Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A7 Ploiești - Bacău - Suceava

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    1.6k Mesaje 57 Posters 543.6k Vizualizări 10 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • O Deconectat
      oneLess
      ultima editare de

      Hai să fim serioși ! E vina lui Trace acolo ? Inginerul e bulgar ? Pentru ce e plătit ! Balcanisme ...

      M I 2 Replies Last reply Răspunde Citează 1
      • M Deconectat
        mihai @oneLess
        ultima editare de mihai

        @oneLess oh, da, e vina lui Trace cu duiumul. Nu au inteles deloc in ce se baga in Romania. Nu cunosteau procedurile, nu intelegeau cum se face documentatia, nimic. Au fost tot timpul proiectului pe langa. Nu erau in stare nici sa-si faca documentele pentru a incasa platile intermediare.

        Trace sunt obisnuiti sa construiasca in Bulgaria, unde standardele de constructie de autostrazi sunt mult inferioare celor din Romania, atat pe perioada constructiei, cat si standardul de autostrada propriu-zis.

        In plus Trace au avut probleme si cu finantarea lucrarilor. S-a vazut asta din plin pe durata constructiei, cand in mod repetat au tot cedat lucrari catre Coni (terasamente, pasaje etc.), pentru ca ei nu erau in stare sa se organizeze si sa le faca la timp.

        Pana si cu podurile metalice, Trace au facut ceva ce nimeni n-a inteles de ce: au luat otel de la Sidex (parca), l-au dus in Serbia unde s-au asamblat grinzile, pe care apoi le-au adus pe Dunare si pe urma rutier pana la Ploiesti. O super-incalceala logistica si birocratica (Serbia nu e in UE), care doar a intarziat si a complicat constructia. De asta au ajuns sa faca sudurile abia in toamna-iarna, fara sa aiba insa echipe de sudori specializati. Si asta s-a vazut la prima inspectie a sudurilor. Iar cand au adus sudori specializati din Serbia, sudorii respectivi s-au uitat si au facut cale intoarsa, pentru ca sudurile erau deja dincolo de limita la care se puteau repara.

        Toate astea sunt responsabilitatea exclusiva a constructorului. Proiectantul face proiectul, care a fost conform, iar Supervizorul certifica conformitatea executiei cu proiectul. Funizorii, muncitorii, utilajele etc. sunt 100% sarcina constructorului si e treaba lui cum se organizeaza sa puna constructia in opera.

        Ori Trace a dat-o crunt in gard si nu avea nimeni ce sa-i faca.

        R 1 Reply Last reply Răspunde Citează 13
        • A Deconectat
          Azzl @oneLess
          ultima editare de Azzl

          @oneLess la fel cum DN2 nu e A. Nu cred ca vorbim de un pasaj asemanator.
          Multe structuri au primit predale. Cred ca la urmatoarea filmare comparataiva o sa avem surprize placute.

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
          • I Deconectat
            Iulian @oneLess
            ultima editare de

            @oneLess
            Inginerul nu se ocupă de controlul de calitate. Punct. Balcanisme sunt ideile astea că sa găsim vinovați unde nu există.

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
            • R Deconectat
              Romulus @mihai
              ultima editare de Romulus

              @mihai acum ceva zile ai spus că există un oarecare consens între cei implicați în vederea soluționării problemei podului peste Sărata. Pe un alt forum cineva spune că există certuri, cel puțin între CNAIR și alte părți implicate, astfel încât CNAIR refuză să dea un termen pentru deschidere.

              Este adevărat că sunt probleme de genul ăsta între CNAIR și altă/alte parte/părți implicate în rezolvarea problemei?

              1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
              • W Deconectat
                WSrc1
                ultima editare de

                @vancouver ceva vești despre A7 Lotul 2 Trace?

                vancouverV 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                • vancouverV Deconectat
                  vancouver @WSrc1
                  ultima editare de

                  @WSrc1 sunt plecat în concediu și oarecum decuplat… poate s-a și văzut ca nu prea mai postez. Dacă aflu ceva eu sau colegii transmitem.

                  Railway fan. But motorways have to be done first!

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 8
                  • M Conectat
                    mike_us
                    ultima editare de

                    Ploiești-Buzău Lot 3 | Nod Rutier cu DN2B | Pasaj peste CF702 | 05.08.2025 (Nurol)

                    Autostrada A7 | Ploiești-Buzău Lot 3 | Nod Rutier cu DN2B | Pasaj peste CF702 | 05.08.2025 (Nurol)
                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                    • R Deconectat
                      Romulus
                      ultima editare de

                      In ceea ce priveste Lotul 2 Ploiești-Buzău, aseara a fost dat un reportaj de Stirile PRO TV.

                      Ei spun ca ar mai fi probleme si la alte 2 pasaje. Nu stiu daca este adevarat sau au luat informatii de dinainte de remediere.

