Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare
    1. Acasă
    2. FMFM
    F
    Deconectat
    • Profil
    • Îi urmărește pe 0
    • Urmărit de 0
    • Subiecte 0
    • Mesaje 12
    • Grupuri 0

    FMFM

    @FMFM

    15
    Reputație
    3
    Vizualizări
    12
    Mesaje
    0
    Urmărit de
    0
    Îi urmărește pe
    S-a Înregistrat
    S-a conectat ultima oară

    FMFM Oprește urmărirea Urmărește

    Best posts made by FMFM

    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @mike_us De curand am folosit A0N2 (in urma cu 3 saptamani) cu un autovehicul accesibil, comun (VW Touran), iar pe langa marcajele caii de rulare, care personal le consider o gluma, absolut invizibile , rosturile de dilatare slab realizate, calea de rulare propriu zisa, da, este calorifer in comparatie cu anumite loturi de autostrada executate de catre companii mult hulite (pe buna dreptate), aici ma refer la A10-Aktor

      Opiniile intradevar pot fi subiective, iar aici conteaza mult nivelul de exigenta pe care il avem de la o lucrare noua.

      Putem fi entuziasmati ca avem /se contruiesc autostrazi , dar sa le construim la o calitate echivalenta maldarului de bani platiti pentru ele.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      FMFM
    • RE: A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia

      @mike_us
      DEx12 – 12 kilometri - contract depasit
      DEx6 – 12 kilometri - contract depasit
      A0 – 4 kilometri - contract depasit
      A3 – 12 kilometri - contract depasit
      A7 – 2 loturi, 60-70 kilometri

      Oops, adica termen extins.....

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      FMFM
    • RE: A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia

      @mike_us esti destul de vechi pe forumuri incat sa intelegi ceea ce se intampla in spatele "cortinei", dar nu vrei sau nu poti sa faci asta prin prisma fanatismului UMB.

      Hai sa ne dorim o normalitate in care:

      • termenele contractuale sunt indeplinite (termenele extinse sa fie doar in caz ultra-exceptional)
      • calitatea predata sa fie una care se ridica la nivelul sumelor mult mai mari decat in vest / km construit.
      • alte lucrari nu sunt defavorizate prin prisma intereventiei politice, iar ca si companie sa dai bine ca de acolo vine cash-ul.

      Dpmdv , UMB a devenit o companie a statului si din pacate are si comportamentul asemanator.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      FMFM
    • RE: A3 București-Brașov-Borș și autostrăzi și drumuri express Transilvania: A10, A13, DEx4, DEx16

      proiectul initial prevedea vreo 16 berme iar la fecare a 3-a cate un rand de piloti forati pentru stabilizare, dar din motive ieftin de inteles, aka UMB face cost reduction pe proiect, iar profit pe buzunar, si vedem ce se intampla, au ajuns la solutia asta.
      Geologic, dealul are o stratificare foarte complexa, iar in timp ar putea sa se intample o tragedie pentru ca "se poate"

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      FMFM
    • RE: Centuri rutiere

      @rockband platforma este similara cu cea a centurii Satu Mare.
      Singura zona cu profil de drum expres o sa fie legatura dintre aceasta centura si zona de vest a orasului (aka sens Metro), cu indicativul Dx4B care vine in continuarea Dx Sm-Bm.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      FMFM
    • RE: Autostrăzi

      Respect fiecare opinie a utilizatorilor, cu atat mai mult cand exista valoare adaugata in ceea ce priveste scopul care ne aduna impreuna pe forumuri , adica INFRASTRUCTURA.

      Faptul ca se discuta din ce in ce mai putin despre aspecte tehnice, viziuni, planuri sau idei in ceea ce priveste dezvoltarea acestui domeniu, dar este intr-o continua crestere o dezbatere personala si acuze contra lui x sau y, nu ne face cu nimic mai diferiti cea mai joasa ramura a societatii , adica POLITICIENII (strict puntul meu de vedere)

      @vancouver Salutari si felicitari pentru initiativa de a crea acest forum!

