Acum mai 7 luni...
Sursa: https://www.youtube.com/watch?v=CvXA9NB5xcY
Și se confirmă: se deschide pe 20 complet până la km 20 cu un giratoriu înainte de pasaj conectat la devierea temporară a drumului județean.
Acum mai 7 luni...
Sursa: https://www.youtube.com/watch?v=CvXA9NB5xcY
Și se confirmă: se deschide pe 20 complet până la km 20 cu un giratoriu înainte de pasaj conectat la devierea temporară a drumului județean.
Ploiești-Buzău:
Lot 1: Posibil deschidere în decembrie pe o cale la strutura de la km 9 (pod peste Cricovul Sărat) și apoi pe bretele (sens unic, pe sud spre Buzău și pe nord înspre Ploiești) până în DN1D unde va fi câte un giratoriu și de acolo pe bretele pentru a urca din nou pe autostradă. Structura de la km 10 (pasaj DN1D peste A7) a fost prioritizată momentan să nu care macaraua de la 10 la 9 și înapoi. Posibil, încă, să vedem acest scenariu pus în practică până la 20 decembrie. 30.11 așa cum se vehicula, e clar, nu e realizabil.
Lot 2: Tablierul la km 20 (DJ100C) ajunge în 2 săptămâni, poate, minim 2 luni de lucru... soluția pentru deschidere ar fi închiderea DJ100C între giratorii pentru finalizarea pasajului. Pasajul va fi făcut acum integral de CONI, dar să ajungă tablierul comandat de TRACE. Chiar și așa deschiderea improbabilă din cauza următoarelor structuri de la 26 și 33.
La km 26 există deja tablier în teren și urmează ca în zilele următoare să mai ajungă și alte tronsoane. Ar trebui ca într-o săptămână să înceapă să ridice tablierul existent. Puțin probabil să îl finalizeze la 20 decembrie.
La km 33 situație identică cu 26.
De notat că TRACE a schimbat furnizorul pentru tablier din cauza întârzierilor.
La km 38 săptămâna viitoare se ridică ultimul tronson al căii 2 (spre Ploiești) și în teorie în 1-1.5 luni ar putea fi la nivel de asfalt și rosturi.
Descărcarea de la km 48 a fost demarată de CONI, Trace acceptând să fie preluată de aceștia.
Lot 3: posibil ca în Noiembrie să vedem asfalt pe bretelele ce leagă Buzău-Focșani de DN1B (Buzău Est).
Totuși nu văd de ce am vorbi de mai 2025 (adică 7 luni) în condițiile în care pentru un astfel de pasaj, chiar și de vreme rece și ploiasă și/sau ninsori e nevoie cam de 2.5 luni (atât a durat ca TRACE să aducă la nivel de asfalt Calea 1 a podului de la km 38).
@vm75 problema e că intrăm în sărbători și majoritatea se întorc în șantier pe 13 ianuarie.
Cum ziceam mai sus, nu închiderea pasajelor e problema, care cel mai probabil se va da în trafic dacă nu luna aceasta, în ianuarie, chiar dacă pasajele nu sunt finalizate... nici măcar lipsa gardului marginal care și acesta se pune în câteva zile. Sunt mai multe neconformități... printre care și verificarea tablierului cu raze X.
Și pasajul de la DJ100C de rămâne ultimul, tot există un plan de deviere pe bretele (devierea DJ100C și cele parte a nodului rutier) a traficului de pe autostradă pentru a permite să se lucreze la pasaj.
@vancouver a spus în A7, A8, A9 - autostrăzi si drumuri express zona Moldovei:
@mike_us La care drum de legatura te referi? Aici poti sa dai linistit Quote la mesaje anterioare, nu e ca pe PUM unde cineva e enervat pe chestia asta.
Daca te referi la relocarea LEA la centura Focsani nord, nu stiu raspunsul.
În live-ul făcut de Irinel Scriosteanu (secretarul de stat de la Ministerul Transporturilor) a explicat, parțial.
Pe scurt, Transelectrica e cam stat în stat, durează mult proiectele, avizele etc. Un circuit lung. Dar s-a rezolvat între timp.
@PaulS încă nu ... în jur de 15 ianuarie vor ajunge.
@vancouver PS CONI a preluat de la Pizzarotti ultimele sute de metri din Lot 1, asta ca să nu se calce în picioare pe acolo.
