Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A7 Ploiești - Bacău - Suceava

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    1.6k Mesaje 57 Posters 545.5k Vizualizări 10 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • M Conectat
      mihai @Romulus
      ultima editare de mihai

      @Romulus nu stiu ce spune ProTV si de ce se bazeaza pe informatii aproximative.

      Asa cum cred ca am mai mentionat, pe A7 Ploiesti - Buzau Lot 2 sunt 4 pasaje (5 structuri) cu tablier metalic. In ordine:

      • Km 20: Pasaj al DJ100C peste A7 in Nodul Mizil. Deschis traficului din iunie 2025. Exclusiv sudat, fara probleme. A fost ridicat in pozitie abia in aprilie-iunie anul acesta, dupa ce au fost discutate si analizate problemele sudurilor la celelalte structuri, asa ca aici sudurile au fost facute cum trebuie

      • Km 26: Pasaj al DJ102H peste A7. Ridicat in 2024, identificat cu probleme de suduri, eclisat complet. Nu mai are nicio problema. Deschis traficului din iunie 2025.

      • Km 33: Pasaj al DJ103R peste A7. Deschis traficului din octombrie 2024. Au fost identificate probleme la cateva suduri, care au fost remediate sub trafic, fara eclisare.

      • Km 38 (2 structuri): Pasaj al A7 peste Sarata. Inchis traficului. Probleme identificate la suduri, eclisat complet, dar unele eclisari au fost identificate ca necorespunzatoare. In acest moment se pun la punct solutii pentru intarirea talpilor superioare la reazeme si de refacere partiala a eclisarii.

      Nu exista nicio alta problema pe lot.

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 6
      • R Deconectat
        Romulus @daniel22_22
        ultima editare de Romulus

        @daniel22_22 ar trebui sa lase partea tehnica ce tine de infrastructuri si eventual sa se informeze mai bine.

        Cu toate astea, daca te uiti in reportaj, in afara de informatiile eronate date despre alte 2 pasaje, au furnizat un punct de vedere actual al purtatorului de cuvant de la CNAIR.

        Nu stiu daca ar fi bine sa se limiteze doar la Las Fierbinti, deoarece in afara de punctul respectiv de vedere de la CNAIR nu avem nimic oficial. Intr-adevar avem pe surse, ca sa zic asa, ceea ce se mai mentioneaza pe forumuri.

        M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
        • M Conectat
          mihai @Romulus
          ultima editare de mihai

          @Romulus din pacate Alin Serbanescu in reportajul ProTV amesteca pozitia oficiala ("vor fi penalizati", "asteptam sa remedieze ceea ce au facut prost") cu opinia personala ("mi-e si frica sa mai dau un termen").

          Unei institutii a statului nu are cum sa-i fie frica. Trebuia sa spuna ceva de genul: "Lucram cu proiectantul si constructorul la identificarea de solutii pentru problemele identificate in santier. Nu avem convenit la acest moment un termen pentru finalizare. Am cerut ambelor companii ca solutia si termenul de finalizare sa fie stabilite pana la finele acestei luni. In caz contrar vom actiona conform legislatiei si contractului fata de cele doua companii"

          Dar mai e mult pana cand o sa vedem acest gen de pozitii oficiale. Din motive care-mi scapa, multe institutii si autoritati inca prefera comunicarea asta "trasa de sireturi" cu presa.

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
          • A Deconectat
            Azzl
            ultima editare de

            In calitatea lui el este institutia si este oglinda sa. Este un manual a purtatorului de cuvant. Cred ca a incalcat o treime din regulile de conduita in interviul asta.

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
            • M Deconectat
              mike_us
              ultima editare de mike_us

              "Un mesaj intern transmis angajaților companiei UMB, constructorul de pe Autostrada A7 (tronsonul Focșani – Bacău – Pașcani), anunță prelungirea săptămânii libere din cauza unui blocaj financiar, scrie Bacău.net. Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) confirmă informația."

              Nici măcar pe tronsonul Buzău – Focșani, unde se circulă de șase luni, nu au fost făcute plățile integrale.
              Și apoi ne întrebăm de ce nu mai angajează.

              Anemona Andone  /  aug. 7  /  Companii

              Blocaj pe A7 Focșani - Pașcani: Muncitorii UMB își prelungesc concediul forțat - Bacău.net - Economica.net

              Blocaj pe A7 Focșani - Pașcani: Muncitorii UMB își prelungesc concediul forțat - Bacău.net - Economica.net

              Un mesaj intern transmis angajaților companiei UMB, constructorul de pe Autostrada A7 (tronsonul Focșani – Bacău – Pașcani), anunță o prelungire a săptămânii libere din cauza unui blocaj financiar, scrie Bacău.net. Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) confirmă...