                      In orice caz, purtatorul de cuvant CNAIR Alin Serbanescu a zis: „Am discutat să refacă sudurile, nici a doua oară nu le-a ieșit de un an de zile se chinuie practic să repare ce au făcut greșit din start. Vă spun sincer, mă tem să mai dau vreun termen”

                      De asemenea de la API, Ionuț Ciurea: „Am înțeles, este o problemă tehnică, dar dați-ne niște date clare. Cum adică nu ne mai asumăm niciun termen pentru deschidere, cum vine treaba asta?”

                      Deci treaba acolo e destul de nasoala din ce imi dau seama. Socotind vestile oficiale foarte vagi si situatia de dinainte, incep iar sa cred ca anul asta nu cred ca se termina povestea Lotului 2.

                      Aici e reportajul: https://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/inaugurarea-unui-tronson-din-autostrada-a7-intarzie-din-cauza-sudurilor-defectuoase-cnair-zse-teme-sa-mai-dea-vreun-termen.html

                      D M 2 Replies Last reply Răspunde Citează 1
                      • vancouverV Deconectat
                        vancouver
                        ultima editare de

                        Nu mai sunt alte probleme afară de km38. Nu se mai pune problema refacerii vreunei suduri, s-a renunțat complet la suduri. Acum o sapt. nu se lucra nimic, încă nu exista consens 100% pe soluțiile de remediere la cele 2 probleme de care v-am mai zis, adică unele eclisari insuficient de bine executate și resp. întărirea tălpilor superioare. Trace e acum spectator, așteaptă decizia finală a inginerilor și o va executa cu un subcontractor român , care până acum s-a dovedit cel mai serios.

                        Railway fan. But motorways have to be done first!

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 8
                        • D Deconectat
                          daniel22_22 @Romulus
                          ultima editare de daniel22_22

                          @Romulus : Ar fi mai bine ca PROTV sa se limiteze la Las Fierbinti si sa lase infrastructura pentru altii.

                          R 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                          • M Deconectat
                            mihai @Romulus
                            ultima editare de mihai

                            @Romulus nu stiu ce spune ProTV si de ce se bazeaza pe informatii aproximative.

                            Asa cum cred ca am mai mentionat, pe A7 Ploiesti - Buzau Lot 2 sunt 4 pasaje (5 structuri) cu tablier metalic. In ordine:

                            • Km 20: Pasaj al DJ100C peste A7 in Nodul Mizil. Deschis traficului din iunie 2025. Exclusiv sudat, fara probleme. A fost ridicat in pozitie abia in aprilie-iunie anul acesta, dupa ce au fost discutate si analizate problemele sudurilor la celelalte structuri, asa ca aici sudurile au fost facute cum trebuie

                            • Km 26: Pasaj al DJ102H peste A7. Ridicat in 2024, identificat cu probleme de suduri, eclisat complet. Nu mai are nicio problema. Deschis traficului din iunie 2025.

                            • Km 33: Pasaj al DJ103R peste A7. Deschis traficului din octombrie 2024. Au fost identificate probleme la cateva suduri, care au fost remediate sub trafic, fara eclisare.

                            • Km 38 (2 structuri): Pasaj al A7 peste Sarata. Inchis traficului. Probleme identificate la suduri, eclisat complet, dar unele eclisari au fost identificate ca necorespunzatoare. In acest moment se pun la punct solutii pentru intarirea talpilor superioare la reazeme si de refacere partiala a eclisarii.

                            Nu exista nicio alta problema pe lot.

                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
                            • R Deconectat
                              Romulus @daniel22_22
                              ultima editare de Romulus

                              @daniel22_22 ar trebui sa lase partea tehnica ce tine de infrastructuri si eventual sa se informeze mai bine.

                              Cu toate astea, daca te uiti in reportaj, in afara de informatiile eronate date despre alte 2 pasaje, au furnizat un punct de vedere actual al purtatorului de cuvant de la CNAIR.

                              Nu stiu daca ar fi bine sa se limiteze doar la Las Fierbinti, deoarece in afara de punctul respectiv de vedere de la CNAIR nu avem nimic oficial. Intr-adevar avem pe surse, ca sa zic asa, ceea ce se mai mentioneaza pe forumuri.

                              M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                              • M Deconectat
                                mihai @Romulus
                                ultima editare de mihai

                                @Romulus din pacate Alin Serbanescu in reportajul ProTV amesteca pozitia oficiala ("vor fi penalizati", "asteptam sa remedieze ceea ce au facut prost") cu opinia personala ("mi-e si frica sa mai dau un termen").

                                Unei institutii a statului nu are cum sa-i fie frica. Trebuia sa spuna ceva de genul: "Lucram cu proiectantul si constructorul la identificarea de solutii pentru problemele identificate in santier. Nu avem convenit la acest moment un termen pentru finalizare. Am cerut ambelor companii ca solutia si termenul de finalizare sa fie stabilite pana la finele acestei luni. In caz contrar vom actiona conform legislatiei si contractului fata de cele doua companii"

                                Dar mai e mult pana cand o sa vedem acest gen de pozitii oficiale. Din motive care-mi scapa, multe institutii si autoritati inca prefera comunicarea asta "trasa de sireturi" cu presa.

                                1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                • First post
                                  Last post