Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare
    1. Acasă
    2. SwatKat
    S
    Deconectat
    • Profil
    • Îi urmărește pe 0
    • Urmărit de 1
    • Subiecte 0
    • Mesaje 51
    • Grupuri 0

    SwatKat

    @SwatKat

    128
    Reputație
    8
    Vizualizări
    51
    Mesaje
    1
    Urmărit de
    0
    Îi urmărește pe
    S-a Înregistrat
    S-a conectat ultima oară

    SwatKat Oprește urmărirea Urmărește

    Best posts made by SwatKat

    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @mihai pe de alta parte vad ca pe portalurile mari de stiri informatia ca inaugurarea e la 11 luni intarziere (alimentata probabil de declaratiile unora) fata de termenul contractual e scrisa mare si bolduita. Ca statea lotul muzeu nu se mai spune.

      Ca avem lotul 2 cu +1 an la fel se cam ignora, dar daca scriem de rau de Umb curg paginile cu conspiratii.
      Poate de aia si comunicatul Cnair a vrut sa atinga subiectul dar ai perfecta dreptate, comunicarea e o meserie, n-o poate face oricine.

      Ps. Nu vrea inteleg de ce in majoritatea cazurilor, doar o anumita asociatie e invitata sa ofere puncte de vedere, sa emita opinii etc.

      Strict referitor la A7 spre ex., calitatea informatiilor oferite aici este la ani lumina - ma refer de la inside info pana la calitatea discutiilor, fara inflamari de “monarh” autointitulat…
      Inchei deci cu felicitari voua pentru informatiile oferite si sper ca, poate poate, se va da drumul si pe lotul 2 in cursul acestei luni..

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      S
      SwatKat
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @MihaiD Anul trecut in toamna exact asa a fost narativul, plus ceilalti care erau siguri de "lipsa de calitate a asfaltarilor", ca urmau sa sara bucati din asfalt etc. Intre timp, pe A0Sud e jale in unele locuri pe b1.
      Intarzierile contractuale sunt scoase in evidenta cu precadere la Umb, pe lotul 2 la Trace aceiasi care sunt foarte "in tema" cu ce face Umb, se intreaba care e podul cu probleme, incurca pasajele intre ele, si discutia e extrem de sumara si se incheie cu "la revedere" de la monarh, daca nu sustii tonul cu umebeu e supra-incarcat, etc.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      S
      SwatKat
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @PaulS a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:

      @vancouver Anul acesta mi se pare mult mai echilibrati in declaratii, pare ca au revenit la normal, cum erau in ceilalti ani cei care sunt pe PUM, legat de subiectul UMB.

      Dupa ce anul trecut pana in vara erau 100% siguri ca Bz-Fc3 NU putea fi gata, prin toamna se incepuse cu “bucati de asfalt care se vor desprinde, ca s-a asfaltat pe ploaie”, apoi in iarna cu “foarte multe lucrari nefinalizate”.
      Am fost printre primii care au trecut spre Bacau la final de decembrie iar Pizza avea mult mai multe sfarturi de cin neatacate, pe cand dupa Buzau erau cateva parti din unele. Atunci am realizat (ca pana atunci incercam sa nu cred) ca parerile unor “guru” de acolo sunt extrem de subiective si fortate, servind unui interes…

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      S
      SwatKat
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @vancouver Incredibil! Proiectantul ar trebui “ars” rau, cu tot cu constructor, ca orice gaga ar fi trebuit sa intrebe bai dar oare taiem aici? Cat dura un Facetime cu proiectantul?
      Nesimtire totala!
      Ps. Bine ca “lumea buna” e ocupata cu aruncat de noroi in alt constructor ca a asfaltat dintr-o bucata inclusiv pe axul autostrazii si vezi-doamne, au “calculat” unii ca era mai ieftin altfel…
      Intreg anul trecut erau vocali ca Trace avea tot dreptul la extensii ca nu stiu ce cu gropile de imprumut. A mai trecut 1 an aproape si ei tot le acorda credit… si tot altii fac rau sau factureaza mai mult etc.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      S
      SwatKat
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Inteleg ca a postat pe Fb d; Scriosteanu ca se spera ca la final de septembrie sa se dea in trafic lotul 2. Deci inca 1 luna jumate si doar sperante....

