Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A7 Ploiești - Bacău - Suceava

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI
    2.5k Mesaje 96 Posters 911.1k Vizualizări 11 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • M Deconectat
      mike_us @Adrianb1
      ultima editare de mike_us

      @Adrianb1
      Mulțumesc de update! Mă așteptam ca parcările să fie aproape gata, dar nu am găsit nicio sursă sau fotografie care să confirme.
      Am înțeles că clădirile nu sunt încă finalizate, dar se poate folosi măcar una dintre parcări?

      Un drum din nordul Moldovei până la București este într-adevăr lung, însă vestea bună e că „gaura” de la Nurol se închide în câteva săptămâni și, în doar câteva luni, vom putea merge de la Răcăciuni sau Adjud — sau, de ce nu, chiar de la Bacău — până la București exclusiv pe autostradă.
      65 + 63 + 82 + 50 = 260 km doar pe autostradă, parcurși în aproximativ două ore și jumătate — o schimbare totală.
      Și e un eveniment care e deja foarte aproape. Iar legătura până la Bacău nu e nici ea departe — urmează imediat după.

      Despre A0, se vede foarte clar ce impact a avut partea de sud. Trebuie ca anul viitor să unim sudul cu nordul, mai ales că nu e un proiect atât de greu.

      A 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
      • E Conectat
        Emeric @twinsen
        ultima editare de

        @twinsen
        Nu avem un raspuns oficial. Nu prea ne putem da seama nici din poze care a fost metoda exacta, insa ne putem da cu parerea. Eu cred ca au demontat firele de inalta tensiune, si au intrat cu forezele. De asta au si fost, probabil, pregatite 3 foreze. Cumva sa termine intr-o noapte ce inseamna forarea.

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
        • A Deconectat
          anddy__ @twinsen
          ultima editare de anddy__

          @twinsen
          Exact la asta ma gandeam si eu. Ma indoiesc ca au dat firele jos sa incapa forezele. Ar fi vazut cineva.
          Deci intrebarea ramane: DE CE nu au forat pana acum daca se putea intrerupe curentul? Foarte ciudat.

          daniel22_22D V 2 Replies Last reply Răspunde Citează 2
          • daniel22_22D Conectat
            daniel22_22 @anddy__
            ultima editare de daniel22_22

            @anddy__ Pentru ca trebuiau sa ruteze alimentarea prin alte părți ca să nu stingă becul la vreo parte de țară. Asta doar dispecerul general decide când și pe unde.
            E clar ca acolo au fost probleme cu exproprierile, după ce a ieșit HG (parca prin septembrie sau octombrie ieșise în presa ca se da HG pt exproprieri suplimentare) și s-a intabulat proprietatea statului s-a putut da AC.

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
            • V Deconectat
              Victoras @anddy__
              ultima editare de

              @anddy__ Nu e nimic ciudat! Nu mai judecati lucrurile doar dintr-un punct de vedere! Am mai spus, si repet: cind e vorba de linii electrice Transelectrica decide.

              T 1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
              • T Deconectat
                twinsen @Victoras
                ultima editare de

                @Victoras Transelectrica tot de oameni e condusa...
                Daca s-a forat prin oprirea curentului peste noapte sigur se putea face si inainte...
                Dar hai sa zicem ca expropierile si autorizatiile au iesit tarziu 😠

                M V 2 Replies Last reply Răspunde Citează 2
                • A Deconectat
                  Adrianb1 @mike_us
                  ultima editare de

                  @mike_us Toate parcarile sunt inchise, nu se poate folosi niciuna. Cladirile arata bine pe dinafara, dar nu se poate spune cat va mai dura pana cand vor fi functionale si cand se vor deschide parcarile. Din mers nu se poate ghici nimic, doar ca parcarea a 2-a e mai in urma cu lucrarile.
                  IMG_0725.jpg IMG_0734.jpg IMG_0726.jpg IMG_0727.jpg IMG_0742.jpg

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                  • M Deconectat
                    mike_us @twinsen
                    ultima editare de mike_us

                    @twinsen
                    Exproprierile și autorizațiile sunt o problemă de mulți ani — e ceva mai bine acum, dar tot nu e perfect.
                    Uite cât a durat la Garoafa, de exemplu. Să nu uităm că A7 până la Pașcani are 320 de kilometri și reprezintă un proiect de miliarde de euro.
                    Și noi vrem să meargă totul perfect, fără nicio sincopă? Scuză-mă, dar sunt niște așteptări nerealiste.

                    Hai să ne bucurăm că până la Adjud suntem deja pe ultima sută de metri.
                    Și să sperăm că anul viitor vom avea un buget suficient pentru A7.
                    Eu, sincer, nu știu o altă bucată de autostradă în România care să fi mers mai repede decât A7.

                    @Adrianb1 Mulțumesc MULT pentru poze!. Era o curiozitate personală.
                    Nu înțeleg de ce nu ar lăsa măcar pe termen scurt să parchezi înăuntru.
                    Poate cineva face drumul Suceava – București și e foarte obosit, vrea doar să se odihnească 30 de minute.
                    Nu pare să fie într-un stadiu în care să nu permită folosirea ei măcar pentru o oprire scurtă.

                    daniel22_22D 1 Reply Last reply Răspunde Citează 7
                    • daniel22_22D Conectat
                      daniel22_22 @mike_us
                      ultima editare de

                      @mike_us Ai dreptate. Mai ales ca tiristii opresc pe bretelele de intrare-ieșire ca sa ia facă timpul de odihnă și e destul de periculos sa treci pe lângă o coloană de camioane parcate. Din fericire zonele astea sunt iluminate bine. O să vedem ce va fi pe timp de ceață, zona Siretului fiind foarte cețoasă.

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                      • V Deconectat
                        vm75 @twinsen
                        ultima editare de

                        @twinsen Eu presupun ca au asteptat cat au putut sa se mute stalpii. Iar cand au vazut ca dureaza foartte mult si pun in pericol deschiderea Focsani-Adjud, au facut o romaneasca si au oprit curentul si au forat pilotii intr-o noapte, ca sa poata avansa. Oricum, deschiderea nu se va putea face pana nu muta toti stalpii. Dar macar asa avem certitudinea ca UMB va putea termina toate lucrarile iar deschiderea se va face cand termina Transelectrica

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                        • First post
                          Last post