A7 Ploiești - Bacău - Suceava
-
@WSrc1 sunt plecat în concediu și oarecum decuplat… poate s-a și văzut ca nu prea mai postez. Dacă aflu ceva eu sau colegii transmitem.
-
Ploiești-Buzău Lot 3 | Nod Rutier cu DN2B | Pasaj peste CF702 | 05.08.2025 (Nurol)
-
In ceea ce priveste Lotul 2 Ploiești-Buzău, aseara a fost dat un reportaj de Stirile PRO TV.
Ei spun ca ar mai fi probleme si la alte 2 pasaje. Nu stiu daca este adevarat sau au luat informatii de dinainte de remediere.
In orice caz, purtatorul de cuvant CNAIR Alin Serbanescu a zis: „Am discutat să refacă sudurile, nici a doua oară nu le-a ieșit de un an de zile se chinuie practic să repare ce au făcut greșit din start. Vă spun sincer, mă tem să mai dau vreun termen”
De asemenea de la API, Ionuț Ciurea: „Am înțeles, este o problemă tehnică, dar dați-ne niște date clare. Cum adică nu ne mai asumăm niciun termen pentru deschidere, cum vine treaba asta?”
Deci treaba acolo e destul de nasoala din ce imi dau seama. Socotind vestile oficiale foarte vagi si situatia de dinainte, incep iar sa cred ca anul asta nu cred ca se termina povestea Lotului 2.
Aici e reportajul: https://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/inaugurarea-unui-tronson-din-autostrada-a7-intarzie-din-cauza-sudurilor-defectuoase-cnair-zse-teme-sa-mai-dea-vreun-termen.html
-
Nu mai sunt alte probleme afară de km38. Nu se mai pune problema refacerii vreunei suduri, s-a renunțat complet la suduri. Acum o sapt. nu se lucra nimic, încă nu exista consens 100% pe soluțiile de remediere la cele 2 probleme de care v-am mai zis, adică unele eclisari insuficient de bine executate și resp. întărirea tălpilor superioare. Trace e acum spectator, așteaptă decizia finală a inginerilor și o va executa cu un subcontractor român , care până acum s-a dovedit cel mai serios.
-
@Romulus : Ar fi mai bine ca PROTV sa se limiteze la Las Fierbinti si sa lase infrastructura pentru altii.
-
@Romulus nu stiu ce spune ProTV si de ce se bazeaza pe informatii aproximative.
Asa cum cred ca am mai mentionat, pe A7 Ploiesti - Buzau Lot 2 sunt 4 pasaje (5 structuri) cu tablier metalic. In ordine:
-
Km 20: Pasaj al DJ100C peste A7 in Nodul Mizil. Deschis traficului din iunie 2025. Exclusiv sudat, fara probleme. A fost ridicat in pozitie abia in aprilie-iunie anul acesta, dupa ce au fost discutate si analizate problemele sudurilor la celelalte structuri, asa ca aici sudurile au fost facute cum trebuie
-
Km 26: Pasaj al DJ102H peste A7. Ridicat in 2024, identificat cu probleme de suduri, eclisat complet. Nu mai are nicio problema. Deschis traficului din iunie 2025.
-
Km 33: Pasaj al DJ103R peste A7. Deschis traficului din octombrie 2024. Au fost identificate probleme la cateva suduri, care au fost remediate sub trafic, fara eclisare.
-
Km 38 (2 structuri): Pasaj al A7 peste Sarata. Inchis traficului. Probleme identificate la suduri, eclisat complet, dar unele eclisari au fost identificate ca necorespunzatoare. In acest moment se pun la punct solutii pentru intarirea talpilor superioare la reazeme si de refacere partiala a eclisarii.
Nu exista nicio alta problema pe lot.
-
-
@daniel22_22 ar trebui sa lase partea tehnica ce tine de infrastructuri si eventual sa se informeze mai bine.
Cu toate astea, daca te uiti in reportaj, in afara de informatiile eronate date despre alte 2 pasaje, au furnizat un punct de vedere actual al purtatorului de cuvant de la CNAIR.
Nu stiu daca ar fi bine sa se limiteze doar la Las Fierbinti, deoarece in afara de punctul respectiv de vedere de la CNAIR nu avem nimic oficial. Intr-adevar avem pe surse, ca sa zic asa, ceea ce se mai mentioneaza pe forumuri.
-
@Romulus din pacate Alin Serbanescu in reportajul ProTV amesteca pozitia oficiala ("vor fi penalizati", "asteptam sa remedieze ceea ce au facut prost") cu opinia personala ("mi-e si frica sa mai dau un termen").
Unei institutii a statului nu are cum sa-i fie frica. Trebuia sa spuna ceva de genul: "Lucram cu proiectantul si constructorul la identificarea de solutii pentru problemele identificate in santier. Nu avem convenit la acest moment un termen pentru finalizare. Am cerut ambelor companii ca solutia si termenul de finalizare sa fie stabilite pana la finele acestei luni. In caz contrar vom actiona conform legislatiei si contractului fata de cele doua companii"
Dar mai e mult pana cand o sa vedem acest gen de pozitii oficiale. Din motive care-mi scapa, multe institutii si autoritati inca prefera comunicarea asta "trasa de sireturi" cu presa.
-
In calitatea lui el este institutia si este oglinda sa. Este un manual a purtatorului de cuvant. Cred ca a incalcat o treime din regulile de conduita in interviul asta.
-
"Un mesaj intern transmis angajaților companiei UMB, constructorul de pe Autostrada A7 (tronsonul Focșani – Bacău – Pașcani), anunță prelungirea săptămânii libere din cauza unui blocaj financiar, scrie Bacău.net. Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) confirmă informația."
