Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A7 Ploiești - Bacău - Suceava

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    1.6k Mesaje 57 Posters 543.0k Vizualizări 10 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • M Conectat
      mihai @oneLess
      ultima editare de

      @oneLess ai dreptate ca pasajul DX12 nu a plecat de la zero. Chiar si asa, viteza de finalizare a fost foarte mare. Uzual in doua luni se ajunge abia de la piloti forati la radier si pile, cu sau fara rigle. In acelasi timp UMB a finalizat tot pasajul. Nu e vorba de ridicat in slavi, e pur si simplu factual.

      Pasajul de la Garoafa are nevoie de cam 6-8 luni pentru constructie. UMB il poate face probabil in 5 luni. Problema e ca deocamdata nu s-a forat nici macar un pilot si mai sunt mai putin de 5 luni pana la final de an.

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
      • S Conectat
        spyros.manias
        ultima editare de

        mai bine sa il faca in 9-10 luni, numai sa il faca bine. povestea de pe lotul 2 A3-Buzau pe mine ma scoate din minti. ar fi culmea sa se mai repete asa ceva vreodata

        D 1 Reply Last reply Răspunde Citează 6
        • D Deconectat
          daniel22_22 @spyros.manias
          ultima editare de

          @spyros.manias Să ne dorim ca Trace să nu mai câștige nimic.

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
          • O Deconectat
            oneLess
            ultima editare de

            Hai să fim serioși ! E vina lui Trace acolo ? Inginerul e bulgar ? Pentru ce e plătit ! Balcanisme ...

            M I 2 Replies Last reply Răspunde Citează 1
            • M Conectat
              mihai @oneLess
              ultima editare de mihai

              @oneLess oh, da, e vina lui Trace cu duiumul. Nu au inteles deloc in ce se baga in Romania. Nu cunosteau procedurile, nu intelegeau cum se face documentatia, nimic. Au fost tot timpul proiectului pe langa. Nu erau in stare nici sa-si faca documentele pentru a incasa platile intermediare.

              Trace sunt obisnuiti sa construiasca in Bulgaria, unde standardele de constructie de autostrazi sunt mult inferioare celor din Romania, atat pe perioada constructiei, cat si standardul de autostrada propriu-zis.

              In plus Trace au avut probleme si cu finantarea lucrarilor. S-a vazut asta din plin pe durata constructiei, cand in mod repetat au tot cedat lucrari catre Coni (terasamente, pasaje etc.), pentru ca ei nu erau in stare sa se organizeze si sa le faca la timp.

              Pana si cu podurile metalice, Trace au facut ceva ce nimeni n-a inteles de ce: au luat otel de la Sidex (parca), l-au dus in Serbia unde s-au asamblat grinzile, pe care apoi le-au adus pe Dunare si pe urma rutier pana la Ploiesti. O super-incalceala logistica si birocratica (Serbia nu e in UE), care doar a intarziat si a complicat constructia. De asta au ajuns sa faca sudurile abia in toamna-iarna, fara sa aiba insa echipe de sudori specializati. Si asta s-a vazut la prima inspectie a sudurilor. Iar cand au adus sudori specializati din Serbia, sudorii respectivi s-au uitat si au facut cale intoarsa, pentru ca sudurile erau deja dincolo de limita la care se puteau repara.

              Toate astea sunt responsabilitatea exclusiva a constructorului. Proiectantul face proiectul, care a fost conform, iar Supervizorul certifica conformitatea executiei cu proiectul. Funizorii, muncitorii, utilajele etc. sunt 100% sarcina constructorului si e treaba lui cum se organizeaza sa puna constructia in opera.

              Ori Trace a dat-o crunt in gard si nu avea nimeni ce sa-i faca.

              R 1 Reply Last reply Răspunde Citează 13
              • A Conectat
                Azzl @oneLess
                ultima editare de Azzl

                @oneLess la fel cum DN2 nu e A. Nu cred ca vorbim de un pasaj asemanator.
                Multe structuri au primit predale. Cred ca la urmatoarea filmare comparataiva o sa avem surprize placute.

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                • I Deconectat
                  Iulian @oneLess
                  ultima editare de

                  @oneLess
                  Inginerul nu se ocupă de controlul de calitate. Punct. Balcanisme sunt ideile astea că sa găsim vinovați unde nu există.

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                  • R Conectat
                    Romulus @mihai
                    ultima editare de Romulus

                    @mihai acum ceva zile ai spus că există un oarecare consens între cei implicați în vederea soluționării problemei podului peste Sărata. Pe un alt forum cineva spune că există certuri, cel puțin între CNAIR și alte părți implicate, astfel încât CNAIR refuză să dea un termen pentru deschidere.

                    Este adevărat că sunt probleme de genul ăsta între CNAIR și altă/alte parte/părți implicate în rezolvarea problemei?

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                    • W Deconectat
                      WSrc1
                      ultima editare de

                      @vancouver ceva vești despre A7 Lotul 2 Trace?

                      vancouverV 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                      • vancouverV Deconectat
                        vancouver @WSrc1
                        ultima editare de

                        @WSrc1 sunt plecat în concediu și oarecum decuplat… poate s-a și văzut ca nu prea mai postez. Dacă aflu ceva eu sau colegii transmitem.

                        Railway fan. But motorways have to be done first!

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                        • First post
                          Last post