@mihai Cred ca pasajul respectiv e inainte de nodul Tisita. Inca se poate deschide A7 intre Tisita si Adjud. Cand am vazut filmarea aseara chiar mi-am imaginat ca inca ar fi posibila deschiderea intre Focsani si Adjud, insa aceasta relocare neinceputa blocheaza practic orice speranta. UMB s-a chinuit mult cu relocarea si pe centura Focsani, asa ca slabe sanse sa se miste mai repede aici. E trist ca se fac in curand 3 ani de la semnarea contractului si relocarea utilitatilor nici macar nu a inceput in aceasta zona. Sau poate nu s-a fortat, ca sa existe motiv de amanare a termenului de finalizare...
Best posts made by vm75
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Daca se muta LEA de la Tisita pana pe 15 octombrie, sunt sanse pentru decembrie pe Focsani-Adjud. Mie mi se pare foarte complicat nodul Adjud, unde avem trecere CF si giratoriu suspendat deasupra autostrazii si zid de biscuiti pe ambele parti ale autostrazii. Se vede in ultima filmare a lui Raducu ca au montat grinzile pe doua deschideri peste CF, dar culeile par neterminate iar zidurile de biscuiti merg foarte greu. Din amintirile mele, Strabag la DNCB-Mogosoaia avansa cu un rand de biscuiti pe saptamana, atunci cand s-au mobilizat mai bine. UMB se misca greu si la Cernica la rampele cu biscuiti. Cu siguranta pot accelera cand va fi cazul, dar pana acum merg tare greu. Poate asteapta sa vina Imparatul sa le zica: "Biscuiti, ostenii mei!"
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Se lucreaza la Mizil la giratoriul estic al viitoarei centuri. Se circula la semafor, ieri erau cozi uriase pe DN1A, in special pe sensul Buzau-Mizil. Am avut un drum la Buzau iar la intoarcere m-a bagat Waze pe la Vintileanca, pe DJ si am iesit la Baba Ana dupa multe ocolisuri. Este aberant ca nu se deschide lotul Trace macar pentru autoturisme. Ma tem insa ca functionarul roman va invinge si se va deschide doar dupa ce se vor fi acoperit de hartii.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Am trecut si eu sambata prin zona, inca se circula normal pe DN. Cele doua foreze pareau pregatite de actiune, probabil azi vor incepe lucrul. Devierile au niste racorduri foarte stranse la conectarea cu DN2, ma astept sa apara cozi la orele de varf.
In alta ordine de idei, se lucra sustinut pe toate podurile si pasajele vizibile din DN2. Seara la intoarcere, dupa ora 18, inca erau multi muncitori pe poduri. Sa speram ca prezenta lui Bolojan a adus ceva liniste financiara pentru UMB si acum se pot concentra pe salvarea situatiei intre Focsani si Adjud. La cum arata situatia structurilor la nord de Bacau, pare greu de finalizat tot pana in august 2026. Pe Buzau-Focsani inca sunt mobilizate resurse semnificative pentru finalizarea spatiilor de servicii si pentru ceva lucrari in afara corpului autostrazii. Daca PNRR cere 100% finalizare pana in august 2026, nu prea vad cum s-ar putea incadra cu toate lucrarile. -
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Arata bine Focsani-Adjud. Pana la sfarsitul lui octombrie vor termina tot cu exceptia celor 4 poduri mari (Garoafa-Canal, Putna Seaca, Tisita si Trotus) si a zonei din nodul Tisita care e afectata LEA. Daca pana atunci incepe si mutarea stalpilor, sunt sanse pentru Focsani-Adjud inainte de Craciun. Ar trebui sa incepem sa vedem asfalt si mai ales structuri iesite din pamant si la nord de Adjud. Sunt cateva pasaje mari inainte de Bacau peste CF, apoi traversarea DN2 si CF la Filipesti si podul peste Moldova. Toate sunt in stadiu incipient si acolo se va juca deschiderea Adjud-Roman.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@vancouver, multumim pentru plan.
Vestea buna e ca dupa ce termina suprabetonarea si pentru pasajul din mijloc s-ar putea deschide si lotul 2 cu aceasta improvizatie. Se vor forma cozi inainte de giratoriul principal, dar cred ca e fezabil.
