A7 Ploiești - Bacău - Suceava
-
Nu luati in seama ce spune papagalul de Serbanescu. Nu stiu nici el pe ce lume traieste.
De data asta pentru finalizare 100% chiar e nevoie ca unul gen Scriosteanu (sau ministrul personal) sa insiste si sa mearga poate chiar zilnic sa se intalneasca cu toate partile si sa puna presiune. In rest nimeni nu mai are chef, nimeni nu mai are bani de incasat, se lucreaza la minim minim minimorum.
De ex. daca Trace nu e in stare sa puna niste schite de mana in Acad, sa le ia CNAIR sa le dea la unul din inginerii lor sa le faca. Adica acum miza e prea mare si ajutorul e prea nesemnificativ ca sa mai stea sa se lege de prevederi contractuale etc...
-
@vancouver Am vazut ca a fost la meeting-ul din Iasi tinut de Moldova vrea Autostrada. Pana la urma a fost mutat de la MT?
-
@vancouver în cazul ăsta cred că și asupra ministrului sau a altui reprezentat al guvernului ar trebui sa se pună presiune pentru a rezolva problema și a pune și el la rândul lui presiune la fața locului.
Cred că singurul mod în care se poate face lucrul ăsta e sa se facă puțin mai multă vâlvă în online și mass-media pentru că altfel, la modul în care se lucrează, cred că nici la începutul lui 2026 nu avem nimic deschis.
-
Si eu la randul meu si colegii suntem extrem de prinsi cu munca, cu familia etc. Daca cineva aici are timp, sa redacteze un comunicat de presa, sa-l puna aici ca propunere, il preiau si eventual mai adaptez si ii dam drumul pe facebook si pe portal.
-
Un comentariu pe Facebook la articolul Hotnews despre lotul 2 Coni Trace zice cam asa:
“ A fost intarziat intentionat ca altfel daca s ar deschide si autostrada cu iesire la Spataru, Buzaul ar lua tot traficul de pe E85 si autostrada si l ar paraliza. Si asa e plin de masini. O sa deschida si bucata asta atunci cand va finaliza si bucatica de autostrada ce ocoleste Buzaul ;)”
Ce parere aveti de afirmația asta?
-
@trismegistul simpla "teoria conspiratiei" si, tipic acestor teorii, plina de fracturi de logica.
Traficul de pe viitoarea A7 va fi suma traficului de pe DN2 dinspre Bucuresti si a traficului de pe DN1B dinspre Ploiesti. Nu exista niciun alt trafic mistic al autostrazii care sa nu ajunga inca de pe acum in Buzau pentru ca A7 e inchisa.
Mai mult traficul de pe DN1B + DN2 intra in Buzau prin exact acelasi giratoriu dintre Calea Eroilor si Soseaua Nordului ("centura" Buzau Nord) prin care ar intra si traficul de pe A7 daca s-ar deschide.
Deci Buzaul "ia" deja tot traficul de pe viitoarea A7. Daca se deschide A7 pana in Spataru, traficul prin Buzau n-ar fi nici mai liber, nici mai paralizat, ci fix la fel.
Evident deci ca intarzierea deschiderii A7 Mizil - Spataru n-are nicio legatura cu traficul prin Buzau, ci exclusiv cu problemele de proasta constructie despre care discutam si aici de multe luni.
-
@mihai Cred ca “comentatorul” de pe FB se referă la alta combinație care și mie mi se pare mai buna (as fi urmat-o pe direcția Buc-BZ):
- ieșire de pe A7 la dreapta spre Costești (scapi și de trecerea CF nemodernizată de la Stalpu)
- intrare pe DN2 pe giratoriu la Costești, ca ai prioritate
- continuare pe DN2B pe șoseaua Industriilor
- intrare pe A7 pe podul UMB
Asta ar fi adus traficul de pe centura nord pe Industriilor.
-
@daniel22_22 perfect de acord ca e o alternativa buna. Dar nu schimba cu nimic datelete problemei. Respectiva varianta e perfect valabila si azi si a fost creata de deschiderea podului A7 peste Buzau.
-
@trismegistul a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:
Un comentariu pe Facebook la articolul Hotnews despre lotul 2 Coni Trace zice cam asa:
“ A fost intarziat intentionat ca altfel daca s ar deschide si autostrada cu iesire la Spataru, Buzaul ar lua tot traficul de pe E85 si autostrada si l ar paraliza. Si asa e plin de masini. O sa deschida si bucata asta atunci cand va finaliza si bucatica de autostrada ce ocoleste Buzaul ;)”
Ce parere aveti de afirmația asta?
Bullshit 100%. Numai unui prost poate să-i treacă așa o aberație prin cap. Culmea ca el a vrut să arate cat e de deștept! Nimeni nu s-a gândit, doar el.
Gândiți-vă numai la un singur aspect: Trace ar fi cerut de mult recepția dacă era așa și nu ar fi răspuns celor de la Hotnews acum cu un punct de vedere din care rezultă clar ca acceptă existența problemei cu sudurile. Trace o să plătească maximul de penalizări de întârziere, cine normal la cap ar fi acceptat așa ceva numai ca să facă un joc de glezne!
Și mă-sa de treabă, dacă chiar era așa și țineau intenționat închis, ce era așa greu să spună asta public, cine naibii are timp și energie să mintă și să facă scenarii cu suduri etc…
-
-
Problema e ca azi a fost artixolul pe HN, mIne va disparea informatia din “prime-time” si nu se va face follow-up.
Si vad ca in afara de 2-3 pers dedicate de pe acest forum, nimeni nu prea are treaba cu problema asta mare, nu se pune presiune deloc de catre factorii decidenti.
Bine ca presedintele CJ PH se pozeaza la centura aia a Mizilului care va sta blocata mult si bine - traficul infernal dinspre Buzau are prioritate in giratoriu si masinile vor circula tot PRIN Mizil, spre Fulga si A7.
Similar, traficul dinspre A7 va da prioritate celor ce apuca sa intre de pe centura spre Buzau.In timpul asta ditai proiectantul de autostrada da refresh din cand in cand la email sa vada daca a intrat “schita in CAD”….
-
^^ Interesanta mobilizarea UMB pe Focsani - Bacau Lot 2.
In mod clar la nord de Adjud nu se poate face deschiderea traficului decat atunci cand tronsonul e finalizat pana la Nod Racaciuni. Ori e ciudat sa pe acest sector sunt sectiuni la nivel de asfalt de uzura cu marcaj, parapeti si rigole de acostament, alternate cu sectiuni unde nici macar terasamentul nu e ridicat la cota, iar multe pasaje sunt abia la nivel de elevatii ale pilelor si culeelor.
As zice ca UMB are un gand...