Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A7 Ploiești - Bacău - Suceava

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    1.3k Mesaje 44 Posters 508.6k Vizualizări 7 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • I Deconectat
      Iulian
      ultima editare de

      IMerci Vancouver, interesantă problema dar nu fără soluție. Rășina aia bicomponent de la Sika este no no.se crapă de la șocuri termice, vibrații, are durata de viață limitata. Este cârpeală de ultima speță. Pentru îmbinarea cu eclisa a membrelor structurile neparalele se face altfel: se folosesc doua eclise de grosimi diferite care se prind in șuruburi după care se sudează între ele ca două plăci de grosimi diferite cu rostul de sudură pregătit în prealabil. In calcul se consideră placa cea mai subțire iar sudura se face pe secțiune decalata de cea a suduriii inițiale a membrelor eclisate.
      Mâine dau problema la sudori vedem ce zic și eu

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
      • F Deconectat
        fulgernc
        ultima editare de

        Părerea mea e că vorbim de "toleranțe" mai mari de 2 cm. Grosimea tablei e mai mare. La lungimile alea ale segmentelor o nealiniere de 0,5 cm într-o parte se poate traduce în mult mai mult în altă parte.

        La segmentele cu secțiune trapezoidală , mie mi se pare că problema rezidă în altă parte. Care face ca eclisarea să nu "funcționeze". Spre deosebire de o grindă în H care "lucrează" sub efectul greutății , una cu secțiune închisă(trapezul format) trebuie să se "închidă" de sus în jos. Adică , să unească secțiunea cu baza mică , și sub efectul greutății să unească baza mare. Se "așează" , să îi spunem. Dar dacă baza mică (partea dinspre sol a secțiunii) nu rămâne în tensiune , sub efectul greutății , structura e compromisă. Nu poate fi eclisată. Ptr că eclisarea ar concentra forțele de încovoiere. Pe când , atunci când e în tensiune ele se distribuie în plan orizontal. În toată structura. Și nu apar puncte de tensiune.

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
        • I Deconectat
          Iulian @mike_us
          ultima editare de

          @mike_us
          Si delirul conspirationist care urmează pe anumite forumuri ...

          M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
          • M Deconectat
            mike_us @Iulian
            ultima editare de mike_us

            @Iulian Te referi la linkul pe care l-am postat, cu articolul despre amenda de la ISC?
            Da, băieții par foarte fericiți că s-a întâmplat ceva rău celor de la UMB.
            Atâta ură față de o firmă românească îmi depășește capacitatea de înțelegere.
            Probabil că, atunci când nu ești capabil să construiești nimic, îți rămâne doar satisfacția de a dărâma.

            I 1 Reply Last reply Răspunde Citează 7
            • I Deconectat
              Iulian @mike_us
              ultima editare de

              @mike_us
              Exact, unii nu se mai fac bine niciodată.

              1 Reply Last reply Răspunde Citează 7
              • C Deconectat
                candik
                ultima editare de

                Din filamrea de mai sus, giratoriile sunt gata... nu mai dureaza mult pana cand o sa dea drumul sa ne urcam si sa coboram de pe autostrada... mai lipsesc cateva marcaje.

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                • ncbN Conectat
                  ncb
                  ultima editare de

                  Autostrada A7 | Pod peste Râul Buzău | Gata de trafic | Buzău-Focșani Lot 1| 02.07.2025 (UMB)


                  SkyScraper Ro

                  Autostrada A7 | Pod peste Râul Buzău | Gata de trafic | Buzău-Focșani Lot 1| 02.07.2025 (UMB)
                  M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                  • M Deconectat
                    mike_us @ncb
                    ultima editare de

                    Foarte frumos arată. Bravo, UMB! Bravo, Nurol!
                    Probabil că pentru unii va fi surprinzător că nu se va dărâma când trec camioanele peste el.
                    Așa cum nu sar bucăți de asfalt în parbrize pe Buzău – Focșani.

                    S 1 Reply Last reply Răspunde Citează 7
                    • J Deconectat
                      jimmyjump @vancouver
                      ultima editare de

                      @vancouver a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:

                      Redeschiderea traficului pe lot 1 Ploiesti-Buzau pana la nod Mizil, probabil joi 03.07 dupa amiaza.

                      Stie cineva daca s-a deschis azi? Pe waze tot inchis apare.

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                      • S Deconectat
                        spyros.manias
                        ultima editare de

                        buna ziua, sunt disponibile info referitoare la redeschiderea primului lot, de la A3 pana la Mizil? multumesc

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                        • S Deconectat
                          spooky @mike_us
                          ultima editare de

                          @mike_us @spyros.manias încă nu, poate mâine sau zilele următoare

                          S 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                          • S Deconectat
                            spooky @spooky
                            ultima editare de

                            PS dar se deschide pasaj km 26 azi sau dimineață.

                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                            • vancouverV Conectat
                              vancouver
                              ultima editare de

                              A7 Coni-Trace: teste, deocamdata statice, la km 38:

                              WhatsApp Bild 2025-07-04 um 10.22.49_490c7c9a.jpg

                              WhatsApp Bild 2025-07-04 um 10.22.50_8843f2b6.jpg

                              Railway fan. But motorways have to be done first!

                              1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                              • vancouverV Conectat
                                vancouver
                                ultima editare de

                                km 20, totul este pregatit (de ieri) pentru reluarea traficului pe bucata inchisa din lot 1.
                                Mai trebuie niste functionari sa-si miste fundu si sa-si puna neuronul sa lucreze:

                                1.jpg

                                2.jpg

                                Railway fan. But motorways have to be done first!

                                1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                • First post
                                  Last post