Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI
    383 Mesaje 33 Posters 60.3k Vizualizări 1 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • ncbN Deconectat
      ncb
      ultima editare de

      𝐀𝐥 𝐝𝐨𝐢𝐥𝐞𝐚 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐫𝐚𝐜𝐭 𝐝𝐞 𝐬𝐮𝐩𝐞𝐫𝐯𝐢𝐳𝐚𝐫𝐞 𝐚𝐭𝐫𝐢𝐛𝐮𝐢𝐭 𝐩𝐞 𝐀𝟖 𝐦𝐨𝐧𝐭𝐚𝐧
      Compania Națională de Investiții Rutiere a atribuit, astăzi, firmei de inginerie IRD ENGINEERING (Italia) contractul pentru 𝐬𝐮𝐩𝐞𝐫𝐯𝐢𝐳𝐚𝐫𝐞𝐚 𝐥𝐮𝐜𝐫𝐚̆𝐫𝐢𝐥𝐨𝐫 𝐝𝐞 𝐩𝐫𝐨𝐢𝐞𝐜𝐭𝐚𝐫𝐞 𝐬̦𝐢 𝐞𝐱𝐞𝐜𝐮𝐭̦𝐢𝐞 pe lotul 1D Joseni-Ditrău al Autostrăzii Unirii-A8.
      Oferta câștigătoare a avut o valoare de 30 de milioane lei (fără TVA), iar contractul poate fi semnat dacă în termen de 10 zile nu se depun contestații. Durata acestui contract finanțat din fonduri europene este de 98 de luni, incluzând perioada pentru realizarea lucrărilor și garanția.
      Rolul supervizorului este unul deosebit de important pentru ca va monitoriza progresul lucrărilor, conformitatea acestora, calitatea materialelor și a echipamentelor folosite, dar și performanța echipei de execuție.
      Detalii tehnice :
      Lotul 1 D Joseni-Ditrău face parte din secțiunea de munte a Autostrăzii Unirii (Miercurea Nirajului-Leghin), se desfășoară în județul Harghita și are o lungime de 14,4 km. Durata de realizare este de 34 de luni din care 10 pentru proiectare și 24 de luni pentru execuție. Pe traseu sunt prevăzute 21 de pasaje și viaducte și un nod rutier la Joseni.
      Este al doilea contract de supervizare pe care CNIR îl atribuie pentru secțiunea montană a Autostrăzii A8, primul fiind al lotului 2A Ditrău-Grințieș.

      582747532_122101468557114307_3042378301416985472_n.jpg

      Al doilea contract de supervizare atribuit pe A8 montan 13.11.2025 Lot 1D

      CNIR

      H 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
      • H Deconectat
        hummingbird @ncb
        ultima editare de

        Neata! Am făcut ieri un drum Targu-Neamt-Timișoara .. Nurol era prezent cu utilaje și o foreza la conexiunea cu A3 și mare mi-a fost mirarea sa vad o autocisterna UMB între Leghin și Pipirig.

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
        • E Deconectat
          Emeric
          ultima editare de

          George MATEI  /  nov. 14

          Modificări în cazul autostrăzii Leghin-Moțca, parte din A8: lucrările au început anul trecut

          Modificări în cazul autostrăzii Leghin-Moțca, parte din A8: lucrările au început anul trecut

          Grupul de firme UMB a adus modificări în ceea ce privește capătul estic al sectorului montan al A8, între Leghin și Moțca. Lucrările au început în februarie 2025, dar, între timp, a fost pierdută finanțarea PNRR. Într-un răspuns acordat APIX.ro, Ministerul Transporturilor spune că segmentul va fi...

          A 1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
          • A Deconectat
            Azzl @Emeric
            ultima editare de

            „Modificările din prezentul memoriu sunt doar de adaptare a unor lucrări la situația reală din teren”,
            Aici parca era cu PT+DDE.Nu? A iesit din PNRR si pot adapta dupa tehnologia de executie proprie sau PT-ul nu batea? bine... nu o sa stim raspunsul.

