Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI
    369 Mesaje 32 Posters 59.8k Vizualizări 1 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • E Deconectat
      Emeric @trismegistul
      ultima editare de

      @trismegistul
      Legat de faptul ca au sau nu dretate, pe A8 montan - LOT 1D: JOSENI - DITRAU, unde UMB a depus contestatie impotriva DANLIN, au avut castig de cauza. Acum procedura este in reevaluare.

      SEAP
      1 Reply Last reply Răspunde Citează 7
      • M Conectat
        mike_us
        ultima editare de mike_us

        Doar ca părere personală, eu aș zice că, înainte de A8 montan, parcă mai tare „arde” partea dinspre Iași, acolo unde se întâlnește cu A7.
        Sunt zile în care traficul din zona aceea e de-a dreptul un coșmar.
        Și Iașul e totuși unul dintre primele 3–5 orașe ca mărime din țară.

        S 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
        • S Deconectat
          snake69fast @mike_us
          ultima editare de snake69fast

          @mike_us Iași este primul județ după București ca populație. Ca și municipiu este tot pe doi după București. Ca și investiții guvernamentale este pe .... 😁

          M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
          • M Conectat
            mike_us @snake69fast
            ultima editare de

            @snake69fast Eu sunt din Iași, și orașul a tot variat ca populație — de la locul 2 (după București) până pe 5, parcă, de-a lungul timpului.
            Am fost destul de izolați ani buni, dar acum A7 se apropie de noi și, cu puțin noroc, după asta poate vin și bucățile de A8 spre Iași.

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
            • E Deconectat
              Emeric
              ultima editare de

              Alex ANDREI  /  nov. 12

              Motivele invocate de UMB în disputa pentru autostrada Moțca – Tg Frumos

              Motivele invocate de UMB în disputa pentru autostrada Moțca – Tg Frumos

              Principalul motiv invocat de UMB în contestația depusă împotriva atribuirii contractului pentru construirea autostrăzii Moțca – Tg Frumos vizează neconformitatea garanției de participare înaintate de câștigător – o asociere de firme conduse de Danlin XXL. UMB a pierdut „la mustață” și această...

              1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
              • O Deconectat
                oneLess
                ultima editare de

                Mda ! Eu sunt curios pe cine știe UMB că ar face la ălea 2 tuneluri scurte doar cele 8 portaluri în 12 luni ! Șî restul de 5,5 Km ! Vrăjeală .

                T 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                • T Deconectat
                  trismegistul @oneLess
                  ultima editare de

                  @oneLess Contestatiile se fac si ele cu argumente mai mult sau mai putin solide. Orice stabileste CNSC, se va ajunge la Curtea de Apel, deci mai stam cel putin o luna jumatate pentru decizia finala. Craciun fericit! ...

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                  • ncbN Deconectat
                    ncb
                    ultima editare de

                    𝐀𝐥 𝐝𝐨𝐢𝐥𝐞𝐚 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐫𝐚𝐜𝐭 𝐝𝐞 𝐬𝐮𝐩𝐞𝐫𝐯𝐢𝐳𝐚𝐫𝐞 𝐚𝐭𝐫𝐢𝐛𝐮𝐢𝐭 𝐩𝐞 𝐀𝟖 𝐦𝐨𝐧𝐭𝐚𝐧
                    Compania Națională de Investiții Rutiere a atribuit, astăzi, firmei de inginerie IRD ENGINEERING (Italia) contractul pentru 𝐬𝐮𝐩𝐞𝐫𝐯𝐢𝐳𝐚𝐫𝐞𝐚 𝐥𝐮𝐜𝐫𝐚̆𝐫𝐢𝐥𝐨𝐫 𝐝𝐞 𝐩𝐫𝐨𝐢𝐞𝐜𝐭𝐚𝐫𝐞 𝐬̦𝐢 𝐞𝐱𝐞𝐜𝐮𝐭̦𝐢𝐞 pe lotul 1D Joseni-Ditrău al Autostrăzii Unirii-A8.
                    Oferta câștigătoare a avut o valoare de 30 de milioane lei (fără TVA), iar contractul poate fi semnat dacă în termen de 10 zile nu se depun contestații. Durata acestui contract finanțat din fonduri europene este de 98 de luni, incluzând perioada pentru realizarea lucrărilor și garanția.
                    Rolul supervizorului este unul deosebit de important pentru ca va monitoriza progresul lucrărilor, conformitatea acestora, calitatea materialelor și a echipamentelor folosite, dar și performanța echipei de execuție.
                    Detalii tehnice :
                    Lotul 1 D Joseni-Ditrău face parte din secțiunea de munte a Autostrăzii Unirii (Miercurea Nirajului-Leghin), se desfășoară în județul Harghita și are o lungime de 14,4 km. Durata de realizare este de 34 de luni din care 10 pentru proiectare și 24 de luni pentru execuție. Pe traseu sunt prevăzute 21 de pasaje și viaducte și un nod rutier la Joseni.
                    Este al doilea contract de supervizare pe care CNIR îl atribuie pentru secțiunea montană a Autostrăzii A8, primul fiind al lotului 2A Ditrău-Grințieș.

                    582747532_122101468557114307_3042378301416985472_n.jpg

                    Al doilea contract de supervizare atribuit pe A8 montan 13.11.2025 Lot 1D

                    CNIR

                    H 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                    • H Deconectat
                      hummingbird @ncb
                      ultima editare de

                      Neata! Am făcut ieri un drum Targu-Neamt-Timișoara .. Nurol era prezent cu utilaje și o foreza la conexiunea cu A3 și mare mi-a fost mirarea sa vad o autocisterna UMB între Leghin și Pipirig.

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                      • E Deconectat
                        Emeric
                        ultima editare de

                        George MATEI  /  nov. 14

                        Modificări în cazul autostrăzii Leghin-Moțca, parte din A8: lucrările au început anul trecut

                        Modificări în cazul autostrăzii Leghin-Moțca, parte din A8: lucrările au început anul trecut

                        Grupul de firme UMB a adus modificări în ceea ce privește capătul estic al sectorului montan al A8, între Leghin și Moțca. Lucrările au început în februarie 2025, dar, între timp, a fost pierdută finanțarea PNRR. Într-un răspuns acordat APIX.ro, Ministerul Transporturilor spune că segmentul va fi...

                        A 1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                        • A Deconectat
                          Azzl @Emeric
                          ultima editare de

                          „Modificările din prezentul memoriu sunt doar de adaptare a unor lucrări la situația reală din teren”,
                          Aici parca era cu PT+DDE.Nu? A iesit din PNRR si pot adapta dupa tehnologia de executie proprie sau PT-ul nu batea? bine... nu o sa stim raspunsul.

                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                          • T Deconectat
                            trismegistul
                            ultima editare de trismegistul

                            La emisiunea de la B1 a lui Etves, Budescu - directorul CNIR a anunțat ca mâine va fi dat OIL pentru lotul Grinties - Pipirig al A8.
                            Nu a spus în clar cu ce dată dar probabil va fi undeva în primăvară.

                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                            • First post
                              Last post