Pot spune doar atât: verificările de calitate nu sunt opționale, nici la UMB, nici la alți constructori. Ele sunt obligatorii prin legislație – și se fac înainte, în timpul, dar mai ales înaintea recepției la terminarea lucrărilor.
UMB a avut într-adevăr câteva probleme punctuale la asfaltare (ca orice constructor mare, fie el din România sau Vest), dar diferența este că și le-au asumat și le-au remediat rapid, exact cum prevede contractul. Asta văd și aici: lucrează la remedieri, ceea ce este normal și în interesul proiectului.
Faptul că unii „filozofează” tendențios despre camioane goale, recepții contestate sau teorii bizare nu înlocuiește realitatea:
- UMB a ridicat standardul de calitate în infrastructura rutieră din România.
- Remedierile fac parte din proces. Constructorul este obligat să le facă înainte de recepție.
- Tocmai asta se întâmplă acum: se lucrează în timp util, pentru ca recepția să fie conformă.
Pe scurt: mai puțină conspirație, mai multă informație tehnică.
Informații de pe șantier: „Noi în două zile suntem gata!” – Buzoienii.ro
