Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare
    1. Acasă
    2. vancouver
    3. Subiecte
    Deconectat
    • Profil
    • Îi urmărește pe 2
    • Urmărit de 8
    • Subiecte 39
    • Mesaje 2,065
    • Grupuri 1

    Subiecte

    • vancouverV

      HSR Linii si trenuri de mare viteză

      Watching Ignoring Scheduled Pinned Închis Moved CĂI FERATE
      3
      2 Votes
      3 Mesaje
      87 Vizualizări
      vancouverV
      Da, ai pus punctul pe i. Feroviarul trebuie sa bata rutierul. Altfel o sa fie doar o distractie scumpa si cu costuri enorme de operare si intretinere, pe care o sa le platim cu totii, dar beneficiarii si automat platitorii de bilete vor fi relativ putini. Grosul o sa prefere rutierul iar cei cu bani si care se grabesc, avionul.
    • vancouverV

      DX23 Focșani - Brăila

      Watching Ignoring Scheduled Pinned Închis Moved DRUMURI EXPRESS
      8
      3 Votes
      8 Mesaje
      351 Vizualizări
      vancouverV
      Stati asa cu numarul drumului, DX23. Asa l-am botezat eu ca e paralel cu DN23... Nu e nimic oficial.
    • vancouverV

      DNCB și DR - centura București la nivel DN și drumuri radiale București

      Watching Ignoring Scheduled Pinned Închis Moved DRUMURI NAȚIONALE
      7
      1
      2 Votes
      7 Mesaje
      212 Vizualizări
      M
      https://www.youtube.com/watch?v=mQ2lR8sDee8
    • vancouverV

      Proiecte blocate de probleme de mediu, arii protejate etc

      Watching Ignoring Scheduled Pinned Închis Moved DISCUȚII GENERALE
      20
      0 Votes
      20 Mesaje
      384 Vizualizări
      A
      Pe langa probleme de mediu mai pot fi si cele arheologice ce pot bloca https://www.g4media.ro/foto-vestigii-romane-in-stare-perfecta-de-conservare-printre-care-case-piatete-si-drumuri-au-fost-descoperite-la-alba-iulia-pe-locul-unei-viitoare-autobaze-santierul-are-aproape-5-000-de-metri-pat.html?uord=Qo_vvCUCsr2HM85goY9yQsSAu8oumCDxMP2j9Ej7kC74gJlEMqKomI2MTeRZjHlLlkTuTBrF-Gn9pUBXlrxnW2WomrcA7siCkXkullAcXP/67E15hSdpgbgOMnK-m6oA5sVzu8Vl Vestigii de importanță arheologică deosebită, datate din epoca romană, au fost descoperite în Partoș, Alba Iulia, în șantierul de construire a unei viitoare autobaze de transport. Au fost descoperite case, piațete, un altar, dar și drumuri romane conservate în aproape foarte bună de conservare, datând din perioada în care orașul a ajuns la cel mai înalt grad de dezvoltare, când de altfel era considerat cel mai important și bogat oraș al Daciei Romane. Sa nu uitam si de cetatea Vărădia
    • vancouverV

      Aerian

      Watching Ignoring Scheduled Pinned Închis Moved DISCUȚII GENERALE
      20
      4 Votes
      20 Mesaje
      422 Vizualizări
      A
      Si inca un aspect [image: 1762249054432-a0fa5ea2-12e0-4a77-9393-4677f6a1db02-image.png] Cate din aeroporturile sub numarul de calatori a Sucevei au aerogari noi? Nu mai spun ca la suceava la imbarcare se mai sta in containere prefabricate. SIBIU [image: 1762249183603-ef8e76e7-dc65-46a0-84ec-212ae60dda39-image.png] BRASOV [image: 1762249239714-d1ca0ac7-f0f0-4688-ab69-6f15c57baecf-image.png] CRAIOVA [image: 1762249331196-af303c0a-df76-4989-8048-937888b66fd0-image.png] SUCEAVA [image: 1762249392406-de853f48-66a8-4010-a3b7-58ce938a87fe-image.png] [image: 1762251085708-c936323b-0655-419b-be0d-94044910c439-image.png] Comparati cu avionul dimensiunea terminalului celui de-al V-lea aeroport din tara ca numar de pasageri.
    • vancouverV

      Țării cât mai multe capete de pod!!!

