Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A7 Ploiești - Bacău - Suceava

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI
    2.4k Mesaje 89 Posters 711.5k Vizualizări 11 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • D Deconectat
      Duta C @mike_us
      ultima editare de

      @mike_us la poduri și viaducte cred ca nici japonezii nu-l bat pe Umbrarescu la viteza. Cred ca e campion mondial. Am observat ca și la calitate a lucrat in sens pozitiv ceea ce ma bucura, pt ca a mai dat cate o Gherla mică.

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 8
      • ncbN Deconectat
        ncb
        ultima editare de

        Autostrada A7 - Bacău - Pașcani, Lot 3, Filmare Integrală, UMB [22.10.2025 / Ep. 12 - 39.2%]
        R 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
        • M Deconectat
          mihai
          ultima editare de mihai

          Update de ultima ora:

          S-a deschis circulatia pe bretelele nodului DN2 / A7 si se reloca DN2 de pe devierea temporara pe bretele nodului.

          Dar, deocamdata, ramane inchisa circulatia pe A7 pe sensul Ploiesti - Buzau intre DJ203G (Stalpu) si Nodul DN2 / A7. Politia Rutiera nu a dat aviz de circulatie pe cei 5km de autostrada.

          Ramane ca circulatia pe A7 sa fie complet deschisa in ambele sensuri intre A3 si Nodul DN2/A7 in urmatoarele 2-3 saptamani, dupa finalizarea constructiei si deschiderea circulatiei pe pasajul DN2 peste A7, moment de la care Nodul DN2/A7 va putea fi folosit integral.

          M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 14
          • M Deconectat
            mike_us
            ultima editare de mike_us

            Am corectat structura lipsă menționată de @vm75 și am actualizat progresul la Putna — betonare 50%.
            Dacă cineva vrea să verifice, este binevenit (am folosit filmările lui Sky și Ștef 21 si 26 Oct).
            Orice feedback e binevenit.

            La structura 5, Ștef și Sky dau lungimi diferite: 359 m, respectiv 469 m.
            Are cineva acces la planuri, ca să putem afla lungimea reală?
            La ultima structură, Ștef nu a menționat lungimea, așa că am estimat „din ochi” în jur de 100 m — posibil să fi greșit.

            Structur_Progress.png

            SkyScraper RoS 1 Reply Last reply Răspunde Citează 7
            • M Deconectat
              mrs7 @mihai
              ultima editare de mrs7

              @mihai știi cumva și motivul pentru care nu au dat aviz? oare pentru ca supra-aglomera giratoriul de la Spătaru?

              sincer dacă ar fi acesta motivul, nu prea îl înțeleg pentru ca și cu nodul funcțional 100%, până nu e gata tot lotul, traficul spre Focșani tot prin acel rond ar trece

              S 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
              • S Deconectat
                spooky @mrs7
                ultima editare de

                @mrs7 a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:

                @mihai știi cumva și motivul pentru care nu au dat aviz? oare pentru ca supra-aglomera giratoriul de la Spătaru?

                sincer dacă ar fi acesta motivul, nu prea îl înțeleg pentru ca și cu nodul funcțional 100%, până nu e gata tot lotul, traficul spre Focșani tot prin acel rond ar trece

                e vorba de cele 2 fluxuri de trafic care se întâlnesc pe acea bretea (6).
                ai trafic dinspre Buzău Vest (hanul lui țintă) care vine pe breteaua 2 și se face split unde se face o întoarcere și intrare pe breteaua 6 unde s-ar fi întâlnit cu traficul dinspre Ploiești.

                oricum, nu cred că pe acolo mai e mult trafic considerând că traficul spre București o ia de principiu pe autostradă și nu mai trece pe acea bretea.

                dacă cei de pe Autostradă au prioritate atunci când intră pe breteaua 6 spre Spătaru, se poate bloca breteaua 2 pentru cei care se duc spre Ploiești pe A7.
                dacă cei ce vin pe A7 dinspre Ploiești trebuie să dea prioritate celor ce circulă pe această deviere a DN2 prin bretele, riscul este ca să se formeze o coadă destul de lungă la ieșirea de pe Autostradă...

