Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A7 Ploiești - Bacău - Suceava

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    1.9k Mesaje 72 Posters 609.3k Vizualizări 10 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • A Deconectat
      Adrianb1 @mihai
      ultima editare de

      @mihai Nu e nimic ciudat. Lucreaza in paralel cu toate echipele pe care le au pe toate segmentele pe care se poate. Nu au de ce sa astepte sa puna zeci de km de parapeti si marcaje cu 3 zile inainte de deschidere, mai ales ca marcajele depind de vreme, daca le pot face acum. Sunt limitati de capacitatea echipelor de fierar-betonisti, dar pot merge mai departe cu terasamente, asfaltari si parapeti si cand or fi gata structurile, restul e gata de mult si pot deschide rapid. Cred ca o sa deschida orice bucata terminata intre 2 noduri, in special intre Focsani si Bacau, imediat ce e gata, nu o sa stea sa adune portiuni mari. Practic lucreaza la tot ce pot si deschid ce e gata, cand e gata, au o planificare cu termene estimate dar in functie de factori externi (ex: Translectrica sau starea vremii) trag cu viteza maxima pe orice e disponibil.

      M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
      • M Deconectat
        MARIVS
        ultima editare de

        Salutare!

        Din ce am vazut in diferitele filmari postate zilele acestea, progresul este unul clar de la o saptamana la alta si tind sa fiu de acord cu colegul @Adrianb1, in sensul ca UMB lucreaza cat de mult se poate acolo unde se poate, dupa cum le permite si vremea. Din 2009 strabat des traseul Bucuresti - Buzau - Focsani - Adjud, asa ca sper ca acest Craciun sa fie primul in care voi putea conduce pe A7 fara intrerupere intre Bucuresti si Adjud. Daca se rezolva problema podului de pe L2 Ploiesti - Buzau, iar UMB rezolva mica sincopa de langa Tisita, toate planetele ar trebui sa fie aliniate. Nu stiu de ce, dar sunt optimist ca aceste probleme se vor rezolva la timp.

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 6
        • M Deconectat
          mihai @daniel22_22
          ultima editare de

          @daniel22_22 n-as zice inca "zero sanse pe Adjud - Racaciuni". As zice doar "slabe sanse, insa nu imposibil."

          Pe Racaciuni - Bacau si eu sunt de parere ca sunt zero sanse pentru 2025 din cauza celor doua pasaje peste M500 de la Cleja si Nicolae Balcescu (doar ultimul apare in filmare)

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
          • M Conectat
            MihaiD
            ultima editare de

            Eu n-aș zice chiar „zero” șanse până la Răcăciuni, până nu văd un calcul pe cantitățile zilnice, care să demonstreze că nu se poate. Sunt cantități zilnice puse în operă, mc beton - tone asfalt etc., transporturi, dacă nu mai ai unde la sud de Adjud, ce faci, nu le mai pui deloc? În imagini se vede front de asfaltare în continuare la nord de Adjud. Finisoarele trebuie să meargă cât permite vremea, eu vreau să le vedem și la nord de Bacău. E abia 16 septembrie.

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
            • M Deconectat
              mihai @Adrianb1
              ultima editare de mihai

              @Adrianb1 inclin sa fiu de acord cu tine.

              Dar, fara sa fie o regula, ci doar o constatare practica personala, stratul de uzura tinde sa apara pe santierele de constructii ale UMB cam cu 4-6 luni inainte de deschiderea traficului. Iar marcajele si protectiile anti-orbire tind sa apara cam cu 2-4 luni inainte de inaugurare. De asta zic ca e ciudat sa vad in septembrie strat de uzura si marcaje pe Adjud - Racaciuni, in conditiile in care sectorul pare imposibil / improbabil de deschis in 2025.

              Apoi ma gandesc ca echipele care lurceaza pe Adjud Nord - Racaciuni ar avea gramada de front de lucru pe Focsani - Adjud Nord. Deci ar avea sens sa fie concentrate acolo la acest moment.

              Poate UMB deja ia in calcul intarzierea de la Tisita si pregateste un plan B. Adica o deschidere Domnesti Targ - Racaciuni, pentru cazul in care Focsani - Domnesti Targ e imposibil de deschis din cauza LEA nerelocate la timp de la Tisita.

              Oricum, vom vedea. Insa da, judecand dupa organizarea de santier si dupa distributia echipelor in teren, cred ca UMB incearca sa forteze o deschidere Focsani - Racaciuni pana la final de 2025.