              1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
              • F Deconectat
                fulgernc
                ultima editare de

                Aș vrea să iasă monarhul cu un comunicat. Am repetat chestia asta un an de zile. Adică ..se vede cu ochiul liber. Sper să se spele pe cap cu specialiștii lor.

                Întindere , calitate nediocră, lăcomie , iar întindere ....au repetat mantra asta de 10000000 ori ...până le-a intrat în subconștient tuturor analfabeților

                S 1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                • S Deconectat
                  SwatKat @fulgernc
                  ultima editare de

                  @fulgernc Ei as, acum cateva zile vice-monarhul care probabil si-ar fi dorit din nou functie prin minister sustinea iar sus si tare ca e fakenews, Umb e platit la zi.... Probabil informatia asta va trece asa, mai neobservata pe forumul respectiv sau va fi impachetata cu ideea ca n-au facut umebistii documentele ok si de aia....

                  F 2 Replies Last reply Răspunde Citează 1
                  • F Deconectat
                    fulgernc @SwatKat
                    ultima editare de fulgernc

                    @SwatKat
                    Nu mai sunt mijloc de informare de mult. Sunt organizație de propagandă. Am spus de multe ori că cei a căror agendă o tot susțin vor merge la "izvor". La finanțare. Am menționat de N ori "drumul banilor". S-a scos din PNRRRRRRRR-ul lui pește tronsoanele menționate. Au lăsat ce e de făcut. Dar ...cu ce bani să se mobilizeze ???? Unde sunt deștepții lui proantiinfrastructura să repete plăcile lor zgâriate????
                    Unde ...când săreau ca arși ptr fel de fel de motive minore împotriva UMB cerând să fie scoși de pe șantiere????

                    Părerea mea???? Coaliția asta o să aibă viață scurtă.

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                    • I Deconectat
                      Iulian
                      ultima editare de

                      Nașpa, dar era de așteptat.sper că pe A1 și A0 sa nu fie afectați

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                      • F Deconectat
                        fulgernc @SwatKat
                        ultima editare de fulgernc

                        @SwatKat a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:

                        vice-monarhul care probabil si-ar fi dorit din nou functie prin minister sustinea iar sus si tare ca e fakenews,

                        Horațiu Cosma e un extremist cu cunoștințe extrem de limitate în domeniu. Nu știu cum gândesc alții , dar eu , extremiști cu propria agendă de priorități nu doresc. UMB a fost și este locomotiva pieței. Pe care , unii tot caută să o gripeze.

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                        • F Deconectat
                          fulgernc
                          ultima editare de

                          Autostrada A7 | Ploiești-Buzău Lot 2 | Pod peste Râul Sărata, km 38 | 07.08.2025 | Coni-Trace
                          W 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                          • M Deconectat
                            mike_us
                            ultima editare de mike_us

                            UMB nu are cum să fie plătit la timp!
                            Pe Buzău – Focșani se circulă de anul trecut, iar anul acesta s-a lucrat deja la detaliile rămase — parcări și alte finisaje.
                            Probabil că, în medie, sunt la 97-98% cu execuția.
                            La plăți însă, toate loturile sunt sub 80%.
                            La valori atât de mari, un decalaj de 15% înseamnă o sumă considerabilă.
                            Și asta fără să mai vorbim de Focșani – Bacău și Bacău – Pașcani.

                            Poate tocmai de aceea UMB a tras mai tare pe A0 și A1 decât pe A7, anul acesta.
                            Vedem luni dacă pe A0 revin sau se retrag de pe toate șantierele.
                            Oricum, mare păcat — în ultimii doi ani lucrurile chiar începuseră să meargă bine.

                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                            • F Deconectat
                              fulgernc
                              ultima editare de

                              E foarte important la volumele pe care le mișcă ei , să existe cursivitate , și predictibilitate în plăți. Am uzat termenul ăsta fe cât l-am folosit . Predictibilitate. Și e foarte important ptr ei să aibă o relație bună cu autoritatea. În mod norma așa trebuie să fie . Unii au interpretat această relație bună cu autoritatea doar cum au vrut ei. Fără să aibă cea mai mică dovadă . Doar speculații.
                              În schimb când avem poziții contrare ..și abordări de pe poziții de forță , din partea unor constructori (gen We build , gen Alstom) faimoasa asociație le ține partea ...și scot fel de fel de acuze ptr reprezentanții autorității(CNAIR/minister). Prima poziție ostilă față de UMB a venit de la recent înscăunatul "om expert" al lor. Directorul CNIR. Laudă această realizare (CNIR-ul și pe cine îl conduce) ptr că e născută din ideea lor. Dar această realizare fără un back-up financiar și politic puternic , va fi la fel de utilă precum a fost ARF-ul în lipsa banilor. Am criticat des această realizare a d-lui Cioloș , cu toate că sunt dintre cei ce au apreciat activitatea dânsului cât timp a fost prim ministru.

