Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare
    1. Acasă
    2. SwatKat
    S
    Deconectat
    • Profil
    • Îi urmărește pe 0
    • Urmărit de 1
    • Subiecte 0
    • Mesaje 72
    • Grupuri 0

    SwatKat

    @SwatKat

    183
    Reputație
    10
    Vizualizări
    72
    Mesaje
    1
    Urmărit de
    0
    Îi urmărește pe
    S-a Înregistrat
    S-a conectat ultima oară

    SwatKat Oprește urmărirea Urmărește

    Best posts made by SwatKat

    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @mihai pe de alta parte vad ca pe portalurile mari de stiri informatia ca inaugurarea e la 11 luni intarziere (alimentata probabil de declaratiile unora) fata de termenul contractual e scrisa mare si bolduita. Ca statea lotul muzeu nu se mai spune.

      Ca avem lotul 2 cu +1 an la fel se cam ignora, dar daca scriem de rau de Umb curg paginile cu conspiratii.
      Poate de aia si comunicatul Cnair a vrut sa atinga subiectul dar ai perfecta dreptate, comunicarea e o meserie, n-o poate face oricine.

      Ps. Nu vrea inteleg de ce in majoritatea cazurilor, doar o anumita asociatie e invitata sa ofere puncte de vedere, sa emita opinii etc.

      Strict referitor la A7 spre ex., calitatea informatiilor oferite aici este la ani lumina - ma refer de la inside info pana la calitatea discutiilor, fara inflamari de “monarh” autointitulat…
      Inchei deci cu felicitari voua pentru informatiile oferite si sper ca, poate poate, se va da drumul si pe lotul 2 in cursul acestei luni..

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      S
      SwatKat
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      As fi zis ca in anul de gratie 2025 societatea civila trebuia sa inteleaga obiectivul general si poate sa fi facut presiune "la comun" - ma refeream ca ce bine era daca ambele mari asociatii din domeniul constructiilor ar fi facut front comun si ar fi pus astfel presiune mai mare pe autoritati sa se implice pentru deblocarea situatiei de la Mizil.
      Dar am citit apoi cateva pagini si mi-am dat seama ca oamenii aia au o singura obsesie, cu Umb, desecand minutios pe zile eventualele intarzieri sau inventand scenarii.
      Iar daca cineva vine si aduce alt subiect in discutie e repede aruncat in derizoriu.
      Sincer pacat, dar intr-adevar, "cine se aseamana, se aduna"...

      [Ma intreb daca or mai posturi caldute la stat, ca mai sunt acolo regi, cavaleri si atii care viseaza cu ochii deschisi?]

      Ce vreau sa zic, ca umil vizitator pe acest forum si sofer pe ruta Buc-Focsani: Multumesc @vancouver si celorlalti care au ajutat la scrierea comunicatului si pacat ca oameni din domeniu pot fi atat de obsedati de o idee incat sa nu mai vada altceva...

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      S
      SwatKat
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @MihaiD Anul trecut in toamna exact asa a fost narativul, plus ceilalti care erau siguri de "lipsa de calitate a asfaltarilor", ca urmau sa sara bucati din asfalt etc. Intre timp, pe A0Sud e jale in unele locuri pe b1.
      Intarzierile contractuale sunt scoase in evidenta cu precadere la Umb, pe lotul 2 la Trace aceiasi care sunt foarte "in tema" cu ce face Umb, se intreaba care e podul cu probleme, incurca pasajele intre ele, si discutia e extrem de sumara si se incheie cu "la revedere" de la monarh, daca nu sustii tonul cu umebeu e supra-incarcat, etc.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      S
      SwatKat
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @mihai : nu e niciun regret. S-a ajuns de prea multe ori ca libertatea de exprimare sa fie atat de prost inteleasa si pervrtita de multi dupa bunul plac.
      O societate se construieste si cu corectii aplicate corespunzator...

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      S
      SwatKat
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @PaulS a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:

      @vancouver Anul acesta mi se pare mult mai echilibrati in declaratii, pare ca au revenit la normal, cum erau in ceilalti ani cei care sunt pe PUM, legat de subiectul UMB.