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 6
                • R Deconectat
                  rt25 @ncb
                  ultima editare de

                  @ncb ma ingrijoreaza ca aici, unde au 2 blocaje birocratice evidente si mai e si lot pe imprumuturi PNRR, se lucreaza mai mult decat pe lotul 1 si lotul 2 din Bacau Pascani care sunt pe bani gratis. Ce naiba...n-are sens, nici macar nu poti afirma ca au termminat toate terasamentele pe 1 si 2 la nord de Bacau si nu au ce face cu echipele de mutat pamant.

                  M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                  • SkyScraper RoS Conectat
                    SkyScraper Ro @mike_us
                    ultima editare de

                    @mike_us
                    Eu folosesc un tabel din Studiul de Fezabilitate al Autostrăzii A7 Focșani-Bacău

                    1000039960.jpg

                    Cam astea sunt lungimile structurilor. Dacă s-a mai schimbat ceva din 2021 de când a fost elaborat și până astăzi, asta nu știu sigur

                    S M 2 Replies Last reply Răspunde Citează 11
                    • S Deconectat
                      spooky @SkyScraper Ro
                      ultima editare de

                      @SkyScraper-Ro față de SF și PT inițial de principiu s-au schimbat doar dimensiunile grinzilor (pe verticală). ex 1.6m în loc de 1.4, dar lungimea deschiderilor, nu. Fiecare antreprenor, de la Pizzarotti-Retter, Coni, Trace, Nurol și UMB a adaptat grinzile la ce există pe piață și se poate fabrica în timp rezonabil. UMB și Nurol au benficiat de modificările de pe PB Lot 1 și 2 și au primit mai repede aprobarea modificărilor grinzilor.

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
                      • M Deconectat
                        mike_us @SkyScraper Ro
                        ultima editare de mike_us

                        @SkyScraper-Ro
                        Mersi mult! Dacă poți, dă-mi te rog și linkul de unde l-ai găsit, să pot vedea și restul structurilor de pe lotul 2.
                        Tu ai dreptate — e greșit la Ștef.

                        Ca să simplific, eu am urmărit doar structurile de peste 100 m și am ignorat supratraversările mai înguste (2 benzi vs. 4).
                        Scopul era doar să estimez dacă totul până la Adjud va fi betonat până pe 1 decembrie.
                        De asta, în tabelul meu lungimea totală e doar ~5.000 m, dar într-o altă sursă am găsit că ar fi 7.200 m pentru loturile 1 și 2.

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                        • M Deconectat
                          mike_us @rt25
                          ultima editare de mike_us

                          @rt25
                          Eu nu cred că e nimic întâmplător și nici că UMB lucrează „aiurea”, fără direcție.
                          Sunt sigur că au un plan făcut cu cel puțin un an înainte, cu variante pregătite pentru situații neprevăzute.
                          În plus, UMB probabil e mult mai bine informată decât noi despre ce finanțări are statul, ce poate plăti și când vor veni banii anul viitor.
                          Cel mai probabil, și CNAIR le indică ce e mai prioritar, ca să se potrivească cu planul general al beneficiarului.

                          Aș vedea două variante (eu tind să cred în cea pozitivă):

                          Varianta pozitivă: sunt siguri că pot termina cele trei loturi pe granturi și atunci își permit să „consume” ceva resurse și pe ultimul lot.
                          Fie sunt convinși că pot închide până la 1 septembrie, fie știu că statul poate negocia o extensie de 2–3 luni — deci finalizarea ar fi sigură.

                          Varianta negativă: știu deja că unul sau două loturi pe granturi nu pot fi închise și, în cazul ăsta, „irosirea” resurselor pe ultimul lot nu mai contează.

                          F 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                          • F Deconectat
                            FMFM @mike_us
                            ultima editare de

                            @mike_us
                            "if if if, if my mom had balls it should be my dad"
                            Daca se pierd granturile, bani gratis primiti de Romania de la UE, pentru ca UMB nu isi respecta termenul de finalizare stabilit printr-un contract semnat si parafat de ambele parti, ce se intampla? Vine UMB de acasa cu intreaga suma pierduta?

                            A 1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                            • vancouverV Deconectat
                              vancouver
                              ultima editare de

                              Nu, pentru ca UMB nu are contract cu fondurile europene, ci cu statul roman, iar in caz de intarziere penalitatile sunt stabilite prin contract, limitate la 15%, evident cu scopul de a nu periclita banii de salarii ai oamenilor si plata subantreprenorilor.

