Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare
    1. Acasă
    2. vm75
    V
    Deconectat
    • Profil
    • Îi urmărește pe 0
    • Urmărit de 0
    • Subiecte 0
    • Mesaje 16
    • Grupuri 0

    vm75

    @vm75

    43
    Reputație
    7
    Vizualizări
    16
    Mesaje
    0
    Urmărit de
    0
    Îi urmărește pe
    S-a Înregistrat
    S-a conectat ultima oară

    vm75 Oprește urmărirea Urmărește

    Best posts made by vm75

    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @Adrianb1
      Am avut ieri un drum de la Bucuresti la Bacau si retur seara. Din ce se vedea din DN2, se lucreaza sustinut pana la Racaciuni, inclusiv pe structurile de la nord de Adjud. La Tisita se vedeau de pe podul peste CF doua foreze in pozitie de lucru, dar nu pareau a fi sub fire, deci cred ca sunt doar pregatide actiune. Timpul devine tot mai scurt acolo, daca saptamana viitoare nu se muta stalpul va fi greu tare sa termine de Craciun. La nodul Adjud Nord se vedeau oameni la armat pe supratraversarea CF, asa ca acolo nu as mai avea emotii. La nord de Racaciuni si la nord de Bacau era liniste, mai vedem la anul ce se poate face, dar va fi foarte greu. Am sperat ca din octombrie vor intra in forta si pe Racaciuni-Pascani, dar se vede ca nu mai au cu cine. E ingrijorator pentru mine ca pe Buzau-Focsani inca lucreaza la spatiile de servicii, la un an de la deschidere. Cum ar putea sa fie la 100% financiar daca le-a luat un an sa termine doua toalete…

      postat în AUTOSTRĂZI
      V
      vm75
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @mihai Cred ca pasajul respectiv e inainte de nodul Tisita. Inca se poate deschide A7 intre Tisita si Adjud. Cand am vazut filmarea aseara chiar mi-am imaginat ca inca ar fi posibila deschiderea intre Focsani si Adjud, insa aceasta relocare neinceputa blocheaza practic orice speranta. UMB s-a chinuit mult cu relocarea si pe centura Focsani, asa ca slabe sanse sa se miste mai repede aici. E trist ca se fac in curand 3 ani de la semnarea contractului si relocarea utilitatilor nici macar nu a inceput in aceasta zona. Sau poate nu s-a fortat, ca sa existe motiv de amanare a termenului de finalizare...

      postat în AUTOSTRĂZI
      V
      vm75
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Daca se muta LEA de la Tisita pana pe 15 octombrie, sunt sanse pentru decembrie pe Focsani-Adjud. Mie mi se pare foarte complicat nodul Adjud, unde avem trecere CF si giratoriu suspendat deasupra autostrazii si zid de biscuiti pe ambele parti ale autostrazii. Se vede in ultima filmare a lui Raducu ca au montat grinzile pe doua deschideri peste CF, dar culeile par neterminate iar zidurile de biscuiti merg foarte greu. Din amintirile mele, Strabag la DNCB-Mogosoaia avansa cu un rand de biscuiti pe saptamana, atunci cand s-au mobilizat mai bine. UMB se misca greu si la Cernica la rampele cu biscuiti. Cu siguranta pot accelera cand va fi cazul, dar pana acum merg tare greu. Poate asteapta sa vina Imparatul sa le zica: "Biscuiti, ostenii mei!" 🙂

      postat în AUTOSTRĂZI
      V
      vm75
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Se lucreaza la Mizil la giratoriul estic al viitoarei centuri. Se circula la semafor, ieri erau cozi uriase pe DN1A, in special pe sensul Buzau-Mizil. Am avut un drum la Buzau iar la intoarcere m-a bagat Waze pe la Vintileanca, pe DJ si am iesit la Baba Ana dupa multe ocolisuri. Este aberant ca nu se deschide lotul Trace macar pentru autoturisme. Ma tem insa ca functionarul roman va invinge si se va deschide doar dupa ce se vor fi acoperit de hartii.

