Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare
    1. Acasă
    2. vancouver
    3. Subiecte
    Deconectat
    • Profil
    • Îi urmărește pe 2
    • Urmărit de 3
    • Subiecte 29
    • Mesaje 1,128
    • Grupuri 1

    Subiecte

    • vancouverV

      Naval

      Watching Ignoring Scheduled Pinned Închis Moved DISCUȚII GENERALE
      2
      2 Votes
      2 Mesaje
      76 Vizualizări
      vancouverV
      Daca urmariti reportajul pana la capat o sa vedeti cum STATUL a distrus inca o data santierul de la Mangalia. Cei care au facut reportajul nu spun asta explicit. Desi explica in detaliu ce s-a intamplat, cum statul a preluat santierul de la Damen ca asa am vrut noi, sa avem 51%, sa fim majoritari si patrioti - nu are puterea sa traga concluzia: acesta este motivul clacarii. A mers bine cata vreme Damen le-a adus comenzi. Pentru ca altfel, fara Damen, SN Mangalia este un nume egal cu zero pe harta mondiala. Pe cand Damen este ceva care inspira incredere, prin seriozitatea specifica unei firma PRIVATE cu traditie. Mai spune undeva in reportaj ca SIDEX Galati nu trebuie privatizat. Da, daca nu era privatizat, nici atat nu supravietuia pana anul trecut, era mort de 20 de ani. Desi am stat 45 de ani in bezna comunista, in saracie crunta venita ca urmare a economiei de stat, fara privat. Desi de 30 de ani tot crestem si suntem aproape la fel de bogati intre timp ca si tarile vestice (ne despart ca. 20%, adica nimic). Desi mai mereu mai apare cate o poveste din asta care arata cum 7 santiere navale private DUDUIE si nu fac fata la comenzi, dar unul singur de stat e in faliment. DESI DESI DESI.... PARCA SUNTEM IMBECILI. Tot mai apare cate unul care vrea sa alungam strainii, statul sa preia din nou... sa pedepsim firmele private ca suntem sclavii lor (adica daca muncim pe bune la privat suntem sclavi, aha... la stat unde stam si frecam menta e ok... inteleg...). Pur si simplu eu faza asta nu o inteleg. Inclusiv reporterul are si el acelasi mod de a vedea lucrurile, gen "de ce statul nu se implica?", "de ce statul nu face". Ce mama naibii sa se implice statul la Mangalia? ALOOOOO. Santierul ESTE AL STATULUI! Santierul cu statul ca actionar atat poate: sa dea faliment!
    • vancouverV

      DX Bacău - Piatra Neamț

      Watching Ignoring Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      13
      1 Votes
      13 Mesaje
      555 Vizualizări
      M
      @vancouver Eu văd prioritățile astfel: A0 + A1 (chiar și fără lotul 2 din PiSi) A7 (măcar până la Pașcani) A8 – măcar câteva segmente cele mai importante A13 Sibiu–Făgăraș + A3, porțiunea până la graniță Desigur, sunt și alte proiecte importante, dar dacă am reuși să finalizăm aceste patru, România ar avea deja o infrastructură cât de cât decentă. În prezent, cea mai mare parte a lucrărilor este concentrată pe aceste priorități. De asemenea, cred că următorii doi ani (2025 și 2026) vor fi un vârf al șantierelor și avem șanse mari ca, în decembrie 2026, situația să arate mult mai bine. Dacă lucrurile merg cât de cât conform planului, ar trebui să putem deschide peste 300 de kilometri de autostradă și drum expres în această perioadă. 1,600 de kilometri de autostradă și drum expres in decembrie 2026 ajungând din urmă Ungaria.
    • vancouverV

      Constanța

      Watching Ignoring Scheduled Pinned Închis Moved DISCUȚII LOCALE
      1
      0 Votes
      1 Mesaje
      43 Vizualizări
      Nu a răspuns nimeni
    • vancouverV

