Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare
    1. Acasă
    2. vancouver
    3. Subiecte
    Deconectat
    • Profil
    • Îi urmărește pe 2
    • Urmărit de 8
    • Subiecte 35
    • Mesaje 1,860
    • Grupuri 1

    Subiecte

    • vancouverV

      Aerian

      Watching Ignoring Scheduled Pinned Închis Moved DISCUȚII GENERALE
      1
      2 Votes
      1 Mesaje
      77 Vizualizări
      Nu a răspuns nimeni
    • vancouverV

      Țării cât mai multe capete de pod!!!

      Watching Ignoring Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      7
      1 Votes
      7 Mesaje
      311 Vizualizări
      M
      @vancouver sper că n-ai înțeles că aș vrea capete de pod. Sincer, cred că se fac la presiunea primarilor, și pentru că avem proiectanți care execută ordinele. Am văzut și drumuri cu șanțuri și rigole carosabile. Aici cred că e o chestie de costuri / lene, nu-s în stare să curețe nici șanțurile betonate, darmite să mai și ridice grătarele...
    • vancouverV

      Cârcoteala de pe drum

      Watching Ignoring Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      30
      3 Votes
      30 Mesaje
      603 Vizualizări
      vancouverV
      Asa trebuia facut, ca pedeapsa pentru prostia ceruta de primaria Focsani: [image: 1759349900576-aiurea.png] Fara nici un nod la Focsani. Urmatorul la nord la Tisita, urmatorul la sud la Rm. Sarat! Sau poate chiar trecuta pe partea stanga a Siretului si deservit Tecuciul in loc de Focsani. Ajuta si la eliberarea partiala a DN25.
    • vancouverV

      Republica Moldova

      Watching Ignoring Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      5
      3 Votes
      5 Mesaje
      346 Vizualizări
      M
      @JohnDoe Corect
    • vancouverV

      DEx4, DEx16, A10 - Autostrazi si DX secundare zona Transilvania

      Watching Ignoring Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      71
      1 Votes
      71 Mesaje
      4k Vizualizări
      vancouverV
      A10 reparatii bretea Deva => Alba Iulia la nodul A1 / A10: https://www.youtube.com/watch?v=XLf8thuaI1k&t
    • vancouverV

      Construcții civile publice: școli, spitale, teatre, etc

      Watching Ignoring Scheduled Pinned Închis Moved DISCUȚII GENERALE
      3
      5
      3 Votes
      3 Mesaje
      247 Vizualizări
      A
      https://www.g4media.ro/one-united-properties-anunta-investeste-27-de-milioane-de-euro-in-doua-scoli-pentru-peste-1-000-de-elevi-si-infrastructura-rutiera-in-sectorul-2-al-capitalei.html Dezvoltatorul imobiliar One United Properties (BVB: ONE) a anunțat joi demararea lucrărilor pentru construcția a două unități de învățământ în sectorul 2 al Bucureștiului, în cadrul proiectelor One Academy Club și One Lake District. Investiția totală se ridică la 27 de milioane de euro, din care 19 milioane sunt alocate școlilor, iar restul infrastructurii rutiere și de agrement. Cele două școli vor găzdui peste 1.000 de copii și sunt proiectate pentru o capacitate extinsă de 2.000 de elevi. Prima unitate, parte a dezvoltării One Academy Club, va include școală și grădiniță pentru ciclurile preșcolar, primar și gimnazial, fiind destinată pentru 714 elevi. Costul proiectului este de circa 12 milioane de euro și va include sală de sport, cantină, bibliotecă și terenuri exterioare.
    • vancouverV