      postat în AUTOSTRĂZI
      V
      vm75
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @mike_us foarte util tabelul. Ai uitat o singura structura, penultima intre Orbeni si Racaciuni, de 199m, unde lipsesc grinzile de pe deschiderile din cele doua capete, pentru ca nu sunt finalizate culeile. Acesta mi se pare acum punctul critic de pe lotul 2, asa cum e LEA Tisita pe lotul 1.
      M-am uitat comparativ pe o filmare a lui Raducu din 19.09 si pe ultima filmare a lui Stef din 21.10. Pentru 4 saptamani, dintre care vreo doua cu multe precipitatii, progresul pe segmentul Adjud - Racaciuni e foarte mare, in special la structuri. Mai au de ridicat 100 de grinzi, dintre care 40 ar fi pe corpul autostrazii iar restul pe supratraversari. Nu cred ca sunt sanse pentru Adjud-Racaciuni in decembrie, dar cred ca de Paste va fi bine. Oricum, nodul Racaciuni e dincolo de CF, cu trecere la nivel si traversarea localitatii, deci nu e foarte util pentru o descarcare partiala. Ar fi de preferat o deschidere Adjud-Bacau de Paste.

      postat în AUTOSTRĂZI
      V
      vm75
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Am trecut si eu sambata prin zona, inca se circula normal pe DN. Cele doua foreze pareau pregatite de actiune, probabil azi vor incepe lucrul. Devierile au niste racorduri foarte stranse la conectarea cu DN2, ma astept sa apara cozi la orele de varf.
      In alta ordine de idei, se lucra sustinut pe toate podurile si pasajele vizibile din DN2. Seara la intoarcere, dupa ora 18, inca erau multi muncitori pe poduri. Sa speram ca prezenta lui Bolojan a adus ceva liniste financiara pentru UMB si acum se pot concentra pe salvarea situatiei intre Focsani si Adjud. La cum arata situatia structurilor la nord de Bacau, pare greu de finalizat tot pana in august 2026. Pe Buzau-Focsani inca sunt mobilizate resurse semnificative pentru finalizarea spatiilor de servicii si pentru ceva lucrari in afara corpului autostrazii. Daca PNRR cere 100% finalizare pana in august 2026, nu prea vad cum s-ar putea incadra cu toate lucrarile.

      postat în AUTOSTRĂZI
      V
      vm75
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Arata bine Focsani-Adjud. Pana la sfarsitul lui octombrie vor termina tot cu exceptia celor 4 poduri mari (Garoafa-Canal, Putna Seaca, Tisita si Trotus) si a zonei din nodul Tisita care e afectata LEA. Daca pana atunci incepe si mutarea stalpilor, sunt sanse pentru Focsani-Adjud inainte de Craciun. Ar trebui sa incepem sa vedem asfalt si mai ales structuri iesite din pamant si la nord de Adjud. Sunt cateva pasaje mari inainte de Bacau peste CF, apoi traversarea DN2 si CF la Filipesti si podul peste Moldova. Toate sunt in stadiu incipient si acolo se va juca deschiderea Adjud-Roman.

      postat în AUTOSTRĂZI
      V
      vm75
    • RE: A5 București - Giurgiu + A7BG Ruse - Veliko Tarnovo

      Daca tot ai pomenit de Hemus, pun si eu aici o estimare personala a stadiului lucrarilor dintre Boaza (capatul vestic) si Letnitsa (capatul estic). Practic, sunt 80 km aflati in diverse stadii de executie. Cand vor fi gata, drumul spre Sofia se va scurta cu cel putin 30 de minute, pentru ca se va putea intra pe A2 via Kozar Belene - Levski. Estimarile sunt bazate pe filmarile de pe canalele YouTube Eyefromsky si bg_infrastructure.

