Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare
    1. Acasă
    2. SwatKat
    S
    Deconectat
    • Profil
    • Îi urmărește pe 0
    • Urmărit de 0
    • Subiecte 0
    • Mesaje 25
    • Grupuri 0

    SwatKat

    @SwatKat

    50
    Reputație
    1
    Vizualizări
    25
    Mesaje
    0
    Urmărit de
    0
    Îi urmărește pe
    S-a Înregistrat
    S-a conectat ultima oară

    SwatKat Oprește urmărirea Urmărește

    Best posts made by SwatKat

    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @PaulS a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:

      @vancouver Anul acesta mi se pare mult mai echilibrati in declaratii, pare ca au revenit la normal, cum erau in ceilalti ani cei care sunt pe PUM, legat de subiectul UMB.

      Dupa ce anul trecut pana in vara erau 100% siguri ca Bz-Fc3 NU putea fi gata, prin toamna se incepuse cu “bucati de asfalt care se vor desprinde, ca s-a asfaltat pe ploaie”, apoi in iarna cu “foarte multe lucrari nefinalizate”.
      Am fost printre primii care au trecut spre Bacau la final de decembrie iar Pizza avea mult mai multe sfarturi de cin neatacate, pe cand dupa Buzau erau cateva parti din unele. Atunci am realizat (ca pana atunci incercam sa nu cred) ca parerile unor “guru” de acolo sunt extrem de subiective si fortate, servind unui interes…

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      S
      SwatKat
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @vancouver Incredibil! Proiectantul ar trebui “ars” rau, cu tot cu constructor, ca orice gaga ar fi trebuit sa intrebe bai dar oare taiem aici? Cat dura un Facetime cu proiectantul?
      Nesimtire totala!
      Ps. Bine ca “lumea buna” e ocupata cu aruncat de noroi in alt constructor ca a asfaltat dintr-o bucata inclusiv pe axul autostrazii si vezi-doamne, au “calculat” unii ca era mai ieftin altfel…
      Intreg anul trecut erau vocali ca Trace avea tot dreptul la extensii ca nu stiu ce cu gropile de imprumut. A mai trecut 1 an aproape si ei tot le acorda credit… si tot altii fac rau sau factureaza mai mult etc.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      S
      SwatKat
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @PaulS : eu ma refer in principal la ideea mesajelor: “nu se lucreaza la calitate”, “se surpa terasamentul”, “nu e bun asfaltul”.
      Plus mi se pare de bun simt sa se prioritizeze lucrari care sa aiba utilitate nu sa ramana muzeu doar ca sa se incadreze in contracte.
      Nu sunt ultras, nu sunt partinitor dar pana la urma a avea o prima autostrada in zona Moldovei mi se pare mai important decat a finaliza tronsoane de A3 prin munti si chiar si bucata lipsa din Dx12 (nici nu ma refer la A0 unde podul lor peste Cernica in stadiul actual pana nu termina si chinezii nu stiu ce beneficii va aduce). Moldova e singura mare regiune care NU avea nicio bucata de A iar traficul comercial e infernal.. just my2c

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      S
      SwatKat
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @mike_us inteleg ca e o solutie tehnica mai buna si pentru viitor, mai simplu de executat, deci manopera mai mica cu mentiunea ca creste cantitatea de material.
      La fel si pentru parapetul retras, si acolo sa asfaltezi in spatele lui era mai complicat, asfaltul ala nu avea neaparat o calitate buna, trebuie echipa separata etc.

      Dar noo, “castiga Umb” ca a facut ceva mai rapid de executat, mai trainic pentru intretinere in timp.