      Naval

      Watching Ignoring Scheduled Pinned Închis Moved DISCUȚII GENERALE
      2
      2 Votes
      2 Mesaje
      259 Vizualizări
      vancouverV
      Daca urmariti reportajul pana la capat o sa vedeti cum STATUL a distrus inca o data santierul de la Mangalia. Cei care au facut reportajul nu spun asta explicit. Desi explica in detaliu ce s-a intamplat, cum statul a preluat santierul de la Damen ca asa am vrut noi, sa avem 51%, sa fim majoritari si patrioti - nu are puterea sa traga concluzia: acesta este motivul clacarii. A mers bine cata vreme Damen le-a adus comenzi. Pentru ca altfel, fara Damen, SN Mangalia este un nume egal cu zero pe harta mondiala. Pe cand Damen este ceva care inspira incredere, prin seriozitatea specifica unei firma PRIVATE cu traditie. Mai spune undeva in reportaj ca SIDEX Galati nu trebuie privatizat. Da, daca nu era privatizat, nici atat nu supravietuia pana anul trecut, era mort de 20 de ani. Desi am stat 45 de ani in bezna comunista, in saracie crunta venita ca urmare a economiei de stat, fara privat. Desi de 30 de ani tot crestem si suntem aproape la fel de bogati intre timp ca si tarile vestice (ne despart ca. 20%, adica nimic). Desi mai mereu mai apare cate o poveste din asta care arata cum 7 santiere navale private DUDUIE si nu fac fata la comenzi, dar unul singur de stat e in faliment. DESI DESI DESI.... PARCA SUNTEM IMBECILI. Tot mai apare cate unul care vrea sa alungam strainii, statul sa preia din nou... sa pedepsim firmele private ca suntem sclavii lor (adica daca muncim pe bune la privat suntem sclavi, aha... la stat unde stam si frecam menta e ok... inteleg...). Pur si simplu eu faza asta nu o inteleg. Inclusiv reporterul are si el acelasi mod de a vedea lucrurile, gen "de ce statul nu se implica?", "de ce statul nu face". Ce mama naibii sa se implice statul la Mangalia? ALOOOOO. Santierul ESTE AL STATULUI! Santierul cu statul ca actionar atat poate: sa dea faliment!
    • vancouverV

      DX Bacău - Piatra Neamț

      Watching Ignoring Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      21
      1 Votes
      21 Mesaje
      1k Vizualizări
      ncbN
      *𝐂𝐨𝐧𝐭𝐫𝐚𝐜𝐭𝐮𝐥 𝐩𝐞𝐧𝐭𝐫𝐮 𝐬𝐞𝐫𝐯𝐢𝐜𝐢𝐢 𝐝𝐞 𝐜𝐨𝐧𝐬𝐮𝐥𝐭𝐚𝐧𝐭̦𝐚̆ 𝐃𝐫𝐮𝐦 𝐄𝐱𝐩𝐫𝐞𝐬 𝐁𝐚𝐜𝐚̆𝐮-𝐏𝐢𝐚𝐭𝐫𝐚 𝐍𝐞𝐚𝐦𝐭̦, 𝐩𝐮𝐛𝐥𝐢𝐜𝐚𝐭 𝐢̂𝐧 𝐒𝐄𝐀𝐏 ️ Contractul pentru serviciile de consultanță aferente proiectului ,,Drum Expres Bacău-Piatra Neamț” a fost publicat, astăzi, în Sistemul Electronic de Achiziții Publice – SEAP, ofertele urmând să fie depuse până la data de 𝟐𝟑.𝟏𝟎.𝟐𝟎𝟐𝟓. Documentația procedurii poate fi consultată la următorul LINK : https://e-licitatie.ro/pub/procedure/view/100307741/ Contractul are o durată estimată de 108 luni (48 luni pentru proiectare și execuție lucrări, respectiv 60 de luni perioada de garanție) și un cost estimat de 26 milioane lei. Finanțarea este asigurată din fonduri europene, prin Programul Transport 2021-2027. Rolul consultantului/supervizorul este unul deosebit de important, pentru ca va monitoriza progresul lucrărilor, conformitatea acestora, calitatea materialelor și a echipamentelor folosite, dar și performanța echipei de execuție. Drumul Expres Bacău-Piatra Neamț, care va asigura legătura municipiului Piatra Neamț la Autostrada Moldovei -A7 are o lungime de 51 kilometri, iar durata de realizare este de 48 de luni ( 12 luni pentru proiectare și 36 pentru execuție). Pe traseul obiectivului licitat într-un singur lot sunt prevăzute 30 de structuri (poduri/pasaje), 5 noduri rutiere și un Centru de Întreținere și Coordonare. Mai multe detalii despre Proiectul Drum Expres Bacău-Piatra Neamț : https://www.cnir.ro/proiecte/drum-expres-bacau-piatra-neamt/* CNIR
    • vancouverV