@mihai a spus în A7, A8 - autostrăzi si drumuri express zona Moldovei:
@PaulS a spus în A7, A8 - autostrăzi si drumuri express zona Moldovei:
Ștef
Autostrada A7 - Ploiești - Buzău, Lot 1, Filmare Integrală, PIZZAROTTI-RETTER [16.12.2024]
@vancouver pe lotul din filmare se vad mai multe pasaje peste autostrada cu sferturi de con nebetonate, inclusiv proaspat inaguratul pasaj al DN1D peste A7. Sa insemne asta ca betonarea urmeaza sa se faca sub trafic?
sferturile de con sunt în afara autostrăzii... deci pot să facă orice acolo ... și să dărâme
@mihai cam mult pesimism... ai uitat de Bacău-Pașcani?
Cum va arăta descărcarea A0 cu DN2, provizorie.
@mihai provizoriu... dar s-ar putea să mai apară alt sens giratoriu sau „întoarceri” în Afumați după finalizarea nodului.
@mihai cam mult pesimism... ai uitat de Bacău-Pașcani?
@PaulS încă nu ... în jur de 15 ianuarie vor ajunge.
@vm75 problema e că intrăm în sărbători și majoritatea se întorc în șantier pe 13 ianuarie.
Cum ziceam mai sus, nu închiderea pasajelor e problema, care cel mai probabil se va da în trafic dacă nu luna aceasta, în ianuarie, chiar dacă pasajele nu sunt finalizate... nici măcar lipsa gardului marginal care și acesta se pune în câteva zile. Sunt mai multe neconformități... printre care și verificarea tablierului cu raze X.
Și pasajul de la DJ100C de rămâne ultimul, tot există un plan de deviere pe bretele (devierea DJ100C și cele parte a nodului rutier) a traficului de pe autostradă pentru a permite să se lucreze la pasaj.
@Tea a spus în A7, A8 - autostrăzi si drumuri express zona Moldovei:
@daniel22_22
De asta depinde deschiderea lotului doi, Mizil - Stâlpu.
Grinda de jos, laterală, a fost sudată.
Urmează să o suie azi pe poziție și să înceapă sudura între grinda principală și cea laterală.
Dacă lucrurile merg lis azi, mâine după-amiază s-ar putea ridica predalele, face armătura și turna placa.
Să le ținem pumnii, sunt muncitori care lucrează de la șapte dimineața la 11 seara!
Nu, nu de asta depinde deschiderea. A venit laboratorul cu raze x?
@spooky a spus în A7, A8 - autostrăzi si drumuri express zona Moldovei:
Deschiderea de pe 20 a lotului 1 va fi decalată cu câteva zile pentru a se putea fabrica și monta semnalizarea cea nouă de la km 20... Cel mai probabil luni (23) sau marți (24).
lotul 2 depinde de câteva RNC-uri, printre care o „expertiză” la tablier (verificări cu raze X a sudurilor) și completarea gardului perimetral, dar și de ce se întâmplă la km 26... dacă reușesc să elibereze partea carosabilă. Deci încă nu este exclus 100% deschiderea luna asta a lotului 2.
Deschiderea de pe 20 a lotului 1 va fi decalată cu câteva zile pentru a se putea fabrica și monta semnalizarea cea nouă de la km 20... Cel mai probabil luni (23) sau marți (24).
@daniel22_22 a spus în A7, A8 - autostrăzi si drumuri express zona Moldovei:
@spooky : De la Moş Craciun
la câte ordine au fost de la toți sfinții :)))
și tot timpul au răspuns „dobre dobre”.
@Tea a spus în A7, A8 - autostrăzi si drumuri express zona Moldovei:
@vancouver La Km 26 e podul peste DJ Mizil - Amaru.
Vineri au ridicat grinzile, pe 19 am inteles că se va turna placa, e ordin.
La podul celalalt, Vintileanca - Găgeni, placa are deja o săptămână.
ordin de la cine? :))
@mihai a spus în A7, A8 - autostrăzi si drumuri express zona Moldovei:
@PaulS a spus în A7, A8 - autostrăzi si drumuri express zona Moldovei:
Ștef
Autostrada A7 - Ploiești - Buzău, Lot 1, Filmare Integrală, PIZZAROTTI-RETTER [16.12.2024]
@vancouver pe lotul din filmare se vad mai multe pasaje peste autostrada cu sferturi de con nebetonate, inclusiv proaspat inaguratul pasaj al DN1D peste A7. Sa insemne asta ca betonarea urmeaza sa se faca sub trafic?
sferturile de con sunt în afara autostrăzii... deci pot să facă orice acolo ... și să dărâme
Acum mai 7 luni...
Sursa: https://www.youtube.com/watch?v=CvXA9NB5xcY
Și se confirmă: se deschide pe 20 complet până la km 20 cu un giratoriu înainte de pasaj conectat la devierea temporară a drumului județean.