      Dupa ce anul trecut pana in vara erau 100% siguri ca Bz-Fc3 NU putea fi gata, prin toamna se incepuse cu “bucati de asfalt care se vor desprinde, ca s-a asfaltat pe ploaie”, apoi in iarna cu “foarte multe lucrari nefinalizate”.
      Am fost printre primii care au trecut spre Bacau la final de decembrie iar Pizza avea mult mai multe sfarturi de cin neatacate, pe cand dupa Buzau erau cateva parti din unele. Atunci am realizat (ca pana atunci incercam sa nu cred) ca parerile unor “guru” de acolo sunt extrem de subiective si fortate, servind unui interes…

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      S
      SwatKat
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @vancouver Incredibil! Proiectantul ar trebui “ars” rau, cu tot cu constructor, ca orice gaga ar fi trebuit sa intrebe bai dar oare taiem aici? Cat dura un Facetime cu proiectantul?
      Nesimtire totala!
      Ps. Bine ca “lumea buna” e ocupata cu aruncat de noroi in alt constructor ca a asfaltat dintr-o bucata inclusiv pe axul autostrazii si vezi-doamne, au “calculat” unii ca era mai ieftin altfel…
      Intreg anul trecut erau vocali ca Trace avea tot dreptul la extensii ca nu stiu ce cu gropile de imprumut. A mai trecut 1 an aproape si ei tot le acorda credit… si tot altii fac rau sau factureaza mai mult etc.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      S
      SwatKat
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Inteleg ca a postat pe Fb d; Scriosteanu ca se spera ca la final de septembrie sa se dea in trafic lotul 2. Deci inca 1 luna jumate si doar sperante....

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      S
      SwatKat
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Cum era daca faceau un scurt ocol si la Buzau, sa fie prezenti sefiii de santier Trace, Coni etc. si sa se vada ca e presiune (politica) si acolo pentru finalizare.
      Pentru ca @vancouver are dreptate, cred ca la Sarata au scapat “haturile din maini” si functionarii au venit cu idei. Sa nu fiu inteles gresit, f bine ca intaresc dar era necesar asa, fara trafic - se putea face deviere ca-s 2 poduri acolo.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      S
      SwatKat
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @PaulS : eu ma refer in principal la ideea mesajelor: “nu se lucreaza la calitate”, “se surpa terasamentul”, “nu e bun asfaltul”.
      Plus mi se pare de bun simt sa se prioritizeze lucrari care sa aiba utilitate nu sa ramana muzeu doar ca sa se incadreze in contracte.
      Nu sunt ultras, nu sunt partinitor dar pana la urma a avea o prima autostrada in zona Moldovei mi se pare mai important decat a finaliza tronsoane de A3 prin munti si chiar si bucata lipsa din Dx12 (nici nu ma refer la A0 unde podul lor peste Cernica in stadiul actual pana nu termina si chinezii nu stiu ce beneficii va aduce). Moldova e singura mare regiune care NU avea nicio bucata de A iar traficul comercial e infernal.. just my2c

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      S
      SwatKat
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @mike_us inteleg ca e o solutie tehnica mai buna si pentru viitor, mai simplu de executat, deci manopera mai mica cu mentiunea ca creste cantitatea de material.
      La fel si pentru parapetul retras, si acolo sa asfaltezi in spatele lui era mai complicat, asfaltul ala nu avea neaparat o calitate buna, trebuie echipa separata etc.

      Dar noo, “castiga Umb” ca a facut ceva mai rapid de executat, mai trainic pentru intretinere in timp.

      La fel, nimeni nu raspunde daca a facut cineva vreun calcul cata manopera s-a redus, ce cantitate a crescut si daca per total solutia Umb nu e totusi avantajoasa. Ei au doar certitudini ca nu e asa, si Umb “profita”. Nu e cazul de politica pe aceste forumuri insa pe pum ma inspaimanta cateodata cand citesc de “ura de clasa”, de dorintele de a cauta nod in papura pe toate contractele ca sa demonstreze…nimic, toate alimentate cred de invidie…
      Si e pacat, daca si intr-un loc unde se presupune ca in principal sunt oameni cu experienta, cu studii (de specialitate) exista astfel de mentalitati…

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      S
      SwatKat

    Latest posts made by SwatKat

    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @PaulS Eu nu-s neaparat fan Umb. Si cumva anul asta sunt mai sceptic si putin mai nemultumit daca pot spune asa, ca pare ca ritmul de lucru e mai mic ca anul trecut desi au mai putine loturi in lucru. Sau poate mi se pare mie, iar dupa bucuria de anul trecut ca au finalizat intre Bz si Fc anul asta am avut asteptari si mai mari.

      Dar sunt sigur ca anul trecut au fost facute multe jonglerii financiare si tot a ramas o suma consistenta de plata iar "negocierile" au fost de genul baga carbuni si te platim noi... ori cu firme diferite care ar fi castigat, multe aflate la primul contact cu Ro, nu se putea treaba asta.

