Nivelul discutiilor scade din ce in ce mai mult pe topicul acesta, cat si pe altele. De la discutii / dezbateri despre proiecte , constructori, metode, materiale, planuri si analize se ajunge la discutii cu iz de frustrari personale fata de moderatorii si utilizatorii celuilalt forum (sunt si eu membru acolo btw.) sau a metodelor de gestiune a postarilor de acolo , or a parerilor lor asupra unor situatii.
Pentru a avea un topic curat din acest punct de vedere, propun mutarea discutiilor de gen intr-un topic separat in care sa se dezbata ideile comunitatii ASCORO vs ideile vazute/auzite in comunitatea PUM.
Best posts made by FMFM
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Cu siguranta @vancouver a ajuns un membru valoros al societatii civile pasionate de domeniul infrastructurii, nu doar prin vasta lui experienta ci si prin pragmatismul prin care abordeaza subiectele si ideile expuse pentru domeniul sus-numit, indiferent de unde vin acestea.
Subiectul de fata are o certitudine, contrasageata nu sa consumat, prin urmare au fost aplicate solutii pentru remedierea acesteia.
Daca egalizarea a fost facuta prin completare cu beton in zona pilelor sau a fost prin utilizarea in strat mai gros a asfaltului, se stie concret doar in documentatiile reiesite in urma analizei.Nu este sanatos sa cautam un tap ispasitor pentru al trage in teapa, dar merita despicat firul in 4 pentru a identifica originea problemei, iar ulterior sa avem un lessons learned prin care sa evitam astfel de situatii.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@mike_us
"if if if, if my mom had balls it should be my dad"
Daca se pierd granturile, bani gratis primiti de Romania de la UE, pentru ca UMB nu isi respecta termenul de finalizare stabilit printr-un contract semnat si parafat de ambele parti, ce se intampla? Vine UMB de acasa cu intreaga suma pierduta? -
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@mike_us De curand am folosit A0N2 (in urma cu 3 saptamani) cu un autovehicul accesibil, comun (VW Touran), iar pe langa marcajele caii de rulare, care personal le consider o gluma, absolut invizibile , rosturile de dilatare slab realizate, calea de rulare propriu zisa, da, este calorifer in comparatie cu anumite loturi de autostrada executate de catre companii mult hulite (pe buna dreptate), aici ma refer la A10-Aktor
Opiniile intradevar pot fi subiective, iar aici conteaza mult nivelul de exigenta pe care il avem de la o lucrare noua.
Putem fi entuziasmati ca avem /se contruiesc autostrazi , dar sa le construim la o calitate echivalenta maldarului de bani platiti pentru ele.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@daniel22_22 este un intreg puhoi de incompetenti platiti regeste care se numesc ANAP si ADR ,iar care sunt responsabili de buna desfasurare a licitatiilor, gestionarea eratelor si a documentatiilor relevante.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Care este afirmatia eronata in declaratia de mai sus?
Hei-rup-uri pe final de an - Da, avem de cativa ani pe diferite santiere
Lipsuri - Da, parcari, lucrari in afara corpului autostrazii, chiar si indicatoare au fost montate noaptea dupa inaugurare, dar cauza este hei-rup-ul
Calitatea - stim situatiile de pe DEx12, multe cazuri deja si pe A7, or mai fi si altele.. -
RE: Drumuri Nationale
@vancouver De curand a fost inaintat un grad de executie al podului de 65% de catre mai marii judetului MM la o gala organizata de un dezvoltator imobiliar din Baia Mare,
Tot acestia sustin de 1-2 luni ca in luna Noiembrie o sa fie efectuata receptia lucrarii. -
RE: A3 București-Brașov-Cluj Napoca-Borș și A10 Sebeș-Turda
proiectul initial prevedea vreo 16 berme iar la fecare a 3-a cate un rand de piloti forati pentru stabilizare, dar din motive ieftin de inteles, aka UMB face cost reduction pe proiect, iar profit pe buzunar, si vedem ce se intampla, au ajuns la solutia asta.
Geologic, dealul are o stratificare foarte complexa, iar in timp ar putea sa se intample o tragedie pentru ca "se poate" -
RE: Centuri rutiere
@rockband platforma este similara cu cea a centurii Satu Mare.