              D A 2 Replies Last reply Răspunde Citează 4
              • D Deconectat
                daniel22_22 @mihai
                ultima editare de

                @mihai Pentru echipele de asfalt nu mai e loc pe Focsani-Adjud. Doar in zona structurilor mai e de pus asfalt.

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                • A Deconectat
                  Adrianb1 @mihai
                  ultima editare de

                  @mihai Nu cred ca echipele de asfaltare au front de lucru pe Focsani-Adjud; e in cea mai mare parte asfaltat, mai sunt de asfaltat zonele cu poduri in lucru. In urmatoarele 2-3 saptamani o sa fie gata cateva poduri mici care sunt acum betonate sau in curs de betonare, o sa le asfalteze pe alea si o sa continue la nord de Adjud. Cred ca prioritatea e Focsani-Adjud si tot ce ramane disponibil e mai la nord.

                  Cat despre deschideri la nord de Adjud, totul depinde de progresul de la sud si ce reusesc sa mai elibereze. Au 2 poduri mari in lucru, alea o sa consume toate resursele multe saptamani, nu prea au sanse sa de duca mai spre nord, acolo o sa lucreze la iarna la structuri.

                  O sa fie interesant ce o sa faca la Bacau cu conexiunile la bucata existenta. O sa fie presiune mare sa inchida cat mai putin timp, posibil sa nu ii lase sa inchida ambele capete simultan ca sa se poata folosi cate o bucata pana la nodul de Vaslui, o sa iasa o lucrare la repezeala cam ca la conexiunea DX6 cu A1 la Pitesti, speram sa nu aibe probleme de calitate din cauza grabei. Dar asta la primavara prin mai-iunie , chiar mai tarziu la Bacau nord ca nu au ce deschide mai sus si nu cred ca o sa deschida doar nodul.

                  D 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                  • D Deconectat
                    daniel22_22 @Adrianb1
                    ultima editare de

                    @Adrianb1 Nu cred ca se pune problema inchiderii ambelor capete. BC-P L1 este muuuult mai in urma fata de F-BC L3.

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                    • P Deconectat
                      PaulS
                      ultima editare de

                      DRDP Iasi Oficial :
                      Lucrări de așternere a mixturilor asfaltice pe șantierul Autostrăzii A7 Focșani - Bacău, Lot 2 Domnești-Târg - Răcăciuni
                      📌 Imagini de pe sectorul cuprins între localitățile Valea Seacă și Răcăciuni (județul Bacău), unde se așterne stratul de legătură (BAD 22.4)
                      📌 Concomitent, constructorul este mobilizat în șantier cu o gamă diversă de lucrări, dintre care menționăm:
                      ✅ structuri (cofrare/ turnare placă suprabetonare pasaj Domnești-Târg și la celelalte poduri de pe traseu)
                      ✅ umpluturi pământ
                      ✅ stabilizare umpluturi intermediare strat formă
                      ✅ amenajare nod Răcăciuni/ stabilizare strat superior fundație
                      ✅ hidroizolații
                      ✅ montare geodren
                      ✅ montare panouri fonoabsorbante


                      Antreprenor: ASOCIEREA SPEDITION UMB SRL – SA&PE CONSTRUCT SRL - TEHNOSTRADE SRL
                      Lungime LOT 2: 38,78 km
                      Ordin începere: 03.05.2023
                      Durată execuție: 30 luni
                      Stadiu fizic raportat: 55%
                      Valoare contract: 2,485 mld. lei, fără TVA
                      Sursa de finanțare: fonduri europene
                      #CNAIR #A7 #autostrăzi

                      2.3K views · 56 reactions | 🎥 Lucrări de așternere a mixturilor...

                      2.3K views · 56 reactions | 🎥 Lucrări de așternere a mixturilor...

                      🎥 Lucrări de așternere a mixturilor asfaltice pe șantierul Autostrăzii A7 Focșani - Bacău, Lot 2 Domnești-Târg - Răcăciuni 📌 Imagini de pe sectorul cuprins între localitățile Valea Seacă și...

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                      • vancouverV Deconectat
                        vancouver @oarecare
                        ultima editare de

                        @oarecare Am preluat propunerea, am mai adaugat ideile mele, astept ok de la colegii din ASCORO si publicam.

                        Railway fan. But motorways have to be done first!

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                        • First post
                          Last post