Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A7 Ploiești - Bacău - Suceava

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    2.2k Mesaje 83 Posters 659.0k Vizualizări 10 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • S Deconectat
      SwatKat @mike_us
      ultima editare de

      @mike_us
      “Beneficiarul, când a primit proiectul, a făcut o evaluare asupra calității acestuia?”

      Exact asta am mai zis-o mai demult. Eu inteleg f bine si ideea de functionarime, ca daca nu te acoperi de hartii vine alt functionar si apoi dai cu subsemnatul pe la alti functionari, fiecare vrand sa “demonstreze ceva”.
      Totusi zic ca A7 se putea face cu costuri mai mici, fara cocoasa aia si fara sa fie atat de inaltata pe unele zone. Si mai ales fara podurile astea fantasmagorice in unele cazuri.
      Ok, proiectantul a facut ce a vrut in limita specificatiilor din caietul de sarcini dar un minim control ulterior al beneficiarului cred ca era necesar - poate se mai puteau ajusta multe. Dar asa, “ordin de sus” toti au bagat placa “facem ceva trainic”.

      A 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
      • A Deconectat
        Andulii @SwatKat
        ultima editare de

        @SwatKat daca te referi la podul peste DN2 si CF consider ca sa aplici terasamente de 7-10m inaltime la o panta a taluzului de 2/3 cu bancheta la tot ce trece peste 6m ar depasi cumva bugetul considerand volumul exponential de terasamente, dar si pentru ca trebuie sa expropiezi aproximativ 15m in plus pe fiecare parte pentru taluz, inca 2m pentru sant, plus drumurile de acces la terenurile agricole.
        Toate acestea fiind aplicate pe 800-1000m ar fi generat niste volume/cheltuieli fantasmagorice.
        Acelasi calcul cred ca se aplica si pentru lotul 3 Pl-Bz unde avem pasaj peste DN 2B si CF.

        S 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
        • S Deconectat
          SwatKat @Andulii
          ultima editare de

          @Andulii Nu, ma refer ca multe structuri par supradimensionate, de parca proiectantii au avut mana complet libera si fara constrangeri de buget. Noduri f mari, iar langa Bucuresti avem niste "meschinatati" si tot asa

          A 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
          • A Deconectat
            Andulii @SwatKat
            ultima editare de Andulii

            @SwatKat viteza de proiectare pentru A7 este de 140km/h ceea ce genereaza astfel de structuri in lungul autostrazii. Iar la bretelele de intrare/iesire cand se ia in calcul viteza de 80 km/h acolo unde nu exista constrangeri legate de teren rezulta niste noduri imense, gen A3xA0 unde si unghiul dintre autostrazi genereaza niste bucle de ordinul km-lor.
            P.S.: dimensiunile "exagerate" nu sunt date de proiectant ci de respectarea PD 162.
            Aberant e cand proiectantii trebuie sa includa parerile "politicului" ca la bucla de la focsani, iar pentru respectarea normativelor o sa le multumim multi ani dupa pentru lipsa de incidente.

            M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
            • M Deconectat
              mihai
              ultima editare de

              AUTOSTRADA A7 Focșani - Bacău LOT 3 | Lucrări zona Nod rutier Bacău Sud 27.09.2025
              1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
              • vancouverV Deconectat
                vancouver
                ultima editare de

                De la min 37 legat de lotul 2.

                DRUMURILE NOASTRE.MIN.TRANSPORTURILOR A DESCINS ÎN PORT/RETTER CONSTRUIEȘTE PASAJE CU GRINZI ZINCATE

                Railway fan. But motorways have to be done first!