Vestea proasta e ca va trebui inchisa complet autostrada cand se vor ridica grinzile pe DJ100C si apoi cat timp se va lucra efectiv la predale si suprabetonare (nu imi dau seama daca se poate lucra sub trafic daca se restrange circulatia pe cate o banda).
Intrebarea ar fi acum daca se intentioneaza totusi darea in trafic si a lotului 2 cu aceasta improvizatie sau asteptam pana in februarie. M-as bucura sa se deschida inainte de Craciun, macar pentru cei care au scris triumfatori cu rosu si majuscule ca nu se deschide -
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@trismegistul Nu stiu care e problema, dar nu cred ca e vorba de un simplu aviz, daca in aproape 3 ani nu s-a intamplat nimic. Am mai vazut asa intarzieri la devierile LEA pe A10 lot 1 Pizzarotti la CF Alba Iulia si mai recent la Aktor pe A0, unde devierea cred ca a fost ultima lucrare executata inainte de inaugurare. Speranta mea e ca la Tisita UMB are totusi lucrurile sub control si a pastrat devierea LEA ca pe un as in maneca, iar acum ca lucrurile arata bine pentru deschidere Focsani-Adjud in 2025 vor realiza si devierea.
-
RE: A5 București - Giurgiu + A7BG Ruse - Veliko Tarnovo
Daca tot ai pomenit de Hemus, pun si eu aici o estimare personala a stadiului lucrarilor dintre Boaza (capatul vestic) si Letnitsa (capatul estic). Practic, sunt 80 km aflati in diverse stadii de executie. Cand vor fi gata, drumul spre Sofia se va scurta cu cel putin 30 de minute, pentru ca se va putea intra pe A2 via Kozar Belene - Levski. Estimarile sunt bazate pe filmarile de pe canalele YouTube Eyefromsky si bg_infrastructure.
Relieful seamana mult cu A3, o parte e ca Zimbor-Poarta Salajului (cu multe deblee si viaducte), restul e asemanator cu Chiribis-Biharia (zona plata, putine structuri, lucrari abandonate si reluate dupa multi ani). Din filmari nu pare ca rup norii, dar dupa multi ani exista ceva progres pe toate loturile. Cu mentiunea ca nu stiu cum stau cu finantarea, consider ca intr-un ritm normal de lucru ar putea finaliza totul pana la sfarsitul lui 2027. Lotul 1.2 se va deschide in aceasta toamna. Ar ajuta mult si deschiderea loturilor 2 si 3, pentru ca s-ar face accesul din I-35 Plevna-Lovetsch, insa loturile 2.1 si 3.1 sunt cele mai grele si sunt portiuni neatacate pe ele, asa ca slabe sanse sa fie gata inainte lotului 4.Lot
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
^Revin si eu cu o propunere mai veche: oare nu s-ar putea pastra breteaua respectiva de acces din DN2B Buzau-Spataru in A7 dinspre Buzau? Ar fi cel mai rapid acces spre Bucuresti dinspre centrul orasului. Accesul actual prin nodul Buzau Vest e ori cu trecere prin Spataru ori pe la Hanul lui Tinta, unde exact accesul din Buzau a fost restrictionat la o singura banda in zona 2+1. Iar accesul prin nodul Buzau Est presupune cativa kilometri in plus. Ar fi pacat sa demoleze breteaua, daca tot au facut-o asa frumoasa
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Bine v-am gasit! Mie imi lasa un gust amar aceasta deschidere pana in nodul Mizil. Se va aduce mult trafic dinspre Bucuresti care va fi impins exclusiv prin Mizil (inclusiv pe la trecerea la nivel cu CF500). Ar fi fost mult mai utila solutia propusa de @vancouver cu descarcare la limita loturilor si reintrare in nodul Mizil prin bretele. In acest fel se deschideau ambele loturi si se descarca si traficul de pe A7 la Stalpu atat spre DN2 cat si spre DN2B (si se putea lucra la pasajul pe DJ100C peste A7 cand ar fi venit grinzile). Se vorbeste de inchiderea a trei DJ-uri, dar de fapt unul este deja gata, al doilea ar trebui sa aiba deja toate grinzile sus si s-ar putea suprabetona intr-o saptamana; ar ramane doar cel de la inceputul lotului 2, care ar putea fi ocolit cu solutia lui @vancouver. Sa fim realisti: nu e ok sa inchizi nici macar un DJ, dar sa impingi traficul de pe o autostrada peste o trecere la nivel cu calea ferata si printr-un oras cu strazi inguste iar apoi pe 20 km de DN2B mi se pare iresponsabil.
