Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI
    389 Mesaje 33 Posters 60.6k Vizualizări 1 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • T Deconectat
      trismegistul @Duta C
      ultima editare de

      @Duta-C Vor reuși, sunt foarte motivați să demonstreze, au parc auto considerabil, au materiale și sorturi, lotul nu e f mare și nici f dificil. În felul ăsta mai crește un constructor român și concurenta ajută întotdeauna

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
      • A Deconectat
        anddy__ @Emeric
        ultima editare de anddy__

        CNIR, 30 martie 2026???

        Da de ce atata graba!?

        daniel22_22D 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
        • A Deconectat
          anddy__ @Azzl
          ultima editare de anddy__

          @Azzl E mult, mult mai complicat (si cocotat, si pantele mult mai abrupte) pe Pitesti - Sibiu decat ce e aici!

          A 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
          • A Deconectat
            anddy__ @Duta C
            ultima editare de anddy__

            @Duta-C
            Mda, hai sa-i vedem! E usurel aici. Eu zic ca e cel mau usor lot de pe intreaga A8.

            Sper ca nu-i vedem si pe la Pascani, ca acolo sunt tuneluri si viaducte mari, vai de capul lor.
            Dar, cine stie?

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
            • A Deconectat
              Azzl @anddy__
              ultima editare de Azzl

              @anddy__
              A8
              16 tuneluri (cel mai lung având 940 metri)
              60 de poduri și viaducte, două dintre acestea cu peste 1.000 metri lungime (cel mai lung pod este cel peste râul Bistrița cu 1.275 metri)
              aprox. 20 de kilometri-lungimea pasajelor și a tunelurilor, reprezentând aproape 70% din lungimea întregului lot
              12,7 milioane mc de excavări.
              A1
              – 49 de poduri și viaducte
              – 7 tuneluri cu lungimi cuprinse între 250 m și 1.590 m (lungime totală de 4.920 m)
              – 1 ecoduct pentru mamifere mari în zona localității Lazaret, a transmis CNAIR, la semnarea contractului.
              Nu zic ca A1 e mai usor. Sper macar ca aici pe A8 sa decurga lucrurile mai usor. Si aici sunt paduri intregi de mutat si drumuri tehnologice de creat. Nu mai stiu. Isi aduce aminte cineva daca pe la SF s-a scos traseul din fondul forestier?
              La proiectare mai i-a in calcul ca ai de facut un viaduct peste coada lacului Poiana Largului. Am vazut cu totii asta vara ve poate aduce Bistrita in zona aia.
              e47c94b2-fe11-444d-a806-19d75d4fac34-image.png

              A 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
              • daniel22_22D Conectat
                daniel22_22 @anddy__
                ultima editare de

                @anddy__ Să vadă ce bani primesc de la MT. Și oricum peste iarnă nu poate intra nimeni la studii geo. Dacă dădeau ordin pentru Decembrie nu se făcea nimic până în aprilie și se pierdeau niște luni

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                • I Deconectat
                  Iulian @JohnDoe
                  ultima editare de

                  @JohnDoe
                  SI pe Precon că și ăștia erau cu gura mare. Erbasu parca se misca binișor, dar nu sparg gura târgului. Singurii care se mișcă bine bine sunt Retter.

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                  • A Deconectat
                    Azzl
                    ultima editare de

                    La lotul asta 2B e pacat si ciudat totusi ca nu s-a gasit o posibilitate pentru o descarcare in coada lacului Bicaz. Totusi e un nod existent acolo.

                    A 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                    • A Deconectat
                      anddy__ @Azzl
                      ultima editare de anddy__

                      @Azzl Eu vorbesc ca relief e mai greu si mai complicat. (Nu ma refer la nr de structuri.) Nu cred ca e mai greu A8. Am vazut filmarile dupa defrisare pe Valea Oltului. A e cototata mai sus si pe pante mai abrupte. Pe A1 muntii sunt mai inalti, deci pericol de alunecari mai mari, plus treceri peste rau si peste DN. Relief, logistica, coordonare. Parerea mea.

                      (Ma rog, toate astea sunt niste banalitati pe langa ce am vazut prin Alpi, Cote d'Azur, etc. 😂 )

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                      • A Deconectat
                        anddy__ @Azzl
                        ultima editare de anddy__

                        @Azzl
                        Absolut de neinteles de ce nu au lasat nod acolo. Am vazut la un moment dat prevazut.
                        E o intersectie 3 drumuri/directii importante, doua europene.
                        O fi fost o optimizare de rahat. Ca sa mergi la Durau de ex, statiune turitica totusi, (sau Bicaz) tre sa faci zeci de km in plus si sa te intorci.

                        Sper ca pana la finalizarea contructiei sa se faca o licitatie si pentru un nod acolo.

                        A 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                        • A Deconectat
                          Azzl @anddy__
                          ultima editare de

                          @anddy__ Nu ca n-ar avea loc in coada lacului sa faca bretele.

                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                          • First post
                            Last post