      Comunicate ASCORO rutier

      Watching Ignoring Scheduled Pinned Închis Moved COMUNICATE ASCORO
      2
      1 Votes
      2 Mesaje
      198 Vizualizări
      vancouverV
      https://www.facebook.com/buildingromania/posts/pfbid0idHZBQU8ncrbEQv634cNc3jhA5PFJRRLUN9XkBc53Twi22AY4nZBv8wSx3Nr4cQbl 𝗖𝗼𝗻𝘀𝘁𝗿𝘂𝗶𝗺 𝗥𝗼𝗺â𝗻𝗶𝗮 𝘁𝗿𝗮𝗴𝗲 𝘂𝗻 𝘀𝗲𝗺𝗻𝗮𝗹 𝗱𝗲 𝗮𝗹𝗮𝗿𝗺ă: 𝗧𝗲𝗿𝗺𝗲𝗻𝗲 𝗻𝗲𝗿𝗲𝗮𝗹𝗶𝘀𝘁𝗲 𝗽𝗲 𝗹𝗼𝘁𝘂𝗹 𝟮𝗕 𝗚𝗿𝗶𝗻ț𝗶𝗲ș – 𝗣𝗶𝗽𝗶𝗿𝗶𝗴 𝗮𝗹 𝗮𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿ă𝘇𝗶𝗶 𝗔𝟴 2025.03.08 – Asociația Construim România își exprimă îngrijorarea profundă cu privire la termenele stabilite pentru licitația celui mai dificil lot al autostrăzii A8, lotul 2B Grințieș – Pipirig. CNIR a anunțat recent depunerea a doar două oferte pentru acest lot, cu o lungime de 31,5 km, din care aproximativ 70% reprezintă poduri și tuneluri. Termenul de proiectare și execuție stabilit este de 54 de luni (14 luni pentru proiectare și 40 de luni pentru execuție). Această situație ridică semne de întrebare, având în vedere că pe loturile vecine 2A și 1C a fost depusă câte o singură ofertă, iar marii constructori europeni par să ocolească acest proiect. În paralel, pe autostrada A9 Timișoara – Belgrad, un proiect mult mai simplu, cu termene mai realiste, se înregistrează o concurență acerbă, cu 10 ofertanți pe fiecare lot. De exemplu, lotul 2 al autostrăzii A9, cu o lungime de 33,5 km, este situat complet la câmpie, are un singur pod de 500m (sub 2% din lungime pe pod) și niciun tunel, iar termenul de proiectare și execuție este de 12+24 de luni. Considerăm că unul din principalele motive al acestei situații este termenul nerealist de proiectare de doar 14 luni pentru un proiect montan de o asemenea complexitate. În proiectarea autostrăzilor montane, un punct critic îl reprezintă realizarea studiilor geotehnice. Însă, chiar și aceste studii geotehnice complexe necesită lucrări pregătitoare dificile, precum drumurile de acces, pentru care sunt necesare mini-proiecte ce implică aprobări, exproprieri, defrișări și altele. Astfel, realizarea proiectelor tehnice pentru o autostradă în zona montană necesită mult mai mult timp, iar un termen de 14 luni este total nerealist. Exemplul autostrăzii A1 Sibiu-Pitești, unde pe lotul 3 o companie, care a semnat contractul de proiectare și execuție în 2022, a avut nevoie de peste 24 de luni pentru proiectare, depășind termenul contractual de 14 luni, iar pe lotul 2, o altă companie, care a semnat contractul de proiectare și execuție tot în 2022, cu un termen inițial de proiectare de 18 luni, încă nu a finalizat proiectul tehnic, confirmă nerealismul termenelor scurte de proiectare pentru autostrăzile montane. Termenele prea scurte cresc riscul de întârzieri, costuri suplimentare și compromiterea calității lucrărilor. În schimb, termenele ceva mai mari, cum au fost cele de pe loturile 3, 4 și 5 ale autostrăzii A1 Sibiu-Pitești, au atras la licitație participarea mai multor companii, iar pe lotul 4 finalizarea lucrărilor va fi în termenul prevăzut inițial din contract. 𝘾𝙤𝙣𝙨𝙩𝙧𝙪𝙞𝙢 𝙍𝙤𝙢â𝙣𝙞𝙖 𝙨𝙤𝙡𝙞𝙘𝙞𝙩ă 𝘾𝙉𝙄𝙍 ș𝙞 𝘾𝙉𝘼𝙄𝙍 𝙨ă 𝙨𝙩𝙖𝙗𝙞𝙡𝙚𝙖𝙨𝙘ă 𝙩𝙚𝙧𝙢𝙚𝙣𝙚 𝙧𝙚𝙖𝙡𝙞𝙨𝙩𝙚 𝙥𝙚𝙣𝙩𝙧𝙪 𝙥𝙧𝙤𝙞𝙚𝙘𝙩𝙖𝙧𝙚𝙖 ș𝙞 𝙚𝙭𝙚𝙘𝙪ț𝙞𝙖 𝙡𝙤𝙩𝙪𝙧𝙞𝙡𝙤𝙧 𝙢𝙤𝙣𝙩𝙖𝙣𝙚: 30-36 𝙙𝙚 𝙡𝙪𝙣𝙞 𝙥𝙚𝙣𝙩𝙧𝙪 𝙥𝙧𝙤𝙞𝙚𝙘𝙩𝙖𝙧𝙚 ș𝙞 48-60 𝙙𝙚 𝙡𝙪𝙣𝙞 𝙥𝙚𝙣𝙩𝙧𝙪 𝙚𝙭𝙚𝙘𝙪ț𝙞𝙚. În realitate, un lot montan necesită aproximativ 10 ani pentru a fi finalizat, incluzând studiul de fezabilitate, proiectarea și execuția. Însă, termenele nerealiste generează așteptări false în rândul publicului, determină autoritățile să evite asumarea responsabilității, iar constructorii să se concentreze pe aspecte juridice în detrimentul soluțiilor tehnice. Costurile sunt proporționale cu dificultatea. Autostrada A8 are un cost total de 10 miliarde de euro. O finalizare în 3 ani ar însemna cheltuieli anuale de peste 3 miliarde, depășind bugetul anual pentru autostrăzi. Trebuie să ne amintim că sunt necesare investiții și în alte proiecte de infrastructură. De asemenea, solicităm autorităților să analizeze cauzele numărului redus de ofertanți și să ia măsuri pentru a asigura o concurență loială și transparentă. Considerăm că stabilirea unor termene realiste și asigurarea unei concurențe loiale sunt esențiale pentru succesul viitoarelor proiecte de autostrăzi și pentru evitarea întârzierilor și a costurilor suplimentare. https://www.facebook.com/buildingromania/posts/pfbid0idHZBQU8ncrbEQv634cNc3jhA5PFJRRLUN9XkBc53Twi22AY4nZBv8wSx3Nr4cQbl
    • vancouverV