Latest posts made by vm75
-
RE: A5 București - Giurgiu + A7BG Ruse - Veliko TarnovoUn material de la RuseMedia referitor la autostrada Ruse-Byala-Veliko Tarnovo. Se lucreaza acum pe aprox. 35 km din Byala Bypass (dintre care 28 km autorizati in aceasta vara) si se spera sa se obtina pana in noiembrie AC pentru sectiunea 1 Ruse - Dve Mogli de 40 km. Termenul de finalizare pentru Byala Bypass ar fi jumatatea lui 2028 (2029 pentru toti cei 133 km intre Ruse si Veliko Tarnovo), dar nu par foarte convinsi vorbitorii
Nu sunt multe structuri, cel putin pe Byala Bypass sunt 3-4 viaducte, dintre care unul va fi construit prin metoda cantilever, dar terasamentele sunt foarte inalte (10-12 m) si acum testeaza stabilizarea solului cu ciment. Pana acum s-au miscat foarte incet unde au avut AC in zona Byala, un fel de Mapa la Boita, dar poate si pentru ca nu au avut AC pe tot lotul.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
^Revin si eu cu o propunere mai veche: oare nu s-ar putea pastra breteaua respectiva de acces din DN2B Buzau-Spataru in A7 dinspre Buzau? Ar fi cel mai rapid acces spre Bucuresti dinspre centrul orasului. Accesul actual prin nodul Buzau Vest e ori cu trecere prin Spataru ori pe la Hanul lui Tinta, unde exact accesul din Buzau a fost restrictionat la o singura banda in zona 2+1. Iar accesul prin nodul Buzau Est presupune cativa kilometri in plus. Ar fi pacat sa demoleze breteaua, daca tot au facut-o asa frumoasa
-
RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București
Informatia relevanta din articol este ca fabrica de grinzi va fi instalata (abia) in cursul anului viitor. Cred ca sunt vreo 40 de deschideri de facut a 8 grinzi, deci 320 grinzi de produs. Va fi interesant de vazut cand se monteaza fabrica de grinzi cate benzi de turnare va avea, dar nu cred ca vor reusi sa toarne grinzile si sa le si urce pana in august 2026, cand expira termenul PNRR. Speranta mea era ca vor trage tare cu viaductele si asfaltarile ca sa poata deconta cat mai mult in termenul PNRR, dar nu cred ca va fi asa. Oricum si la tuneluri probabil in cel mai bun caz vor face strapungerile in mai-iunie si apoi mai dureaza si camasuiala macar 6 luni.
-
RE: A5 București - Giurgiu + A7BG Ruse - Veliko Tarnovo
Daca tot ai pomenit de Hemus, pun si eu aici o estimare personala a stadiului lucrarilor dintre Boaza (capatul vestic) si Letnitsa (capatul estic). Practic, sunt 80 km aflati in diverse stadii de executie. Cand vor fi gata, drumul spre Sofia se va scurta cu cel putin 30 de minute, pentru ca se va putea intra pe A2 via Kozar Belene - Levski. Estimarile sunt bazate pe filmarile de pe canalele YouTube Eyefromsky si bg_infrastructure.