                              1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                              • W Deconectat
                                WSrc1 @fulgernc
                                ultima editare de WSrc1

                                @fulgernc Suntem în august 2025 și Lotul 2 Ploiești – Buzău încă nu e deschis. Podul de la km 38 peste râul Sărata pare să fi blocat totul – mereu au fost probleme la suduri, reparații, întârzieri. Deși restul lotului pare gata, „zona asta a tras totul în jos”, adică „aici este punctul slab, care compromite proiectul”. Încă un exemplu de proiect aproape terminat, dar a fost ținut pe loc de greșeli tehnice și lipsa de control tehnic.

                                1000004154.jpg

                                1000004155.jpg

                                1000004156.jpg

                                Extras de imagini filmate de pe YouTube, vizualizat pe mobil. Sursa: filmare CONI-TRACE – Autostrada A7, Lot 2, pod km 38 – august 2025.

                                R 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                • R Deconectat
                                  Romulus @WSrc1
                                  ultima editare de

                                  @WSrc1 mi se pare destul de grav că, deși toată lumea pare că e de acord că trebuie refăcute lucrările de consolidare, în teren nu se mișcă nimic. De la autorități tăcere totală, pe forumuri avem ceva informații, însă situația din teren e total descurajatoare. Ne apropiem de mijlocul lui August (săptămâna viitoare practic e vacanta aproape pentru toți) iar termenul de deschidere pare că se depărtează tot mai mult și cred că devine optimist deadline-ul de final de septembrie.

                                  E bătaie de joc totală. In timpul ăsta sunt foarte multe neajunsuri generate de gaura asta dintre dumbrava și buzău (nervi, bani pierduți pe combustibil, timp pierdut, și cel mai grav potențiale victime omenești).

                                  M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                  • M Conectat
                                    mihai @Romulus
                                    ultima editare de mihai

                                    @Romulus inca se asteapta formalizarea solutiei de cate proiectant. De asta Trace, de fapt subcontractorul lui Trace, nu poate executa nimic in teren, pentru ca inca nu are documentatia formala a proiectului solutiei de remediere.

                                    R 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                    • R Deconectat
                                      Romulus @mihai
                                      ultima editare de

                                      @mihai de acord. Se știe cumva cât mai durează până este finalizat respectivul document și apoi, de la finalizarea lui, cât durează până vor începe lucrările și cât vor dura lucrările?

                                      Odată cu trecerea zilelor, și văzând că nimic nu se întâmplă în teren, e normal să avem impresia că termenele de deschidere preconizate acum o săptămână/doua în fapt vor fi întârziate.

                                      D 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                      • R Conectat
                                        rockband
                                        ultima editare de

                                        In momentul in care se face o munca repetitiva (gen 1000 de Passaturi pe zi la fabrica Volkswagen) se poate extima bine spre foarte bine cat o sa dureze ceva. Cand se face ceva nou e practic imposibil de facut estimari realiste.

                                        Oamenii aia sunt ingineri si au de facut intr-o echipa un proiect, o solutie idividuala, noua. Nu este aceeasi solutie pe care o dau zi de zi, e ceva nou. Trebuie gandit, desenat, verificat, etc.

                                        Vorba aia, aveti putintica rabdare!

                                        R 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                        • D Deconectat
                                          daniel22_22 @Romulus
                                          ultima editare de daniel22_22

                                          @Romulus : Colegii spuneau cu câteva pagini în urmă despre condiții de temperatură a suprafeței de lucru de maxim 35 de grade. Chiar dacă vor veni documentele, luna August poate fi o problemă.
                                          Eu nu mă mai aștept la nimic înainte de jumătatea a doua a lunii Septembrie.

                                          M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                          • M Conectat
                                            mihai @daniel22_22
                                            ultima editare de

                                            @daniel22_22 o buna parte din eclisarile cu rasina au fost acceptate si de supervizor si de expert ca fiind conforme. La eclisarile care se vor reface nu se va mai folosi aceeasi rasina, deci nu va mai fi o problema de temperatura.

                                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                            • First post
                                              Last post