      Păreri din Lehliu Gară

      Watching Ignoring Scheduled Pinned Închis Moved CĂI FERATE
      4
      0 Votes
      4 Mesaje
      173 Vizualizări
      vancouverV
      https://clubferoviar.ro/dosar-penal-accidentul-din-gara-constanta/ "Așa cum am scris ieri, în stația CF Constanța a fost activat Planul Roșu de intervenție, în urma unui incident feroviar care a avut loc pe linia 1. În momentul în care trenul de călători IR 1586 se pregătea să plece din stație, acesta a fost lovit de trenul IR 1688 (format din locomotivă și vagoane modernizate prin PNRR), care efectua o manevră de regarare a garniturii la linia 1. În urma accidentului, 28 de persoane au fost evaluate medical la fața locului, iar 11, între care trei copii, au ajuns la spital. ”Unsprezece persoane (8 adulţi şi 3 copii) au fost preluate de echipele medicale din Unitatea Primiri Urgenţe, astăzi, în urma accidentului feroviar din Gara Constanţa. " Pai da mai nene, ca noua ne place sa NU avem trenuri pusch-pull, cu comanda la ultimul vagon, sa putem sa dam cu spatele civilizat, cu mecanic aflat pe scaun pe post de conducere. NUUU. Noua ne place sa dam cu spatele cu fluierat si dat din mâini, iar mecanicul aflat in partea ailalta a trenului sa nu vada nimic. BRAVO, BRAVO, traiasca si infloreasca prostia româneasca. Si mai ales CFR Calatori, un momument de prostie si mai mare.
    • vancouverV

