Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare
    1. Acasă
    2. FMFM
    F
    Deconectat
    • Profil
    • Îi urmărește pe 0
    • Urmărit de 0
    • Subiecte 0
    • Mesaje 27
    • Grupuri 0

    FMFM

    @FMFM

    48
    Reputație
    5
    Vizualizări
    27
    Mesaje
    0
    Urmărit de
    0
    Îi urmărește pe
    S-a Înregistrat
    S-a conectat ultima oară

    FMFM Oprește urmărirea Urmărește

    Best posts made by FMFM

    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Nivelul discutiilor scade din ce in ce mai mult pe topicul acesta, cat si pe altele. De la discutii / dezbateri despre proiecte , constructori, metode, materiale, planuri si analize se ajunge la discutii cu iz de frustrari personale fata de moderatorii si utilizatorii celuilalt forum (sunt si eu membru acolo btw.) sau a metodelor de gestiune a postarilor de acolo , or a parerilor lor asupra unor situatii.
      Pentru a avea un topic curat din acest punct de vedere, propun mutarea discutiilor de gen intr-un topic separat in care sa se dezbata ideile comunitatii ASCORO vs ideile vazute/auzite in comunitatea PUM.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      FMFM
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Cu siguranta @vancouver a ajuns un membru valoros al societatii civile pasionate de domeniul infrastructurii, nu doar prin vasta lui experienta ci si prin pragmatismul prin care abordeaza subiectele si ideile expuse pentru domeniul sus-numit, indiferent de unde vin acestea.

      Subiectul de fata are o certitudine, contrasageata nu sa consumat, prin urmare au fost aplicate solutii pentru remedierea acesteia.
      Daca egalizarea a fost facuta prin completare cu beton in zona pilelor sau a fost prin utilizarea in strat mai gros a asfaltului, se stie concret doar in documentatiile reiesite in urma analizei.

      Nu este sanatos sa cautam un tap ispasitor pentru al trage in teapa, dar merita despicat firul in 4 pentru a identifica originea problemei, iar ulterior sa avem un lessons learned prin care sa evitam astfel de situatii.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      FMFM
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @mike_us De curand am folosit A0N2 (in urma cu 3 saptamani) cu un autovehicul accesibil, comun (VW Touran), iar pe langa marcajele caii de rulare, care personal le consider o gluma, absolut invizibile , rosturile de dilatare slab realizate, calea de rulare propriu zisa, da, este calorifer in comparatie cu anumite loturi de autostrada executate de catre companii mult hulite (pe buna dreptate), aici ma refer la A10-Aktor

      Opiniile intradevar pot fi subiective, iar aici conteaza mult nivelul de exigenta pe care il avem de la o lucrare noua.

      Putem fi entuziasmati ca avem /se contruiesc autostrazi , dar sa le construim la o calitate echivalenta maldarului de bani platiti pentru ele.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      FMFM
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @Iulian DN o sa supratraverseze A

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      FMFM
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @daniel22_22 este un intreg puhoi de incompetenti platiti regeste care se numesc ANAP si ADR ,iar care sunt responsabili de buna desfasurare a licitatiilor, gestionarea eratelor si a documentatiilor relevante.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      FMFM
    • RE: A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia

      @mike_us
      DEx12 – 12 kilometri - contract depasit
      DEx6 – 12 kilometri - contract depasit
      A0 – 4 kilometri - contract depasit
      A3 – 12 kilometri - contract depasit
      A7 – 2 loturi, 60-70 kilometri

      Oops, adica termen extins.....

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      FMFM
    • RE: A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia

      @mike_us esti destul de vechi pe forumuri incat sa intelegi ceea ce se intampla in spatele "cortinei", dar nu vrei sau nu poti sa faci asta prin prisma fanatismului UMB.

      Hai sa ne dorim o normalitate in care:

      • termenele contractuale sunt indeplinite (termenele extinse sa fie doar in caz ultra-exceptional)
      • calitatea predata sa fie una care se ridica la nivelul sumelor mult mai mari decat in vest / km construit.
      • alte lucrari nu sunt defavorizate prin prisma intereventiei politice, iar ca si companie sa dai bine ca de acolo vine cash-ul.

      Dpmdv , UMB a devenit o companie a statului si din pacate are si comportamentul asemanator.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      FMFM
    • RE: A3 București - Brașov - Cluj Napoca - Borș

      proiectul initial prevedea vreo 16 berme iar la fecare a 3-a cate un rand de piloti forati pentru stabilizare, dar din motive ieftin de inteles, aka UMB face cost reduction pe proiect, iar profit pe buzunar, si vedem ce se intampla, au ajuns la solutia asta.
      Geologic, dealul are o stratificare foarte complexa, iar in timp ar putea sa se intample o tragedie pentru ca "se poate"

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      FMFM
    • RE: Centuri rutiere

      @rockband platforma este similara cu cea a centurii Satu Mare.
      Singura zona cu profil de drum expres o sa fie legatura dintre aceasta centura si zona de vest a orasului (aka sens Metro), cu indicativul Dx4B care vine in continuarea Dx Sm-Bm.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      FMFM
    • RE: Drumuri Nationale