      3f383712-0ffc-4332-afba-fcccf6417ebd-image.png

      Relieful seamana mult cu A3, o parte e ca Zimbor-Poarta Salajului (cu multe deblee si viaducte), restul e asemanator cu Chiribis-Biharia (zona plata, putine structuri, lucrari abandonate si reluate dupa multi ani). Din filmari nu pare ca rup norii, dar dupa multi ani exista ceva progres pe toate loturile. Cu mentiunea ca nu stiu cum stau cu finantarea, consider ca intr-un ritm normal de lucru ar putea finaliza totul pana la sfarsitul lui 2027. Lotul 1.2 se va deschide in aceasta toamna. Ar ajuta mult si deschiderea loturilor 2 si 3, pentru ca s-ar face accesul din I-35 Plevna-Lovetsch, insa loturile 2.1 si 3.1 sunt cele mai grele si sunt portiuni neatacate pe ele, asa ca slabe sanse sa fie gata inainte lotului 4.Lot

      postat în AUTOSTRĂZI
      V
      vm75
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @vancouver, multumim pentru plan.
      Vestea buna e ca dupa ce termina suprabetonarea si pentru pasajul din mijloc s-ar putea deschide si lotul 2 cu aceasta improvizatie. Se vor forma cozi inainte de giratoriul principal, dar cred ca e fezabil.
      Vestea proasta e ca va trebui inchisa complet autostrada cand se vor ridica grinzile pe DJ100C si apoi cat timp se va lucra efectiv la predale si suprabetonare (nu imi dau seama daca se poate lucra sub trafic daca se restrange circulatia pe cate o banda).
      Intrebarea ar fi acum daca se intentioneaza totusi darea in trafic si a lotului 2 cu aceasta improvizatie sau asteptam pana in februarie. M-as bucura sa se deschida inainte de Craciun, macar pentru cei care au scris triumfatori cu rosu si majuscule ca nu se deschide

      postat în AUTOSTRĂZI
      V
      vm75
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @trismegistul Nu stiu care e problema, dar nu cred ca e vorba de un simplu aviz, daca in aproape 3 ani nu s-a intamplat nimic. Am mai vazut asa intarzieri la devierile LEA pe A10 lot 1 Pizzarotti la CF Alba Iulia si mai recent la Aktor pe A0, unde devierea cred ca a fost ultima lucrare executata inainte de inaugurare. Speranta mea e ca la Tisita UMB are totusi lucrurile sub control si a pastrat devierea LEA ca pe un as in maneca, iar acum ca lucrurile arata bine pentru deschidere Focsani-Adjud in 2025 vor realiza si devierea.

      postat în AUTOSTRĂZI
      V
      vm75

    Latest posts made by vm75

    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @Adrianb1
      Am avut ieri un drum de la Bucuresti la Bacau si retur seara. Din ce se vedea din DN2, se lucreaza sustinut pana la Racaciuni, inclusiv pe structurile de la nord de Adjud. La Tisita se vedeau de pe podul peste CF doua foreze in pozitie de lucru, dar nu pareau a fi sub fire, deci cred ca sunt doar pregatide actiune. Timpul devine tot mai scurt acolo, daca saptamana viitoare nu se muta stalpul va fi greu tare sa termine de Craciun. La nodul Adjud Nord se vedeau oameni la armat pe supratraversarea CF, asa ca acolo nu as mai avea emotii. La nord de Racaciuni si la nord de Bacau era liniste, mai vedem la anul ce se poate face, dar va fi foarte greu. Am sperat ca din octombrie vor intra in forta si pe Racaciuni-Pascani, dar se vede ca nu mai au cu cine. E ingrijorator pentru mine ca pe Buzau-Focsani inca lucreaza la spatiile de servicii, la un an de la deschidere. Cum ar putea sa fie la 100% financiar daca le-a luat un an sa termine doua toalete…

      postat în AUTOSTRĂZI
      V
      vm75
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @mike_us foarte util tabelul. Ai uitat o singura structura, penultima intre Orbeni si Racaciuni, de 199m, unde lipsesc grinzile de pe deschiderile din cele doua capete, pentru ca nu sunt finalizate culeile. Acesta mi se pare acum punctul critic de pe lotul 2, asa cum e LEA Tisita pe lotul 1.
      M-am uitat comparativ pe o filmare a lui Raducu din 19.09 si pe ultima filmare a lui Stef din 21.10. Pentru 4 saptamani, dintre care vreo doua cu multe precipitatii, progresul pe segmentul Adjud - Racaciuni e foarte mare, in special la structuri. Mai au de ridicat 100 de grinzi, dintre care 40 ar fi pe corpul autostrazii iar restul pe supratraversari. Nu cred ca sunt sanse pentru Adjud-Racaciuni in decembrie, dar cred ca de Paste va fi bine. Oricum, nodul Racaciuni e dincolo de CF, cu trecere la nivel si traversarea localitatii, deci nu e foarte util pentru o descarcare partiala. Ar fi de preferat o deschidere Adjud-Bacau de Paste.