      Watching Ignoring Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      7
      1 Votes
      7 Mesaje
      391 Vizualizări
      M
      @vancouver sper că n-ai înțeles că aș vrea capete de pod. Sincer, cred că se fac la presiunea primarilor, și pentru că avem proiectanți care execută ordinele. Am văzut și drumuri cu șanțuri și rigole carosabile. Aici cred că e o chestie de costuri / lene, nu-s în stare să curețe nici șanțurile betonate, darmite să mai și ridice grătarele...
    • vancouverV

      Cârcoteala de pe drum

      Watching Ignoring Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      159
      3 Votes
      159 Mesaje
      6k Vizualizări
      vancouverV
      https://economedia.ro/grecia-cauta-muncitori-in-albania-bulgaria-romania-pentru-proiectele-publice-mari-de-la-extinderi-de-metrou-la-infrastructura-rutiera.html In Romania si Bulgaria pot sa caute, ca n-o sa gaseasca ... Sa caute si ei intr-o tara mai saraca decat a lor!
    • vancouverV

      Republica Moldova

      Watching Ignoring Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      5
      3 Votes
      5 Mesaje
      425 Vizualizări
      M
      @JohnDoe Corect
    • vancouverV

      DEx4, DEx16 - DX-uri zona Transilvania

      Watching Ignoring Scheduled Pinned Închis Moved DRUMURI EXPRESS
      68
      1 Votes
      68 Mesaje
      5k Vizualizări
      vancouverV
      DX4: https://www.youtube.com/watch?v=Tbg4IaQuMmc
    • vancouverV

      Construcții civile publice: școli, spitale, teatre, etc

      Watching Ignoring Scheduled Pinned Închis Moved DISCUȚII GENERALE
      12
      5
      3 Votes
      12 Mesaje
      672 Vizualizări
      F
      https://youtube.com/shorts/KootwungAqw?si=FJDVbkvcLLqmNn7_
    • vancouverV

      Naval

      Watching Ignoring Scheduled Pinned Închis Moved DISCUȚII GENERALE
      3
      2 Votes
      3 Mesaje
      350 Vizualizări
      F
      https://youtu.be/3azAO3jxgy0?si=aqDNd0WddKNkPEQt
    • vancouverV

      DX Bacău - Piatra Neamț

      Watching Ignoring Scheduled Pinned Închis Moved DRUMURI EXPRESS
      22
      1 Votes
      22 Mesaje
      2k Vizualizări
      C
      ce vesti despre castigarea licitatiei? cat despre demararea lucrarilor nici nu mai intreb
    • vancouverV

      Constanța

      Watching Ignoring Scheduled Pinned Închis Moved DISCUȚII LOCALE
      3
      2 Votes
      3 Mesaje
      371 Vizualizări
      I
      L-am testat eu, nu-mi mai trebuie. Mâncare extrem de proastă și scumpă (adică preț vs calitate, că la cifre nu este chiar scumpă), jeg cat cuprinde .
    • vancouverV