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      S
      SwatKat
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Cum era daca faceau un scurt ocol si la Buzau, sa fie prezenti sefiii de santier Trace, Coni etc. si sa se vada ca e presiune (politica) si acolo pentru finalizare.
      Pentru ca @vancouver are dreptate, cred ca la Sarata au scapat “haturile din maini” si functionarii au venit cu idei. Sa nu fiu inteles gresit, f bine ca intaresc dar era necesar asa, fara trafic - se putea face deviere ca-s 2 poduri acolo.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      S
      SwatKat
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @PaulS : eu ma refer in principal la ideea mesajelor: “nu se lucreaza la calitate”, “se surpa terasamentul”, “nu e bun asfaltul”.
      Plus mi se pare de bun simt sa se prioritizeze lucrari care sa aiba utilitate nu sa ramana muzeu doar ca sa se incadreze in contracte.
      Nu sunt ultras, nu sunt partinitor dar pana la urma a avea o prima autostrada in zona Moldovei mi se pare mai important decat a finaliza tronsoane de A3 prin munti si chiar si bucata lipsa din Dx12 (nici nu ma refer la A0 unde podul lor peste Cernica in stadiul actual pana nu termina si chinezii nu stiu ce beneficii va aduce). Moldova e singura mare regiune care NU avea nicio bucata de A iar traficul comercial e infernal.. just my2c

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      S
      SwatKat
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @mike_us inteleg ca e o solutie tehnica mai buna si pentru viitor, mai simplu de executat, deci manopera mai mica cu mentiunea ca creste cantitatea de material.
      La fel si pentru parapetul retras, si acolo sa asfaltezi in spatele lui era mai complicat, asfaltul ala nu avea neaparat o calitate buna, trebuie echipa separata etc.

      Dar noo, “castiga Umb” ca a facut ceva mai rapid de executat, mai trainic pentru intretinere in timp.

      La fel, nimeni nu raspunde daca a facut cineva vreun calcul cata manopera s-a redus, ce cantitate a crescut si daca per total solutia Umb nu e totusi avantajoasa. Ei au doar certitudini ca nu e asa, si Umb “profita”. Nu e cazul de politica pe aceste forumuri insa pe pum ma inspaimanta cateodata cand citesc de “ura de clasa”, de dorintele de a cauta nod in papura pe toate contractele ca sa demonstreze…nimic, toate alimentate cred de invidie…
      Si e pacat, daca si intr-un loc unde se presupune ca in principal sunt oameni cu experienta, cu studii (de specialitate) exista astfel de mentalitati…

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      S
      SwatKat
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @Iulian Horatiu nu e functionar public acum. Iar de demonstrat ceva, nu e cazul, ca au aparut deja “talibani” care au masurat ochiometric si au dat verdictul ca asa e. La fel faza cu tablierul neconform, “stiu ei” ca asa e (de unde stiu nu au explicat, dar trebuie crezuti pe cuvant)…

      Imi aduc aminte cum multi colegi din acelasi partid tipau ca pasajul de la Unirii are o inaltime reala mai mica de 3,5m, casti (tot asa) stiau ei sigur ca primarul a furat si a facut lucrari neconforme.
      Si chiar dupa ce s-au masurat unii cu ruleta pe acolo, impactul stirii a ramas in memorie, multi inca cred bazaconia asta.
      La fel si aici.

      Legat de discutiile de pe PUM, lasand la o parte ca ei considera ca “la ce oameni sunt aici”… (acelasi sentiment de superioritate afisat de unii din simpatizantii unui anumit partid), nu a fost decat o singura postare prin aprilie, cu o poza cu podul unde se vedeau niste valuriri la placa - era in faza incipienta, si cam dupa a venit si @vancouver si a explicat aici problemele pe care le sesizasera (dupa aia s-a linistit santierul, cat probabil au fost analizate aspectele tehnice).

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      S
      SwatKat
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @SAVU Eu inteleg ca pot exista greseli in santiere, si e nevoie de conlucrare intre toti pentru remedieri. Si, desi as vrea ca Trace sa nu mai participe la nicio lucrare, as vrea sa vad o asumare si de la minister/Cnair. Caci ei STIAU mai mult ca sigur si au dat inainte degeaba, ca acum sa vina la final si sa zic "pardon, nu semnam, noi nu stiam si alte scuze penibile".
      Toate astea pe timpul si nervii soferilor si locuitorilor din Mizil si nu numai.
      @vancouver Multumim pentru informatii si orizontul de timp oferit, macar stim sa nu mai speram 🙂

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      S
      SwatKat

    Latest posts made by SwatKat

    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @trismegistul a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:

      @SwatKat - daca pana anul asta sursele de finantare veneau din bani PNRR care erau imprumuturi, acum vorbim de bani 100% nerambursabili, cu conditia ca lucrarile sa fie gata in august 2026. De aici si presiunea resimtita de toata lumea (inclusiv de noi, cei care urmarim fenomenul) legat de capacitatea UMB de lucru se percepe altfel.

