Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A7 Ploiești - Bacău - Suceava

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    1.3k Mesaje 43 Posters 507.5k Vizualizări 7 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • W Deconectat
      WSrc1 @vancouver
      ultima editare de

      @vancouver se mai amână până spre finalul anului 2025 zic. Ar trebui refăcut pasajul ăla km38 de la zero?

      vancouverV 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
      • M Deconectat
        MihaiD @vancouver
        ultima editare de

        @vancouver și ce garanție are materialul de la Sika, ai idee? mă refer ca timp, în condițiile date. Sincer, la cum arată toată povestea, mi-aș asuma ca Stat refacere de la grinzi și asta e. Au trecut alegerile, măcar să nu ne batem joc, că asta nu e remediere, e remediere la a cinșpea remediere a remedierii.

        F 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
        • vancouverV Deconectat
          vancouver
          ultima editare de

          Materialul Sika nu este gandit special pentru aceasta utilizare. Discutam de o situatie suficient de rara in constructii, incat nu sunt solutii dezvoltate si titrate deja. Nu exista materiale omologate special pentru situatia asta si au ales cel care are proprietatile teoretice necesare.

          Asta si este problema firmei Tecnic (superviserul), motivul pentru care nu vrea sa aprobe remedierea. Bine, cum am mai zis, contractual nu este nevoie de aprobarea lor... Una peste alta s-ar putea sa fie nevoie de teste de laborator, care sa certifice ca imbinarea cu material suplimentar de lipire metal-metal si suruburi pretentionate are nu doar rezistenta de calcul (asta o are, este data de suruburi si de faptul ca eclisele sunt de duble ca grosime fata de materialul pe care-l ecliseaza, adica avem cate o eclisa pe fiecare parte a imbinarii) - ci are si o rigiditate la nivelul unei suduri.

          Ca sa fac o comparatie, e ca si cum ai o masina, are motor, functioneaza, dar vrei neaparat sa nu vibreze deloc motorul, sa nu se simta in interior vibratiile. Oricat ii dai talpa. Adica nu e suficient ca functioneaza, nu are voie sa se simta! Cam acesta e nivelul discutiei...

          Railway fan. But motorways have to be done first!

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
          • vancouverV Deconectat
            vancouver @WSrc1
            ultima editare de vancouver

            @WSrc1 a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:

            @vancouver se mai amână până spre finalul anului 2025 zic. Ar trebui refăcut pasajul ăla km38 de la zero?

            Expertul italian a zis ca nu. Nu e nevoie sa se refaca de la zero. Se poate circula pe el. Dar trebuie seriozitate de la A la Z, macar de acum inainte. Sa nu mai continuam cu seria de opinteli. Si va fi nevoie de senzori si urmarire in timp.

            Railway fan. But motorways have to be done first!

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
            • vancouverV Deconectat
              vancouver
              ultima editare de

              INAUGURARI PE A7, PODUL DE LA VADU PASII SI LOTUL MIZIL-STALPU

              Railway fan. But motorways have to be done first!

              1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
              • F Deconectat
                fulgernc @MihaiD
                ultima editare de

                @MihaiD
                Total de acord. Dacă nu "solidarizează" toate elementele structurii , ce preiau descărcările din plan longitudinal , vor fi diferențe și pilonii afectați (elementele de sprijin și restul) vor prelua forțe mai mari. Rețeta perfectă , ca în timp să ducă la probleme pe care nu le vei putea compensa. Care să necesite să dai jos totul până la piloni. Și să nu fie nevoie să faci asta după terminarea lucrărilor. Să fugi dipă constructor , cu procese , cu cine e responsabil , și să ajungi în situația să trebuiască să o faci pe cheltuiala ta. Și după aia să vezi cum recuperezi banii. Sau dacă îi recuperezi.
                Acum , cel puțin ai pârghiile de control ptr a remedia situația. Și ..nu pe banii tăi.
                Cum am asteptat , mai putem aștepta. Ptr o soluție fără compromis.

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                • M Deconectat
                  mihai
                  ultima editare de

                  Autostrada A7 | Nod Rutier cu DN2B | Pasaj peste CF702 | Ploiești-Buzău Lot 3 | 02.07.2025 (Nurol)
                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                  • I Conectat
                    Iulian
                    ultima editare de

                    IMerci Vancouver, interesantă problema dar nu fără soluție. Rășina aia bicomponent de la Sika este no no.se crapă de la șocuri termice, vibrații, are durata de viață limitata. Este cârpeală de ultima speță. Pentru îmbinarea cu eclisa a membrelor structurile neparalele se face altfel: se folosesc doua eclise de grosimi diferite care se prind in șuruburi după care se sudează între ele ca două plăci de grosimi diferite cu rostul de sudură pregătit în prealabil. In calcul se consideră placa cea mai subțire iar sudura se face pe secțiune decalata de cea a suduriii inițiale a membrelor eclisate.
                    Mâine dau problema la sudori vedem ce zic și eu

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
                    • F Deconectat
                      fulgernc
                      ultima editare de

                      Părerea mea e că vorbim de "toleranțe" mai mari de 2 cm. Grosimea tablei e mai mare. La lungimile alea ale segmentelor o nealiniere de 0,5 cm într-o parte se poate traduce în mult mai mult în altă parte.

                      La segmentele cu secțiune trapezoidală , mie mi se pare că problema rezidă în altă parte. Care face ca eclisarea să nu "funcționeze". Spre deosebire de o grindă în H care "lucrează" sub efectul greutății , una cu secțiune închisă(trapezul format) trebuie să se "închidă" de sus în jos. Adică , să unească secțiunea cu baza mică , și sub efectul greutății să unească baza mare. Se "așează" , să îi spunem. Dar dacă baza mică (partea dinspre sol a secțiunii) nu rămâne în tensiune , sub efectul greutății , structura e compromisă. Nu poate fi eclisată. Ptr că eclisarea ar concentra forțele de încovoiere. Pe când , atunci când e în tensiune ele se distribuie în plan orizontal. În toată structura. Și nu apar puncte de tensiune.

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                      • I Conectat
                        Iulian @mike_us
                        ultima editare de

                        @mike_us
                        Si delirul conspirationist care urmează pe anumite forumuri ...

                        M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                        • M Deconectat
                          mike_us @Iulian
                          ultima editare de mike_us

                          @Iulian Te referi la linkul pe care l-am postat, cu articolul despre amenda de la ISC?
                          Da, băieții par foarte fericiți că s-a întâmplat ceva rău celor de la UMB.
                          Atâta ură față de o firmă românească îmi depășește capacitatea de înțelegere.
                          Probabil că, atunci când nu ești capabil să construiești nimic, îți rămâne doar satisfacția de a dărâma.

                          I 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                          • I Conectat
                            Iulian @mike_us
                            ultima editare de

                            @mike_us
                            Exact, unii nu se mai fac bine niciodată.

                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
                            • C Deconectat
                              candik
                              ultima editare de

                              Din filamrea de mai sus, giratoriile sunt gata... nu mai dureaza mult pana cand o sa dea drumul sa ne urcam si sa coboram de pe autostrada... mai lipsesc cateva marcaje.

                              1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                              • First post
                                Last post