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      FMFM
    • RE: Centuri rutiere

      Panourile respective sunt pentru protectie balistica de aceea au inaltimea atat de mare.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      FMFM
    • RE: A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia

      Pentru mine "cortina" inseamna agreerea voluntara sau involuntara dintre prestator si beneficiar pentru a crea un anumit tip de avantaj pentru oricare dintre parti.
      Probabil prin natura jobului, tin mortis ca prestatorii sa respecte termenele asumate printr-un contract si cel mai important la un nivel de calitate ridicat fara a se apela la diferite tertipuri, la care bineinteles, ai nostri conducatori sunt deschisi atat timp cat iese un pic de PR din asta.

      Nu sunt impotriva UMB sau vreunui alt contructor, din contra, apreciez evolutia accelerata cat si capacitatea grupului de a construi multiple loturi concomitent, dar imi doresc ca aceste lucrari sa fie efectuate CONFORM.

      Pentru a vedea contrastul, PORR pe PiSi4 folosesc BIM si alte tehnici pentru a monitoriza punerea in opera a materialelor intr-un mod conform, dincoace, din pacate vedem filmari unde materialul se pune in opera in staturi de "juma' " de metru fara a fi trasi de maneca de catre supervizor si ne trezim cu trambuline in mijlocul campului (vezi dex12).

      Care vreau sa fie concluzia:

      • beneficiarul sa aiba o colaborare in egala masura cu toti prestatorii
      • prestatorii sa isi insuseasca termenii si conditiile contractelor
      • utilizatorii (aka noi) sa avem parte de lucrari de calitate care ne vor scuti de alte blocaje pentru reparatii pentru multi ani de acum inainte.
      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      FMFM
    • RE: A3 București-Brașov-Borș și autostrăzi și drumuri express Transilvania: A10, A13, DEx4, DEx16

      Viaductul care prezinta fisurile in placa de suprabetonare, nu este cumva acel viaduct la care au fost monitorizate pilele centrale pentru deplasari in plan?
      Sper sa nu fie un aspect care accentueaza aceste fisuri, dar daca este asa, e buleala mare....

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      FMFM

    Latest posts made by FMFM

    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @vancouver au bulit podul ala destul de tare

      • eclisari suplimentare,
      • turnari masive la placa de suprabetonare pentru a compensa contrasageata mai accentuata (Alsim, bietii au spart o deschidere peste A2 la o problema similara , cred ca si Selina la Pasaj Domnesti, pentru a reface placa iar contrasagerata sa fie conforma, dar aici este ok sa se adauge greutate suplimentara....prietenii stiu de ce)
      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      FMFM
    • RE: A3 București-Brașov-Borș și autostrăzi și drumuri express Transilvania: A10, A13, DEx4, DEx16

      Viaductul care prezinta fisurile in placa de suprabetonare, nu este cumva acel viaduct la care au fost monitorizate pilele centrale pentru deplasari in plan?
      Sper sa nu fie un aspect care accentueaza aceste fisuri, dar daca este asa, e buleala mare....

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      FMFM
    • RE: A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia

      Pentru mine "cortina" inseamna agreerea voluntara sau involuntara dintre prestator si beneficiar pentru a crea un anumit tip de avantaj pentru oricare dintre parti.
      Probabil prin natura jobului, tin mortis ca prestatorii sa respecte termenele asumate printr-un contract si cel mai important la un nivel de calitate ridicat fara a se apela la diferite tertipuri, la care bineinteles, ai nostri conducatori sunt deschisi atat timp cat iese un pic de PR din asta.

      Nu sunt impotriva UMB sau vreunui alt contructor, din contra, apreciez evolutia accelerata cat si capacitatea grupului de a construi multiple loturi concomitent, dar imi doresc ca aceste lucrari sa fie efectuate CONFORM.

      Pentru a vedea contrastul, PORR pe PiSi4 folosesc BIM si alte tehnici pentru a monitoriza punerea in opera a materialelor intr-un mod conform, dincoace, din pacate vedem filmari unde materialul se pune in opera in staturi de "juma' " de metru fara a fi trasi de maneca de catre supervizor si ne trezim cu trambuline in mijlocul campului (vezi dex12).