      Problema e ca din cate stiu granturile PNRR nu vin imediat, adica termini lucrarea, platesti constructorul, se face Cerferea e plata si primesti banii de la Comisie.
      Cumva de aia PNRR are 2 "paliere", adica reforme si investitii: faci reforma (care de principiu nu necesita bani nationali, iei banii pe ea si pe aia ii folosesti la finantarea investitiilor.
      Asa ca, chiar daca A7 e acum pe granturi, tot trebuie gasiti banii sa platim constructorul, abia apoi ii recuperam. Ca nu cred ca UMB poate termina "pe caiet" pana la Pascani....

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      S
      SwatKat
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @trismegistul Chiar credeti ca fata de anul trecut, cand aveau si mai multe loturi in constructie, de abia acum "nu mai fac fata"?
      Pe de alta parte, cred ca anul acesta problemele bugetare (si oricat insista unii ca se fac plati, problema e ca nu au fost bani bugetati si s-a mers mult "pe caiet" ca si anul trecut, de fapt) au avut si vor avea un destul de mare impact asupra progresului.
      SI aici ma refer inclusiv la fondurile pentru relocari, si toate chestiile conexe.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      S
      SwatKat
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @vancouver Ș exact ce am mai spusȘ fuga de raspundere a tuturor, fiecare asteapta o semnatura de la celalalt, cu toate consecintele negative de care ai spus de mai multe oriȘ distrugerea DN1B, stresul locuitorilor din Mizil, accidentele (mortale) etc.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      S
      SwatKat
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @spyros.manias eu gandesc ca vina publica principala e la Cnair.
      Daca ieseau asumat de la inceput cu prezentarea situatiei, daca faceau update-uri regulate, nu sa aflam prin bunavointa lui @vancouver si lui @mihai detalii care sa fie apoi rastalmacite de unii si altii… oare nu era mai ok?
      Comunicate facute profesionist, seci si la obiect cum s-ar spune.

      Asa unii zic ca s-a lalait, altii ca sunt interese la mijloc, unii ca lipesc astia “scobitori” si tot asa… iar mesajele au ramas intiparite mai ales in memoria colectiva a celor mai “slabi de inger”…

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      S
      SwatKat
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Stie cineva un motiv pentru care centura Nord Focsani e inca inchisa? Am vazut ca balizele erau miscate, deci pesemne sunt unii "temerari", dr lasand asta la o parte, e vreun motiv real, de bun simt?

      PS. La Garoafa, pilonii pe mijlocul DN2 sunt deja forati? Am trecut azi si deja montau armatura de la baza pilelor podului.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      S
      SwatKat
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @MihaiD : functionarul roman de multe ori se teme de celalalt functionar roman ( audit, control, parchet etc). Pentrubca seful lui r politic si de multe ori incompe..aa, obedient politic si la o adica va spune “nu eu, eu am semnat ca expertii din subordine au zis ca e ok”.
      Si toate astea, plus recentele modificari de salarizare sunt mai mult ca sigur motivele pentru care acum fiecare asteapta intai semnatura celuilalt…

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      S
      SwatKat
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @jimmyjump Stiu asta, citisem parca ca se astepta sa se faca cate o deviere pe fiecare parte. Si am zis ca o clarificare nu strica.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      S
      SwatKat
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
      1. La Garoafa devierea e finalizata, sunt si marcajele facute. Din pacate e doar pe o parte a DN2 (pe dreapta sens spre Bc si deci va fi doar cate o banda pe acolo. Probabil de luni sa inchida?

      2. Pe podul de la Bz pentru ca a fost foarte liber am observat ca daca te uiti la margine, se vad "onduleurile" ca si cum zone sunt lasate. Probabil e doar efect optic de la cum sunt montate bordurile, dar e putin ciudat.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      S
      SwatKat
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @cosminb Nu, ar putea Politia sa relocheze 2 echipaje permanent la Mizil si ar mai linisti din raisari. Cand se va deschide A7 nu trece 1 sapt pana la primul accident. In decembrie 2024 pana de Revelion a fost primul accident dupa Buzau, era deschisa de sub 1 saptamana autostrada

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      S
      SwatKat
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Cum era daca faceau un scurt ocol si la Buzau, sa fie prezenti sefiii de santier Trace, Coni etc. si sa se vada ca e presiune (politica) si acolo pentru finalizare.
      Pentru ca @vancouver are dreptate, cred ca la Sarata au scapat “haturile din maini” si functionarii au venit cu idei. Sa nu fiu inteles gresit, f bine ca intaresc dar era necesar asa, fara trafic - se putea face deviere ca-s 2 poduri acolo.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      S
      SwatKat