Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A7 Ploiești - Bacău - Suceava

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    2.4k Mesaje 88 Posters 709.9k Vizualizări 11 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • vancouverV Deconectat
      vancouver
      ultima editare de

      Se elimina blocajul de la Stalpu si apare blocajul de la Spataru 😧

      Dar urmeaza si ultima bucata din puzzle, lotul Nurol, cat de curand. Cele mai utile deschideri: loturile lipsa (missing conection), cele care au deja de o parte si de alta autostrada. Si anul asta avem 3+1 astfel de deschideri:

      • DX12 Albota - A1
      • A0 intre A1 si DN6
      • A7 intre Spataru si Buzau Est
        +1 DX4 Tureni intre A3 si DN1, dar care face si el cat un missing connection

      Iar la anu' mai avem una importanta: A0 nord 3+4.

      Daca pana mai ieri deschideam cioturi, acum unim componente si cream retele. De ex. la anu pe vremea asta probabil cel mai lung drum pe autostrada/DX neintrerupt va fi Craiova-Bacau (poate si un pic spre Pascani), ce-i drept cu ocol Bucuresti prin sud si est.

      Railway fan. But motorways have to be done first!

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 15
      • M Conectat
        mihai
        ultima editare de mihai

        In filmarea lui Skyscraper Ro se vede in sfarsit clar cea de-a treia LEA care trebuie relocata pentru deschiderea Nodului Tisita, inclusiv pentru relatia Tisita - Adjud.

        Respectiva linie traverseaza breteaua nodului de doua ori, deci sunt trei stalpi de relocat. Vor fi insa inlocuiti cel mai probabil cu 4 stalpi noi, cate doi la fiecare traversare a bretelei.

        Primul stalp este acesta. In dreapta imaginii se vede fundatia stalpului pentru relocare. Asa cum spuneam, stalpii de traversare a cailor de transport sunt un model diferit de cel din imagine, lucru care se observa din fundatia diferita.

        Screenshot 2025-10-26 at 21.33.40.png

        Al doilea stalp este in interiorul bretelei nodului, ramas stingher pe-o movila de pamant, in mijlocul gropii de imprumut. Intr-una din filmarile de saptamana trecuta am vazut in zona o foreaza, cel mai probabil pentru fundatiile stalpilor inlocuitori.

        Screenshot 2025-10-26 at 21.45.20.png

        Cel de-al treilea stalp este cel inalt, din drepta imaginii de mai jos. In fata lui, spre bretea, se vede fundatia stalpului inlocuitor.

        Screenshot 2025-10-26 at 21.48.25.png

        De sus se distinge si mai bine fundatia noului stalp.

        Screenshot 2025-10-26 at 21.35.13.png

        In cadrele anterioare din filmare se observa si cat de joasa este linia in cauza peste bretea, aproximativ la inaltimea stalpilor de ilumiat (8-10m). Asta explica de ce pe bretea lipsesc doi stalpi din linia iluminat, pentru ca au fost imposibil de instalat.

        Screenshot 2025-10-26 at 21.34.12.png

        Screenshot 2025-10-26 at 21.34.21.png

        In ansamblu este bine ca se vede in sfarsit ca se lucreaza la relocarea tuturor celor 3 LEA in Nodul Tisita.

        Desigur, ne-am mai putea intreba "ce proiectant meserias a trasat un nod de autostrada printr-un nod de linii electrice?" Dar stim bine ca la Suplacu de Barcau A3 a fost trasata printr-un lac de acumulare si-un camp de sonde si conducte de petrol, iar la Turda printr-o halda de deseuri toxice. Deci nu ne mai amaram cu chestiuni de logica despre A7.

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 17
        • D Deconectat
          Duta C @mike_us
          ultima editare de

          @mike_us la poduri și viaducte cred ca nici japonezii nu-l bat pe Umbrarescu la viteza. Cred ca e campion mondial. Am observat ca și la calitate a lucrat in sens pozitiv ceea ce ma bucura, pt ca a mai dat cate o Gherla mică.

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 7
          • ncbN Deconectat
            ncb
            ultima editare de

            Autostrada A7 - Bacău - Pașcani, Lot 3, Filmare Integrală, UMB [22.10.2025 / Ep. 12 - 39.2%]
            R 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
            • M Conectat
              mihai
              ultima editare de mihai

              Update de ultima ora:

              S-a deschis circulatia pe bretelele nodului DN2 / A7 si se reloca DN2 de pe devierea temporara pe bretele nodului.

              Dar, deocamdata, ramane inchisa circulatia pe A7 pe sensul Ploiesti - Buzau intre DJ203G (Stalpu) si Nodul DN2 / A7. Politia Rutiera nu a dat aviz de circulatie pe cei 5km de autostrada.