      Prahova

      Watching Ignoring Scheduled Pinned Închis Moved DISCUȚII LOCALE
      1
      0 Votes
      1 Mesaje
      57 Vizualizări
      Nu a răspuns nimeni
    • vancouverV

      A2+A4 Bucuresti - Constanța - Mangalia și drumuri express in Dobrogea

      Watching Ignoring Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      2
      0 Votes
      2 Mesaje
      148 Vizualizări
      vancouverV
      Se pare ca a ieșit AC pentru mini nodul Cumpăna -vest. Adică bretelele scurte de pe partea de vest a nodului, prin care venind de la București se poate ieși direct în Cumpăna si din Cumpăna se va putea ieși pe A4 spre sud, spre Agigea.
    • vancouverV

      A8 Iași - Tg. Mureș și centuri jud. Iași

      Watching Ignoring Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      86
      2 Votes
      86 Mesaje
      11k Vizualizări
      vancouverV
      https://www.facebook.com/IrinelScriosteanu/posts/pfbid02Ktq4qdSd5ATPuVgFoF1Du4h9H34jMTAh7Wt4RLEpaBhp6uJGJSJe1KJrEhVZiAyGl?locale=ro_RO Castigator este: Asocierea OZALTIN INSAAT TICARET VE SANAYI A.S. - INFRAVIS S.R.L. (Turcia - România) Oferta mai avea depusa firma NUROL. Alte oferte nu au mai fost. Acest lot a ramas la CNAIR, dupa insistente ale directorului Pistol. Contractul prevede proiectarea și execuția a: ️ 23,4 km lungime traseu ️ intersecție denivelată cu DJ135A și CF407 ️ conexiunea cu DN13A prin nod rutier ️ 2 tuneluri bidirecționale cu o lungime totală de 1,07 km: 740 metri tunel în apropierea localității Măgherani, județul Mureș 330 metri tunel în apropierea localității Chibed, județul Mureș Valoarea contractului este de 2,98 miliarde lei, fără TVA, iar sursa de finanțare este asigurată din fonduri europene nerambursabile, din cadrul Programului Transport 2021 - 2027. Durata contractului va fi de 30 luni, din care 6 luni pentru etapa de proiectare și 24 luni pentru etapa de execuție.
    • vancouverV

      Metrou București

      Watching Ignoring Scheduled Pinned Închis Moved BUCURESTI
      7
      0 Votes
      7 Mesaje
      343 Vizualizări
      vancouverV
      https://www.economica.net/video-metroul-de-otopeni_836206.html
    • vancouverV

      Galați

      Watching Ignoring Scheduled Pinned Închis Moved DISCUȚII LOCALE
      3
      1 Votes
      3 Mesaje
      141 Vizualizări
      vancouverV
      Charly pe youtube: https://www.youtube.com/watch?v=Uv1QVecfv_Q
    • vancouverV