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
            • T Conectat
              trismegistul
              ultima editare de trismegistul

              La emisiunea de la B1 a lui Etves, Budescu - directorul CNIR a anunțat ca mâine va fi dat OIL pentru lotul Grinties - Pipirig al A8.
              Nu a spus în clar cu ce dată dar probabil va fi undeva în primăvară.

              1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
              • ncbN Deconectat
                ncb
                ultima editare de

                Autostrada A8 Lot complet Tg Mureș - Miercurea Nirajului - 16.11.2025
                1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                • vancouverV Deconectat
                  vancouver
                  ultima editare de vancouver

                  Ramane DANLIN XXL pe lotul mic si usor din A8 montan, 1D:

                  Anemona Andone  /  nov. 17  /  Companii

                  Autostrada Unirii A8: Umbrărescu pierde definitiv în fața altui român un contract de autostradă. Danlin XXL rămâne câștigător pe lotul Joseni - Ditrău - Economica.net

                  Autostrada Unirii A8: Umbrărescu pierde definitiv în fața altui român un contract de autostradă. Danlin XXL rămâne câștigător pe lotul Joseni - Ditrău - Economica.net

                  Contractul pentru lotul Joseni - Ditrău, cel mai disputat din tronsonul montan al Autostrăzii Unirii A8, poate fi semnat cu constructorul desemnat inițial câștigător, respectiv asocierea condusă de Danlin XXL. Și asta pentru că luni Curtea de Apel București i-a admis plângerea împotriva deciziei...

                  Railway fan. But motorways have to be done first!

                  JohnDoeJ 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                  • JohnDoeJ Deconectat
                    JohnDoe @vancouver
                    ultima editare de

                    Sa-i vedem si pe Danlin, Coni a fost respectabil, Trace a fost un dezastru.

                    Calafat - Severin - Lugoj

                    Duta CD 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                    • E Deconectat
                      Emeric
                      ultima editare de Emeric

                      𝐂𝐍𝐈𝐑 𝐚 𝐞𝐦𝐢𝐬 𝐎𝐫𝐝𝐢𝐧𝐮𝐥 𝐝𝐞 𝐈̂𝐧𝐜𝐞𝐩𝐞𝐫𝐞 𝐩𝐞𝐧𝐭𝐫𝐮 𝐜𝐞𝐥 𝐦𝐚𝐢 𝐝𝐢𝐟𝐢𝐜𝐢𝐥 𝐥𝐨𝐭 𝐚𝐥 𝐀𝐮𝐭𝐨𝐬𝐭𝐫𝐚̆𝐳𝐢𝐢 𝐀𝟖
                      🚧Compania Națională de Investiții Rutiere a emis, astăzi, Ordinul de Începere pentru etapa de proiectare a lotului 2B Grințieș-Pipirig, cel mai dificil tronson al Autostrăzii ,,Unirii” -A8.
                      🛣️Contractul cu o valoare de 5,97 miliarde lei pentru construirea acestui lot a fost semnat la sfârșitul lunii octombrie și are o durată de realizare de 54 de luni, data de începere fiind stabilită pentru 30.03.2026, astfel încât lucrările să demareze din 2027 și să respecte termenele prevăzute în Legea Autostrăzii A8.
                      ✅ Lotul cu o lungime de 31,5 kilometri, care se desfășoară în județul Neamț este un proiect de o complexitate tehnică ridicată, incluzând numeroase structuri :
                      • 16 tuneluri (cel mai lung având 940 metri)
                      • 60 de poduri și viaducte, două dintre acestea cu peste 1000 metri lungime (cel mai lung pod este cel peste râul Bistrița :1275 metri)
                      • aprox. 20 de kilometri este lungimea pasajelor și a tunelurilor, reprezentând aproape 70 % din lungimea întregului lot.
                      Pentru conexiunea cu lotul 2A Ditrău-Grințieș, aflat acum în etapa de proiectare, a fost prevăzut un nod rutier lângă Tulgheș, iar la Est, pentru conexiunea cu Lotul 2C Pipirig-Vânători Neamț (Leghin), o descărcare provizorie, asigurând, astfel, funcționarea independentă.

                      b9ccfdf3-0dfb-4fdd-bca9-4c7965ba9d41-image.png

                      https://www.facebook.com/photo/?fbid=774956552239756&set=pcb.775088065559938
                      https://www.cnir.ro/proiecte/autostrada-a8-targu-mures-targu-neamt-lot-2b/

                      JohnDoeJ A 2 Replies Last reply Răspunde Citează 3
                      • JohnDoeJ Deconectat
                        JohnDoe @Emeric
                        ultima editare de

                        Ce filmari interesante o sa avem de pe segmentul asta, de abia astept!

