A7 Ploiești - Bacău - Suceava
-
@mihai acum ceva zile ai spus că există un oarecare consens între cei implicați în vederea soluționării problemei podului peste Sărata. Pe un alt forum cineva spune că există certuri, cel puțin între CNAIR și alte părți implicate, astfel încât CNAIR refuză să dea un termen pentru deschidere.
Este adevărat că sunt probleme de genul ăsta între CNAIR și altă/alte parte/părți implicate în rezolvarea problemei?
-
@vancouver ceva vești despre A7 Lotul 2 Trace?
-
@WSrc1 sunt plecat în concediu și oarecum decuplat… poate s-a și văzut ca nu prea mai postez. Dacă aflu ceva eu sau colegii transmitem.
-
Ploiești-Buzău Lot 3 | Nod Rutier cu DN2B | Pasaj peste CF702 | 05.08.2025 (Nurol)
-
In ceea ce priveste Lotul 2 Ploiești-Buzău, aseara a fost dat un reportaj de Stirile PRO TV.
Ei spun ca ar mai fi probleme si la alte 2 pasaje. Nu stiu daca este adevarat sau au luat informatii de dinainte de remediere.
In orice caz, purtatorul de cuvant CNAIR Alin Serbanescu a zis: „Am discutat să refacă sudurile, nici a doua oară nu le-a ieșit de un an de zile se chinuie practic să repare ce au făcut greșit din start. Vă spun sincer, mă tem să mai dau vreun termen”
De asemenea de la API, Ionuț Ciurea: „Am înțeles, este o problemă tehnică, dar dați-ne niște date clare. Cum adică nu ne mai asumăm niciun termen pentru deschidere, cum vine treaba asta?”
Deci treaba acolo e destul de nasoala din ce imi dau seama. Socotind vestile oficiale foarte vagi si situatia de dinainte, incep iar sa cred ca anul asta nu cred ca se termina povestea Lotului 2.
Aici e reportajul: https://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/inaugurarea-unui-tronson-din-autostrada-a7-intarzie-din-cauza-sudurilor-defectuoase-cnair-zse-teme-sa-mai-dea-vreun-termen.html
-
Nu mai sunt alte probleme afară de km38. Nu se mai pune problema refacerii vreunei suduri, s-a renunțat complet la suduri. Acum o sapt. nu se lucra nimic, încă nu exista consens 100% pe soluțiile de remediere la cele 2 probleme de care v-am mai zis, adică unele eclisari insuficient de bine executate și resp. întărirea tălpilor superioare. Trace e acum spectator, așteaptă decizia finală a inginerilor și o va executa cu un subcontractor român , care până acum s-a dovedit cel mai serios.
-
@Romulus : Ar fi mai bine ca PROTV sa se limiteze la Las Fierbinti si sa lase infrastructura pentru altii.
-
@Romulus nu stiu ce spune ProTV si de ce se bazeaza pe informatii aproximative.
Asa cum cred ca am mai mentionat, pe A7 Ploiesti - Buzau Lot 2 sunt 4 pasaje (5 structuri) cu tablier metalic. In ordine:
-
Km 20: Pasaj al DJ100C peste A7 in Nodul Mizil. Deschis traficului din iunie 2025. Exclusiv sudat, fara probleme. A fost ridicat in pozitie abia in aprilie-iunie anul acesta, dupa ce au fost discutate si analizate problemele sudurilor la celelalte structuri, asa ca aici sudurile au fost facute cum trebuie
-
Km 26: Pasaj al DJ102H peste A7. Ridicat in 2024, identificat cu probleme de suduri, eclisat complet. Nu mai are nicio problema. Deschis traficului din iunie 2025.
-
Km 33: Pasaj al DJ103R peste A7. Deschis traficului din octombrie 2024. Au fost identificate probleme la cateva suduri, care au fost remediate sub trafic, fara eclisare.
-
Km 38 (2 structuri): Pasaj al A7 peste Sarata. Inchis traficului. Probleme identificate la suduri, eclisat complet, dar unele eclisari au fost identificate ca necorespunzatoare. In acest moment se pun la punct solutii pentru intarirea talpilor superioare la reazeme si de refacere partiala a eclisarii.
Nu exista nicio alta problema pe lot.
-
-
@daniel22_22 ar trebui sa lase partea tehnica ce tine de infrastructuri si eventual sa se informeze mai bine.
Cu toate astea, daca te uiti in reportaj, in afara de informatiile eronate date despre alte 2 pasaje, au furnizat un punct de vedere actual al purtatorului de cuvant de la CNAIR.
Nu stiu daca ar fi bine sa se limiteze doar la Las Fierbinti, deoarece in afara de punctul respectiv de vedere de la CNAIR nu avem nimic oficial. Intr-adevar avem pe surse, ca sa zic asa, ceea ce se mai mentioneaza pe forumuri.
-
@Romulus din pacate Alin Serbanescu in reportajul ProTV amesteca pozitia oficiala ("vor fi penalizati", "asteptam sa remedieze ceea ce au facut prost") cu opinia personala ("mi-e si frica sa mai dau un termen").
Unei institutii a statului nu are cum sa-i fie frica. Trebuia sa spuna ceva de genul: "Lucram cu proiectantul si constructorul la identificarea de solutii pentru problemele identificate in santier. Nu avem convenit la acest moment un termen pentru finalizare. Am cerut ambelor companii ca solutia si termenul de finalizare sa fie stabilite pana la finele acestei luni. In caz contrar vom actiona conform legislatiei si contractului fata de cele doua companii"
Dar mai e mult pana cand o sa vedem acest gen de pozitii oficiale. Din motive care-mi scapa, multe institutii si autoritati inca prefera comunicarea asta "trasa de sireturi" cu presa.