      Siguranță rutieră, accidente, legislație

      Watching Ignoring Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      3
      0 Votes
      3 Mesaje
      188 Vizualizări
      vancouverV
      https://adevarul.ro/stiri-interne/evenimente/fiul-de-2-ani-al-lui-ionel-ganea-in-stare-grava-2442254.html Un accident rutier grav a avut loc vineri, 9 mai, între localitățile Hurez și Făgăraș, în care a fost implicat fostul internațional român Ionel Ganea. Din primele informații, sportivul se afla la volanul unei Dacii Duster când a intrat în coliziune cu un autoturism staționat pe marginea drumului, care avea semnalizarea de avarie pornită. În urma impactului, fiul său, în vârstă de doar doi ani, a fost grav rănit. Copilul se afla pe scaunul din față al mașinii, neasigurat cu centură sau într-un scaun special pentru vârsta sa, potrivit Monitorul.Expres Bravo Ganea. Esti un adevarat. Mandru ca brazii... Tu nu apleci urechea la fraierii care vand centuri de siguranta ca sa mai stoarca un ban de la tine si nu crezi in puterea centurii. Nu! Bine, tu o porti, ca sa nu iei amenda. Dar copilul... cum sa-i pui centura. Pai ce copil la 2 ani sta in centura! Sau in scaun de copil? Asa sa faceti si voi. Sa nu folositi centura niciodata. Sau doar pentru voi, de frica politiei. In rest pentru nimeni si niciodata. Sa va bagati copiii la reanimare, in stop cardio. Asa merita. Sau direct cu capul prin parbriz sa zboare spre primul stâlp. Moarte pe loc. Si huo celor care vand centuri de siguranta. Huo mafiei centurilor. Fiti mândri! PS. Nu uitati sa-mi scrieti un mesaj pe telefon in timp ce conduceti!
    • vancouverV

      Statistică rutieră

      Watching Ignoring Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      6
      1
      2 Votes
      6 Mesaje
      356 Vizualizări
      R
      @razvantu Da, asa este. In majoritatea tarilor UE, cum spune @vancouver , politia este fizic cvasi-invizibila. Dar daca mergi mereu prea repede, tot timpul "la aspiratie", incalci diverse reguli, riscul sa fi oprit de un politist in civil sau sa primesti niste amenzi acasa este foarte mare. Si in Romania sunt multi care o patesc, nu e sat fara câini complet, dar parca tupeul are alte dimensiuni. Nu sunt 5% obraznici, ci 50%. Si asta conteaza enorm. Mai e ceva ciudat in Romania: permisul se suspenda doar la depasire de 50 km/h peste viteza legala. Adica in oras baga tata 90 la ore fara teama. In Austria sau Franta sau Germania devii repede pieton la 90 la ore in localitate. In Elvetia mai lasi si cateva sute sau mii de franci la faza asta (functie de venituri). In Elvetia aproape toti merg indarjit cu maxim 6-7 km/h depasire , hai 10. Si daca ii presezi nu trec de limita asta. De ce oareeeeee? Treci in Italia, toti, dar aproape toti soferii care in Elvetia se cramponau de 125-129 km/h, zburda imediat cu 145-150. Iarasi, de ce oareeeee? Repet: aceeasi soferi, aceleasi masini, cum treci granita. Adica de la depasire max. 10 trec instant la depasire max. 20. Cu mentiunea ca in Italia se circula cu 140-150 si cand e cate o limitare la 90-100. Cu cat mergi mai spre sudul Italiei limitarile sunt mai severe si soferii le ignora mai de-al dracu`. Asa ca una peste alta, macar in localitate, permisul ar trebui luat nu la depasire 50, ci la depasire 30 la ora peste limita. Cred ca masura asta va avea efecte imediate. Iar la depasire 20 in localitate amenda trebuie sa fie deja zdravana.
    • vancouverV