      Comunicate ASCORO rutier

      Watching Ignoring Scheduled Pinned Închis Moved COMUNICATE ASCORO
      5
      1 Votes
      5 Mesaje
      1k Vizualizări
      vancouverV
      Comunicat de presă ASCORO A7 Ploieşti – Buzău lot 2: Autorităţile refuză deschiderea unei autostrăzi finalizate! Lotul 2 al Autostrăzii A7 (Ploiești–Buzău), atât de așteptat de șoferi și comunitățile locale, este tehnic finalizat. Cu toate acestea, liniștea autorităților este mai apăsătoare decât zgomotul traficului care ar fi trebuit deja să circule pe acest tronson. De luni de zile, șoferii și locuitorii din zonă așteaptă inaugurarea, însă din partea Ministerului Transporturilor, CNAIR sau a purtătorilor de cuvânt oficiali nu există nicio comunicare clară privind o dată fermă de deschidere. În locul transparenței, au fost oferite doar estimări vagi. Probleme semnalate: • Întârzieri repetate cauzate de erori și remedieri succesive. • Un ministru al transporturilor absent din acest subiect. • O conducere CNAIR fără reacție publică. • Un departament de comunicare incapabil să furnizează măcar un termen orientativ Consecințe directe: Orașul Mizil este sufocat zilnic de trafic (centura Mizil nu rezolvă problema, nu are legătură cu traficul de pe A7 sau spre A7) DN1B, între Mizil și Buzău, este într-o stare deplorabilă, comparabilă cu un drum „bombardat” sau rezultat al unor lucrări fără control de calitate. Aproape zilnic sunt raportate accidente rutiere pe DN1B, unele grave. Siguranta pe autostrada este cu mult mai bună: este eliminat riscul coliziunilor frontale, dispar pătrunderilor pe contrasens pentru a depăși, nu se circulă prin localități și nu există intersecții simple cu viraje periculoase la stânga. Autostrada ar atrage și din vehiculele de pe drumul morții DN2 Buzău – Urziceni – București. O autostradă finalizată zace nefolosită, în timp ce comunitățile și șoferii suportă consecințele. Întrebarea de fond: Ce se așteaptă? O tăiere de panglică? Un moment politic mai convenabil? Alegerile? Cerem transparență și asumare! În cazul podului de la km 38, peste tot în lume se caută rapid rezolvări provizorii pentru a permite traficul: se limitează numărul de benzi se impun limite de tonaj se impun limite de viteză se proptește podul cu susțineri provizorii suplimentare dacă problemele sunt așa de grave, încât nici măcar autoturisme cu viteză limitate nu pot fi lăsate pe pod, atunci se construiesc variante provizorii Exemplu din Austria: La podul Europa care leagă Italia de Austria prin pasul Brenner, după ce au fost descoperite probleme grave, subliniem grave, la structură, traficul nu a fost închis, ci a fost redus numărul de benzi de la 3 la 2 pe sens, din care camioanele au voie doar pe prima, viteza limitată la 80 km/h și pe unele deschideri a fost realizat sub pod un fel de al doilea pod pe care în cel mai rău caz să cadă podul principal, dar maxim 6cm, pentru a evita o catastrofă. În următorii 10-15 ani va fi construit un pod nou. O oprire a traficului prin pasul Brenner în această perioadă ar fi dus la ambuteiaje mai grave decât la noi pe Valea Prahovei și la pagube economice fabuloase pentru transportul de marfă din centrul Europei. Pe A7 Ploiești - Buzău podul de la km 38 poate fi sprijinit suplimentar fără nici o problemă, chiar permanent, sub pod fiind teren agricol. Realizarea unor sprijiniri suplimentare este o chestiune de câteva zile! Dacă Lotul 2 nu este pregătit de deschidere și nici nu se întreprinde nimic pentru o deschidere cu limitări, conducătorii auto și opinia publică merită o explicație clară. Dacă tronsonul este finalizat și circulabil, autoritățile trebuie să anunțe oficial data deschiderii. Este rolul politicienilor de la vârful MT și a directorilor din CNAIR să evalueze toată paleta de soluții posibile. Pentru asta i-am votat, pentru asta îi plătim: pentru soluții, nu pentru ascunderea sub preș. Solicităm Ministerului Transporturilor și CNAIR: 1. Să ofere un răspuns oficial privind stadiul exact al lucrărilor. 2. Să anunțe o dată realistă pentru inaugurarea Lotului 2. 3. Să comunice public minim o dată pe săptămâna evoluția situației. In definitiv publicul este cel care prin taxe și impozite plătește atât angajații CNAIR, cât și lucrările la autostradă și astfel este dreptul publicului să fie la curent cu situația. 4. Dacă problemele de la km38 nu sunt grave, să deschidă IMEDIAT traficul, la nevoie cu limitări. ASCORO, 16.09.2025
    • vancouverV

      Păreri din Lehliu Gară

      Watching Ignoring Scheduled Pinned Închis Moved CĂI FERATE
      7
      0 Votes
      7 Mesaje
      638 Vizualizări
      vancouverV
      Times New Roman: [image: 1757960210375-02b6753e-ec06-4b32-93f6-52fa17777689-image.jpeg]
    • vancouverV

      Prahova

      Watching Ignoring Scheduled Pinned Închis Moved DISCUȚII LOCALE
      4
      2 Votes
      4 Mesaje
      372 Vizualizări
      vancouverV
      Dupa parerea mea ceea ce a facut Bolojan la Oradea si in judetul Bihor este exact ceea ce trebuie facut si extins la nivelul intregii tari: centuri la toate localitatile cu trafic de tranzit, scoaterea DN-urilor din localitati. Centura Mizil exact asta este, scoate traficul de tranzit dintr-un oras mic. Necesar? Ultranecesar, traficul acolo este ceva de jale. Poluare, trepidatii, etc. Autostrada oarecum paralela va rezolva doar o parte din problema. Mai mult, centura Mizil va trebui continuata, sa ajunga pana la DJ100C, care este legatura cu autostrada. (click pe poza pentru vedere mai mare) [image: 1751802696939-centura-mizil-plus-resized.png]
    • vancouverV

