la pasajul peste M100, ori ca le-a luat o vesnicie sa instaleze rosturile de dilatatie la care au lucrat cateva luni cu o singura echipa.

          Despre asta era critica Aktor, nu despre intarzierea propriu-zisa.

          In cazul UMB, pentru moment, se vede progres semnificativ pe multe santiere (A0, A7 Focsani - Bacau, A3 Zimbor - Poarta Salajului), in vreme ce doar unele sunt incetinite/abandonate temporar, din motive mult mai rezonabile. De exemplu A3 Nadaselu - Mihaiesti n-are nici-un sens sa fie finalizat inainte de viaductele Ozaltin, iar intarzierea finalizarii simultane da, usureaza sarcina bugetara.

          Apoi, pe A3 Zimbor - Poarta Salajului, la Dealul Zimbor solutia tehnica s-a schimbat de cel putin doua ori. Ultima a fost reducerea pantei si adaugdarea a inca 3 randuri de ziduri de sprijin din piloti forati cu grinda de coronament. O astfel de lucrare lungeste termenul de finalizare. Iar lucrarea acolo a fost colosala.

          In paranteza fie spus, ce face UMB la Zimbor este fix ceea ce este obligatoriu sa se faca si la Aciliu, inainte ca dealul sa cada peste A1.

          Apoi, spre deosebire de Aktor, este placut surprinzator ca UMB continua sa fie concentrata pe santiere unde finalizarea lucrarilor nu va aduce imediat si o inaugurare, asa cum e A0 N4.

          Deci, fara sa fie vorba de scuze, situatia Aktor nu este in niciun fel comparabila cu cea a UMB.

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 7
          • R Deconectat
            Romulus @vancouver
            ultima editare de

            @vancouver ar fi bine sa distribuim cât mai mulți comunicatul acesta pe rețelele proprii.

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
            • vancouverV Deconectat
              vancouver
              ultima editare de

              UMB este la ani lumina fata de Aktor. Aktor a avut cate un singur santier extrem de usor si a lucrat ca o cizma, si pe A10 si pe A0. UMB are multe loturi concomitent, unele semnificativ mai grele. Si lucreaza foarte bine pe o parte din ele si deloc sau slab pe altele. Aktor nu a lucrat nicaieri bine. Nici macar mediocru, gen Pizza nu au lucrat vreodata. Tot ce e bun la Aktor este calitatea suprafetei de rulare, nu prea am auzit de probleme in timp.

              Railway fan. But motorways have to be done first!

              F 1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
              • F Deconectat
                FMFM @vancouver
                ultima editare de

                @vancouver @mihai
                Cu siguranta diferenta este enorma intre cele 2 companii din toate punctele de vedere, dar ceea ce voiam sa punctez este cat de diferit vede societatea efectul final , intarzierile in cazul de fata, intre 2 constructori.
                Faptul ca unul a supracontractat si nu face fata, celalalt ca nu a avut cash-flow sau resurse de orice natura, toate se transpun in intarzieri care ne afecteaza pe noi, beneficiarii finali ai lucrarii.

                Din pacate cei care se plang de accidentele de pe DN sunt aceeasi care accepta cu capul plecat ca autostrada este la sub 50% executie cu cateva luni inainte de termenul contractual si vin cu scuze greu de inteles.

                M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                • daniel22_22D Conectat
                  daniel22_22 @DoubleOG
                  ultima editare de

                  @DoubleOG Pentru ca USR + UMB nu este egal LOVE

                  D 1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                  • D Deconectat
                    DoubleOG @daniel22_22
                    ultima editare de DoubleOG

                    @daniel22_22 si eu sunt membru de partid in USR, nu cred ca e o generalizare benefica.

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                    • M Deconectat
                      mihai @FMFM
                      ultima editare de mihai

                      @FMFM a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:

                      Din pacate cei care se plang de accidentele de pe DN sunt aceeasi care accepta cu capul plecat ca autostrada este la sub 50% executie cu cateva luni inainte de termenul contractual si vin cu scuze greu de inteles.

                      Probabil aici e diferenta de perceptie: eu nu mai numar printre cei care cred ca autostrazile se construiesc pentru reducerea numarului de accidente.