      Buget, fonduri europene, finantarea infrastructurii de transport

      Watching Ignoring Scheduled Pinned Închis Moved DISCUȚII GENERALE
      4
      0 Votes
      4 Mesaje
      193 Vizualizări
      vancouverV
      Interesant. Personal lucrez tangential cu BIM, adica il folosesc sa vizualizez anumita aspecte la unele santiere pentru care lucrez. In schimb la CNAIR nu inteleg cu ce ar putea fi de ajutor. Adica utilitatea sa depaseasca efortul depus pentru BIM-area infrastructurii rutiere. Sa ai posibilitatea sa vezi toate proiectele tridimensional, sa te plimbi virtual prin ele, sa vezi ce piloti forati s-au folosit sau se vor folosi la proiecte viitoare - ok, e frumos. Dar cu ce ne ajuta? O sa fie mii, zeci, sute de mii de euro cheltuiti. Resurse umane, etc. Pentru ce? Daca era ceva clar si evident as fi inteles din acest comunicat. Dar e doar invarteala in jurul cozii, ceva de genul: opa, e nevoie de aia si ailalta pentru a implementa BIM. Si nu e asa usor, o sa coste timp, resurse si bani. Si trebuie organizat si implementat si identificat (cuvinte pompoase).... Sper sa nu facem BIM de dragul BIM.
    • vancouverV

      Economie

      Watching Ignoring Scheduled Pinned Închis Moved DISCUȚII GENERALE
      14
      3 Votes
      14 Mesaje
      702 Vizualizări
      P
      https://www.biziday.ro/314436-2/ Comisia Europeană va plăti României doar parțial a treia cerere de plată din PNRR, în valoare de două miliarde de euro, pentru că guvernul nu a îndeplinit șase jaloane. România are termen șase luni să le atingă, pentru a debloca restul banilor. Comisia Europeană explică faptul că, până în prezent, 68 dintre cele 74 de jaloane și ținte au fost evaluate pozitiv în cadrul celei de a treia cereri de plată a României. Conform CE, această cerere include reforme și investiții “menite să genereze schimbări pozitive pentru cetățeni și întreprinderi, cu accent pe tranziția verde și cea digitală, transportul durabil, renovarea energetică, impozitarea și pensiile, mediul de afaceri, mobilitatea urbană, turismul și cultura, asistența medicală, reformele sociale, buna guvernanță, educația, precum și gestionarea deșeurilor de apă și a pădurilor”. Totuși, arată executivul european, “s-a constatat că jalonul 215 (“Intrarea în vigoare a cadrului legislativ pentru reducerea cheltuielilor cu pensiile speciale”) nu este îndeplinit în această etapă”. România are la dispoziție o lună pentru a-și prezenta observațiile Comisiei, după care Bruxelles-ul va adopta o decizie de plată, declanșând plata către România. “În cazul în care Comisia, după examinarea observațiilor României, își menține evaluarea potrivit căreia anumite jaloane nu sunt îndeplinite, o parte din plată va fi suspendată. Cuantumul suspendat va fi stabilit prin aplicarea metodologiei Comisiei pentru suspendările plăților, care se aplică tuturor statelor membre”. Din acel moment, România va avea la dispoziție o perioadă de șase luni pentru a îndeplini obiectivele de etapă restante. La sfârșitul acestei perioade, Comisia va evalua dacă aceste jaloane au fost atinse în mod satisfăcător. În caz afirmativ, aceasta va ridica suspendarea și va efectua plata sumei suspendate. Acest jalon se adaugă altor cinci jaloane din cea de a treia cerere de plată a României, evaluate ca neîndeplinite. Celelalte cinci jaloane neîndeplinite includ, printre altele, investiții pentru modernizarea infrastructurii feroviare și dezvoltarea rețelei de transport subteran din București și Cluj-Napoca și îmbunătățirea guvernanței corporative a companiilor energetice de stat. “Prin urmare, Comisia activează procedura de suspendare a plăților. Această procedură oferă României mai mult timp pentru a îndeplini aceste jaloane restante, primind în același timp plăți parțiale pentru jaloanele care au fost finalizate cu succes”, mai subliniază Comisia Europeană.
    • vancouverV

      Autostrăzi

      Watching Ignoring Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      80
      3 Votes
      80 Mesaje
      11k Vizualizări
      vancouverV
      https://www.facebook.com/CNIRSA/posts/pfbid0A7GHZt4kFXme8aMYndbEsN5L1uXycRhZWN8aGC9SffNVn2feJYf9styqFFA9foTfl?locale=ro_RO
    • vancouverV