      Care vreau sa fie concluzia:

      • beneficiarul sa aiba o colaborare in egala masura cu toti prestatorii
      • prestatorii sa isi insuseasca termenii si conditiile contractelor
      • utilizatorii (aka noi) sa avem parte de lucrari de calitate care ne vor scuti de alte blocaje pentru reparatii pentru multi ani de acum inainte.
      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      FMFM
    • RE: Centuri rutiere

      @rockband platforma este similara cu cea a centurii Satu Mare.
      Singura zona cu profil de drum expres o sa fie legatura dintre aceasta centura si zona de vest a orasului (aka sens Metro), cu indicativul Dx4B care vine in continuarea Dx Sm-Bm.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      FMFM
    • RE: A3 București-Brașov-Borș și autostrăzi și drumuri express Transilvania: A10, A13, DEx4, DEx16

      proiectul initial prevedea vreo 16 berme iar la fecare a 3-a cate un rand de piloti forati pentru stabilizare, dar din motive ieftin de inteles, aka UMB face cost reduction pe proiect, iar profit pe buzunar, si vedem ce se intampla, au ajuns la solutia asta.
      Geologic, dealul are o stratificare foarte complexa, iar in timp ar putea sa se intample o tragedie pentru ca "se poate"

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      FMFM
    • RE: A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia

      @mike_us esti destul de vechi pe forumuri incat sa intelegi ceea ce se intampla in spatele "cortinei", dar nu vrei sau nu poti sa faci asta prin prisma fanatismului UMB.

      Hai sa ne dorim o normalitate in care:

      • termenele contractuale sunt indeplinite (termenele extinse sa fie doar in caz ultra-exceptional)
      • calitatea predata sa fie una care se ridica la nivelul sumelor mult mai mari decat in vest / km construit.
      • alte lucrari nu sunt defavorizate prin prisma intereventiei politice, iar ca si companie sa dai bine ca de acolo vine cash-ul.

      Dpmdv , UMB a devenit o companie a statului si din pacate are si comportamentul asemanator.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      FMFM
    • RE: A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia

      @mike_us
      DEx12 – 12 kilometri - contract depasit
      DEx6 – 12 kilometri - contract depasit
      A0 – 4 kilometri - contract depasit
      A3 – 12 kilometri - contract depasit
      A7 – 2 loturi, 60-70 kilometri

      Oops, adica termen extins.....

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      FMFM
    • RE: Centuri rutiere

      Panourile respective sunt pentru protectie balistica de aceea au inaltimea atat de mare.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      FMFM
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Prin diversele filmari din santierele UMB am vazut ca tot ceea ce tine de suprastructuri este fabricat in-house, exista cofraje pe santier atat pentru predale cat si pentru borduri, nu are rost sa mai mentionez "fabricile de grinzi", pe DEx12 au produs inclusiv panourile fonoabsorbante.
      In prima etapa si-au axat productia catre agregatele suprastructurilor de beton, iar acum produc si tablierul metalic + cele necesare acestuia.

      O parte din lucrari era sub-contractata, dar au redus si aceste contracte prin investitii in foreze, sonete pentru parapeti , echipamente pentru NATM

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      FMFM
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @mike_us De curand am folosit A0N2 (in urma cu 3 saptamani) cu un autovehicul accesibil, comun (VW Touran), iar pe langa marcajele caii de rulare, care personal le consider o gluma, absolut invizibile , rosturile de dilatare slab realizate, calea de rulare propriu zisa, da, este calorifer in comparatie cu anumite loturi de autostrada executate de catre companii mult hulite (pe buna dreptate), aici ma refer la A10-Aktor

      Opiniile intradevar pot fi subiective, iar aici conteaza mult nivelul de exigenta pe care il avem de la o lucrare noua.

      Putem fi entuziasmati ca avem /se contruiesc autostrazi , dar sa le construim la o calitate echivalenta maldarului de bani platiti pentru ele.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      FMFM