      postat în AUTOSTRĂZI
      V
      vm75
    • RE: A5 București - Giurgiu + A7BG Ruse - Veliko Tarnovo
      Магистралата край Бяла напредва, до 2 месеца - разрешително за строеж за Русе -Бяла
      Un material de la RuseMedia referitor la autostrada Ruse-Byala-Veliko Tarnovo. Se lucreaza acum pe aprox. 35 km din Byala Bypass (dintre care 28 km autorizati in aceasta vara) si se spera sa se obtina pana in noiembrie AC pentru sectiunea 1 Ruse - Dve Mogli de 40 km. Termenul de finalizare pentru Byala Bypass ar fi jumatatea lui 2028 (2029 pentru toti cei 133 km intre Ruse si Veliko Tarnovo), dar nu par foarte convinsi vorbitorii 🙂 Nu sunt multe structuri, cel putin pe Byala Bypass sunt 3-4 viaducte, dintre care unul va fi construit prin metoda cantilever, dar terasamentele sunt foarte inalte (10-12 m) si acum testeaza stabilizarea solului cu ciment. Pana acum s-au miscat foarte incet unde au avut AC in zona Byala, un fel de Mapa la Boita, dar poate si pentru ca nu au avut AC pe tot lotul.

      postat în AUTOSTRĂZI
      V
      vm75
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      ^Revin si eu cu o propunere mai veche: oare nu s-ar putea pastra breteaua respectiva de acces din DN2B Buzau-Spataru in A7 dinspre Buzau? Ar fi cel mai rapid acces spre Bucuresti dinspre centrul orasului. Accesul actual prin nodul Buzau Vest e ori cu trecere prin Spataru ori pe la Hanul lui Tinta, unde exact accesul din Buzau a fost restrictionat la o singura banda in zona 2+1. Iar accesul prin nodul Buzau Est presupune cativa kilometri in plus. Ar fi pacat sa demoleze breteaua, daca tot au facut-o asa frumoasa

      postat în AUTOSTRĂZI
      V
      vm75
    • RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București

      Informatia relevanta din articol este ca fabrica de grinzi va fi instalata (abia) in cursul anului viitor. Cred ca sunt vreo 40 de deschideri de facut a 8 grinzi, deci 320 grinzi de produs. Va fi interesant de vazut cand se monteaza fabrica de grinzi cate benzi de turnare va avea, dar nu cred ca vor reusi sa toarne grinzile si sa le si urce pana in august 2026, cand expira termenul PNRR. Speranta mea era ca vor trage tare cu viaductele si asfaltarile ca sa poata deconta cat mai mult in termenul PNRR, dar nu cred ca va fi asa. Oricum si la tuneluri probabil in cel mai bun caz vor face strapungerile in mai-iunie si apoi mai dureaza si camasuiala macar 6 luni.

      postat în AUTOSTRĂZI
      V
      vm75
    • RE: A5 București - Giurgiu + A7BG Ruse - Veliko Tarnovo

      Daca tot ai pomenit de Hemus, pun si eu aici o estimare personala a stadiului lucrarilor dintre Boaza (capatul vestic) si Letnitsa (capatul estic). Practic, sunt 80 km aflati in diverse stadii de executie. Cand vor fi gata, drumul spre Sofia se va scurta cu cel putin 30 de minute, pentru ca se va putea intra pe A2 via Kozar Belene - Levski. Estimarile sunt bazate pe filmarile de pe canalele YouTube Eyefromsky si bg_infrastructure.

