Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A7 Ploiești - Bacău - Suceava

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI
    3.0k Mesaje 107 Posters 1.0m Vizualizări 11 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • F Deconectat
      fulgernc @Iulian
      ultima editare de fulgernc

      @Iulian
      Eu nu mai intru pe acolo de vreo 6-7 luni. Și trăiesc liniștit. În afara a 4-5 oameni pregătiți și de bună credință , care scriu pe acolo , restul au agenda politică în spate. E un fel de corul bocitoarelor , unde unul-doi aruncă știrea și restul merge in crescendo. Nu există voce critică. Nu există echilibru. În condițiile astea nu poți vorbi de obiectivitate. Așa că ptr ce să pierd timpul??? Ptr o planșetă-două?

      M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
      • M Deconectat
        manu @fulgernc
        ultima editare de

        Screenshot from 2025-12-09 14-03-29.png
        Prognoza meteo la Tisita. Poate reusesc sa asfalteze pana luni seara cel tarziu, apoi se cam raceste. Ideal pare vineri-sambata, si cred ca ar putea termina hidroizolatia pana joi seara.

        JohnDoeJ vancouverV 2 Replies Last reply Răspunde Citează 5
        • JohnDoeJ Deconectat
          JohnDoe @manu
          ultima editare de

          Stiu ca e un tronson foarte important, dar la modul cum ne agitam pe forumuri imi aduce aminte de calificarea nationalei la campinoatele modiale: daca batem fara sa luam gol iar Franta manaca bataie de la San Marino la mai mult de 5 goluri diferenta iar Germania face 0-0 cu Gibraltar, avem sanse reale sa intram la baraj cu Spania si sa facem o partida frumoasa.

          Traim foarte intens noi romanii!

          Calafat - Severin - Lugoj

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 7
          • vancouverV Deconectat
            vancouver @manu
            ultima editare de vancouver

            @manu La mine pe Iphone prognoza pentru Adjud, marti 16.12 este: 0°/ 7° nori cu soare. Am si mai departe:

            • miercuri 17.12: -1° / 5° nori cu soare
            • joi 18.12: 0° / 8° nori cu soare
            • probabil fara precipitatii in urmatoarele 10 zile (incepand de azi)

            Railway fan. But motorways have to be done first!

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
            • ncbN Deconectat
              ncb
              ultima editare de

              AUTOSTRADA A7 Focșani - Bacău LOT 1 | Nod rutier Tișita 09.12.2025
              1 Reply Last reply Răspunde Citează 11
              • ncbN Deconectat
                ncb
                ultima editare de

                Autostrada A7 - Focșani - Bacău, Lot 2, Lucrări Structuri, UMB [09.12.2025] [Ep. 18 - 85%]
                1 Reply Last reply Răspunde Citează 8
                • ncbN Deconectat
                  ncb
                  ultima editare de

                  AUTOSTRADA A7 Focșani - Bacău | Lucrări lot 2 Domnești Târg - Răcăciuni 09.12.2025
                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 9
                  • A Deconectat
                    Azzl
                    ultima editare de

                    Multumim Raducu si Stef.
                    Înainte de toate discuțiile este plăcut tare când vezi asemenea desfașurare.
                    O lucrare care este de referinta pentru atatia angajati si ingineri din zona moldovei si mai ales facuta pentru moldova.

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
                    • daniel22_22D Deconectat
                      daniel22_22
                      ultima editare de

                      Ne explică cineva, vă rog, cum se face hidroizolația? Dacă văd acel “nisip”, ca nu știu ce e, înseamnă ca e aplicată? Sau chestia aia gri aplicată cu pistolul se pune peste “nisip”? Mulțumim

                      M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                      • M Deconectat
                        MARIVS @daniel22_22
                        ultima editare de

                        ^^^

                        Cand vedeti muncitorii pe poduri, nisipul pe care il arunca din mana nu este hidroizolatie.
                        Ordinea corecta e asa: mai intai se toarna betonul podului si se lasa curat si uscat, apoi se aplica hidroizolatia lichida gri cu pistolul, care este stratul care opreste apa.
                        Dupa ce hidroizolatia s-a uscat, se arunca cu mana nisip sau granule speciale, care protejeaza hidroizolatia pana vine stratul de asfalt si uneori ajuta la aderenta asfaltului.
                        Nu trebuie neaparat sa fie aruncat cu mana, se poate imprastia si cu site, strecuratoare sau utilaje speciale, important e sa acopere uniform hidroizolatia.

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                        • vancouverV Deconectat
                          vancouver
                          ultima editare de vancouver

                          Nu cunosc in detaliu acest tip de hidroizolatie, dar cred ca principiul este urmatorul: intai se aplica substanta lichida (membrana hidroizolanta lichida), apoi se da cu nisipul special peste. Apoi se repeta si se mai pune un strat. Posibil in total 3 straturi. Astfel vedem dat cu nisip peste membrana si in alte momente cu membrana peste nisip. Nisipul creste rezistenta fizica si se poate apoi circula pe ea cu utilaje, de ex. pentru asfaltare.

                          Exemplu de produs folosit: https://www.rasina-epoxidica.ro/cumpara/vopsea-hidroizolanta-epoxi-bitum-izocor-ht-5-5-kg-1079

                          Railway fan. But motorways have to be done first!

                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                          • I Deconectat
                            Iulian
                            ultima editare de

                            De la AI citire:
                            Broadcasting sand onto a liquid-applied waterproofing membrane on a bridge deck provides a mechanical key to ensure a strong bond with the final asphalt overlay and acts as a protective layer, allowing site traffic before paving.
                            Purpose of the Sand Layer
                            The primary functions of the sand (aggregate) broadcast are:
                            Enhancing Adhesion: The sand creates a roughened surface profile that interlocks with the asphalt overlay, forming a mechanical and chemical bond. This is crucial for preventing delamination and premature failure of the asphalt under heavy, dynamic bridge traffic loads.
                            Shear Key Development: The aggregate acts as a "shear key," which improves the interlayer shear strength between the membrane and the asphalt, ensuring the layers act as a composite system.
                            Protection: The hardened, sand-covered membrane is protected from damage (e.g., from construction equipment or site traffic) before the final asphalt layer is applied.
                            UV Resistance (if applicable): Some systems may use sand to provide UV protection for the membrane before the final surfacing is put down.
                            Application Procedure

                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                            • First post
                              Last post