                        Calafat - Severin - Lugoj

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                        • A Deconectat
                          Azzl
                          ultima editare de

                          Greu lot. Ma strange in spate imaginandu-mi pe unde o sa fie cocotata aceasta autostrada. Lumea o sa-si faca o idee abia cand o sa inceapa drumul tehnologic pentru foraje. facand o comparatie cu valea prahovei sincer nu stiu care ar castiga concursul de complexitate.

                          A 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                          • Duta CD Conectat
                            Duta C @JohnDoe
                            ultima editare de

                            @JohnDoe Sincer nu o văd bine pe Danlin. Cred că o să se miște ca clopotul din patriarhie......vom vedea!

                            G T A 3 Replies Last reply Răspunde Citează 0
                            • G Deconectat
                              gruia88 @Duta C
                              ultima editare de

                              @Duta-C Este cel mai usor si scurt lot de pe A8 montan , flancat de 2 loturi lungi si grele ale UMB , probabil sa speram ca nu e impotmolesc si termina in acelasi timp cu loturile vecine 🙂

                              Duta CD 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                              • Duta CD Conectat
                                Duta C @gruia88
                                ultima editare de

                                @gruia88 Știu că e cel mai ușor......vom vedea

                                1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                • T Conectat
                                  trismegistul @Duta C
                                  ultima editare de

                                  @Duta-C Vor reuși, sunt foarte motivați să demonstreze, au parc auto considerabil, au materiale și sorturi, lotul nu e f mare și nici f dificil. În felul ăsta mai crește un constructor român și concurenta ajută întotdeauna

                                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                  • A Deconectat
                                    anddy__ @Emeric
                                    ultima editare de anddy__

                                    CNIR, 30 martie 2026???

                                    Da de ce atata graba!?

                                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                    • A Deconectat
                                      anddy__ @Azzl
                                      ultima editare de anddy__

                                      @Azzl E mult, mult mai complicat (si cocotat, si pantele mult mai abrupte) pe Pitesti - Sibiu decat ce e aici!

                                      A 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                      • A Deconectat
                                        anddy__ @Duta C
                                        ultima editare de

                                        @Duta-C
                                        Mda, hai sa-i vedem! E usurel aici. Sper ca nu-i vedem si pe la Pascani, ca acolo sunt tuneluri si viaducte mari, vai de capul lor.
                                        Dar, cine stie?

                                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                        • A Deconectat
                                          Azzl @anddy__
                                          ultima editare de

                                          @anddy__
                                          A8
                                          16 tuneluri (cel mai lung având 940 metri)
                                          60 de poduri și viaducte, două dintre acestea cu peste 1.000 metri lungime (cel mai lung pod este cel peste râul Bistrița cu 1.275 metri)
                                          aprox. 20 de kilometri-lungimea pasajelor și a tunelurilor, reprezentând aproape 70% din lungimea întregului lot
                                          12,7 milioane mc de excavări.
                                          A1
                                          – 49 de poduri și viaducte
                                          – 7 tuneluri cu lungimi cuprinse între 250 m și 1.590 m (lungime totală de 4.920 m)
                                          – 1 ecoduct pentru mamifere mari în zona localității Lazaret, a transmis CNAIR, la semnarea contractului.
                                          Nu zic ca A1 e mai usor. Sper macar ca aici pe A8 sa decurga lucrurile mai usor. Si aici sunt paduri intregi de mutat si drumuri tehnologice de creat. Nu mai stiu. Isi aduce aminte cineva daca pe la SF s-a scos traseul din fondul forestier?

                                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                          • First post
                                            Last post