      A2+A4 Bucuresti - Constanța - Mangalia și drumuri express in Dobrogea

      Watching Ignoring Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI
      11
      1 Votes
      11 Mesaje
      1k Vizualizări
      vancouverV
      Nod mic Cumpana: https://www.youtube.com/watch?v=pY_2DFD_M2M Desi e doar un semi-nod, rezolva practic toate directiile. Din Cumpana spre Bucuresti sau Constanta Nord ocolul e mic, se poate iesi spre sud, apoi intoarcere in sensul giratoriu A4 / Agigea (ca +6km = aprox. 4 minute), iar pentru cei care vin dinspre sud si vor sa iasa spre Cumpana, daca cumva este ambuteiaj pe DN39, pot sa mearga pana la Constanta Vest si sa intoarca acolo in trifoi (+11 km, 6-7 minute)
    • vancouverV

      A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut

      Watching Ignoring Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI
      365
      3 Votes
      365 Mesaje
      59k Vizualizări
      ncbN
      𝐀𝐥 𝐝𝐨𝐢𝐥𝐞𝐚 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐫𝐚𝐜𝐭 𝐝𝐞 𝐬𝐮𝐩𝐞𝐫𝐯𝐢𝐳𝐚𝐫𝐞 𝐚𝐭𝐫𝐢𝐛𝐮𝐢𝐭 𝐩𝐞 𝐀𝟖 𝐦𝐨𝐧𝐭𝐚𝐧 Compania Națională de Investiții Rutiere a atribuit, astăzi, firmei de inginerie IRD ENGINEERING (Italia) contractul pentru 𝐬𝐮𝐩𝐞𝐫𝐯𝐢𝐳𝐚𝐫𝐞𝐚 𝐥𝐮𝐜𝐫𝐚̆𝐫𝐢𝐥𝐨𝐫 𝐝𝐞 𝐩𝐫𝐨𝐢𝐞𝐜𝐭𝐚𝐫𝐞 𝐬̦𝐢 𝐞𝐱𝐞𝐜𝐮𝐭̦𝐢𝐞 pe lotul 1D Joseni-Ditrău al Autostrăzii Unirii-A8. Oferta câștigătoare a avut o valoare de 30 de milioane lei (fără TVA), iar contractul poate fi semnat dacă în termen de 10 zile nu se depun contestații. Durata acestui contract finanțat din fonduri europene este de 98 de luni, incluzând perioada pentru realizarea lucrărilor și garanția. Rolul supervizorului este unul deosebit de important pentru ca va monitoriza progresul lucrărilor, conformitatea acestora, calitatea materialelor și a echipamentelor folosite, dar și performanța echipei de execuție. Detalii tehnice : Lotul 1 D Joseni-Ditrău face parte din secțiunea de munte a Autostrăzii Unirii (Miercurea Nirajului-Leghin), se desfășoară în județul Harghita și are o lungime de 14,4 km. Durata de realizare este de 34 de luni din care 10 pentru proiectare și 24 de luni pentru execuție. Pe traseu sunt prevăzute 21 de pasaje și viaducte și un nod rutier la Joseni. Este al doilea contract de supervizare pe care CNIR îl atribuie pentru secțiunea montană a Autostrăzii A8, primul fiind al lotului 2A Ditrău-Grințieș. [image: 1763028412535-582747532_122101468557114307_3042378301416985472_n-resized.jpg] https://youtu.be/H0aY3WUU4zw?si=z4eDwH5R1Okhy3fz CNIR
    • vancouverV

      Metrou București

      Watching Ignoring Scheduled Pinned Închis Moved BUCURESTI
      41
      0 Votes
      41 Mesaje
      3k Vizualizări
      vancouverV
      tronsonul 1 Mai – Tokyo => 52%. tronsonil 2 Tokyo - Aeroport OTP => 34% Procentele se refera la structura de rezistenta. https://clubferoviar.ro/lucrarile-la-magistrala-6-de-metrou-octombrie/
    • vancouverV

      Galați

      Watching Ignoring Scheduled Pinned Închis Moved DISCUȚII LOCALE
      3
      1 Votes
      3 Mesaje
      407 Vizualizări
      vancouverV
      Charly pe youtube: https://www.youtube.com/watch?v=Uv1QVecfv_Q