@SwatKat daca te referi la podul peste DN2 si CF consider ca sa aplici terasamente de 7-10m inaltime la o panta a taluzului de 2/3 cu bancheta la tot ce trece peste 6m ar depasi cumva bugetul considerand volumul exponential de terasamente, dar si pentru ca trebuie sa expropiezi aproximativ 15m in plus pe fiecare parte pentru taluz, inca 2m pentru sant, plus drumurile de acces la terenurile agricole.
Toate acestea fiind aplicate pe 800-1000m ar fi generat niste volume/cheltuieli fantasmagorice.
Acelasi calcul cred ca se aplica si pentru lotul 3 Pl-Bz unde avem pasaj peste DN 2B si CF.
Best posts made by Andulii
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Latest posts made by Andulii
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@SwatKat viteza de proiectare pentru A7 este de 140km/h ceea ce genereaza astfel de structuri in lungul autostrazii. Iar la bretelele de intrare/iesire cand se ia in calcul viteza de 80 km/h acolo unde nu exista constrangeri legate de teren rezulta niste noduri imense, gen A3xA0 unde si unghiul dintre autostrazi genereaza niste bucle de ordinul km-lor.
P.S.: dimensiunile "exagerate" nu sunt date de proiectant ci de respectarea PD 162.
Aberant e cand proiectantii trebuie sa includa parerile "politicului" ca la bucla de la focsani, iar pentru respectarea normativelor o sa le multumim multi ani dupa pentru lipsa de incidente. -
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@SwatKat daca te referi la podul peste DN2 si CF consider ca sa aplici terasamente de 7-10m inaltime la o panta a taluzului de 2/3 cu bancheta la tot ce trece peste 6m ar depasi cumva bugetul considerand volumul exponential de terasamente, dar si pentru ca trebuie sa expropiezi aproximativ 15m in plus pe fiecare parte pentru taluz, inca 2m pentru sant, plus drumurile de acces la terenurile agricole.
Toate acestea fiind aplicate pe 800-1000m ar fi generat niste volume/cheltuieli fantasmagorice.
Acelasi calcul cred ca se aplica si pentru lotul 3 Pl-Bz unde avem pasaj peste DN 2B si CF.