                      Da, autostrazile aduc prin design o circulatie mai predictibila, deci mai sigura. Dar nu acesta e scopul lor constructiv. Scopul constructiv al autostrazilor este creeze coridoare rapide pentru marfa. Restul beneficiilor (cresterea sigurantei, transportul oamenilor etc.) sunt colaterale.

                      Daca in Romania se moare pe drumurile nationale, asta nu e din cauza lipsei autostrazilor, ci din cauza lipsei educatiei si a masurilor de preventie. Ori educatia nu se face cu autostrazi.

                      Am spus-o si o mai repet: intarzierile de cateva luni sau chiar de cativa ani la constructia unei autostrazi sunt complet nesemnificative pentru durata de viata de +100 de ani a unei autostrazi. Si tocmai, din cauza acestei durate de viata lungi e important ca lucrarea sa fie de calitate, nu rapida.

                      Noi criticam intarzierile cand sunt absurde si nejustificate, asa cum e acum absurdul situiatiei celor 41km din A7 Mizil - Buzau, perfect utilizabila, dar mentinuta inchisa circulatiei din cauza catorva suduri lipsa.

                      Daca Aktor zicea ca intarzie A0 S3 cu 2 ani pentru ca trebuia sa supra-consolideze un deal precum Zimbor, perfect: consolideaza-l cum trebuie. N-avem nevoie de-un nou Aciliu pentru ca dam carnet de conducere unor needucati lipsiti de spirit de conservare. Numai ca pe A0 nu a existat niciun deal precum Aciliu sau Zimbor. Ci o lucrare unde constructorul s-a impiedicat singur.

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 11
                      • T Deconectat
                        trismegistul @vancouver
                        ultima editare de

                        @vancouver De acord complet cu ce spui despre Ciurea. Este toxic, și eu mi-am luat “ban” pentru ca susțineam prioritatea A8 in raport cu Comarnic Brasov, și mai stiu și alți useri banati pe motive similare.
                        Legat de Horațiu însă eu sunt circumspect. Dincolo de mesajele echilibrate, am sesizat de prea multe ori un ton arogant și nejustificat în comunicarea publică a unuia care clamează ca vrea să facă politică altfel. Mai mult, trage numai și numai pentru Ardeal și zona Sălajului, dovadă chiar cele mai recente OIL date zilele astea pentru Poarta Sălajului Nușfalău și nodul de la Românași. În timp ce la adresa Moldovei de exemplu are numai … contra argumente. Și o antipatie pe care nu o ascunde deloc. Ceea ce e foarte trist pentru unul care ajunge în funcție prin intervenții la cel mai înalt nivel .

                        vancouverV 1 Reply Last reply Răspunde Citează 7
                        • vancouverV Deconectat
                          vancouver @trismegistul
                          ultima editare de

                          @trismegistul Posibil sa ai dreptate. O sa urmaresc aceste aspecte.

                          Railway fan. But motorways have to be done first!

                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                          • DEx Focșani-CtaD Deconectat
                            DEx Focșani-Cta @mihai
                            ultima editare de

                            @mihai am impresia că atenționezi pe cine nu trebuie. Fii mai atent cine are o problemă cu mine, că invers chiar nu am nici o treabă cu nimeni. Intru aici doar fiindcă primesc link, nu am nevoie ca eu un necunoscut, să impresionez alți necunoscuți.
                            PS: cu următoarea ocazie când respectivul mă mai persifleaza fără să îl bag în seamă, o să scot Vasluiul la suprafață și aia e. Însă sper totuși că voi cu câțiva trolli, puteți să țineți în frâu discutiile, așa cum și eu reușesc cu atâția urmăritori pe o pagină la liber.

                            M 1 Reply Last reply Răspunde Citează -10
                            • M Conectat
                              MihaiD @DEx Focșani-Cta
                              ultima editare de

                              @DEx-Focșani-Cta asta cu „la liber” las-o jos. Ți s-a atras acolo atenția că minți, dacă minți nu se poate reformula, minciuna e minciună, continuarea nu a fost recunoașterea minciunii, ci block. Ideea e să nu dai lecții de bună purtare acasă la o gazdă primitoare și, în general, nici lecții, dacă nu ești pregătit să le și primești.

