Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare
    1. Acasă
    2. FMFM
    F
    Deconectat
    • Profil
    • Îi urmărește pe 0
    • Urmărit de 0
    • Subiecte 0
    • Mesaje 18
    • Grupuri 0

    FMFM

    @FMFM

    39
    Reputație
    3
    Vizualizări
    18
    Mesaje
    0
    Urmărit de
    0
    Îi urmărește pe
    S-a Înregistrat
    S-a conectat ultima oară

    FMFM Oprește urmărirea Urmărește

    Best posts made by FMFM

    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Nivelul discutiilor scade din ce in ce mai mult pe topicul acesta, cat si pe altele. De la discutii / dezbateri despre proiecte , constructori, metode, materiale, planuri si analize se ajunge la discutii cu iz de frustrari personale fata de moderatorii si utilizatorii celuilalt forum (sunt si eu membru acolo btw.) sau a metodelor de gestiune a postarilor de acolo , or a parerilor lor asupra unor situatii.
      Pentru a avea un topic curat din acest punct de vedere, propun mutarea discutiilor de gen intr-un topic separat in care sa se dezbata ideile comunitatii ASCORO vs ideile vazute/auzite in comunitatea PUM.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      FMFM
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Cu siguranta @vancouver a ajuns un membru valoros al societatii civile pasionate de domeniul infrastructurii, nu doar prin vasta lui experienta ci si prin pragmatismul prin care abordeaza subiectele si ideile expuse pentru domeniul sus-numit, indiferent de unde vin acestea.

      Subiectul de fata are o certitudine, contrasageata nu sa consumat, prin urmare au fost aplicate solutii pentru remedierea acesteia.
      Daca egalizarea a fost facuta prin completare cu beton in zona pilelor sau a fost prin utilizarea in strat mai gros a asfaltului, se stie concret doar in documentatiile reiesite in urma analizei.

      Nu este sanatos sa cautam un tap ispasitor pentru al trage in teapa, dar merita despicat firul in 4 pentru a identifica originea problemei, iar ulterior sa avem un lessons learned prin care sa evitam astfel de situatii.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      FMFM
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @mike_us De curand am folosit A0N2 (in urma cu 3 saptamani) cu un autovehicul accesibil, comun (VW Touran), iar pe langa marcajele caii de rulare, care personal le consider o gluma, absolut invizibile , rosturile de dilatare slab realizate, calea de rulare propriu zisa, da, este calorifer in comparatie cu anumite loturi de autostrada executate de catre companii mult hulite (pe buna dreptate), aici ma refer la A10-Aktor

      Opiniile intradevar pot fi subiective, iar aici conteaza mult nivelul de exigenta pe care il avem de la o lucrare noua.

      Putem fi entuziasmati ca avem /se contruiesc autostrazi , dar sa le construim la o calitate echivalenta maldarului de bani platiti pentru ele.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      FMFM
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @Iulian DN o sa supratraverseze A

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      FMFM
    • RE: A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia

      @mike_us
      DEx12 – 12 kilometri - contract depasit
      DEx6 – 12 kilometri - contract depasit
      A0 – 4 kilometri - contract depasit
      A3 – 12 kilometri - contract depasit
      A7 – 2 loturi, 60-70 kilometri

      Oops, adica termen extins.....

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      FMFM
    • RE: A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia

      @mike_us esti destul de vechi pe forumuri incat sa intelegi ceea ce se intampla in spatele "cortinei", dar nu vrei sau nu poti sa faci asta prin prisma fanatismului UMB.

      Hai sa ne dorim o normalitate in care:

      • termenele contractuale sunt indeplinite (termenele extinse sa fie doar in caz ultra-exceptional)
      • calitatea predata sa fie una care se ridica la nivelul sumelor mult mai mari decat in vest / km construit.
      • alte lucrari nu sunt defavorizate prin prisma intereventiei politice, iar ca si companie sa dai bine ca de acolo vine cash-ul.

