@vancouver, multumim pentru plan.
Vestea buna e ca dupa ce termina suprabetonarea si pentru pasajul din mijloc s-ar putea deschide si lotul 2 cu aceasta improvizatie. Se vor forma cozi inainte de giratoriul principal, dar cred ca e fezabil.
Vestea proasta e ca va trebui inchisa complet autostrada cand se vor ridica grinzile pe DJ100C si apoi cat timp se va lucra efectiv la predale si suprabetonare (nu imi dau seama daca se poate lucra sub trafic daca se restrange circulatia pe cate o banda).
Intrebarea ar fi acum daca se intentioneaza totusi darea in trafic si a lotului 2 cu aceasta improvizatie sau asteptam pana in februarie. M-as bucura sa se deschida inainte de Craciun, macar pentru cei care au scris triumfatori cu rosu si majuscule ca nu se deschide
Best posts made by vm75
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Bine v-am gasit! Mie imi lasa un gust amar aceasta deschidere pana in nodul Mizil. Se va aduce mult trafic dinspre Bucuresti care va fi impins exclusiv prin Mizil (inclusiv pe la trecerea la nivel cu CF500). Ar fi fost mult mai utila solutia propusa de @vancouver cu descarcare la limita loturilor si reintrare in nodul Mizil prin bretele. In acest fel se deschideau ambele loturi si se descarca si traficul de pe A7 la Stalpu atat spre DN2 cat si spre DN2B (si se putea lucra la pasajul pe DJ100C peste A7 cand ar fi venit grinzile). Se vorbeste de inchiderea a trei DJ-uri, dar de fapt unul este deja gata, al doilea ar trebui sa aiba deja toate grinzile sus si s-ar putea suprabetona intr-o saptamana; ar ramane doar cel de la inceputul lotului 2, care ar putea fi ocolit cu solutia lui @vancouver. Sa fim realisti: nu e ok sa inchizi nici macar un DJ, dar sa impingi traficul de pe o autostrada peste o trecere la nivel cu calea ferata si printr-un oras cu strazi inguste iar apoi pe 20 km de DN2B mi se pare iresponsabil.
Latest posts made by vm75
-
RE: A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia
Acum mi se pare cam inutil inceputul A6, pentru ca nu au corelat in urma cu 15 ani desprinderea din A1 cu continuarea spre Caransebes. Mi se pare ca au pornit cu gandirea cum zice @vancouver, cu ocolirea pe la est, iar acum prefera ocolirea pe la vest, pentru ca nu au rezervat culoarul si s-a antropizat zona. Daca tot vor sa ocoleasca Lugojul pe la vest ar fi fost mult mai scurt daca A6 se desprindea din A1 la nord de Belint. Ar fi fost 15 km ca sa ajunga undeva la SV de Lugoj. Cu varianta preferata acum vor fi peste 24 de km, deci o cocoasa de cel putin 9 km (avand in vedere ca directia principala de trafic e Caransebes-Timisoara, nu Caransebes-Deva). Si s-au mai si chinuit sa strapunga dealul ala care tot aluneca si in ziua de azi
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@vancouver, multumim pentru plan.
Vestea buna e ca dupa ce termina suprabetonarea si pentru pasajul din mijloc s-ar putea deschide si lotul 2 cu aceasta improvizatie. Se vor forma cozi inainte de giratoriul principal, dar cred ca e fezabil.
Vestea proasta e ca va trebui inchisa complet autostrada cand se vor ridica grinzile pe DJ100C si apoi cat timp se va lucra efectiv la predale si suprabetonare (nu imi dau seama daca se poate lucra sub trafic daca se restrange circulatia pe cate o banda).
Intrebarea ar fi acum daca se intentioneaza totusi darea in trafic si a lotului 2 cu aceasta improvizatie sau asteptam pana in februarie. M-as bucura sa se deschida inainte de Craciun, macar pentru cei care au scris triumfatori cu rosu si majuscule ca nu se deschide -
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Bine v-am gasit! Mie imi lasa un gust amar aceasta deschidere pana in nodul Mizil. Se va aduce mult trafic dinspre Bucuresti care va fi impins exclusiv prin Mizil (inclusiv pe la trecerea la nivel cu CF500). Ar fi fost mult mai utila solutia propusa de @vancouver cu descarcare la limita loturilor si reintrare in nodul Mizil prin bretele. In acest fel se deschideau ambele loturi si se descarca si traficul de pe A7 la Stalpu atat spre DN2 cat si spre DN2B (si se putea lucra la pasajul pe DJ100C peste A7 cand ar fi venit grinzile). Se vorbeste de inchiderea a trei DJ-uri, dar de fapt unul este deja gata, al doilea ar trebui sa aiba deja toate grinzile sus si s-ar putea suprabetona intr-o saptamana; ar ramane doar cel de la inceputul lotului 2, care ar putea fi ocolit cu solutia lui @vancouver. Sa fim realisti: nu e ok sa inchizi nici macar un DJ, dar sa impingi traficul de pe o autostrada peste o trecere la nivel cu calea ferata si printr-un oras cu strazi inguste iar apoi pe 20 km de DN2B mi se pare iresponsabil.