Acum mai 7 luni...
Sursa: https://www.youtube.com/watch?v=CvXA9NB5xcY
Și se confirmă: se deschide pe 20 complet până la km 20 cu un giratoriu înainte de pasaj conectat la devierea temporară a drumului județean.
Acum mai 7 luni...
Sursa: https://www.youtube.com/watch?v=CvXA9NB5xcY
Și se confirmă: se deschide pe 20 complet până la km 20 cu un giratoriu înainte de pasaj conectat la devierea temporară a drumului județean.
Ploiești-Buzău:
Lot 1: Posibil deschidere în decembrie pe o cale la strutura de la km 9 (pod peste Cricovul Sărat) și apoi pe bretele (sens unic, pe sud spre Buzău și pe nord înspre Ploiești) până în DN1D unde va fi câte un giratoriu și de acolo pe bretele pentru a urca din nou pe autostradă. Structura de la km 10 (pasaj DN1D peste A7) a fost prioritizată momentan să nu care macaraua de la 10 la 9 și înapoi. Posibil, încă, să vedem acest scenariu pus în practică până la 20 decembrie. 30.11 așa cum se vehicula, e clar, nu e realizabil.
Lot 2: Tablierul la km 20 (DJ100C) ajunge în 2 săptămâni, poate, minim 2 luni de lucru... soluția pentru deschidere ar fi închiderea DJ100C între giratorii pentru finalizarea pasajului. Pasajul va fi făcut acum integral de CONI, dar să ajungă tablierul comandat de TRACE. Chiar și așa deschiderea improbabilă din cauza următoarelor structuri de la 26 și 33.
La km 26 există deja tablier în teren și urmează ca în zilele următoare să mai ajungă și alte tronsoane. Ar trebui ca într-o săptămână să înceapă să ridice tablierul existent. Puțin probabil să îl finalizeze la 20 decembrie.
La km 33 situație identică cu 26.
De notat că TRACE a schimbat furnizorul pentru tablier din cauza întârzierilor.
La km 38 săptămâna viitoare se ridică ultimul tronson al căii 2 (spre Ploiești) și în teorie în 1-1.5 luni ar putea fi la nivel de asfalt și rosturi.
Descărcarea de la km 48 a fost demarată de CONI, Trace acceptând să fie preluată de aceștia.
Lot 3: posibil ca în Noiembrie să vedem asfalt pe bretelele ce leagă Buzău-Focșani de DN1B (Buzău Est).
Totuși nu văd de ce am vorbi de mai 2025 (adică 7 luni) în condițiile în care pentru un astfel de pasaj, chiar și de vreme rece și ploiasă și/sau ninsori e nevoie cam de 2.5 luni (atât a durat ca TRACE să aducă la nivel de asfalt Calea 1 a podului de la km 38).
@vm75 problema e că intrăm în sărbători și majoritatea se întorc în șantier pe 13 ianuarie.
Cum ziceam mai sus, nu închiderea pasajelor e problema, care cel mai probabil se va da în trafic dacă nu luna aceasta, în ianuarie, chiar dacă pasajele nu sunt finalizate... nici măcar lipsa gardului marginal care și acesta se pune în câteva zile. Sunt mai multe neconformități... printre care și verificarea tablierului cu raze X.
Și pasajul de la DJ100C de rămâne ultimul, tot există un plan de deviere pe bretele (devierea DJ100C și cele parte a nodului rutier) a traficului de pe autostradă pentru a permite să se lucreze la pasaj.
@mike_us @spyros.manias încă nu, poate mâine sau zilele următoare
@vancouver a spus în A7, A8, A9 - autostrăzi si drumuri express zona Moldovei:
@mike_us La care drum de legatura te referi? Aici poti sa dai linistit Quote la mesaje anterioare, nu e ca pe PUM unde cineva e enervat pe chestia asta.
Daca te referi la relocarea LEA la centura Focsani nord, nu stiu raspunsul.
În live-ul făcut de Irinel Scriosteanu (secretarul de stat de la Ministerul Transporturilor) a explicat, parțial.
Pe scurt, Transelectrica e cam stat în stat, durează mult proiectele, avizele etc. Un circuit lung. Dar s-a rezolvat între timp.
@PaulS încă nu ... în jur de 15 ianuarie vor ajunge.
@vancouver și faptul că relocarea LEA se va întâmpla în 1-2 săptămâni, nu în 28 de zile.
@Crespoe1 a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:
Salut Vancouver. Ce info. noi despre starea DJ203C? Mi-ai spus in trecut ca i-au subcontractat pe cei de la Strabag si ca se asflata in ambele sensuri ( spre DN2 si spre DN1B ) .
Ms
DJ203C între Clondiru și Movila Banului este asfaltat integral. El face parte din Lotul 2 al A7 Ploiești Buzău.
L-a executat TRACE integral. Deci e cam finalizat. Tot TRACE a remediat ce a stricat (traficul de tonaj în timpul lucrărilor) și a asfaltat DJ-ul în interiorul localității Clondiru, până la DN1B.
Mai departe, DC153 până în DN2 Cioranca, lucrează Strabag.
@daniel22_22 a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:
Acceptarea unei alte solutii in afara de cea proprie ii dauneaza la orgoliu.