      Dpmdv , UMB a devenit o companie a statului si din pacate are si comportamentul asemanator.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      FMFM
    • RE: A3 București - Brașov - Cluj Napoca - Borș

      proiectul initial prevedea vreo 16 berme iar la fecare a 3-a cate un rand de piloti forati pentru stabilizare, dar din motive ieftin de inteles, aka UMB face cost reduction pe proiect, iar profit pe buzunar, si vedem ce se intampla, au ajuns la solutia asta.
      Geologic, dealul are o stratificare foarte complexa, iar in timp ar putea sa se intample o tragedie pentru ca "se poate"

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      FMFM
    • RE: Centuri rutiere

      @rockband platforma este similara cu cea a centurii Satu Mare.
      Singura zona cu profil de drum expres o sa fie legatura dintre aceasta centura si zona de vest a orasului (aka sens Metro), cu indicativul Dx4B care vine in continuarea Dx Sm-Bm.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      FMFM
    • RE: Drumuri Nationale

      @vancouver De curand a fost inaintat un grad de executie al podului de 65% de catre mai marii judetului MM la o gala organizata de un dezvoltator imobiliar din Baia Mare,
      Tot acestia sustin de 1-2 luni ca in luna Noiembrie o sa fie efectuata receptia lucrarii.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      FMFM
    • RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut

      @hummingbird
      De ce un aer conditionat Daikin costa 1kEur, iar unul Heinner 300Eur? Calitatea si durata de viata se plateste, identic si in domeniul infrastructurii, doresti calitate, platesti, vrei licitatii castigate la cel mai bun pret, acel pret se obtine prin rabat de la calitatea "produsului" livrat. Capacitatea iti este de ajutor doar pentru a scurta sau a te incadra in timpul contractat(ceea ce nu este cazul la UMB) sau pentru a face heirupisme dictate "de sus".

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      FMFM

    Latest posts made by FMFM

    • RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut

      @fulgernc cred ca raspunsul la ingrijorirarile tale este chiar in ceea ce am spus mai sus [" vrei licitatii castigate la cel mai bun pret, acel pret se obtine prin rabat de la calitatea "produsului" livrat ]
      Aerul conditionat a fost o simpla paralela la indemana, in aceasi maniera putem face una cu trenurile (fiind un domeniu in care ai ample cunostinte).
      Cand criteriul licitatiilor este pretul cel mai mic, iar licitatiile sunt mai mult sau mai putin cu "dedicatie", superizare este sau nu realizata, metodele de lucru puse in practica in mod eronat sau necorespunzator + + + , toate duc spre situatiile intalnite azi...

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      FMFM
    • RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut

      @hummingbird
      De ce un aer conditionat Daikin costa 1kEur, iar unul Heinner 300Eur? Calitatea si durata de viata se plateste, identic si in domeniul infrastructurii, doresti calitate, platesti, vrei licitatii castigate la cel mai bun pret, acel pret se obtine prin rabat de la calitatea "produsului" livrat. Capacitatea iti este de ajutor doar pentru a scurta sau a te incadra in timpul contractat(ceea ce nu este cazul la UMB) sau pentru a face heirupisme dictate "de sus".

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      FMFM
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @Iulian DN o sa supratraverseze A

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      FMFM
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Cu siguranta @vancouver a ajuns un membru valoros al societatii civile pasionate de domeniul infrastructurii, nu doar prin vasta lui experienta ci si prin pragmatismul prin care abordeaza subiectele si ideile expuse pentru domeniul sus-numit, indiferent de unde vin acestea.

      Subiectul de fata are o certitudine, contrasageata nu sa consumat, prin urmare au fost aplicate solutii pentru remedierea acesteia.
      Daca egalizarea a fost facuta prin completare cu beton in zona pilelor sau a fost prin utilizarea in strat mai gros a asfaltului, se stie concret doar in documentatiile reiesite in urma analizei.