      Auto moto si producatori de autovehicule

      Watching Ignoring Scheduled Pinned Închis Moved DISCUȚII GENERALE
      16
      1 Votes
      16 Mesaje
      692 Vizualizări
      vancouverV
      Masini electrice made in Romania, inclusiv acumulatorii: https://www.zf.ro/auto/una-din-doua-forduri-puma-produse-la-craiova-este-o-electrica-gen-e-22811177
    • vancouverV

      Transport în comun de suprafață

      Watching Ignoring Scheduled Pinned Închis Moved BUCURESTI
      4
      0 Votes
      4 Mesaje
      291 Vizualizări
      vancouverV
      alocare bani pentru 40 de tramvaie de 18m de la VFU Pascani: https://clubferoviar.ro/stb-va-cumpara-tramvaiele-gruia-stoica/
    • vancouverV

      Energie

      Watching Ignoring Scheduled Pinned Închis Moved DISCUȚII GENERALE
      21
      2 Votes
      21 Mesaje
      781 Vizualizări
      vancouverV
      https://www.facebook.com/DRDP.Timisoara/posts/pfbid031RhP8M2DiEzseUM6KL6LhyPQQtFqwJjF4xUNMsHhy75TKEh2Ue6xrbGHJVJdad5vl
    • vancouverV

      Rutier București - Ilfov

      Watching Ignoring Scheduled Pinned Închis Moved BUCURESTI
      5
      0 Votes
      5 Mesaje
      337 Vizualizări
      vancouverV
      https://economedia.ro/foto-trei-noi-proiecte-de-infrastructura-rutiere-in-regiunea-metropolitana-bucuresti-ilfov-proces-castigat-de-cnair-pentru-o-licitatie-contestata.html 𝗡𝗼𝗱 𝗿𝘂𝘁𝗶𝗲𝗿 𝗔𝟯 – 𝗗𝗝 𝟭𝟬𝟭𝗖, 𝗱𝗶𝗻 𝗻𝗼𝗿𝗱𝘂𝗹 𝗷𝘂𝗱𝗲𝘁𝘂𝗹𝘂𝗶 𝗜𝗹𝗳𝗼𝘃, 𝗶𝗻 𝘇𝗼𝗻𝗮 𝗚𝗿𝘂𝗶𝘂-𝗡𝘂𝗰𝗶. (in poza de mai sus) 𝗣𝗮𝘀𝗮𝗷 𝗽𝗶𝗲𝘁𝗼𝗻𝗮𝗹 𝘀𝘂𝗯𝘁𝗲𝗿𝗮𝗻 𝗱𝗲 𝗹𝗮 𝗕𝘂𝗳𝘁𝗲𝗮 (𝗗𝗡𝟭𝗔). 𝗦𝗲𝗻𝘀 𝗴𝗶𝗿𝗮𝘁𝗼𝗿𝗶𝘂 𝗗𝗡𝟮 𝗦̦𝗶𝗻𝗱𝗿𝗶𝗹𝗶𝘁̦𝗮, 𝗚𝗮̆𝗻𝗲𝗮𝘀𝗮 La proiectul 1 s-a trecut de faza contestatiilor, respinse, se semneaza cu Strabag, este FIDIC ROSU, exista deja AC, se intra direct in executie, 10 luni. La proiectele 2 si 3 au fost anuntati castigatorii pentru proiectare si executie. Asa ca mai dureaza un pic pana la miscarea in teren (eventual contestatii, apoi proiectare si abia la final executie).
    • vancouverV

      Centuri rutiere

      Watching Ignoring Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      90
      0 Votes
      90 Mesaje
      11k Vizualizări
      P
      Centura Comarnic : Construită în vestul orașului, centura are 6 km lungime, 3 poduri și un pasaj peste râul Prahova și calea ferată! Lucrările sunt realizate în proporție de 65% și vor aduce un beneficiu major în perioadele cu trafic intens. https://www.facebook.com/reel/2443515852715355