De bucata inchisa pana la Mizil se mai stie ceva?
Oricum consultantul/supervizorul nu dă el soluția. Ea este dată de Proiectantul antreprenorului, deci subcontractant al antreprenorului, care este Via Design (adică tot Consitrans). Consultantul poate propune soluții de remediere, așa cum a propus eclisarea de anul trecut.
Ideea e că el preferă să aștepte răspunsul (soluția) de la Expertiză... dar expertiza nu are acest rol de a da o soluție, ci mai degrabă de a valida dacă soluția propusă de Proiectant și aprobată de Consultant este bună.
De principiu, să spunem, Expertul poate propune el o altă soluție, care ar putea fi impusă printr-o solicitare a beneficiarului (CNAIR) către Consultant care dă mai departe către Antreprenor (TRACE) care dă ordin de execuție la sub-contractant, ea se întoarce spre aprobare la Consultant și consultantul dă ordin de începere a lucrărilor și astfel începe execuția. Dar acum nu suntem în acest scenariu.
Ar trebui ca în scurt timp să circulăm pe lot 1... probabil mai sunt mici detalii de pus la punct la nod și partea birocratică (hârtii).
PS dar se deschide pasaj km 26 azi sau dimineață.
@mike_us @spyros.manias încă nu, poate mâine sau zilele următoare
A0 Sud Lot 3 - Scrioșteanu
Principalele noutăți ale zilei:
️ continuă lucrările de înlocuire a celor 2 stâlpi de înaltă tensiune, care aparțin de Transelectrica.
️continua montarea parapetului de protectie in mai multe sectoare, cu preponderență in zona nodului rutier cu A1 și a bretelelor aferente
️se finalizează montarea si testatea camerelor de luat vederi aferente sistemului ITS
️continuă montarea gardului perimetral de protectie
️continua montarea plaselor antisuicid pe pasajele peste autostrada și pe pasajul peste A1 din zona nodului rutier;
️ activitatea Comisiei pentru Recepția la Terminarea Lucrărilor a început ieri la ora 10.00, așa cum a fost programat, si va continua pana luni, zi in care, in cursul după-amiezii, va avea loc și darea in trafic a acestui lot intre DN6 și A1.
@vancouver și dacă reziliază cu consultanța, nu ar putea intra DRDP? că la începuturilor multor proiecte, până intră consultanța în urma licitației, lucrează DRDP ca și consultanță... cum a fost la BF.
@daniel22_22 a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:
Acceptarea unei alte solutii in afara de cea proprie ii dauneaza la orgoliu.
De bucata inchisa pana la Mizil se mai stie ceva?
Oricum consultantul/supervizorul nu dă el soluția. Ea este dată de Proiectantul antreprenorului, deci subcontractant al antreprenorului, care este Via Design (adică tot Consitrans). Consultantul poate propune soluții de remediere, așa cum a propus eclisarea de anul trecut.
Ideea e că el preferă să aștepte răspunsul (soluția) de la Expertiză... dar expertiza nu are acest rol de a da o soluție, ci mai degrabă de a valida dacă soluția propusă de Proiectant și aprobată de Consultant este bună.
De principiu, să spunem, Expertul poate propune el o altă soluție, care ar putea fi impusă printr-o solicitare a beneficiarului (CNAIR) către Consultant care dă mai departe către Antreprenor (TRACE) care dă ordin de execuție la sub-contractant, ea se întoarce spre aprobare la Consultant și consultantul dă ordin de începere a lucrărilor și astfel începe execuția. Dar acum nu suntem în acest scenariu.
Ar trebui ca în scurt timp să circulăm pe lot 1... probabil mai sunt mici detalii de pus la punct la nod și partea birocratică (hârtii).
@Iulian presupun că asta ar face referire la podurile lui UMB, nu? că ei merg pe COR-TEN...
@daniel22_22 cred că ai uitat de cele 2 loturi de pe A10 unul tot la Aktor era
@PaulS a spus în A0 și DNCB, centuri București:
Autostrada A0 Lot 3 Sud. Aktor Aproape de Finalul Lucrarilor. Sambata 14.06.25
Interesanta abordare facuta de BabaDog la ce a declarat domnul secretar de stat.
Mi se pare mie sau abia acum BabaDog a descoperit contul de Facebook al S.S. Scrioșteanu?
@Crespoe1 a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:
Salut Vancouver. Ce info. noi despre starea DJ203C? Mi-ai spus in trecut ca i-au subcontractat pe cei de la Strabag si ca se asflata in ambele sensuri ( spre DN2 si spre DN1B ) .
Ms
DJ203C între Clondiru și Movila Banului este asfaltat integral. El face parte din Lotul 2 al A7 Ploiești Buzău.
L-a executat TRACE integral. Deci e cam finalizat. Tot TRACE a remediat ce a stricat (traficul de tonaj în timpul lucrărilor) și a asfaltat DJ-ul în interiorul localității Clondiru, până la DN1B.
Mai departe, DC153 până în DN2 Cioranca, lucrează Strabag.
@vancouver și faptul că relocarea LEA se va întâmpla în 1-2 săptămâni, nu în 28 de zile.