Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare
    1. Acasă
    2. vm75
    V
    Deconectat
    • Profil
    • Îi urmărește pe 0
    • Urmărit de 0
    • Subiecte 0
    • Mesaje 10
    • Grupuri 0

    vm75

    @vm75

    22
    Reputație
    4
    Vizualizări
    10
    Mesaje
    0
    Urmărit de
    0
    Îi urmărește pe
    S-a Înregistrat
    S-a conectat ultima oară

    vm75 Oprește urmărirea Urmărește

    Best posts made by vm75

    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @mihai Cred ca pasajul respectiv e inainte de nodul Tisita. Inca se poate deschide A7 intre Tisita si Adjud. Cand am vazut filmarea aseara chiar mi-am imaginat ca inca ar fi posibila deschiderea intre Focsani si Adjud, insa aceasta relocare neinceputa blocheaza practic orice speranta. UMB s-a chinuit mult cu relocarea si pe centura Focsani, asa ca slabe sanse sa se miste mai repede aici. E trist ca se fac in curand 3 ani de la semnarea contractului si relocarea utilitatilor nici macar nu a inceput in aceasta zona. Sau poate nu s-a fortat, ca sa existe motiv de amanare a termenului de finalizare...

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      V
      vm75
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Se lucreaza la Mizil la giratoriul estic al viitoarei centuri. Se circula la semafor, ieri erau cozi uriase pe DN1A, in special pe sensul Buzau-Mizil. Am avut un drum la Buzau iar la intoarcere m-a bagat Waze pe la Vintileanca, pe DJ si am iesit la Baba Ana dupa multe ocolisuri. Este aberant ca nu se deschide lotul Trace macar pentru autoturisme. Ma tem insa ca functionarul roman va invinge si se va deschide doar dupa ce se vor fi acoperit de hartii.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      V
      vm75
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Daca se muta LEA de la Tisita pana pe 15 octombrie, sunt sanse pentru decembrie pe Focsani-Adjud. Mie mi se pare foarte complicat nodul Adjud, unde avem trecere CF si giratoriu suspendat deasupra autostrazii si zid de biscuiti pe ambele parti ale autostrazii. Se vede in ultima filmare a lui Raducu ca au montat grinzile pe doua deschideri peste CF, dar culeile par neterminate iar zidurile de biscuiti merg foarte greu. Din amintirile mele, Strabag la DNCB-Mogosoaia avansa cu un rand de biscuiti pe saptamana, atunci cand s-au mobilizat mai bine. UMB se misca greu si la Cernica la rampele cu biscuiti. Cu siguranta pot accelera cand va fi cazul, dar pana acum merg tare greu. Poate asteapta sa vina Imparatul sa le zica: "Biscuiti, ostenii mei!" 🙂

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      V
      vm75
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Am trecut si eu sambata prin zona, inca se circula normal pe DN. Cele doua foreze pareau pregatite de actiune, probabil azi vor incepe lucrul. Devierile au niste racorduri foarte stranse la conectarea cu DN2, ma astept sa apara cozi la orele de varf.
      In alta ordine de idei, se lucra sustinut pe toate podurile si pasajele vizibile din DN2. Seara la intoarcere, dupa ora 18, inca erau multi muncitori pe poduri. Sa speram ca prezenta lui Bolojan a adus ceva liniste financiara pentru UMB si acum se pot concentra pe salvarea situatiei intre Focsani si Adjud. La cum arata situatia structurilor la nord de Bacau, pare greu de finalizat tot pana in august 2026. Pe Buzau-Focsani inca sunt mobilizate resurse semnificative pentru finalizarea spatiilor de servicii si pentru ceva lucrari in afara corpului autostrazii. Daca PNRR cere 100% finalizare pana in august 2026, nu prea vad cum s-ar putea incadra cu toate lucrarile.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      V
      vm75
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @vancouver, multumim pentru plan.
      Vestea buna e ca dupa ce termina suprabetonarea si pentru pasajul din mijloc s-ar putea deschide si lotul 2 cu aceasta improvizatie. Se vor forma cozi inainte de giratoriul principal, dar cred ca e fezabil.
      Vestea proasta e ca va trebui inchisa complet autostrada cand se vor ridica grinzile pe DJ100C si apoi cat timp se va lucra efectiv la predale si suprabetonare (nu imi dau seama daca se poate lucra sub trafic daca se restrange circulatia pe cate o banda).
      Intrebarea ar fi acum daca se intentioneaza totusi darea in trafic si a lotului 2 cu aceasta improvizatie sau asteptam pana in februarie. M-as bucura sa se deschida inainte de Craciun, macar pentru cei care au scris triumfatori cu rosu si majuscule ca nu se deschide