      Constanța

      Watching Ignoring Scheduled Pinned Închis Moved DISCUȚII LOCALE
      3
      2 Votes
      3 Mesaje
      271 Vizualizări
      I
      L-am testat eu, nu-mi mai trebuie. Mâncare extrem de proastă și scumpă (adică preț vs calitate, că la cifre nu este chiar scumpă), jeg cat cuprinde .
    • vancouverV

      Comunicate ASCORO rutier

      Watching Ignoring Scheduled Pinned Închis Moved COMUNICATE ASCORO
      5
      1 Votes
      5 Mesaje
      930 Vizualizări
      vancouverV
      Comunicat de presă ASCORO A7 Ploieşti – Buzău lot 2: Autorităţile refuză deschiderea unei autostrăzi finalizate! Lotul 2 al Autostrăzii A7 (Ploiești–Buzău), atât de așteptat de șoferi și comunitățile locale, este tehnic finalizat. Cu toate acestea, liniștea autorităților este mai apăsătoare decât zgomotul traficului care ar fi trebuit deja să circule pe acest tronson. De luni de zile, șoferii și locuitorii din zonă așteaptă inaugurarea, însă din partea Ministerului Transporturilor, CNAIR sau a purtătorilor de cuvânt oficiali nu există nicio comunicare clară privind o dată fermă de deschidere. În locul transparenței, au fost oferite doar estimări vagi. Probleme semnalate: • Întârzieri repetate cauzate de erori și remedieri succesive. • Un ministru al transporturilor absent din acest subiect. • O conducere CNAIR fără reacție publică. • Un departament de comunicare incapabil să furnizează măcar un termen orientativ Consecințe directe: Orașul Mizil este sufocat zilnic de trafic (centura Mizil nu rezolvă problema, nu are legătură cu traficul de pe A7 sau spre A7) DN1B, între Mizil și Buzău, este într-o stare deplorabilă, comparabilă cu un drum „bombardat” sau rezultat al unor lucrări fără control de calitate. Aproape zilnic sunt raportate accidente rutiere pe DN1B, unele grave. Siguranta pe autostrada este cu mult mai bună: este eliminat riscul coliziunilor frontale, dispar pătrunderilor pe contrasens pentru a depăși, nu se circulă prin localități și nu există intersecții simple cu viraje periculoase la stânga. Autostrada ar atrage și din vehiculele de pe drumul morții DN2 Buzău – Urziceni – București. O autostradă finalizată zace nefolosită, în timp ce comunitățile și șoferii suportă consecințele. Întrebarea de fond: Ce se așteaptă? O tăiere de panglică? Un moment politic mai convenabil? Alegerile? Cerem transparență și asumare! În cazul podului de la km 38, peste tot în lume se caută rapid rezolvări provizorii pentru a permite traficul: se limitează numărul de benzi se impun limite de tonaj se impun limite de viteză se proptește podul cu susțineri provizorii suplimentare dacă problemele sunt așa de grave, încât nici măcar autoturisme cu viteză limitate nu pot fi lăsate pe pod, atunci se construiesc variante provizorii Exemplu din Austria: La podul Europa care leagă Italia de Austria prin pasul Brenner, după ce au fost descoperite probleme grave, subliniem grave, la structură, traficul nu a fost închis, ci a fost redus numărul de benzi de la 3 la 2 pe sens, din care camioanele au voie doar pe prima, viteza limitată la 80 km/h și pe unele deschideri a fost realizat sub pod un fel de al doilea pod pe care în cel mai rău caz să cadă podul principal, dar maxim 6cm, pentru a evita o catastrofă. În următorii 10-15 ani va fi construit un pod nou. O oprire a traficului prin pasul Brenner în această perioadă ar fi dus la ambuteiaje mai grave decât la noi pe Valea Prahovei și la pagube economice fabuloase pentru transportul de marfă din centrul Europei. Pe A7 Ploiești - Buzău podul de la km 38 poate fi sprijinit suplimentar fără nici o problemă, chiar permanent, sub pod fiind teren agricol. Realizarea unor sprijiniri suplimentare este o chestiune de câteva zile! Dacă Lotul 2 nu este pregătit de deschidere și nici nu se întreprinde nimic pentru o deschidere cu limitări, conducătorii auto și opinia publică merită o explicație clară. Dacă tronsonul este finalizat și circulabil, autoritățile trebuie să anunțe oficial data deschiderii. Este rolul politicienilor de la vârful MT și a directorilor din CNAIR să evalueze toată paleta de soluții posibile. Pentru asta i-am votat, pentru asta îi plătim: pentru soluții, nu pentru ascunderea sub preș. Solicităm Ministerului Transporturilor și CNAIR: 1. Să ofere un răspuns oficial privind stadiul exact al lucrărilor. 2. Să anunțe o dată realistă pentru inaugurarea Lotului 2. 3. Să comunice public minim o dată pe săptămâna evoluția situației. In definitiv publicul este cel care prin taxe și impozite plătește atât angajații CNAIR, cât și lucrările la autostradă și astfel este dreptul publicului să fie la curent cu situația. 4. Dacă problemele de la km38 nu sunt grave, să deschidă IMEDIAT traficul, la nevoie cu limitări. ASCORO, 16.09.2025
    • vancouverV