Singura zona cu profil de drum expres o sa fie legatura dintre aceasta centura si zona de vest a orasului (aka sens Metro), cu indicativul Dx4B care vine in continuarea Dx Sm-Bm.
Latest posts made by FMFM
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Care este afirmatia eronata in declaratia de mai sus?
Hei-rup-uri pe final de an - Da, avem de cativa ani pe diferite santiere
Lipsuri - Da, parcari, lucrari in afara corpului autostrazii, chiar si indicatoare au fost montate noaptea dupa inaugurare, dar cauza este hei-rup-ul
Calitatea - stim situatiile de pe DEx12, multe cazuri deja si pe A7, or mai fi si altele.. -
RE: DX-uri zona Galați - Brăila si DR21 Brăila-Slobozia-Călărași
@fulgernc Bineinteles ca este utila, dar singura problema este ca acesta se conecteaza la nord doar cu inexistenta centura printr-un nod trompeta, nu are prevazut vreun punct de conexiune cu drumurile existente.
Foarte pertinenta in schimb ideea lui @vancouver, daca ar fi aplicata, acest drum ar avea utilitatea descrisa de tine -
RE: DX-uri zona Galați - Brăila si DR21 Brăila-Slobozia-Călărași
Numa' zic!
La ce se conecteaza, VO Galati este cam inexistenta -
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Daca "Eu" ca anteprenor general duc un contract cu finantare europeana limitata de o anumita data pana la , sa zicem 75%, statul, aka beneficiarul si intermediarul fondurilor poate sa ma penalizeze doar 15% maxim din valoarea contractului (daca), iar pentru finalizarea lucrarilor statul trebuie sa vina cu banii lui ca sa ma plateasca pentru incompetenta mea (la dublu, pentru ca pe de-o partea cei 10% au fost pierduti, dar tot acestia trebuie sa fie acoperiti din bugetul nostru, al plebii).
Cred ca intelegem cu totii cat de mici parghii are statul pentru a-si crea avantaje in fata acestor "Eu".
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@mike_us
"if if if, if my mom had balls it should be my dad"
Daca se pierd granturile, bani gratis primiti de Romania de la UE, pentru ca UMB nu isi respecta termenul de finalizare stabilit printr-un contract semnat si parafat de ambele parti, ce se intampla? Vine UMB de acasa cu intreaga suma pierduta? -
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@mihai La data de 1 mai, UMB era mult mai avansat in ceea ce priveste structurile lotului 1, care au o lungime totala aproximativa cu cele de pe lotul 3, dar uite ca 6 luni mai tarziu suntem departe de a considera ca acestea sunt finalizate in intregime
Imi e greu sa cred ca cele de pe lotul 3 o sa aiba parte de tratament diferit. -
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@mihai nu cred ca o sa avem mobilizare intensa pe acest lot mai repede de finalul lunii Ianuarie, fiind multe lucrari de finalizat pe lot 1&2.
Consider ca termenul de martie 2026 este unul foarte optimist avand in vedere lungimile si stadiul structurilor, multe de altfel.
La o prima vedere, mai sunt radiere de realizat pentru aprox 6-700m la CF500, pilele, culeile, banchetele sunt undeva la 15% pe intreg lotul, predale,armare, betonare+ restul activitatilor la 0%, iar lungimea totala a acestor structuri depaseste 3km / sens. -
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@spyros.manias realism, dar daca unii nu se trezesc nici in al 12-lea ceas, imi pare rau
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@PaulS Unii dintre noi vedem, intradevar, dar sper intr-o "trezire in constiinta" a celorlalti.
Nu vreau sa fiu carcotas, dar daca si loturile de la nord de bacau sunt mult in spatele acestuia, anul viitor este cu semn de intrebare -
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
mhm, trist video... lot care trebuia conform contractului sa fie deja inaugurat, dar care este impins din pix la 65% (realitatea ne arata ca e mai putin), structuri in stadiu inipient, mobilizare inexistenta
Cred ca este cazul sa vedem realitatea asa cum este ea si sa inghitim in sec acest fail al UMB-ului.