      3f383712-0ffc-4332-afba-fcccf6417ebd-image.png

      Relieful seamana mult cu A3, o parte e ca Zimbor-Poarta Salajului (cu multe deblee si viaducte), restul e asemanator cu Chiribis-Biharia (zona plata, putine structuri, lucrari abandonate si reluate dupa multi ani). Din filmari nu pare ca rup norii, dar dupa multi ani exista ceva progres pe toate loturile. Cu mentiunea ca nu stiu cum stau cu finantarea, consider ca intr-un ritm normal de lucru ar putea finaliza totul pana la sfarsitul lui 2027. Lotul 1.2 se va deschide in aceasta toamna. Ar ajuta mult si deschiderea loturilor 2 si 3, pentru ca s-ar face accesul din I-35 Plevna-Lovetsch, insa loturile 2.1 si 3.1 sunt cele mai grele si sunt portiuni neatacate pe ele, asa ca slabe sanse sa fie gata inainte lotului 4.Lot

      postat în AUTOSTRĂZI
      V
      vm75
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @trismegistul Nu stiu care e problema, dar nu cred ca e vorba de un simplu aviz, daca in aproape 3 ani nu s-a intamplat nimic. Am mai vazut asa intarzieri la devierile LEA pe A10 lot 1 Pizzarotti la CF Alba Iulia si mai recent la Aktor pe A0, unde devierea cred ca a fost ultima lucrare executata inainte de inaugurare. Speranta mea e ca la Tisita UMB are totusi lucrurile sub control si a pastrat devierea LEA ca pe un as in maneca, iar acum ca lucrurile arata bine pentru deschidere Focsani-Adjud in 2025 vor realiza si devierea.

      postat în AUTOSTRĂZI
      V
      vm75
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Arata bine Focsani-Adjud. Pana la sfarsitul lui octombrie vor termina tot cu exceptia celor 4 poduri mari (Garoafa-Canal, Putna Seaca, Tisita si Trotus) si a zonei din nodul Tisita care e afectata LEA. Daca pana atunci incepe si mutarea stalpilor, sunt sanse pentru Focsani-Adjud inainte de Craciun. Ar trebui sa incepem sa vedem asfalt si mai ales structuri iesite din pamant si la nord de Adjud. Sunt cateva pasaje mari inainte de Bacau peste CF, apoi traversarea DN2 si CF la Filipesti si podul peste Moldova. Toate sunt in stadiu incipient si acolo se va juca deschiderea Adjud-Roman.

      postat în AUTOSTRĂZI
      V
      vm75
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Daca se muta LEA de la Tisita pana pe 15 octombrie, sunt sanse pentru decembrie pe Focsani-Adjud. Mie mi se pare foarte complicat nodul Adjud, unde avem trecere CF si giratoriu suspendat deasupra autostrazii si zid de biscuiti pe ambele parti ale autostrazii. Se vede in ultima filmare a lui Raducu ca au montat grinzile pe doua deschideri peste CF, dar culeile par neterminate iar zidurile de biscuiti merg foarte greu. Din amintirile mele, Strabag la DNCB-Mogosoaia avansa cu un rand de biscuiti pe saptamana, atunci cand s-au mobilizat mai bine. UMB se misca greu si la Cernica la rampele cu biscuiti. Cu siguranta pot accelera cand va fi cazul, dar pana acum merg tare greu. Poate asteapta sa vina Imparatul sa le zica: "Biscuiti, ostenii mei!" 🙂

      postat în AUTOSTRĂZI
      V
      vm75
    • RE: Metrou București

      @vancouver Oare e corecta harta Economedia, cu viraj dreapta spre Tei? Bdul Pipera e cel care trece pe la OMV Pipera, adica metroul ar trebui sa o ia spre nord de la intersectia dintre Pompeiu si Petricani. S-ar putea face chiar acolo o statie cu acces la un viitor park&ride pe terenul viran de langa Valea Saulei iar inca o statie ar fi dincolo de CF, in zona giratoriului cu Mc Donald's si OMV.

      postat în BUCURESTI
      V
      vm75