Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A7 Ploiești - Bacău - Suceava

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    2.4k Mesaje 87 Posters 701.4k Vizualizări 11 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • A Deconectat
      Adrianb1
      ultima editare de

      Nu stau bine la Susita, Tisita si nodul Adjud. Primele 2 sunt mult in urma, nodul inca se poate face pentru ca e foarte mic. La Tisita daca nu au nici macar pilotii forati nu se poate face mare lucru, chiar daca e mic.

      T 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
      • T Deconectat
        trismegistul @Iulian
        ultima editare de

        @Iulian Focsani Bacau cam 10-11.000 ml de pod și pasaj, Bacău Pașcani cam 5000.

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
        • T Deconectat
          trismegistul @Adrianb1
          ultima editare de

          @Adrianb1 Am vazut detaliată analiza pe structuri pe pagina băieților de la Moldova Vrea Autostradă.

          Podul de la balastieră zic eu ca are 199.5metri. @mike_us
          Link: https://www.facebook.com/share/p/17Ap6b6kek/?mibextid=wwXIfr

          M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
          • M Deconectat
            MihaiD
            ultima editare de

            Putna e betonat săptămâna viitoare, Susita și nodul Adjud peste încă o săptămână. Ce-o sa facă după 10 noiembrie, o sa se înghesuie toată lumea la Tisita? Nu vor ataca spre Racaciuni?

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
            • M Deconectat
              mihai
              ultima editare de

              Autostrada A7 - Bacău - Pașcani, Lot 2, Filmare Integrală, UMB [20.08.2025 / Ep. 17 - 37.6%]
              1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
              • M Conectat
                mike_us
                ultima editare de mike_us

                Dacă are cineva acces la lungimea structurilor și mă poate ajuta să le verific, ar fi perfect.

                Se observă că pe Focșani–Bacău doar loturile 1 și 2 au aproape dublul lungimii structurilor de pe Buzău–Focșani.
                Sper să nu fi greșit.

                Atât lotul 1, cât și lotul 2 vor avea structurile finalizate anul acesta — ceea ce arată încă o dată cât de mult a crescut capacitatea UMB de la un an la altul.

                H_A7_Structuri_Lungimi.png

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                • M Conectat
                  mike_us @trismegistul
                  ultima editare de mike_us

                  @trismegistul Mersi, deci nu am fost prea departe cu estimarea.

                  @Adrianb1 — Sușița e mai mică, „doar” 380 m, și deja sunt acolo la armare.
                  Pe măsură ce termină structurile mari, care sunt aproape gata, personalul va fi mutat la cele mai mici — și la supratraversări, care nu sunt multe.
                  Este încă timp suficient anul asta și pentru Sușița, și pentru nodul din Adjud.

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                  • N Deconectat
                    Niros
                    ultima editare de

                    Redactia  /  oct. 26

                    Autostrada de la București ajunge mâine la Buzău – Buzoienii.ro

                    Autostrada de la București ajunge mâine la Buzău – Buzoienii.ro

                    Veste bună pentru șoferi. Mâine după-amiază ar urma ca blocajul de pe A7 de la Stâlpu/Pietrosu să fie îndepărtat, iar

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                    • ncbN Deconectat
                      ncb
                      ultima editare de

                      Autostrada A7 | Focșani-Bacău Lot 1 | Segment Garoafa-Mărășești | Stadiu lucrări la 19.10.2025 | UMB
                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                      • vancouverV Conectat
                        vancouver
                        ultima editare de

                        Se elimina blocajul de la Stalpu si apare blocajul de la Spataru 😧

                        Dar urmeaza si ultima bucata din puzzle, lotul Nurol, cat de curand. Cele mai utile deschideri: loturile lipsa (missing conection), cele care au deja de o parte si de alta autostrada. Si anul asta avem 3+1 astfel de deschideri:

                        • DX12 Albota - A1
                        • A0 intre A1 si DN6
                        • A7 intre Spataru si Buzau Est
                          +1 DX4 Tureni intre A3 si DN1, dar care face si el cat un missing connection

                        Iar la anu' mai avem una importanta: A0 nord 3+4.

                        Daca pana mai ieri deschideam cioturi, acum unim componente si cream retele. De ex. la anu pe vremea asta probabil cel mai lung drum pe autostrada/DX neintrerupt va fi Craiova-Bacau (poate si un pic spre Pascani), ce-i drept cu ocol Bucuresti prin sud si est.

                        Railway fan. But motorways have to be done first!

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                        • M Deconectat
                          mihai
                          ultima editare de mihai

                          In filmarea lui Skyscraper Ro se vede in sfarsit clar cea de-a treia LEA care trebuie relocata pentru deschiderea Nodului Tisita, inclusiv pentru relatia Tisita - Adjud.

                          Respectiva linie traverseaza breteaua nodului de doua ori, deci sunt trei stalpi de relocat. Vor fi insa inlocuiti cel mai probabil cu 4 stalpi noi, cate doi la fiecare traversare a bretelei.

                          Primul stalp este acesta. In dreapta imaginii se vede fundatia stalpului pentru relocare. Asa cum spuneam, stalpii de traversare a cailor de transport sunt un model diferit de cel din imagine, lucru care se observa din fundatia diferita.

                          Screenshot 2025-10-26 at 21.33.40.png

                          Al doilea stalp este in interiorul bretelei nodului, ramas stingher pe-o movila de pamant, in mijlocul gropii de imprumut. Intr-una din filmarile de saptamana trecuta am vazut in zona o foreaza, cel mai probabil pentru fundatiile stalpilor inlocuitori.

                          Screenshot 2025-10-26 at 21.45.20.png

                          Cel de-al treilea stalp este cel inalt, din drepta imaginii de mai jos. In fata lui, spre bretea, se vede fundatia stalpului inlocuitor.

                          Screenshot 2025-10-26 at 21.48.25.png

                          De sus se distinge si mai bine fundatia noului stalp.

                          Screenshot 2025-10-26 at 21.35.13.png

                          In cadrele anterioare din filmare se observa si cat de joasa este linia in cauza peste bretea, aproximativ la inaltimea stalpilor de ilumiat (8-10m). Asta explica de ce pe bretea lipsesc doi stalpi din linia iluminat, pentru ca au fost imposibil de instalat.

                          Screenshot 2025-10-26 at 21.34.12.png

                          Screenshot 2025-10-26 at 21.34.21.png

                          In asamblu este bine ca se vede in sfarsit ca se lucreaza la relocarea tuturor celor 3 LEA in Nodul Tisita.

                          Desigur, ne-am mai putea intreba "ce proiectant meserias a trasat un nod de autostrada printr-un nod de linii electrice?" Dar stim bine ca la Suplacu de Barcau A3 a fost trasata printr-un lac de acumulare si-un camp de sonde si conducte de petrol, iar la Turda printr-o halda de deseuri toxice. Deci nu ne mai amaram cu chestiuni de logica despre A7.

                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                          • First post
                            Last post