De la Leliana Tour:
Best posts made by WSrc1
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
A venit și anunțul de la CNAIR în urmă cu puțin timp
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Informații din șantier:
Primii angajați Nurol întâlniți (români, nu turci) au confirmat deschiderea de vineri: „Noi știam că azi trebuia să se facă deschiderea, dar s-a amânat pentru vineri”. În preajma nodului dintre A7 și E85, un camion descărca în vecinătatea celor două drumuri fotografiate mai sus asfalt răzuit, iar un autogreder îl nivela.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Deschidere în curând la podul peste râul Buzău. E gata, circulă începând de acum:
Circulație dedchisă pe Podul peste râul Buzău (1,36 km) și în Nodul rutier Buzău Est, cu conexiuni la DN2B prin sensuri giratorii.
Proiectul face parte di Autostrada Moldovei (A7) și este esențial pentru conectivitatea rutieră dimtre Moldova celelalte regiuni din sudul vestul României.
Lucrările la pod au fost executate de Asocierea SA&PE Construct – Spedition UMB – Tehnostrade, cu o valoare de peste 689 milioane lei (fără TVA).
Nodul rutier Buzău Est a fost construit de Asocierea Nurol – Makyol. -
RE: A0 și DNCB, centuri București
Yo Carmen: Autostrada A0 - De la Nodul A1 până la intersecția cu E81| 10 iulie 2025
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@mihai a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:
Paleta de solutii e foarte larga:
- Deschiderea traficului cu receptie a podului, ca si cand lucrarea e finalizata corect. Desi posibila, solutia e improbabila.
- Deschiderea traficului fara receptia podului, cu monitorizare pe cheltuiala constructorului. Riscul e minim, pentru ca testele podului au fost trecute cu succes. Problema e doar cum se va comporta podul sub trafic
- Aplicarea de solutii suplimentare de consolidare, care insa ar intarzia deschiderea traficului pentru alte cateva saptamani.
- Deschiderea traficului fara receptie, cu circulatie alternativa pe cate un fir al podului, in timp ce celalalt fir este consolidat.
Deși soluția 2 (deschiderea traficului fara receptia podului, cu monitorizare pe cheltuiala constructorului) este fiabilă și echilibrată, recomandarea realistă ar fi totuși soluția 3:
Aplicarea de solutii suplimentare de consolidare înainte de deschidere traficului.
- Testele au fost trecute, iar riscul structural pare redus.
- Monitorizarea constantă ar permite reacții rapide dacă apar probleme, fără a bloca circulația.
Este o soluție deja aplicată în alte cazuri europene și ar preveni blocajele inutile pe A7. Condiția e clară: asumarea contractuală de către constructor a monitorizării și intervenției imediate în caz de nereguli.
Important este să nu se repete (să repetăm) situații precum cea de la Podul Luțca (Neamț), unde consolidările repetate au eșuat, iar lipsa unei soluții clare a dus în final la prăbușire în iunie 2022.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Ceva vesti pe Lotul 2 Coni-Trace
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
În urma ridicării restricțiilor azi, de la ora 16:00, între km 9+808 – km 21+000 pe Lotul 1 (Dumbrava–Mizil), circulația se desfășoară în regim de autostradă pe cei 21 km. Între timp, lucrările pentru Lotul 2 (Mizil–Pietroasele, ~28 km, executate de asocierea de româno-bulgari Coni‑Trace) continuă intens – la km38 - în curs de remediere, punți și asfalt pe segmente majore în proporție de 99%.
Acum că restricțiile pe Lotul 1 (Dumbrava–Mizil) au fost ridicate, chiar de joi la ora 16:00, de ce nu se deschide și Lotul 2 (Mizil–Pietroasele) în curând, realizat de asocierea de constructori Coni‑Trace? Structura e deja prezentă – asfalt, pasaje, rămâne problema la km38 etc. – iar o deschidere rapidă ar da șoferilor o autostradă reală de 50 km, fără a depinde de tergiversarea Lotului 1.
Latest posts made by WSrc1
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@fulgernc Suntem în august 2025 și Lotul 2 Ploiești – Buzău încă nu e deschis. Podul de la km 38 peste râul Sărata pare să fi blocat totul – mereu au fost probleme la suduri, reparații, întârzieri. Deși restul lotului pare gata, „zona asta a tras totul în jos”, adică „aici este punctul slab, care compromite proiectul”. Încă un exemplu de proiect aproape terminat, dar a fost ținut pe loc de greșeli tehnice și lipsa de control tehnic.
Extras de imagini filmate de pe YouTube, vizualizat pe mobil. Sursa: filmare CONI-TRACE – Autostrada A7, Lot 2, pod km 38 – august 2025.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@vancouver ceva vești despre A7 Lotul 2 Trace?
-
RE: Centuri rutiere
Aveți idee când se va da drumul circulației pe Centura Nord Focșani? Mă refer la porțiunea care face joncțiunea cu E85/DN2D – sensul giratoriu pare finalizat, dar încă nu avem certitudinea că e deschis traficului.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Chiar s-a dat drumul la Centura de Nord a Focșaniului?
Ceea ce vedeți pe imagine de captură:
-
RE: Siguranță rutieră, accidente, legislație
HAIDEȚI SA ALUNGAM MORTEA PRIN PREVENȚIE!