                              S 1 Reply Last reply Răspunde Citează 9
                              • S Deconectat
                                sts @MihaiD
                                ultima editare de

                                @MihaiD salutare tuturor. hei ce se intampla aici ? aici nu suntem pe PUM sa ne luam gatul.
                                vancouvar ... te rog intervine , trebuie sa ne respectam.
                                multumesc

                                1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                                • M Deconectat
                                  mihai
                                  ultima editare de mihai

                                  Cu regret, desi nu ne sta in fire si nu ne dorim sa facem din asta o regula, am fost nevoiti sa restrictionam pentru 30 de zile accesul lui @DEx-Focșani-Cta. Motivul principal este tonul repetat inadecvat cu conduita de dialog pe care ne-o dorim pe acest forum, in ciuda multiplelor avertismente.

                                  Speram ca cele 30 de zile de suspendare sa fie un sfetnic bun si la finalul lor sa revina printre noi cu o atitudine mai putin contondenta.

                                  S 1 Reply Last reply Răspunde Citează 16
                                  • S Deconectat
                                    SwatKat @mihai
                                    ultima editare de

                                    @mihai : nu e niciun regret. S-a ajuns de prea multe ori ca libertatea de exprimare sa fie atat de prost inteleasa si pervrtita de multi dupa bunul plac.
                                    O societate se construieste si cu corectii aplicate corespunzator...

                                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 10
                                    • vancouverV Deconectat
                                      vancouver
                                      ultima editare de

                                      De pe harta Cestrin, progresul lucrarilor pe A7 la final de august 2025:

                                      A7 august 2025.png

                                      Harta Cestrin este aici: https://cestrin.maps.arcgis.com/apps/webappviewer/index.html?id=210f9dcdbeaf48349e3ed19e92ee2f19

                                      Railway fan. But motorways have to be done first!

                                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 9
                                      • P Deconectat
                                        PaulS
                                        ultima editare de

                                        Autostrada A7 | Focșani-Bacău Lot 2 | Lucrări în zona Domnești-Târg | 18.09.2025 | UMB
                                        SkyScraper Ro

                                        Autostrada A7 | Focșani-Bacău Lot 2 | Lucrări în zona Domnești-Târg | 18.09.2025 | UMB
                                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                                        • vancouverV Deconectat
                                          vancouver
                                          ultima editare de vancouver

                                          A7 Mizil Pietroasa finalizat

                                          Nu este presiune publica, pentru ca lumea efectiv nu stie ca lotul este chiar 100% finalizat si ne opintim in niste maruntisuri, care si alea NU SUNT OBLIGATORII, ci expertul italian a zis ca eclisele suplimentare care se pun acum sunt OPTIONALE. Recomandate pentru rezistenta in timp si atat.

                                          Pe langa asta macar pentru autoturisme se poate deschide. La o greutate proprie de 5.000 de tone a tablierului si de 1.000 de tone a camioanelor care ar putea sta teoretic pe pod in caz de ambuteiaj, cele 100-150 de tone de la masini mici bara la bara pe ambele cai sunt ca o furnica pe un copac. ZERO.

                                          Podul este proiectat pentru o incarcare utila de 1000 de tone de camioane si noi nu lasam nici macar 100 de tone masini mici pe el. Penibil.

                                          Railway fan. But motorways have to be done first!

                                          R 1 Reply Last reply Răspunde Citează 15
                                          • R Deconectat
                                            Romulus @vancouver
                                            ultima editare de Romulus

                                            @vancouver am scris acu vreo 2 săptămâni la postarea de pe Facebook a dn-ului deputat că nu e vorba de niciuna din pasarelele menționate ci de podul de peste râul Sărata. A răspuns că i s-a mai spus despre el dar că nu a văzut niciun muncitor acolo.

                                            Una peste alta, mai sunt vești noi din teren legate de stadiul finalizării lucrărilor? Au adaptat schițele după cum dorea proiectantul? S-a mai avansat cu ceva?

                                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 7
                                            • First post
                                              Last post