              Ramane ca circulatia pe A7 sa fie complet deschisa in ambele sensuri intre A3 si Nodul DN2/A7 in urmatoarele 2-3 saptamani, dupa finalizarea constructiei si deschiderea circulatiei pe pasajul DN2 peste A7, moment de la care Nodul DN2/A7 va putea fi folosit integral.

              M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 13
              • M Deconectat
                mike_us
                ultima editare de mike_us

                Am corectat structura lipsă menționată de @vm75 și am actualizat progresul la Putna — betonare 50%.
                Dacă cineva vrea să verifice, este binevenit (am folosit filmările lui Sky și Ștef 21 si 26 Oct).
                Orice feedback e binevenit.

                La structura 5, Ștef și Sky dau lungimi diferite: 359 m, respectiv 469 m.
                Are cineva acces la planuri, ca să putem afla lungimea reală?
                La ultima structură, Ștef nu a menționat lungimea, așa că am estimat „din ochi” în jur de 100 m — posibil să fi greșit.

                Structur_Progress.png

                SkyScraper RoS 1 Reply Last reply Răspunde Citează 6
                • M Deconectat
                  mrs7 @mihai
                  ultima editare de mrs7

                  @mihai știi cumva și motivul pentru care nu au dat aviz? oare pentru ca supra-aglomera giratoriul de la Spătaru?

                  sincer dacă ar fi acesta motivul, nu prea îl înțeleg pentru ca și cu nodul funcțional 100%, până nu e gata tot lotul, traficul spre Focșani tot prin acel rond ar trece

                  S 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                  • S Deconectat
                    spooky @mrs7
                    ultima editare de

                    @mrs7 a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:

                    @mihai știi cumva și motivul pentru care nu au dat aviz? oare pentru ca supra-aglomera giratoriul de la Spătaru?

                    sincer dacă ar fi acesta motivul, nu prea îl înțeleg pentru ca și cu nodul funcțional 100%, până nu e gata tot lotul, traficul spre Focșani tot prin acel rond ar trece

                    e vorba de cele 2 fluxuri de trafic care se întâlnesc pe acea bretea (6).
                    ai trafic dinspre Buzău Vest (hanul lui țintă) care vine pe breteaua 2 și se face split unde se face o întoarcere și intrare pe breteaua 6 unde s-ar fi întâlnit cu traficul dinspre Ploiești.

                    oricum, nu cred că pe acolo mai e mult trafic considerând că traficul spre București o ia de principiu pe autostradă și nu mai trece pe acea bretea.

                    dacă cei de pe Autostradă au prioritate atunci când intră pe breteaua 6 spre Spătaru, se poate bloca breteaua 2 pentru cei care se duc spre Ploiești pe A7.
                    dacă cei ce vin pe A7 dinspre Ploiești trebuie să dea prioritate celor ce circulă pe această deviere a DN2 prin bretele, riscul este ca să se formeze o coadă destul de lungă la ieșirea de pe Autostradă...

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                    • R Deconectat
                      rt25 @ncb
                      ultima editare de

                      @ncb ma ingrijoreaza ca aici, unde au 2 blocaje birocratice evidente si mai e si lot pe imprumuturi PNRR, se lucreaza mai mult decat pe lotul 1 si lotul 2 din Bacau Pascani care sunt pe bani gratis. Ce naiba...n-are sens, nici macar nu poti afirma ca au termminat toate terasamentele pe 1 si 2 la nord de Bacau si nu au ce face cu echipele de mutat pamant.

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                      • SkyScraper RoS Deconectat
                        SkyScraper Ro @mike_us
                        ultima editare de

                        @mike_us
                        Eu folosesc un tabel din Studiul de Fezabilitate al Autostrăzii A7 Focșani-Bacău

                        1000039960.jpg

                        Cam astea sunt lungimile structurilor. Dacă s-a mai schimbat ceva din 2021 de când a fost elaborat și până astăzi, asta nu știu sigur

                        S 1 Reply Last reply Răspunde Citează 10
                        • S Deconectat
                          spooky @SkyScraper Ro
                          ultima editare de

                          @SkyScraper-Ro față de SF și PT inițial de principiu s-au schimbat doar dimensiunile grinzilor (pe verticală). ex 1.6m în loc de 1.4, dar lungimea deschiderilor, nu. Fiecare antreprenor, de la Pizzarotti-Retter, Coni, Trace, Nurol și UMB a adaptat grinzile la ce există pe piață și se poate fabrica în timp rezonabil. UMB și Nurol au benficiat de modificările de pe PB Lot 1 și 2 și au primit mai repede aprobarea modificărilor grinzilor.

                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                          • First post
                            Last post