      Păreri din Lehliu Gară

      Watching Ignoring Scheduled Pinned Închis Moved CĂI FERATE
      7
      0 Votes
      7 Mesaje
      554 Vizualizări
      vancouverV
      Times New Roman: [image: 1757960210375-02b6753e-ec06-4b32-93f6-52fa17777689-image.jpeg]
    • vancouverV

      Prahova

      Watching Ignoring Scheduled Pinned Închis Moved DISCUȚII LOCALE
      4
      2 Votes
      4 Mesaje
      303 Vizualizări
      vancouverV
      Dupa parerea mea ceea ce a facut Bolojan la Oradea si in judetul Bihor este exact ceea ce trebuie facut si extins la nivelul intregii tari: centuri la toate localitatile cu trafic de tranzit, scoaterea DN-urilor din localitati. Centura Mizil exact asta este, scoate traficul de tranzit dintr-un oras mic. Necesar? Ultranecesar, traficul acolo este ceva de jale. Poluare, trepidatii, etc. Autostrada oarecum paralela va rezolva doar o parte din problema. Mai mult, centura Mizil va trebui continuata, sa ajunga pana la DJ100C, care este legatura cu autostrada. (click pe poza pentru vedere mai mare) [image: 1751802696939-centura-mizil-plus-resized.png]
    • vancouverV

      A2+A4 Bucuresti - Constanța - Mangalia și drumuri express in Dobrogea

      Watching Ignoring Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      11
      1 Votes
      11 Mesaje
      1k Vizualizări
      vancouverV
      Nod mic Cumpana: https://www.youtube.com/watch?v=pY_2DFD_M2M Desi e doar un semi-nod, rezolva practic toate directiile. Din Cumpana spre Bucuresti sau Constanta Nord ocolul e mic, se poate iesi spre sud, apoi intoarcere in sensul giratoriu A4 / Agigea (ca +6km = aprox. 4 minute), iar pentru cei care vin dinspre sud si vor sa iasa spre Cumpana, daca cumva este ambuteiaj pe DN39, pot sa mearga pana la Constanta Vest si sa intoarca acolo in trifoi (+11 km, 6-7 minute)
    • vancouverV

      A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut

      Watching Ignoring Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      316
      3 Votes
      316 Mesaje
      41k Vizualizări
      G
      Au capacitate pentru santiere viitoare , ce au in lucru se termina progresiv . Pe A8 nu am mai vazut ceva semnari , momentan au fost desemnati castigatori dar nu au semnat inca tot , poate e mai bine sa semneze si dupa sa dea un OIL mai tarziu in functie de bugetare.
    • vancouverV

      Metrou București

      Watching Ignoring Scheduled Pinned Închis Moved BUCURESTI
      39
      0 Votes
      39 Mesaje
      2k Vizualizări
      ncbN
      https://youtu.be/IM6mK4xWyog?si=esRfy5itp1QCE763
    • vancouverV

      Galați

      Watching Ignoring Scheduled Pinned Închis Moved DISCUȚII LOCALE
      3
      1 Votes
      3 Mesaje
      331 Vizualizări
      vancouverV
      Charly pe youtube: https://www.youtube.com/watch?v=Uv1QVecfv_Q
    • vancouverV