      La fel, nimeni nu raspunde daca a facut cineva vreun calcul cata manopera s-a redus, ce cantitate a crescut si daca per total solutia Umb nu e totusi avantajoasa. Ei au doar certitudini ca nu e asa, si Umb “profita”. Nu e cazul de politica pe aceste forumuri insa pe pum ma inspaimanta cateodata cand citesc de “ura de clasa”, de dorintele de a cauta nod in papura pe toate contractele ca sa demonstreze…nimic, toate alimentate cred de invidie…
      Si e pacat, daca si intr-un loc unde se presupune ca in principal sunt oameni cu experienta, cu studii (de specialitate) exista astfel de mentalitati…

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      S
      SwatKat
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @Iulian Horatiu nu e functionar public acum. Iar de demonstrat ceva, nu e cazul, ca au aparut deja “talibani” care au masurat ochiometric si au dat verdictul ca asa e. La fel faza cu tablierul neconform, “stiu ei” ca asa e (de unde stiu nu au explicat, dar trebuie crezuti pe cuvant)…

      Imi aduc aminte cum multi colegi din acelasi partid tipau ca pasajul de la Unirii are o inaltime reala mai mica de 3,5m, casti (tot asa) stiau ei sigur ca primarul a furat si a facut lucrari neconforme.
      Si chiar dupa ce s-au masurat unii cu ruleta pe acolo, impactul stirii a ramas in memorie, multi inca cred bazaconia asta.
      La fel si aici.

      Legat de discutiile de pe PUM, lasand la o parte ca ei considera ca “la ce oameni sunt aici”… (acelasi sentiment de superioritate afisat de unii din simpatizantii unui anumit partid), nu a fost decat o singura postare prin aprilie, cu o poza cu podul unde se vedeau niste valuriri la placa - era in faza incipienta, si cam dupa a venit si @vancouver si a explicat aici problemele pe care le sesizasera (dupa aia s-a linistit santierul, cat probabil au fost analizate aspectele tehnice).

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      S
      SwatKat
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @fulgernc : exact. Pagini intregi ca vor sari bucati din asfaltul Umb in parbrize 😄 si 1-2 postari razlete ca Trace a bulit toate podurile de pe tronsonul lor.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      S
      SwatKat
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @PaulS a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:

      @Iulian Daca citeai forumul PUM vedeai ca s-a mai pus aceasta problema/intrebare, nu a fost scoasa doar "acum" .

      Eu cred ca are legatura cu faptul ca din ce se discuta, ministerul ramane la un anumit partid si anumite suparari se mai revarsa in online... sau poate ma insel, e doar o supozitie

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      S
      SwatKat
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @daniel22_22 Pe PUM anul trecut se spunea ca dupa asfaltarile "pe ploaie" facute pe Bz-Fc vor sari bucati de asfalt in parbriz... Bine, era vorba doar de asfaltul pus de Umb, ce asterneau alti constructori era ok...

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      S
      SwatKat
    • RE: Buget, fonduri europene, finantarea infrastructurii de transport

      @vancouver Problema la noi e alta: se pleaca de la o idee corecta, sustenabila. Si apoi se "baga pe sub masa" de totul devine o mega porcarie. Nu a facut nimeni vreun audit pe bune in administratie, intotdeauna s-a mers pe ideea gresita ca taie la toti sau se da la toti. Si asta mereu a generat frustrare, iar aia profesionisti, daca pentru cresteri au "inghitit galusca" si suportau loazele care nu munceau, la taieri ce vor mai spune: raman pe salariu de mizierie sau plec si eu? Si tot asa, raman doar loazele si apoi iar ne plangem de calitatea serviciilor, iar vin politicienii si maresc salariile ca sa fie posturile mai atractive si tot asa. Iar in timpul asta cei care vin. la birou doar ca sa bea cafea si care trec prin viata ca gasca prin apa, raman cuminti la locul lor nefacand mai nimic...
      Una din cele mai mari magarii a fost legea data de OLguta in 2017, cand le-a dat voie primariilor sa-si stabileasca ce salarii au vrut, iar cand ramaneau fara buget, primeau oricum de la Guvern. S de acolo a pornit suveica...
      Sunt zeci si sute de agentii, institute, autoritati locale unde salariile sunt cu mult mai mari ca in administratia centrala! Asta e un non-sens!
      Revenind la fonduri europene, e similara treaba: sunt 2-3 care muncesc si restul doar iau sporuri nefacand nimic. Sunt foarte multe de spus, dar mereu se merge pe o abordare simplista si care sa contribuie la politica de divide et impera, ca unora le convine de minune ura de clasa intre privati si bugetari.