Relieful seamana mult cu A3, o parte e ca Zimbor-Poarta Salajului (cu multe deblee si viaducte), restul e asemanator cu Chiribis-Biharia (zona plata, putine structuri, lucrari abandonate si reluate dupa multi ani). Din filmari nu pare ca rup norii, dar dupa multi ani exista ceva progres pe toate loturile. Cu mentiunea ca nu stiu cum stau cu finantarea, consider ca intr-un ritm normal de lucru ar putea finaliza totul pana la sfarsitul lui 2027. Lotul 1.2 se va deschide in aceasta toamna. Ar ajuta mult si deschiderea loturilor 2 si 3, pentru ca s-ar face accesul din I-35 Plevna-Lovetsch, insa loturile 2.1 si 3.1 sunt cele mai grele si sunt portiuni neatacate pe ele, asa ca slabe sanse sa fie gata inainte lotului 4.Lot
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@trismegistul Nu stiu care e problema, dar nu cred ca e vorba de un simplu aviz, daca in aproape 3 ani nu s-a intamplat nimic. Am mai vazut asa intarzieri la devierile LEA pe A10 lot 1 Pizzarotti la CF Alba Iulia si mai recent la Aktor pe A0, unde devierea cred ca a fost ultima lucrare executata inainte de inaugurare. Speranta mea e ca la Tisita UMB are totusi lucrurile sub control si a pastrat devierea LEA ca pe un as in maneca, iar acum ca lucrurile arata bine pentru deschidere Focsani-Adjud in 2025 vor realiza si devierea.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Arata bine Focsani-Adjud. Pana la sfarsitul lui octombrie vor termina tot cu exceptia celor 4 poduri mari (Garoafa-Canal, Putna Seaca, Tisita si Trotus) si a zonei din nodul Tisita care e afectata LEA. Daca pana atunci incepe si mutarea stalpilor, sunt sanse pentru Focsani-Adjud inainte de Craciun. Ar trebui sa incepem sa vedem asfalt si mai ales structuri iesite din pamant si la nord de Adjud. Sunt cateva pasaje mari inainte de Bacau peste CF, apoi traversarea DN2 si CF la Filipesti si podul peste Moldova. Toate sunt in stadiu incipient si acolo se va juca deschiderea Adjud-Roman.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Daca se muta LEA de la Tisita pana pe 15 octombrie, sunt sanse pentru decembrie pe Focsani-Adjud. Mie mi se pare foarte complicat nodul Adjud, unde avem trecere CF si giratoriu suspendat deasupra autostrazii si zid de biscuiti pe ambele parti ale autostrazii. Se vede in ultima filmare a lui Raducu ca au montat grinzile pe doua deschideri peste CF, dar culeile par neterminate iar zidurile de biscuiti merg foarte greu. Din amintirile mele, Strabag la DNCB-Mogosoaia avansa cu un rand de biscuiti pe saptamana, atunci cand s-au mobilizat mai bine. UMB se misca greu si la Cernica la rampele cu biscuiti. Cu siguranta pot accelera cand va fi cazul, dar pana acum merg tare greu. Poate asteapta sa vina Imparatul sa le zica: "Biscuiti, ostenii mei!"
-
RE: Metrou București
@vancouver Oare e corecta harta Economedia, cu viraj dreapta spre Tei? Bdul Pipera e cel care trece pe la OMV Pipera, adica metroul ar trebui sa o ia spre nord de la intersectia dintre Pompeiu si Petricani. S-ar putea face chiar acolo o statie cu acces la un viitor park&ride pe terenul viran de langa Valea Saulei iar inca o statie ar fi dincolo de CF, in zona giratoriului cu Mc Donald's si OMV.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Se lucreaza la Mizil la giratoriul estic al viitoarei centuri. Se circula la semafor, ieri erau cozi uriase pe DN1A, in special pe sensul Buzau-Mizil. Am avut un drum la Buzau iar la intoarcere m-a bagat Waze pe la Vintileanca, pe DJ si am iesit la Baba Ana dupa multe ocolisuri. Este aberant ca nu se deschide lotul Trace macar pentru autoturisme. Ma tem insa ca functionarul roman va invinge si se va deschide doar dupa ce se vor fi acoperit de hartii.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Am trecut si eu sambata prin zona, inca se circula normal pe DN. Cele doua foreze pareau pregatite de actiune, probabil azi vor incepe lucrul. Devierile au niste racorduri foarte stranse la conectarea cu DN2, ma astept sa apara cozi la orele de varf.
In alta ordine de idei, se lucra sustinut pe toate podurile si pasajele vizibile din DN2. Seara la intoarcere, dupa ora 18, inca erau multi muncitori pe poduri. Sa speram ca prezenta lui Bolojan a adus ceva liniste financiara pentru UMB si acum se pot concentra pe salvarea situatiei intre Focsani si Adjud. La cum arata situatia structurilor la nord de Bacau, pare greu de finalizat tot pana in august 2026. Pe Buzau-Focsani inca sunt mobilizate resurse semnificative pentru finalizarea spatiilor de servicii si pentru ceva lucrari in afara corpului autostrazii. Daca PNRR cere 100% finalizare pana in august 2026, nu prea vad cum s-ar putea incadra cu toate lucrarile.