      @vancouver De curand a fost inaintat un grad de executie al podului de 65% de catre mai marii judetului MM la o gala organizata de un dezvoltator imobiliar din Baia Mare,
      Tot acestia sustin de 1-2 luni ca in luna Noiembrie o sa fie efectuata receptia lucrarii.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      FMFM

    Latest posts made by FMFM

    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @mihai La data de 1 mai, UMB era mult mai avansat in ceea ce priveste structurile lotului 1, care au o lungime totala aproximativa cu cele de pe lotul 3, dar uite ca 6 luni mai tarziu suntem departe de a considera ca acestea sunt finalizate in intregime
      Imi e greu sa cred ca cele de pe lotul 3 o sa aiba parte de tratament diferit.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      FMFM
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @mihai nu cred ca o sa avem mobilizare intensa pe acest lot mai repede de finalul lunii Ianuarie, fiind multe lucrari de finalizat pe lot 1&2.
      Consider ca termenul de martie 2026 este unul foarte optimist avand in vedere lungimile si stadiul structurilor, multe de altfel.
      La o prima vedere, mai sunt radiere de realizat pentru aprox 6-700m la CF500, pilele, culeile, banchetele sunt undeva la 15% pe intreg lotul, predale,armare, betonare+ restul activitatilor la 0%, iar lungimea totala a acestor structuri depaseste 3km / sens.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      FMFM
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @spyros.manias realism, dar daca unii nu se trezesc nici in al 12-lea ceas, imi pare rau

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      FMFM
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @PaulS Unii dintre noi vedem, intradevar, dar sper intr-o "trezire in constiinta" a celorlalti.
      Nu vreau sa fiu carcotas, dar daca si loturile de la nord de bacau sunt mult in spatele acestuia, anul viitor este cu semn de intrebare

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      FMFM
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      mhm, trist video... lot care trebuia conform contractului sa fie deja inaugurat, dar care este impins din pix la 65% (realitatea ne arata ca e mai putin), structuri in stadiu inipient, mobilizare inexistenta
      Cred ca este cazul sa vedem realitatea asa cum este ea si sa inghitim in sec acest fail al UMB-ului.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      FMFM
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @vancouver @mihai
      Cu siguranta diferenta este enorma intre cele 2 companii din toate punctele de vedere, dar ceea ce voiam sa punctez este cat de diferit vede societatea efectul final , intarzierile in cazul de fata, intre 2 constructori.
      Faptul ca unul a supracontractat si nu face fata, celalalt ca nu a avut cash-flow sau resurse de orice natura, toate se transpun in intarzieri care ne afecteaza pe noi, beneficiarii finali ai lucrarii.

      Din pacate cei care se plang de accidentele de pe DN sunt aceeasi care accepta cu capul plecat ca autostrada este la sub 50% executie cu cateva luni inainte de termenul contractual si vin cu scuze greu de inteles.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      FMFM
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      O sa aiba parte UMB pe loturile Bacau-Pascani de tratament egal (huleli, injurii, denigrari) cu Aktor pe A0, la cum se prezinta situatia, intarzierile vor fi cam egale :), or acolo o sa cautam motive sa ii acoperim? (vezi dom'le ca nu bani, ca nu retele, ca nu vreme, ca nu a crescut nisipul, piatra)

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      FMFM
    • RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut

      De ce aceste firme care si-au crescut capacitatea atat de mult pe baza unei predictii pe termen scurt, aka finantare PNRR, nu au performat astfel incat sa isi indeplineasca obligatiile? Oricum ar fi fost si sunt achitate toate facturile.
      Suntem membrii UE cu drepturi depline, astfel ca si firmele noastre isi pot extinde prezenta la nivel international in situatia in care se termina fondurile/proiectele de anvergura.
      Hai sa nu ne lamentam cu "vai doamne , ce face x cu atatia angajati, ca el a investit si-a cumparat echipamente samd, iar Romania (lupul cel rau) nu ii mai da de lucru".

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      FMFM
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @daniel22_22 este un intreg puhoi de incompetenti platiti regeste care se numesc ANAP si ADR ,iar care sunt responsabili de buna desfasurare a licitatiilor, gestionarea eratelor si a documentatiilor relevante.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      FMFM
    • RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut

      @fulgernc cred ca raspunsul la ingrijorirarile tale este chiar in ceea ce am spus mai sus [" vrei licitatii castigate la cel mai bun pret, acel pret se obtine prin rabat de la calitatea "produsului" livrat ]
      Aerul conditionat a fost o simpla paralela la indemana, in aceasi maniera putem face una cu trenurile (fiind un domeniu in care ai ample cunostinte).
      Cand criteriul licitatiilor este pretul cel mai mic, iar licitatiile sunt mai mult sau mai putin cu "dedicatie", superizare este sau nu realizata, metodele de lucru puse in practica in mod eronat sau necorespunzator + + + , toate duc spre situatiile intalnite azi...

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      FMFM