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      V
      vm75
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Arata bine Focsani-Adjud. Pana la sfarsitul lui octombrie vor termina tot cu exceptia celor 4 poduri mari (Garoafa-Canal, Putna Seaca, Tisita si Trotus) si a zonei din nodul Tisita care e afectata LEA. Daca pana atunci incepe si mutarea stalpilor, sunt sanse pentru Focsani-Adjud inainte de Craciun. Ar trebui sa incepem sa vedem asfalt si mai ales structuri iesite din pamant si la nord de Adjud. Sunt cateva pasaje mari inainte de Bacau peste CF, apoi traversarea DN2 si CF la Filipesti si podul peste Moldova. Toate sunt in stadiu incipient si acolo se va juca deschiderea Adjud-Roman.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      V
      vm75
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Bine v-am gasit! Mie imi lasa un gust amar aceasta deschidere pana in nodul Mizil. Se va aduce mult trafic dinspre Bucuresti care va fi impins exclusiv prin Mizil (inclusiv pe la trecerea la nivel cu CF500). Ar fi fost mult mai utila solutia propusa de @vancouver cu descarcare la limita loturilor si reintrare in nodul Mizil prin bretele. In acest fel se deschideau ambele loturi si se descarca si traficul de pe A7 la Stalpu atat spre DN2 cat si spre DN2B (si se putea lucra la pasajul pe DJ100C peste A7 cand ar fi venit grinzile). Se vorbeste de inchiderea a trei DJ-uri, dar de fapt unul este deja gata, al doilea ar trebui sa aiba deja toate grinzile sus si s-ar putea suprabetona intr-o saptamana; ar ramane doar cel de la inceputul lotului 2, care ar putea fi ocolit cu solutia lui @vancouver. Sa fim realisti: nu e ok sa inchizi nici macar un DJ, dar sa impingi traficul de pe o autostrada peste o trecere la nivel cu calea ferata si printr-un oras cu strazi inguste iar apoi pe 20 km de DN2B mi se pare iresponsabil.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      V
      vm75
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @trismegistul Nu stiu care e problema, dar nu cred ca e vorba de un simplu aviz, daca in aproape 3 ani nu s-a intamplat nimic. Am mai vazut asa intarzieri la devierile LEA pe A10 lot 1 Pizzarotti la CF Alba Iulia si mai recent la Aktor pe A0, unde devierea cred ca a fost ultima lucrare executata inainte de inaugurare. Speranta mea e ca la Tisita UMB are totusi lucrurile sub control si a pastrat devierea LEA ca pe un as in maneca, iar acum ca lucrurile arata bine pentru deschidere Focsani-Adjud in 2025 vor realiza si devierea.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      V
      vm75

