Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A7 Ploiești - Bacău - Suceava

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    1.9k Mesaje 71 Posters 608.4k Vizualizări 10 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • T Deconectat
      trismegistul
      ultima editare de

      Un comentariu pe Facebook la articolul Hotnews despre lotul 2 Coni Trace zice cam asa:

      “ A fost intarziat intentionat ca altfel daca s ar deschide si autostrada cu iesire la Spataru, Buzaul ar lua tot traficul de pe E85 si autostrada si l ar paraliza. Si asa e plin de masini. O sa deschida si bucata asta atunci cand va finaliza si bucatica de autostrada ce ocoleste Buzaul ;)”

      Ce parere aveti de afirmația asta?

      M vancouverV 2 Replies Last reply Răspunde Citează 1
      • M Deconectat
        mihai @trismegistul
        ultima editare de mihai

        @trismegistul simpla "teoria conspiratiei" si, tipic acestor teorii, plina de fracturi de logica.

        Traficul de pe viitoarea A7 va fi suma traficului de pe DN2 dinspre Bucuresti si a traficului de pe DN1B dinspre Ploiesti. Nu exista niciun alt trafic mistic al autostrazii care sa nu ajunga inca de pe acum in Buzau pentru ca A7 e inchisa.

        Mai mult traficul de pe DN1B + DN2 intra in Buzau prin exact acelasi giratoriu dintre Calea Eroilor si Soseaua Nordului ("centura" Buzau Nord) prin care ar intra si traficul de pe A7 daca s-ar deschide.

        Deci Buzaul "ia" deja tot traficul de pe viitoarea A7. Daca se deschide A7 pana in Spataru, traficul prin Buzau n-ar fi nici mai liber, nici mai paralizat, ci fix la fel.

        Evident deci ca intarzierea deschiderii A7 Mizil - Spataru n-are nicio legatura cu traficul prin Buzau, ci exclusiv cu problemele de proasta constructie despre care discutam si aici de multe luni.

        D 1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
        • D Deconectat
          daniel22_22 @mihai
          ultima editare de daniel22_22

          @mihai Cred ca “comentatorul” de pe FB se referă la alta combinație care și mie mi se pare mai buna (as fi urmat-o pe direcția Buc-BZ):

          • ieșire de pe A7 la dreapta spre Costești (scapi și de trecerea CF nemodernizată de la Stalpu)
          • intrare pe DN2 pe giratoriu la Costești, ca ai prioritate
          • continuare pe DN2B pe șoseaua Industriilor
          • intrare pe A7 pe podul UMB
            Asta ar fi adus traficul de pe centura nord pe Industriilor.
          M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
          • M Deconectat
            mihai @daniel22_22
            ultima editare de

            @daniel22_22 perfect de acord ca e o alternativa buna. Dar nu schimba cu nimic datelete problemei. Respectiva varianta e perfect valabila si azi si a fost creata de deschiderea podului A7 peste Buzau.

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
            • vancouverV Deconectat
              vancouver @trismegistul
              ultima editare de

              @trismegistul a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:

              Un comentariu pe Facebook la articolul Hotnews despre lotul 2 Coni Trace zice cam asa:

              “ A fost intarziat intentionat ca altfel daca s ar deschide si autostrada cu iesire la Spataru, Buzaul ar lua tot traficul de pe E85 si autostrada si l ar paraliza. Si asa e plin de masini. O sa deschida si bucata asta atunci cand va finaliza si bucatica de autostrada ce ocoleste Buzaul ;)”

              Ce parere aveti de afirmația asta?

              Bullshit 100%. Numai unui prost poate să-i treacă așa o aberație prin cap. Culmea ca el a vrut să arate cat e de deștept! Nimeni nu s-a gândit, doar el.

              Gândiți-vă numai la un singur aspect: Trace ar fi cerut de mult recepția dacă era așa și nu ar fi răspuns celor de la Hotnews acum cu un punct de vedere din care rezultă clar ca acceptă existența problemei cu sudurile. Trace o să plătească maximul de penalizări de întârziere, cine normal la cap ar fi acceptat așa ceva numai ca să facă un joc de glezne!

              Și mă-sa de treabă, dacă chiar era așa și țineau intenționat închis, ce era așa greu să spună asta public, cine naibii are timp și energie să mintă și să facă scenarii cu suduri etc…

              Railway fan. But motorways have to be done first!