                              In afara de asta NU se pierd toti banii, ci tot ce se lucreaza pana la 31.08 se va deconta pe PNRR, daca sunt indeplinite si alte conditii. In schimb vom rata un jalon, care echivaleaza cu o penalizare, adica o parte din bani care se taie si deci vor trebui pusi de Romania.

                              Railway fan. But motorways have to be done first!

                              F T 2 Replies Last reply Răspunde Citează 5
                              • A Deconectat
                                Adrianb1 @FMFM
                                ultima editare de

                                @FMFM If my grandma had wheels, she would be a bicycle.

                                Suna mai politicos.

                                1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                • F Deconectat
                                  FMFM @vancouver
                                  ultima editare de

                                  Daca "Eu" ca anteprenor general duc un contract cu finantare europeana limitata de o anumita data pana la , sa zicem 75%, statul, aka beneficiarul si intermediarul fondurilor poate sa ma penalizeze doar 15% maxim din valoarea contractului (daca), iar pentru finalizarea lucrarilor statul trebuie sa vina cu banii lui ca sa ma plateasca pentru incompetenta mea (la dublu, pentru ca pe de-o partea cei 10% au fost pierduti, dar tot acestia trebuie sa fie acoperiti din bugetul nostru, al plebii).

                                  Cred ca intelegem cu totii cat de mici parghii are statul pentru a-si crea avantaje in fata acestor "Eu".

                                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                  • vancouverV Deconectat
                                    vancouver
                                    ultima editare de vancouver

                                    Parghii intr-adevar sunt limitate, dar ar mai fi. De ex. daca stii ca pierzi o suma de 100 de lei (un jalon), poti sa faci o lege si sa permiti CNAIR sa premieze un constructor daca face de asa natura sa nu se piarda aceasta suma. De ex. ii dai 25% din suma respectiva ca prima, daca si numai daca nu se pierd acei 100 de lei.

                                    Sa nu uitam ca licitatiile pentru A7 au pornit inainte sa fie ceva clar cu PNRR-ul. Asa ca invinovatirea constructorilor ca nu se respecta PNRR e absurda cel putin.

                                    Apoi trecerea de pe PNRR imprumut 50% + buget 50%, cat a fost initial, pe PNRR grant 100% s-a facut recent in vara 2025, fara consultarea UMB sau Nurol sau mai stiu eu cui, fara vreo obligatie din partea acestora.

                                    Deci singurul lucru pe care statul poate sa-l faca, este sa mobilizeze constructorul cu versuri patriotice sau cu prime conditionate de atingerea unor targheturi. Daca voi credeti ca poezii si cantarea Romaniei sunt suficiente, foarte bine...

                                    Railway fan. But motorways have to be done first!

                                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
                                    • A Deconectat
                                      Azzl
                                      ultima editare de

                                      https://www.facebook.com/share/r/14RfdrSZ1b1/?mibextid=wwXIfr

                                      Asfaltari Domnesti

                                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                                      • A Deconectat
                                        Azzl
                                        ultima editare de

                                        @vancouver

                                        BLASFEMIE!!!!
                                        Asta e gandire de corporatie. La noi se merge pe primiza “domle’…a semnat sa faca…”. Poate factorii decidenti ar gandi o asemenea schema ca mai vad si ei una alta. Dar societatea ar accepta? Le este frica.
                                        Dupa ce ca “s-au intins mai mult decat pot duce” le mai dam si premii?!!!

                                        vancouverV 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                        • vancouverV Deconectat
                                          vancouver @Azzl
                                          ultima editare de

                                          @Azzl Stiu asta. Era mai mult un monolog teoretic, de tip Cirstoiu: ”o analiză la rece”. 😊

                                          Railway fan. But motorways have to be done first!

                                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                          • vancouverV vancouver moved this topic from AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
                                          • T Deconectat
                                            trismegistul @vancouver
                                            ultima editare de

                                            @vancouver Nu cred ca ai dreptate. Este musai sa fie facuta recepția pana la 31.08.2025 pentru a deconta integral, cel putin asta am inteles eu de fiecare data cand a fost discutat acest subiect

                                            A 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                            • First post
                                              Last post