Nici măcar pe tronsonul Buzău – Focșani, unde se circulă de șase luni, nu au fost făcute plățile integrale.
Și apoi ne întrebăm de ce nu mai angajează. -
Aș vrea să iasă monarhul cu un comunicat. Am repetat chestia asta un an de zile. Adică ..se vede cu ochiul liber. Sper să se spele pe cap cu specialiștii lor.
Întindere , calitate nediocră, lăcomie , iar întindere ....au repetat mantra asta de 10000000 ori ...până le-a intrat în subconștient tuturor analfabeților
-
@fulgernc Ei as, acum cateva zile vice-monarhul care probabil si-ar fi dorit din nou functie prin minister sustinea iar sus si tare ca e fakenews, Umb e platit la zi.... Probabil informatia asta va trece asa, mai neobservata pe forumul respectiv sau va fi impachetata cu ideea ca n-au facut umebistii documentele ok si de aia....
-
@SwatKat
Nu mai sunt mijloc de informare de mult. Sunt organizație de propagandă. Am spus de multe ori că cei a căror agendă o tot susțin vor merge la "izvor". La finanțare. Am menționat de N ori "drumul banilor". S-a scos din PNRRRRRRRR-ul lui pește tronsoanele menționate. Au lăsat ce e de făcut. Dar ...cu ce bani să se mobilizeze ???? Unde sunt deștepții lui proantiinfrastructura să repete plăcile lor zgâriate????
Unde ...când săreau ca arși ptr fel de fel de motive minore împotriva UMB cerând să fie scoși de pe șantiere????Părerea mea???? Coaliția asta o să aibă viață scurtă.
-
Nașpa, dar era de așteptat.sper că pe A1 și A0 sa nu fie afectați
-
@SwatKat a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:
vice-monarhul care probabil si-ar fi dorit din nou functie prin minister sustinea iar sus si tare ca e fakenews,
Horațiu Cosma e un extremist cu cunoștințe extrem de limitate în domeniu. Nu știu cum gândesc alții , dar eu , extremiști cu propria agendă de priorități nu doresc. UMB a fost și este locomotiva pieței. Pe care , unii tot caută să o gripeze.
-
-
UMB nu are cum să fie plătit la timp!
Pe Buzău – Focșani se circulă de anul trecut, iar anul acesta s-a lucrat deja la detaliile rămase — parcări și alte finisaje.
Probabil că, în medie, sunt la 97-98% cu execuția.
La plăți însă, toate loturile sunt sub 80%.
La valori atât de mari, un decalaj de 15% înseamnă o sumă considerabilă.
Și asta fără să mai vorbim de Focșani – Bacău și Bacău – Pașcani.Poate tocmai de aceea UMB a tras mai tare pe A0 și A1 decât pe A7, anul acesta.
Vedem luni dacă pe A0 revin sau se retrag de pe toate șantierele.
Oricum, mare păcat — în ultimii doi ani lucrurile chiar începuseră să meargă bine. -
E foarte important la volumele pe care le mișcă ei , să existe cursivitate , și predictibilitate în plăți. Am uzat termenul ăsta fe cât l-am folosit . Predictibilitate. Și e foarte important ptr ei să aibă o relație bună cu autoritatea. În mod norma așa trebuie să fie . Unii au interpretat această relație bună cu autoritatea doar cum au vrut ei. Fără să aibă cea mai mică dovadă . Doar speculații.
În schimb când avem poziții contrare ..și abordări de pe poziții de forță , din partea unor constructori (gen We build , gen Alstom) faimoasa asociație le ține partea ...și scot fel de fel de acuze ptr reprezentanții autorității(CNAIR/minister). Prima poziție ostilă față de UMB a venit de la recent înscăunatul "om expert" al lor. Directorul CNIR. Laudă această realizare (CNIR-ul și pe cine îl conduce) ptr că e născută din ideea lor. Dar această realizare fără un back-up financiar și politic puternic , va fi la fel de utilă precum a fost ARF-ul în lipsa banilor. Am criticat des această realizare a d-lui Cioloș , cu toate că sunt dintre cei ce au apreciat activitatea dânsului cât timp a fost prim ministru. -
@fulgernc Suntem în august 2025 și Lotul 2 Ploiești – Buzău încă nu e deschis. Podul de la km 38 peste râul Sărata pare să fi blocat totul – mereu au fost probleme la suduri, reparații, întârzieri. Deși restul lotului pare gata, „zona asta a tras totul în jos”, adică „aici este punctul slab, care compromite proiectul”. Încă un exemplu de proiect aproape terminat, dar a fost ținut pe loc de greșeli tehnice și lipsa de control tehnic.
Extras de imagini filmate de pe YouTube, vizualizat pe mobil. Sursa: filmare CONI-TRACE – Autostrada A7, Lot 2, pod km 38 – august 2025.
-
@WSrc1 mi se pare destul de grav că, deși toată lumea pare că e de acord că trebuie refăcute lucrările de consolidare, în teren nu se mișcă nimic. De la autorități tăcere totală, pe forumuri avem ceva informații, însă situația din teren e total descurajatoare. Ne apropiem de mijlocul lui August (săptămâna viitoare practic e vacanta aproape pentru toți) iar termenul de deschidere pare că se depărtează tot mai mult și cred că devine optimist deadline-ul de final de septembrie.
E bătaie de joc totală. In timpul ăsta sunt foarte multe neajunsuri generate de gaura asta dintre dumbrava și buzău (nervi, bani pierduți pe combustibil, timp pierdut, și cel mai grav potențiale victime omenești).