              D 1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
              • D Deconectat
                DoubleOG @vancouver
                ultima editare de

                Autostrada A7 | Focșani-Bacău lot 2 | Segment Adjud Nord-Orbeni | 15.09.2025 | UMB
                M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                • S Deconectat
                  SwatKat
                  ultima editare de

                  Problema e ca azi a fost artixolul pe HN, mIne va disparea informatia din “prime-time” si nu se va face follow-up.
                  Si vad ca in afara de 2-3 pers dedicate de pe acest forum, nimeni nu prea are treaba cu problema asta mare, nu se pune presiune deloc de catre factorii decidenti.
                  Bine ca presedintele CJ PH se pozeaza la centura aia a Mizilului care va sta blocata mult si bine - traficul infernal dinspre Buzau are prioritate in giratoriu si masinile vor circula tot PRIN Mizil, spre Fulga si A7.
                  Similar, traficul dinspre A7 va da prioritate celor ce apuca sa intre de pe centura spre Buzau.

                  In timpul asta ditai proiectantul de autostrada da refresh din cand in cand la email sa vada daca a intrat “schita in CAD”….

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                  • M Deconectat
                    mihai @DoubleOG
                    ultima editare de

                    ^^ Interesanta mobilizarea UMB pe Focsani - Bacau Lot 2.

                    In mod clar la nord de Adjud nu se poate face deschiderea traficului decat atunci cand tronsonul e finalizat pana la Nod Racaciuni. Ori e ciudat sa pe acest sector sunt sectiuni la nivel de asfalt de uzura cu marcaj, parapeti si rigole de acostament, alternate cu sectiuni unde nici macar terasamentul nu e ridicat la cota, iar multe pasaje sunt abia la nivel de elevatii ale pilelor si culeelor.

                    As zice ca UMB are un gand...

                    M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                    • M Deconectat
                      mike_us @mihai
                      ultima editare de

                      @mihai a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:

                      Racaciuni

                      Gândul să forțeze până la Răcăciuni? Și eu am rămas impresionat de cât de mult au progresat pe bucata asta.

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                      • O Deconectat
                        oarecare
                        ultima editare de

                        Propunere de comunicat:

                        Autostrada A7, Ploiești–Buzău (Lotul 2): Gata, dar în tăcere — Unde este data oficială de deschidere?

                        Așteptatul Lot 2 al Autostrăzii A7 (Ploiești–Buzău) este tehnic finalizat, însă tăcerea autorităților este mai zgomotoasă decât motoarele care ar fi trebuit deja să ruleze pe el. După luni de lucrări și așteptări peste așteptări, nu există nicio dată oficială de inaugurare, ci doar estimări vagi.

                        Deși lucrările par încheiate, iar tronsonul pare complet circulabil, nimeni — nici Ministerul Transporturilor, nici CNAIR, nici purtătorul de cuvânt desemnat — nu oferă un răspuns clar la o întrebare simplă: Când se deschide Lotul 2?

                        Nicio claritate. În schimb, vedem:

                        1. Întârzieri cauzate de erori, remedierile erorilor, remedierile remedierilor.

                        2. Un ministru al transporturilor care pare absent.

                        3. Un director CNAIR fără reacție publică.

                        4. Un departament de comunicare care „nici macar nu are un termen estimat”.

                        Ce așteaptă?
                        O tăiere de panglică? Un moment politic mai bun? Alegerile? Între timp, Mizilul este sufocat, DN1B intre Mizil si Buzau, nu numai ca arata dar se si simte ca dupa bombardament sau ca dupa lucrari fara control de calitate — în timp ce o autostradă finalizată stă nefolosită.

                        Cerem transparență și asumare.

                        Dacă Lotul 2 nu este pregătit de deschidere, conducatorii auto si nu numai merită o explicație clară. Dacă este gata, atunci anunțați data deschiderii. Orice altceva reprezintă un eșec de comunicare și de responsabilitate publică.

                        Solicităm Ministerului Transporturilor și CNAIR:

                        1. Să ofere un răspuns oficial privind stadiul lucrărilor.

                        2. Să anunțe o dată realistă și fermă pentru deschiderea Lotului 2.

                        3. Să explice cauzele întârzierilor cu transparență și responsabilitate.

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                        • First post
                          Last post