      Nu este sanatos sa cautam un tap ispasitor pentru al trage in teapa, dar merita despicat firul in 4 pentru a identifica originea problemei, iar ulterior sa avem un lessons learned prin care sa evitam astfel de situatii.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      FMFM
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Nivelul discutiilor scade din ce in ce mai mult pe topicul acesta, cat si pe altele. De la discutii / dezbateri despre proiecte , constructori, metode, materiale, planuri si analize se ajunge la discutii cu iz de frustrari personale fata de moderatorii si utilizatorii celuilalt forum (sunt si eu membru acolo btw.) sau a metodelor de gestiune a postarilor de acolo , or a parerilor lor asupra unor situatii.
      Pentru a avea un topic curat din acest punct de vedere, propun mutarea discutiilor de gen intr-un topic separat in care sa se dezbata ideile comunitatii ASCORO vs ideile vazute/auzite in comunitatea PUM.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      FMFM
    • RE: Drumuri Nationale

      @vancouver De curand a fost inaintat un grad de executie al podului de 65% de catre mai marii judetului MM la o gala organizata de un dezvoltator imobiliar din Baia Mare,
      Tot acestia sustin de 1-2 luni ca in luna Noiembrie o sa fie efectuata receptia lucrarii.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      FMFM
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @vancouver au bulit podul ala destul de tare

      • eclisari suplimentare,
      • turnari masive la placa de suprabetonare pentru a compensa contrasageata mai accentuata (Alsim, bietii au spart o deschidere peste A2 la o problema similara , cred ca si Selina la Pasaj Domnesti, pentru a reface placa iar contrasagerata sa fie conforma, dar aici este ok sa se adauge greutate suplimentara....prietenii stiu de ce)
      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      FMFM
    • RE: A3 București - Brașov - Cluj Napoca - Borș

      Viaductul care prezinta fisurile in placa de suprabetonare, nu este cumva acel viaduct la care au fost monitorizate pilele centrale pentru deplasari in plan?
      Sper sa nu fie un aspect care accentueaza aceste fisuri, dar daca este asa, e buleala mare....

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      FMFM
    • RE: A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia

      Pentru mine "cortina" inseamna agreerea voluntara sau involuntara dintre prestator si beneficiar pentru a crea un anumit tip de avantaj pentru oricare dintre parti.
      Probabil prin natura jobului, tin mortis ca prestatorii sa respecte termenele asumate printr-un contract si cel mai important la un nivel de calitate ridicat fara a se apela la diferite tertipuri, la care bineinteles, ai nostri conducatori sunt deschisi atat timp cat iese un pic de PR din asta.

      Nu sunt impotriva UMB sau vreunui alt contructor, din contra, apreciez evolutia accelerata cat si capacitatea grupului de a construi multiple loturi concomitent, dar imi doresc ca aceste lucrari sa fie efectuate CONFORM.

      Pentru a vedea contrastul, PORR pe PiSi4 folosesc BIM si alte tehnici pentru a monitoriza punerea in opera a materialelor intr-un mod conform, dincoace, din pacate vedem filmari unde materialul se pune in opera in staturi de "juma' " de metru fara a fi trasi de maneca de catre supervizor si ne trezim cu trambuline in mijlocul campului (vezi dex12).

      Care vreau sa fie concluzia:

      • beneficiarul sa aiba o colaborare in egala masura cu toti prestatorii
      • prestatorii sa isi insuseasca termenii si conditiile contractelor
      • utilizatorii (aka noi) sa avem parte de lucrari de calitate care ne vor scuti de alte blocaje pentru reparatii pentru multi ani de acum inainte.
      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      FMFM
    • RE: Centuri rutiere

      @rockband platforma este similara cu cea a centurii Satu Mare.
      Singura zona cu profil de drum expres o sa fie legatura dintre aceasta centura si zona de vest a orasului (aka sens Metro), cu indicativul Dx4B care vine in continuarea Dx Sm-Bm.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      FMFM