A7 Ploiești - Bacău - Suceava
-
-
Noi informatii despre pasajul DN2L.
Cel mai important, s-au forat pilotii si se lucreaza la pod!




Sursa: https://www.facebook.com/photo/?fbid=1138864465086102&set=pcb.1138864668419415
-
Asta da veste buna!
Sapt. asta pot turna fundatiile celor 2 piloni lipsa (cate unul pe fiecare cale) si posibil sa armeze deja elevatia. Daca toarna elevatia (stâlpii) sapt viitoare, pe 25 undeva o sa avem si grinzile (capetele de piloni) turnate, pe 2-5 decembrie putem avea montate grinzile podului si intr-o zi se pun predalele. Armatura 2-3 zile, turnare tablier 5-10.12, pana pe 15 cel tarziu ar fi montate lisele (bordurile) si facuta hidro, asfaltul dureaza 2 zile, timp in care pun si parapetii, si in fine aparatele de acoperire a rosturilor inca 3-4 zile. 20 decembrie se poate circula, daca nu vine vreo vreme groaznica, sa blocheze mai multe zile lucrarile. Cu structura de beton nu am emotii, betoane se pot turna pana la -5°C fara alte masuri speciale (doar la urma acoperit cu paturi pentru 1-2 nopti), pana la -10°C cu masuri mai speciale. Emotiile sunt cu hidroizolatia si asfaltul.
-
@Adrianb1 la Buzău ai făcut 25 de minute, bănuiesc de la Podul peste râul Buzău până la Spătaru?
-
Următoarele zile vremea se anunță clementa cu constructorii, temperatura ziua intre 12 și 18 grade. Uscat și soare, numai bine pt asfalt și hidro.
-
Intrebarea e cum au forat ? Stilpii vechi nu sunt inca sub tensiune ? Cum au bagat foreza ?
Daca s-a putut acum de ce nu au facut-o mai demult ? -
@twinsen În poze se vede nacela ridicata cu muncitorii sus la stâlp. Înseamnă ca e scos de sub tensiune. Poate a fost scos deja temporar cat au forat. Sau poate sunt forați doar o parte din piloți care erau mai în afara liniei. Nu ne dăm seama clar din poze.
-
@Adrianb1
Mulțumesc de update! Mă așteptam ca parcările să fie aproape gata, dar nu am găsit nicio sursă sau fotografie care să confirme.
Am înțeles că clădirile nu sunt încă finalizate, dar se poate folosi măcar una dintre parcări?Un drum din nordul Moldovei până la București este într-adevăr lung, însă vestea bună e că „gaura” de la Nurol se închide în câteva săptămâni și, în doar câteva luni, vom putea merge de la Răcăciuni sau Adjud — sau, de ce nu, chiar de la Bacău — până la București exclusiv pe autostradă.
65 + 63 + 82 + 50 = 260 km doar pe autostradă, parcurși în aproximativ două ore și jumătate — o schimbare totală.
Și e un eveniment care e deja foarte aproape. Iar legătura până la Bacău nu e nici ea departe — urmează imediat după.Despre A0, se vede foarte clar ce impact a avut partea de sud. Trebuie ca anul viitor să unim sudul cu nordul, mai ales că nu e un proiect atât de greu.
-
@twinsen
Nu avem un raspuns oficial. Nu prea ne putem da seama nici din poze care a fost metoda exacta, insa ne putem da cu parerea. Eu cred ca au demontat firele de inalta tensiune, si au intrat cu forezele. De asta au si fost, probabil, pregatite 3 foreze. Cumva sa termine intr-o noapte ce inseamna forarea. -
@twinsen
Exact la asta ma gandeam si eu. Ma indoiesc ca au dat firele jos sa incapa forezele. Ar fi vazut cineva.
Deci intrebarea ramane: DE CE nu au forat pana acum daca se putea intrerupe curentul? Foarte ciudat. -
@anddy__ Pentru ca trebuiau sa ruteze alimentarea prin alte părți ca să nu stingă becul la vreo parte de țară. Asta doar dispecerul general decide când și pe unde.
E clar ca acolo au fost probleme cu exproprierile, după ce a ieșit HG (parca prin septembrie sau octombrie ieșise în presa ca se da HG pt exproprieri suplimentare) și s-a intabulat proprietatea statului s-a putut da AC. -
@anddy__ Nu e nimic ciudat! Nu mai judecati lucrurile doar dintr-un punct de vedere! Am mai spus, si repet: cind e vorba de linii electrice Transelectrica decide.