    Latest posts made by vm75

    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @trismegistul Nu stiu care e problema, dar nu cred ca e vorba de un simplu aviz, daca in aproape 3 ani nu s-a intamplat nimic. Am mai vazut asa intarzieri la devierile LEA pe A10 lot 1 Pizzarotti la CF Alba Iulia si mai recent la Aktor pe A0, unde devierea cred ca a fost ultima lucrare executata inainte de inaugurare. Speranta mea e ca la Tisita UMB are totusi lucrurile sub control si a pastrat devierea LEA ca pe un as in maneca, iar acum ca lucrurile arata bine pentru deschidere Focsani-Adjud in 2025 vor realiza si devierea.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      V
      vm75
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Arata bine Focsani-Adjud. Pana la sfarsitul lui octombrie vor termina tot cu exceptia celor 4 poduri mari (Garoafa-Canal, Putna Seaca, Tisita si Trotus) si a zonei din nodul Tisita care e afectata LEA. Daca pana atunci incepe si mutarea stalpilor, sunt sanse pentru Focsani-Adjud inainte de Craciun. Ar trebui sa incepem sa vedem asfalt si mai ales structuri iesite din pamant si la nord de Adjud. Sunt cateva pasaje mari inainte de Bacau peste CF, apoi traversarea DN2 si CF la Filipesti si podul peste Moldova. Toate sunt in stadiu incipient si acolo se va juca deschiderea Adjud-Roman.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      V
      vm75
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Daca se muta LEA de la Tisita pana pe 15 octombrie, sunt sanse pentru decembrie pe Focsani-Adjud. Mie mi se pare foarte complicat nodul Adjud, unde avem trecere CF si giratoriu suspendat deasupra autostrazii si zid de biscuiti pe ambele parti ale autostrazii. Se vede in ultima filmare a lui Raducu ca au montat grinzile pe doua deschideri peste CF, dar culeile par neterminate iar zidurile de biscuiti merg foarte greu. Din amintirile mele, Strabag la DNCB-Mogosoaia avansa cu un rand de biscuiti pe saptamana, atunci cand s-au mobilizat mai bine. UMB se misca greu si la Cernica la rampele cu biscuiti. Cu siguranta pot accelera cand va fi cazul, dar pana acum merg tare greu. Poate asteapta sa vina Imparatul sa le zica: "Biscuiti, ostenii mei!" 🙂

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      V
      vm75
    • RE: Metrou București

      @vancouver Oare e corecta harta Economedia, cu viraj dreapta spre Tei? Bdul Pipera e cel care trece pe la OMV Pipera, adica metroul ar trebui sa o ia spre nord de la intersectia dintre Pompeiu si Petricani. S-ar putea face chiar acolo o statie cu acces la un viitor park&ride pe terenul viran de langa Valea Saulei iar inca o statie ar fi dincolo de CF, in zona giratoriului cu Mc Donald's si OMV.

      postat în BUCURESTI
      V
      vm75
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Se lucreaza la Mizil la giratoriul estic al viitoarei centuri. Se circula la semafor, ieri erau cozi uriase pe DN1A, in special pe sensul Buzau-Mizil. Am avut un drum la Buzau iar la intoarcere m-a bagat Waze pe la Vintileanca, pe DJ si am iesit la Baba Ana dupa multe ocolisuri. Este aberant ca nu se deschide lotul Trace macar pentru autoturisme. Ma tem insa ca functionarul roman va invinge si se va deschide doar dupa ce se vor fi acoperit de hartii.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      V
      vm75
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Am trecut si eu sambata prin zona, inca se circula normal pe DN. Cele doua foreze pareau pregatite de actiune, probabil azi vor incepe lucrul. Devierile au niste racorduri foarte stranse la conectarea cu DN2, ma astept sa apara cozi la orele de varf.
      In alta ordine de idei, se lucra sustinut pe toate podurile si pasajele vizibile din DN2. Seara la intoarcere, dupa ora 18, inca erau multi muncitori pe poduri. Sa speram ca prezenta lui Bolojan a adus ceva liniste financiara pentru UMB si acum se pot concentra pe salvarea situatiei intre Focsani si Adjud. La cum arata situatia structurilor la nord de Bacau, pare greu de finalizat tot pana in august 2026. Pe Buzau-Focsani inca sunt mobilizate resurse semnificative pentru finalizarea spatiilor de servicii si pentru ceva lucrari in afara corpului autostrazii. Daca PNRR cere 100% finalizare pana in august 2026, nu prea vad cum s-ar putea incadra cu toate lucrarile.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      V
      vm75
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @mihai Cred ca pasajul respectiv e inainte de nodul Tisita. Inca se poate deschide A7 intre Tisita si Adjud. Cand am vazut filmarea aseara chiar mi-am imaginat ca inca ar fi posibila deschiderea intre Focsani si Adjud, insa aceasta relocare neinceputa blocheaza practic orice speranta. UMB s-a chinuit mult cu relocarea si pe centura Focsani, asa ca slabe sanse sa se miste mai repede aici. E trist ca se fac in curand 3 ani de la semnarea contractului si relocarea utilitatilor nici macar nu a inceput in aceasta zona. Sau poate nu s-a fortat, ca sa existe motiv de amanare a termenului de finalizare...