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                • P Deconectat
                  PaulS
                  ultima editare de

                  Benzi de circulatie marcate ,parapeti si stalpi pe nodul rutier Racaciuni Autostrada Moldovei A7
                  Ovidiu Imbrea

                  Benzi de circulatie marcate ,parapeti si stalpi pe nodul rutier Racaciuni Autostrada Moldovei A7
                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                  • R Deconectat
                    Romulus
                    ultima editare de Romulus

                    @vancouver @mihai se mai știe ceva de podul peste Sărata de pe Lotul 2? E plauzibilă deschiderea de la jumătatea lui Octombrie?

                    Pe Facebook, în unele comentarii la o postare a Asociației Moldova vrea Autostrada, aceștia au spus că pe surse informațiile sunt că problemele de acolo s-au rezolvat și recepția va fi făcută în perioada despre care a zis și Scriosteanu (13-17 Octombrie).

                    Din informațiile voastre, avem o certitudine ridicată pentru scenariul acesta?

                    M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                    • M Deconectat
                      MARIVS @Romulus
                      ultima editare de

                      @Romulus

                      Ce pacat ca din 2014, infracțiunea de subminare a economiei naționale a fost eliminată din Codul Penal al Romaniei. Unii ar merita sa stea la racoare pentru asemenea incompetenta si nepasare.

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                      • vancouverV Deconectat
                        vancouver
                        ultima editare de

                        @Romulus din pacate nu avem informatii noi.

                        Railway fan. But motorways have to be done first!

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                        • I Deconectat
                          ioan.velescu
                          ultima editare de

                          Salut!

                          Știe cineva ce tip de stații de încărcare (mai ales puterea pentru DC) au fost instalate în spațiile de servicii de pe Lotul 2 Mizil–Pietroasele și pe loturile UMB? Am trecut recent pe A7 între Buzău și Focșani și am observat că stațiile erau montate, dar încă acoperite.

                          De asemenea, știe cineva cine va opera aceste stații?

                          M-ar interesa și dacă există vreun estimat pentru momentul în care vor fi operaționale spațiile de servicii dintre Buzău și Focșani.

                          Mulțumesc!

                          I 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                          • I Deconectat
                            Iulian @ioan.velescu
                            ultima editare de

                            @ioan.velescu
                            Spatiile nu au fost licitate încă. Trebuie facute licitații publice de CNAIR care știm cu toții că nu excelează in eficienta.Pe SEAP nu exista nimic parca.

                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                            • D Deconectat
                              DoubleOG
                              ultima editare de

                              Ceva noutati pe lotul 3 din Ploiesti - Buzau? N-am mai vazut nimic de mai bine de o saptamana.

                              1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                              • D Deconectat
                                DoubleOG @vancouver
                                ultima editare de

                                @vancouver a fost un reprezentant CNIR (parca?) la conferinta organizata de Moldova vrea Autostrada. Printre altele, spunea ca pentru fondurile europene trebuie sa se ia in considerare mai multe lucruri, printre care si fluidizarea traficului din orase. In modul actual, autostrada se poate folosi ca o centura.

                                1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                • vancouverV Deconectat
                                  vancouver
                                  ultima editare de

                                  Asta ar fi o greseala. Autostrazile principale de tranzit nu au voie sa fie folosite ca centuri. Altfel o sa ajunga la blocaje si ambuteiaje groaznice. In Europa de vest au facut in unele locuri aceasta greseala si au fost nevoiti intre timp pe zonele alea sa largeasca la 3-4 benzi pe sens si tot e jale, inclusiv cand se revine de la 3 la 2 benzi.

                                  Deci un mare NU folosirii autostrazilor majore de tranzit pentru trafic local.

                                  Traficul local are o dinamica speciala, cu amplitudine uriasa dimineata si dupa amiaza, la rush-hour. Tranzitul in schimb este mult mai liniar, dar are si el amplitudini, gen duminica dupa amiaza si seara, luni dimineata cand revin toate camioanele, vineri dupa amiaza. Cand se suprapun cele doua atunci apare jalea.

