@vancouver Mă gândeam la nodul de la Clondiru pentru o descărcare provizorie, dar în caz că lucrurile s-ar petrece în mod invers, adică să fie rezolvate în scurt timp problemele podului de la km. 38 astfel încât la sfârșitul lunii acesta să poată fi dat în exploatare, cum ar fi afirmat CNAIR-ul și să nu fie gata măcar bretelele vestice de acces de la nodul rutier A7XDN2, pe unde să se facă descărcarea din A7, ceea ce ar fi foarte posibil, după cum stau lucrurile în momentul de față, deși lucrările sunt în grafic. Atunci, dacă ar avea mințile luminate, autoritățile ar putea face o deschidere parțială a lotului 2, adică de la Mizil la Clondiru, cu acces în DN1B sau DN2 pe DJ203C, având în vedere argumentele aduse de tine. Oricum respectivul nod va fi utilizat în continuare pentru accesul la și de la localitățile din apropiere și după darea în exploatare a întregului lot, acesta fiind scopul lui. Principalul avantaj în cazul unei deschideri parțiale este faptul că îi scutește atât pe mizileni, cât și pe conducătorii auto de calvarul traficului auto prin oraș, având în vedere și apropiata deschidere a centurii ocolitoare a orașului. Era bine dacă făceau și două sensuri giratorii, unul la intersecția DN2 cu DC153 și celălalt la intersecția DN1B cu DJ203C, cum a fost și în cazul DJ203G, cu giratoriile făcute la DN1B și DN2, când se făcuse breteaua de acces și rondul de la pasajul peste A7.