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      V
      vm75
    • RE: A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia

      e1edb588-4f29-4a0b-821a-5e5de3ae3e21-image.png

      Acum mi se pare cam inutil inceputul A6, pentru ca nu au corelat in urma cu 15 ani desprinderea din A1 cu continuarea spre Caransebes. Mi se pare ca au pornit cu gandirea cum zice @vancouver, cu ocolirea pe la est, iar acum prefera ocolirea pe la vest, pentru ca nu au rezervat culoarul si s-a antropizat zona. Daca tot vor sa ocoleasca Lugojul pe la vest ar fi fost mult mai scurt daca A6 se desprindea din A1 la nord de Belint. Ar fi fost 15 km ca sa ajunga undeva la SV de Lugoj. Cu varianta preferata acum vor fi peste 24 de km, deci o cocoasa de cel putin 9 km (avand in vedere ca directia principala de trafic e Caransebes-Timisoara, nu Caransebes-Deva). Si s-au mai si chinuit sa strapunga dealul ala care tot aluneca si in ziua de azi

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      V
      vm75
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @vancouver, multumim pentru plan.
      Vestea buna e ca dupa ce termina suprabetonarea si pentru pasajul din mijloc s-ar putea deschide si lotul 2 cu aceasta improvizatie. Se vor forma cozi inainte de giratoriul principal, dar cred ca e fezabil.
      Vestea proasta e ca va trebui inchisa complet autostrada cand se vor ridica grinzile pe DJ100C si apoi cat timp se va lucra efectiv la predale si suprabetonare (nu imi dau seama daca se poate lucra sub trafic daca se restrange circulatia pe cate o banda).
      Intrebarea ar fi acum daca se intentioneaza totusi darea in trafic si a lotului 2 cu aceasta improvizatie sau asteptam pana in februarie. M-as bucura sa se deschida inainte de Craciun, macar pentru cei care au scris triumfatori cu rosu si majuscule ca nu se deschide

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      V
      vm75
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Bine v-am gasit! Mie imi lasa un gust amar aceasta deschidere pana in nodul Mizil. Se va aduce mult trafic dinspre Bucuresti care va fi impins exclusiv prin Mizil (inclusiv pe la trecerea la nivel cu CF500). Ar fi fost mult mai utila solutia propusa de @vancouver cu descarcare la limita loturilor si reintrare in nodul Mizil prin bretele. In acest fel se deschideau ambele loturi si se descarca si traficul de pe A7 la Stalpu atat spre DN2 cat si spre DN2B (si se putea lucra la pasajul pe DJ100C peste A7 cand ar fi venit grinzile). Se vorbeste de inchiderea a trei DJ-uri, dar de fapt unul este deja gata, al doilea ar trebui sa aiba deja toate grinzile sus si s-ar putea suprabetona intr-o saptamana; ar ramane doar cel de la inceputul lotului 2, care ar putea fi ocolit cu solutia lui @vancouver. Sa fim realisti: nu e ok sa inchizi nici macar un DJ, dar sa impingi traficul de pe o autostrada peste o trecere la nivel cu calea ferata si printr-un oras cu strazi inguste iar apoi pe 20 km de DN2B mi se pare iresponsabil.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      V
      vm75