                                  Ori noi autostrazile mari A1, A2, A3, A6, A7, A8 le facem tocmai ca sa NU mai avem ambuteiaje, sa poata tranzitul sa circule predictibil, fluent, sa nu apara oboseala si accidente cauzate de oboseala la drumuri lungi.

                                  Vom vedea cat de curind probleme la Sibiu, unde A1 trece prea aproape de oras si are prea multe noduri apropiate. Inclusiv cu accidente. Acolo deja se contureaza necesitatea unei a treia benzi. Cand o sa vina si A13 de la Brasov si o sa fie gata si A1 peste munti traficul la Sibiu o sa creasca inca o data dramatic.

                                  Railway fan. But motorways have to be done first!

                                  A JohnDoeJ 2 Replies Last reply Răspunde Citează 1
                                  • A Deconectat
                                    Azzl @vancouver
                                    ultima editare de

                                    @vancouver Ideal este daca autostrada vine in completarea unor investitii ce ar fi trebuit facute inainte sau concomitent cu aceasta. Centuri , modernizari sau drumuri de legatura ce fac conexiune cu autostrada daca aceasta este departata de zona urbana aglomerata. Dezvoltare urbanistica in asa fel incat noile artere principale create sa se lege direct cu cai de circulatie conectate. Parcuri industriale in proximitate de autostrada astfel incat sa nu apropiem volumul greu de trafic de zona urbana etc. Asta vine cu costuri ce ar trebui suportate de CJ-uri. Nefiind posibil din varii motive presupun ca s-a ales varianta de a duce A ca si centura pentru a da impresia de o rezolvare a traficului de tranzit. Problema o sa apara peste 10-15 ani. Un exemplu este Pascani. Localitate care dupa finalizarea investitiilor preconizate in imediata apropiere a limitelor sale intravilane v-a fi inchis pe latura Vest de A7, pe latura de Sud de A8 , pe latura de Nord de o noua centrala hidro, ii ramane latura de Est ce actual este dominata de zona Industriala. Ok putem spune astazi ca este oras mic. Dar are premize de crestere intrucat devine nod rutier,posibil feroviar. Unde se extinde astfel incat sa impacam si linistea si dezvoltarea?

                                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                    • A Deconectat
                                      Azzl
                                      ultima editare de

                                      Veste proastă pentru autostrada din Moldova – Din șase loturi cu termen la final de an, doar un tronson și jumătate va fi deschis traficului: „Acesta e scenariul optimist” / Cum arată acum – VIDEO

                                      „Anul acesta va fi deschis traficul de la Focșani și până la Adjud. Restul până la Pașcani va fi gata anul viitor”, a confirmat pentru HotNews.ro Alin Șerbănescu, purtătorul de cuvânt al Companiei de Autostrăzi (CNAIR).

                                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                      • ncbN Deconectat
                                        ncb
                                        ultima editare de

                                        AUTOSTRADA A7 Ploiești - Buzău LOT 3 | Prezentare lucrare și echipă
                                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                                        • P Deconectat
                                          PaulS
                                          ultima editare de

                                          #A7 Bacău Pașcani #autostradaa7 #highway #engineering #civilengineering 24.09.2025
                                          NS - FLIGHT MODE "ON"

                                          #A7 Bacău Pașcani #autostradaa7 #highway #engineering #civilengineering 24.09.2025
                                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                          • JohnDoeJ Deconectat
                                            JohnDoe @vancouver
                                            ultima editare de

                                            @vancouver intr-un singur loc in Europa am vazut ceea ce descrii tu, o autostrada de tranzit si o centura tot la nivel de autostrada.
                                            Spania, Alicante.

                                            Absolut superb, aglomeratia de dimineatza si cea de seara nu aglomerau autostrada de tranzit ce ramane fluida.
                                            Si nu, spaghetele facut in Paris sau Bruxelles sau Amsterdam sau Koln nu sunt la fel de eficiente ca AP-7 si A-70 la Alicante.

                                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                            • First post
                                              Last post