      Siguranță rutieră, accidente, legislație

      Watching Ignoring Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      15
      0 Votes
      15 Mesaje
      1k Vizualizări
      vancouverV
      https://economedia.ro/romania-pe-urmele-bulgariei-cnair-instaleaza-sute-de-camere-video-pentru-masurarea-vitezei-medii-pe-mai-multe-drumuri-nationale-si-autostrazi.html Începând cu 7 septembrie, de la miezul nopții, camerele de taxare din toată Bulgaria măsoară nu doar viteza maximă a vehiculelor, ci și viteza medie pe anumite porțiuni de drum, transmite Novinite. Șoferii care depășesc limitele legale vor primi automat amenzi electronice. Administrația Națională a Taxelor a făcut publice toate secțiunile monitorizate pe site-ul său, cu hărți complete, astfel încât șoferii să poată vedea în avans unde sunt active camerele.
    • vancouverV

      Statistică rutieră

      Watching Ignoring Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      7
      1
      2 Votes
      7 Mesaje
      700 Vizualizări
      vancouverV
      Transportul rutier de marfă din România a crescut cu 69% în 10 ani, de trei ori peste ritmul Uniunii Europene, potrivit datelor Eurostat / Lipsa de autostrăzi şi căi ferate moderne rămâne un obstacol major https://www.g4media.ro/transportul-rutier-de-marfa-din-romania-a-crescut-cu-69-in-10-ani-de-trei-ori-peste-ritmul-uniunii-europene-potrivit-datelor-eurostat-lipsa-de-autostrazi-si-cai-ferate-moderne-ramane-un-obstacol-m.html „România a înregistrat cea mai mare creştere a volumului de marfă transportat din Uniunea Europeană. În 2023, firmele de transport şi logistică au raportat aproape 29 de miliarde de tone-kilometru transportate pe şosele, cu 69% mai mult decât în urmă cu zece ani, ceea ce reprezintă cel mai rapid ritm din UE şi de peste trei ori peste media comunitară. Creşterea puternică se vede şi pe piaţa spaţiilor industriale moderne închiriable, care s-a extins de aproape cinci ori în ultimii zece ani şi va ajunge în 2025 la aproximativ 8 milioane de metri pătraţi”, susţin consultanţii Colliers.
    • vancouverV

      Buget, fonduri europene, finantarea infrastructurii de transport

      Watching Ignoring Scheduled Pinned Închis Moved DISCUȚII GENERALE
      84
      0 Votes
      84 Mesaje
      5k Vizualizări
      vancouverV
      https://hotnews.ro/liderii-coalitiei-discuta-acum-cum-se-impart-banii-dupa-rectificarea-bugetara-ce-ministere-primesc-cele-mai-mari-sume-2072774 Bani în plus vor primi Ministerul Muncii (2,5 miliarde lei), Transporturilor (2,1 miliarde), Sănătății (250 de milioane), Casa Națională de asigurări de Sănătate (3,5 miliarde). Aceste sume sunt rotunjite și nu reprezintă varianta finală a rectificării. Luni, liderii coaliției se întâlnesc din nou pentru o discuție finală pe rectificare. „Se asigură tot ce înseamnă investiții pe proiectele de infrastructură și proiecte naționale. Plus lucrurile sociale – pensii, salarii, alocații etc. Suma totală care se da efectiv în plus este de 22.8 mld de lei, la o țintă de deficit de 8.4%”, spun surse din coaliție pentru HotNews.
    • vancouverV

      Economie

      Watching Ignoring Scheduled Pinned Închis Moved DISCUȚII GENERALE
      34
      3 Votes
      34 Mesaje
      2k Vizualizări
      JohnDoeJ
      Spre comparaţie, predecesorii săi vizau economii de doar câteva miliarde pe an. Documentul prevede şi reducerea cu 8% a aparatului birocratic federal şi parlamentar. Daca incep cu digitalizarea sistemului de palta a impozitelro, banuiesc ca Germania va face ceva economii. Toti nemtii se plang ca sistemul de plata a impozitelor pe hartie e greoi si seamana cu cel al pensiilor din Romania. Glumesc, numai unul a facut comparatia asta, suprinzator stia destul de bine jegul din sistemul de pensii romanesc.