      postat în DISCUȚII GENERALE
      S
      SwatKat
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @mihai : Ai dreptate, eu ma refeream doar ca Moldova nu a avut nimic. Asta nu inseamna ca A3 nu trebuia/trebuie terminata, insa oricum cu sau fara loturile UMB nu era o mare diferenta. Pe cand a termina intre Bz si Bc/Sv ceva integral cred ca va aduce o mare imbunatatire traficului.
      Cumva mereau am considerat ca orice trebuie gandit/inteles/judecat intr-un context logic si de cost-beneficiu, nu doar termeni contractuali.
      In fine, eu citesc si apreciez efortul pasionatilor si ma uit cu mare bucurie la filmari! Sa avem cu totii drumuri cat mai bune!

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      S
      SwatKat

    Latest posts made by SwatKat

    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Ce ma supara pe mine e ca as fi avut alte asteptari de la unii ministri. Dar daca privesc lucrurile in “cheia” imbratisata pe un anunit forum, “face sens” 😄 /s
      Pacat, ca acum mai mult decat oricand ar trebui sa conteze doar interesul tarii, nu calcule meschine pentru peste 3 ani cand incepe campania electorala.

      In alta ordine de idei, vad ca “Nurol sta domle’ dupa Umb”, ei ar fi terminat demult nodul. Cred ca Umb le-au promis ca lucreaza incet si apoi au bagat NOS si i-au lasat putin in urma 😂 Ce vreau sa zic? Sper din tot sufletul ca peste 2 saptamani cand am drum incolo sa pot sa evit si centura Bz

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      S
      SwatKat
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Doamne-ajuta, cum s-ar spune! Da, ai perfecta dreptate, cred ca acum toti avem asteptari putin nerealiste "sa se deschida, sa se deschida". Dupa atatia ani in care nu s-a facut nimic, acum parca vrem totul deodata.
      Felicitari pentru tot efortul de a oferi aceste informatii!

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      S
      SwatKat
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Multumesc pentru clarificari, de exemplu as fi apreciat, ca simplu cetatean, sa aflam chestiile astea de la autoritati si nu "pe surse". Ca nu e normal. Stiu ca sunt oameni ok in toate institutiile, ba unii chiar mult mai ok decat multi din privat (cum si reciproca e valabila).
      Doar ca si componenta de comunicare pe "damage control" e importanta, ca altfel apar tot felul de supozitii care raman inradacinate in mintile unora. Cum la fel s-a intamplat si la podul de la Bz unde acum multi "stiu sigur" a cui e vina si asteapta sa cada podul.

      Intr-o institutie publica cred ca e f importanta componenta de comunicare proactiva, nu doar reactiva!

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      S
      SwatKat
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @Iulian Da, asa e, ar trebui totusi ca Cnair, ca beneficiar, sa puna presiune pe toti, sa organizeze intalniri etc. pentru deblocarea situatiei. Ca asa, Trace va zice eu nu mai bag bani, Cnair sta si asteapta, proiectantul tace malc (desi nu se stie daca e vina proiectantului, ca la pod Buzau, sau a contructorului, care a gresit montarea elementelor).
      Reprezentantii MT se plimba zilnic si numara suruburile de la parapeti pe A0 cand, dupa umila mea opinie, ar trebui sa se concentreze si pe acest lot vital pentru transportul de marfa. Nu neg importanta A0sud, dar acolo e cam gata situatia, iar aici nu se intrevede nimic bun. Iar deschiderea intregului lot 2 ar insemna practic zeci de minute castigate, ca se va ajunge la Spataru si de acolo imediat pe noul pod.

      Tacerea asta a tuturor factorilor de decizie, dar si unora din asociatii civile din domeniu mi se pare "asurzitoare".. in afara de @vancouver eu n-am regasit informatii legate de tot ce s-a intamplat pe acest lot - si ma refer la informatii prezentate inca din primavara, cand pe alte forumuri doar se arunca cu noroi ca se surpa A0Nord, ca e calorifer etc., si nimic despre acest lot...