      Stiu, se spune ca Umb nu factureaza ca n-are contabili... e puerila explicatia asta... nu de asta e (si a fost si anul trecut) gap-ul atat de mare intre financiar si executie.

      Suntem siguri ca circulam din decembrie 2024 pe Bz-Fc daca erau 4 firme diferite? Ca statistic majoritatea contractelor au intarzieri. Cum era sa fie gata loturi disparate? Aveam vreun castig real sau doar "bifam" contractul si asta era, ne uitam la muzee.
      Cum era ca si Umb sa faca podul de la Bz si cocoasa si restul anul asta? Erau mai bine, in afara ca se respecta la litera contractul?

      Nu mai zic de extensii, ca nu cred ca doar pe Pl-Bz au avut si Trace si Pizza probleme cu gropile de imprumut si de aia au primit justificat extensii, iar la nord de Buzau pe 3x loturi ca numar, nu ar fi trebuit sa fie nicio problema...

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      S
      SwatKat
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @DoubleOG Pe partea cu banii cred ca sumele au fost ok pentru zonele prin care trece A. De ce nu s-au bagat "granzii" PORR sau Strabag nu se poate spune, mai ales ca proiectarea s-a facut te timpul unei alte conduceri a ministerului.

      Iar orice analiza despre performanta loturilor trebuie facuta luand in considerare, cum a aratat foarte clar @daniel22_22 , lista de participanti, nu ipoteze "daca venea X..."

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      S
      SwatKat
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @daniel22_22 Pff, ma-m gandit ca daca articolul incepe cu "DRDP anunță că a început de luni, 13 octombrie, recepția " inseamna ca a inceput.
      Astea-s notiuni elemenatre de limba romana...

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      S
      SwatKat
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @daniel22_22 Cata dreptate ai si cum mi-am luat eu ban incercand sa explic si la "vecini" aceste aspecte. Si cum mi se reprosa ca nu stiu ce zic, ca "sigur era mai bine fara umebe".

      Pe de alta parte, se pare ca a inceput receptia la Lot 2:
      link

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      S
      SwatKat
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @daniel22_22 Stiam ca parte din GBE se elibereaza la receptie si doar o parte dupa expirarea perioadei de garantie..

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      S
      SwatKat
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @twinsen parca intelesesem ca unele din slise se monteaza si pe interiorul grinzilor, deci nu vad de ce nu ar fi putut lucra. Poate doar din indolenta si nepasare (ale autoritatilorin primul rand). Sunt curios daca Trace mai are de primit ceva bani, dupa ajustarile/penalitatile facute (sau pe care autoritatile sustin ca le-au facut). Cred ca ei isi doresc receptia ca sa li se deblocheze din GBE, alt interes nu cred ca mai au...

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      S
      SwatKat
    • RE: A0 și DNCB, centuri București

      @Adrianb1 : mi s-a parut ca seamana cu aia de pe A3, care tot pe roti era din ce tin minte. Parca era un model de Liebherr mai mare? Mersi oricum, eram curios ca am in recomandari o multime de clipuri pe youtube cu macarale RC si unele sunt extraordinar de complexe… sorry de offtopic

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      S
      SwatKat
    • RE: A0 și DNCB, centuri București

      De curiozitate, asta e macaraua aia “monstru” cumparata de UMB folosita pe A3?

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      S
      SwatKat
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @Andulii Nu, ma refer ca multe structuri par supradimensionate, de parca proiectantii au avut mana complet libera si fara constrangeri de buget. Noduri f mari, iar langa Bucuresti avem niste "meschinatati" si tot asa

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      S
      SwatKat
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @mike_us
      “Beneficiarul, când a primit proiectul, a făcut o evaluare asupra calității acestuia?”

      Exact asta am mai zis-o mai demult. Eu inteleg f bine si ideea de functionarime, ca daca nu te acoperi de hartii vine alt functionar si apoi dai cu subsemnatul pe la alti functionari, fiecare vrand sa “demonstreze ceva”.
      Totusi zic ca A7 se putea face cu costuri mai mici, fara cocoasa aia si fara sa fie atat de inaltata pe unele zone. Si mai ales fara podurile astea fantasmagorice in unele cazuri.
      Ok, proiectantul a facut ce a vrut in limita specificatiilor din caietul de sarcini dar un minim control ulterior al beneficiarului cred ca era necesar - poate se mai puteau ajusta multe. Dar asa, “ordin de sus” toti au bagat placa “facem ceva trainic”.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      S
      SwatKat