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      S
      SwatKat
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @vancouver M-am referit ca daca isi asuma sa dea in circulatie, daca testele ies ok si sa lase senzori monitorizare etc. Cum toata lumea incearca sa se acopere de hartii semnate "de altii", ajungem sa stam cu bucata asta muzeu mult si bine...

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      S
      SwatKat
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @vancouver Solutia asta ar presupune o asumare atat la nivelul CNAIR, cat si al constructorului. Nu stim nici daca mai sunt plati de efectuat (si daca se va plati, cine va fi raspunzator de remediere). Iar o astfel de asumare la nivelul unei autoritati a statului e putin "cu cantec" - as garanta ca la un eventual control de la Curtea de Conturi spre ex., imediat se va pune in carca lor orice problema. (nu ca as lua apararea celor de la Cnair, dar cam asa se intampla, fiecare institutie de control "trebuie" sa gaseasca ceva, altfel se presupune ca nu a muncit - din pacate)

      Iar CNAIR nu sunt in stare sa forteze redeschiderea bucatii inchise din lotul 1, odata ce au dat drumul la circulatie pe pasajul de la km. 20. NU inteleg ce asteapta, ar degreva mult jumatate din Mizil.

      Iar legat de subiectul asta, aici "societatea civila din domeniu" (am pus ghilimele intentionat) ar putea pune o presiune pe minister/Cnair etc., in loc sa fie promovate zvonuri si scenarii alarmiste legate doar de un anumit constructor.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      S
      SwatKat
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Pe bucata de lot de la Nurol, in continuarea podului de la Bz, pe care speram sa o termine in timp util, va trebui cumva si receptie pentru darea in circulatie? Ca inteleg ca in cateva zile se face receptia la pod, deci s-ar putea da drumul la circulatie acolo...

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      S
      SwatKat
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @Iulian Horatiu nu e functionar public acum. Iar de demonstrat ceva, nu e cazul, ca au aparut deja “talibani” care au masurat ochiometric si au dat verdictul ca asa e. La fel faza cu tablierul neconform, “stiu ei” ca asa e (de unde stiu nu au explicat, dar trebuie crezuti pe cuvant)…

      Imi aduc aminte cum multi colegi din acelasi partid tipau ca pasajul de la Unirii are o inaltime reala mai mica de 3,5m, casti (tot asa) stiau ei sigur ca primarul a furat si a facut lucrari neconforme.
      Si chiar dupa ce s-au masurat unii cu ruleta pe acolo, impactul stirii a ramas in memorie, multi inca cred bazaconia asta.
      La fel si aici.

      Legat de discutiile de pe PUM, lasand la o parte ca ei considera ca “la ce oameni sunt aici”… (acelasi sentiment de superioritate afisat de unii din simpatizantii unui anumit partid), nu a fost decat o singura postare prin aprilie, cu o poza cu podul unde se vedeau niste valuriri la placa - era in faza incipienta, si cam dupa a venit si @vancouver si a explicat aici problemele pe care le sesizasera (dupa aia s-a linistit santierul, cat probabil au fost analizate aspectele tehnice).

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      S
      SwatKat
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @daniel22_22 Pe PUM anul trecut se spunea ca dupa asfaltarile "pe ploaie" facute pe Bz-Fc vor sari bucati de asfalt in parbriz... Bine, era vorba doar de asfaltul pus de Umb, ce asterneau alti constructori era ok...

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      S
      SwatKat
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @PaulS a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:

      @Iulian Daca citeai forumul PUM vedeai ca s-a mai pus aceasta problema/intrebare, nu a fost scoasa doar "acum" .

      Eu cred ca are legatura cu faptul ca din ce se discuta, ministerul ramane la un anumit partid si anumite suparari se mai revarsa in online... sau poate ma insel, e doar o supozitie

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      S
      SwatKat